Magiczny miecz na PC ze wszystkimi dodatkami autorskimi?
-
-
- Posty: 9
- Rejestracja: piątek 29 sty 2010, 15:56
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 40
Nie martwie sie. Jeszcze mysle nad dodaniem Jaskini, bo tego dodatku na razie nie zrobilem. Potem moze jakies dodatki nieoficjalne? Mam na uwasze Przedpola piekieł, Zapomniane pustkowia, Lodową krainę itd. Ale na razie mam sporo pracy, wiec wszystko sie odwleka.
"Karol Wielki był człowiekiem sprawiedliwym i nakazał, by ludzie byli sądzeni, zanim się ich zabije".
- Terk
-
- Posty: 229
- Rejestracja: czwartek 02 lip 2009, 15:16
- Lokalizacja: Krosno // Kraków
- Płeć:
- Wiek: 34
Sporo roboty mam, całość była pisana w pythonie26, który jak się okazało był wyjątkowo nietrafionym wyborem, ponieważ przez to kolosalnie obciążony jest procesor. Ogólnie to ja nigdy nic większego nie programowałem, poza jakimiś śmiesznymi programami do porządkowania plików i jakiś małych zabawek. To była pierwsza próba stworzenia czegoś sensowniejszego. W ogóle nigdy mi nie było dane uczyć się na poważnie jakiegokolwiek języka programowania. Zawsze, tak i w tym wypadku douczałem się na bieżąco. Dopiero teraz zaczynam na studiach naukę javy, więc bardzo możliwe że za jakiś czas, raczej dłuższy, pojawi się MM, czy MiM napisany od podstaw, byłoby to o tyle dobre, że wtedy otrzymałbym dużą pomoc od znajomych w postaci modułu do gry przez internet.
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: piątek 15 sty 2010, 02:36
- Lokalizacja: Tychy
- Płeć:
- Wiek: 40
Ja bym proponował, żebyś przeszedł na C++ lub C#. Java ma to do siebie, że poza jBuilderem nie ma dobrego środowiska (netbeans ma swoje ograniczenia) natomiast języki C posiadają znakomite Visual Studio, którym można prawie wszystko robić. Jakbyś potrzebował pomocy przeniesienia projektu na któryś z tych języków daj znać. Oczywiście zaznaczam, że sam jestem programistą języków C więc moja opinia nie jest obiektywna, niemniej słyszałem, że Java nadaje się jedynie do komórek, aplikacji web-owych oraz po pewnych modyfikacjach do systemów Unix
- Rogo
-
- Posty: 6442
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
xxart, ROTFL. Czytasz Ty w ogóle co pisze autor?
Na naszym forum też zalęgły się internetowe trolle? ](*,)Terk pisze:Dopiero teraz zaczynam na studiach naukę javy, więc bardzo możliwe że za jakiś czas, raczej dłuższy, pojawi się MM, czy MiM napisany od podstaw, byłoby to o tyle dobre, że wtedy otrzymałbym dużą pomoc od znajomych w postaci modułu do gry przez internet.
Ja nawet nie mam Talismana.
- pacnutek
-
- Posty: 24
- Rejestracja: sobota 27 lut 2010, 09:59
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
Czy istaniałą by szansa zobaczyć ten kod w Pytonie?Terk pisze:Sporo roboty mam, całość była pisana w pythonie26, który jak się okazało był wyjątkowo nietrafionym wyborem, ponieważ przez to kolosalnie obciążony jest procesor. Ogólnie to ja nigdy nic większego nie programowałem, poza jakimiś śmiesznymi programami do porządkowania plików i jakiś małych zabawek. To była pierwsza próba stworzenia czegoś sensowniejszego. W ogóle nigdy mi nie było dane uczyć się na poważnie jakiegokolwiek języka programowania. Zawsze, tak i w tym wypadku douczałem się na bieżąco. Dopiero teraz zaczynam na studiach naukę javy, więc bardzo możliwe że za jakiś czas, raczej dłuższy, pojawi się MM, czy MiM napisany od podstaw, byłoby to o tyle dobre, że wtedy otrzymałbym dużą pomoc od znajomych w postaci modułu do gry przez internet.
I nie narzekajcie na tą Javę. Eclipse przerasta VS w pewnych aspektach, a już na pewno w aspekcie finansowym.
'I meant,' said Ipslore, bitterly, 'what is there in this world that makes living worth while?'
Death thought about it.
CATS, he said eventually, CATS ARE NICE."
Death thought about it.
CATS, he said eventually, CATS ARE NICE."
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 44
Powinieneś jednak dokończyć TEN projekt, doprowadzić go do grywalnej wersji bez możliwości gry przez internet. Niby programiści często porzucają projekty widząc, że można coś napisać lepiej, ale jeśli sam nie będziesz przełamywał błędów, które wyszły w programowaniu, to może się zdarzyć, że i późniejsze projekty będą nastręczały ci te same trudności.
