Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
- Visenna
-
- Posty: 708
- Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Płeć:
- Wiek: 25
- Kontakt:
Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Od dawna lubię obserwować rozmaite kampanie crowdfundingowe, zarówno w kraju, jak i za granicą. Moją uwagę przykuł tytuł Penny Dreadfun, będący przepiękną przygodową planszówką, w mocnym wiktoriańskim klimacie. Kampania rozpoczęła się dzisiaj i potrwa jeszcze 30 dni.
Pod kątem mechaniki, wnioskując po opisie, gra przypomina nieco Talismana. Również mamy 3 "krainy" - Londyn, Podziemia i Kręgi Piekielne, z których musimy uratować Królową Wiktorię. Gdy się to zrobi, trzeba Królową zaprowadzić na nasz obszar startowy, a samą Wiktorię mogą próbować odbić nam inni gracze. Motyw powrotu kojarzy mi się z Wiekiem Złodziei, aczkolwiek nie grałam w żadną z tych dwóch gier, więc bazuję tylko na opisach i mogę się mylić
Sama gierka ocieka klimatem, pojawiają się tam rozmaite postacie historyczne i popkulturowe, a całość jest przepełniona nietuzinkowym humorem. Piszę wam o tym, bo być może kogoś z was to zaciekawi i może wesprzecie rodaków w kolejnym interesującym projekcie
Link do kampanii znajdziecie tutaj
Pod kątem mechaniki, wnioskując po opisie, gra przypomina nieco Talismana. Również mamy 3 "krainy" - Londyn, Podziemia i Kręgi Piekielne, z których musimy uratować Królową Wiktorię. Gdy się to zrobi, trzeba Królową zaprowadzić na nasz obszar startowy, a samą Wiktorię mogą próbować odbić nam inni gracze. Motyw powrotu kojarzy mi się z Wiekiem Złodziei, aczkolwiek nie grałam w żadną z tych dwóch gier, więc bazuję tylko na opisach i mogę się mylić
Sama gierka ocieka klimatem, pojawiają się tam rozmaite postacie historyczne i popkulturowe, a całość jest przepełniona nietuzinkowym humorem. Piszę wam o tym, bo być może kogoś z was to zaciekawi i może wesprzecie rodaków w kolejnym interesującym projekcie
Link do kampanii znajdziecie tutaj
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Podoba mi się rozmiar kart Przygód.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- abubu
-
- Posty: 5846
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
a4?
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Nie przyglądałem się, ale widziałem, iż dużo textu się mieści i mała czcionka jest defaultowa .
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6300
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Może być ciekawa gra.
What a view.
- vincent
-
- Posty: 417
- Rejestracja: czwartek 21 lip 2016, 11:50
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Wiek: 40
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Obejrzałem wszystkie odcinki serialu..Całkiem udany
- Odyn
-
- Posty: 897
- Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 33
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Vincent, a nie chodzi Ci przypadkiem o serial Penny Dreadful?
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
- vincent
-
- Posty: 417
- Rejestracja: czwartek 21 lip 2016, 11:50
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Wiek: 40
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
No tak...a nie jest to "funny" nawzązanie??
- Odyn
-
- Posty: 897
- Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 33
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Zapewne tak, ale zabrzmiało jakby to serial miał dopisek "fun"
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
-
-
- Posty: 336
- Rejestracja: piątek 03 lis 2017, 19:42
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Płeć:
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Ja poczekam na finalną wersję dostępną w sklepach.
- Visenna
-
- Posty: 708
- Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Płeć:
- Wiek: 25
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
O ile będzie dostępna. Sama mam taką nadzieję, bo niestety nie mam jak wesprzeć.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6300
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Nie ta to inna, dobrych gier jest mnóstwo.
What a view.
-
-
- Posty: 336
- Rejestracja: piątek 03 lis 2017, 19:42
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Płeć:
- Wódz Ogrów
-
- Posty: 52
- Rejestracja: piątek 26 maja 2017, 20:13
- Lokalizacja: Elbląg
- Płeć:
- Wiek: 38
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Pomysł ekstra, najbardziej przypadły mi do gustu postacie i ich towarzysze, ale jakoś nie pasuje mi oprawa graficzna, coś w stylu Darkest Dungeon bardziej by mi się tu widziało. Za lekkie i sympatyczne te ilustracje.
Wodzu, wyspa jest twoja
- Visenna
-
- Posty: 708
- Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Płeć:
- Wiek: 25
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Wodzu, jak chcesz gierkę z oprawą graficzną w stylu Darkest Dungeon, to ta powinna ci przypaść do gustu:
- Wódz Ogrów
-
- Posty: 52
- Rejestracja: piątek 26 maja 2017, 20:13
- Lokalizacja: Elbląg
- Płeć:
- Wiek: 38
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Wow, to jest to! Normalnie bym wsparł gdybym ogarniał paypala i takie tam Ciekawe jakie są szanse na to, że będzie u nas, na wersję polską nie liczę ale żeby w ogóle dało się kupić
Wodzu, wyspa jest twoja
- Visenna
-
- Posty: 708
- Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Płeć:
- Wiek: 25
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Raczej szanse są niewielkie. Może jak już będzie w retailu i jakbyś poprosił któryś sklep planszówkowy o sprowadzenie zza granicy
- Penny Dreadfun
-
- Posty: 11
- Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2018, 19:28
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Cześć! Jako twórcy Penny Dreadfun pomyśleliśmy, że tu wpadniemy i opowiemy troszkę o grze - i odpowiemy na wszelkie pytania!