Prośba jeszcze o udostępnienie kodu źródłowego. Do tematu zagląda sporo osób i ktoś może kiedyś to pociągnąć lub wykorzystać w części aby nie pisać wciąż wszystkiego od początku.
Ogromny zawód, że nie chcesz tego dokończyć w tej formie. Jak się jest starym prykiem, to nie ma gdzie rozkładać planszy, a na monitorze częściej pykałem w tę grę, bo łatwiej.
Pozostaje czekać na efekty przesiadki na nową platformę. Mam głęboką nadzieję, że efekty poznam szybciej niż finalną wersję Trolli [-o<
Prośba jeszcze o udostępnienie kodu źródłowego. Do tematu zagląda sporo osób i ktoś może kiedyś to pociągnąć lub wykorzystać w części aby nie pisać wciąż wszystkiego od początku.
Ogromny zawód, że nie chcesz tego dokończyć w tej formie. Jak się jest starym prykiem, to nie ma gdzie rozkładać planszy, a na monitorze częściej pykałem w tę grę, bo łatwiej.
Pozostaje czekać na efekty przesiadki na nową platformę. Mam głęboką nadzieję, że efekty poznam szybciej niż finalną wersję Trolli [-o<
- Terk
-
- Posty: 229
- Rejestracja: czwartek 02 lip 2009, 15:16
- Lokalizacja: Krosno // Kraków
- Płeć:
- Wiek: 34
Projekt zawiesiłem, bo nie widzę możliwości napisania grywalnej wersji w sposób w jaki została rozpoczęta. Widzieliśmy jak wieloma błędami to owocuje i jak nieoptymalna jest gra, zużywa naprawdę ogromne ilości zasobów. Kod udostępnię, może ktoś będzie miał ochotę go przejrzeć, poprawić.
A więc, aby zawstydzić wszystkich, którzy co nieco znają się na programowaniu, tutaj dowód jak daleko da się doprowadzić projekt korzystając z prymitywnych narzędzi. Enjoy!
http://www.scirra.com/construct/
http://wyslijto.pl/plik/uxn0xazh8g
Jeśli ktoś będzie chciał to rozwijać, to w miarę możliwości mogę posłużyć pomocą.
A więc, aby zawstydzić wszystkich, którzy co nieco znają się na programowaniu, tutaj dowód jak daleko da się doprowadzić projekt korzystając z prymitywnych narzędzi. Enjoy!
http://www.scirra.com/construct/
http://wyslijto.pl/plik/uxn0xazh8g
Jeśli ktoś będzie chciał to rozwijać, to w miarę możliwości mogę posłużyć pomocą.
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 44
Nie było aż tak wiele tych błędów, M&B Ogniem i Mieczem miał wiele :twisted: Twoja wersja jest i tak najbardziej grywalna z wszystkich jakie pojawiły się na forum. Mam nadzieję, że wśród użytkowników znajdą się osoby programujące w javie i dzięki udostępnieniu kodu będą mogły więcej powiedzieć niż przy ocenianiu skompilowanego już programu.
- Comodo
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Rozszerzona plansza podstawowa - Posty: 225
- Rejestracja: niedziela 06 gru 2009, 15:06
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 40
Ja bym się tam nie łamał błędami. Każda gra przechodzi przez fazę poprawiania tony błędów. To normalne
Twój projekt jest naprawdę świetny i szkoda, że go zawieszasz. Gdybyś go jeszcze pociągnął na pewno większość rzeczy udało by się poprawić i doprowadzić do stanu, w którym sami gracze zadbali by o rozbudowę programu 
Podsumowując - dobra robota człowieku! Programuj jak najwięcej
Podsumowując - dobra robota człowieku! Programuj jak najwięcej
- Rogo
-
- Posty: 6442
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
Ja myślę, że cel (nowa, doskonalsza wersja napisana w Javie, z pomocą uprzejmych kolegów Terka) uświęca środki (zawieszenie projektu na jakiś czas) 
Przeżyliśmy tyle upadających projektów, tyle lat bez komputerowej wersji gry, że teraz nie powinno być problemem poczekać jakieś pół roku, aż Terk zacznie szaleć i stworzy arcydzieło
A widząc poprzedni projekt chyba nie ma co wątpić w jego następną wersję
No tylko niektózy myślą, że mamy kolejny "DETH" xD
Przeżyliśmy tyle upadających projektów, tyle lat bez komputerowej wersji gry, że teraz nie powinno być problemem poczekać jakieś pół roku, aż Terk zacznie szaleć i stworzy arcydzieło
A widząc poprzedni projekt chyba nie ma co wątpić w jego następną wersję
No tylko niektózy myślą, że mamy kolejny "DETH" xD
Ja nawet nie mam Talismana.
-
-
- Posty: 3
- Rejestracja: niedziela 15 lip 2012, 18:42
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 36