Ogólnie mówiąc, Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy to narracyjna gra osadzona w wiktoriańskim Londynie, pełna okultyzmu, groteski i absurdalnego, brytyjskiego humoru. Jako że zawiera w sobie około 300 kart - a cele dodatkowe kampanii odblokowały już prawie 30 kolejnych! - narracji i opowiadanych historii jest sporo W trakcie rozgrywki gracze wcielają się w jedną z dziewięciu historycznych postaci - jak Kuba Rozpruwacz, Oscar Wilde, Maria Skłodowska-Curie - i wyruszają w stronę Piekła odnaleźć królową Wiktorię, którą należy następnie przyprowadzić z powrotem do Pałacu Buckingham.
Penny Dreadfun to nasza pierwsza w pełni autorska gra planszowa, stąd też postanowiliśmy ufundować ją poprzez crowdfunding - i ufundowaliśmy się w 100% w 33h! a teraz walczymy o cele dodatkowe, które oferują mnóstwo nowych kart, kolejną postać grywalną, aplikację, etc.!
(w spoilerach znajdują się ilustracje etc., żeby nie robić tutaj aż tak gigantycznego posta )
Penny Dreadfun jest pełne nawiązań popkulturowych oraz literackich i historycznych postaci z XIX wieku i okolic. To, połączone z montypythonowskim humorem oraz wiktoriańskim klimatem, tworzy coś wyjątkowego i niespotykanego. Z kolei sama absurdalność kart i tego, co się wydarza, sprawia, że każda rozgrywka jest inna i każda tworzy nową historię - a tą historią może być np opowieść, jak to Maria Skłodowska-Curie pobiła Arthura Conana Doyle'a, ale potem przegrała walkę z demoniczną szafą, która zamknęła ją w środku samej siebie... Generalnie chcieliśmy stworzyć zabawną, wciągającą grę, przy której mniejsze i większe grupki przyjaciół mogą się super bawić (limit graczy to 2-6) i która ma niewysoki próg wejścia, a jednocześnie oferuje na tyle dużo, że i ktoś, kto w planszówki nie gra, i ktoś, kto gra sporo, będą się dobrze bawić w piątkowy wieczór
Jeśli chodzi o powiązania z Talismanem, był on jedną z naszych głównych inspiracji. Stąd np podział na trzy regiony (będące londyńskim kręgiem, podziemiami pełnymi labiryntów i małych uliczek oraz piekielnymi kręgami) oraz core samego gameplayu. Zależało nam jednak na kilku rzeczach: przyspieszeniu rozgrywki, wprowadzeniu znacznie większej ilości możliwych interakcji między graczami (jak np zmienianie płci! ), zmniejszeniu losowości i zwiększeniu swobody (zachowując po trochu losowości rzutu kostką oraz losowania jednej z kilkuset kart, na których nigdy nie wiadomo, co się znajdzie) oraz dużym zróżnicowaniu - ale i balansie - grywalnych postaci. Tym samym gra jest dynamiczniejsza, skupiająca się bardziej na interakcjach między graczami oraz oferuje znacznie więcej swobody, możliwych strategii, taktyk i generalnie grania "po swojemu".
Co jeszcze by warto dodać? Pewnie sporo, ale to już poczekamy na Wasze pytania! Chętnie opowiemy dokładnie o gameplayu, settingu, researchu wykonanym do gry, możliwych interakcjach, zróżnicowaniu między postaciami i o wszystkim innym, co chcielibyście wiedzieć Mogę na zakończenie wspomnieć, że mamy dwustronne karty towarzyszy! Po spełnieniu wymogu, zostaje on przewrócony na drugą stronę, oferując nowe statystyki - oraz prezentując nowy portret! A wszystko w grze jest ręcznie malowane akwarelami przez naszą mega utalentowaną ilustratorkę!
To wszystko tak słowem wstępu Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania! Polecam też nasz FANPAGE po wszelkie nowinki (i np informacje o planowanych wydarzeniach) oraz samą kampanię na WSPIERAM.TO, gdzie kampania będzie trwała jeszcze 3 tygodnie - ale cena będzie z czasem wzrastać ostrzegam! Gra jest już ufundowana w 100%, ale walczymy o cele dodatkowe - najbliższy to konkurs na zaprojektowanie karty, potem nowa grywalna postać (w dodatku podwójna! ), kolejni towarzysze i powiązane z nimi karty - no ogólnie dzieje się
A jeśli ktoś chciałby poczytać o Penny Dreadfun coś bardziej obiektywnego, polecam bazujące na prototypach recenzję na nietylkogry.pl oraz wrażenia z rozgrywki na planszowkiwedwoje.pl
Tymczasem poniżej pozwolę sobie odpowiedzieć też na kilka wypowiedzi i opinii, które padły już w tym wątku (znów ukryte pod spojlerem, gdyby kogoś nie interesowało )
Ogólnie mówiąc, Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy to narracyjna gra osadzona w wiktoriańskim Londynie, pełna okultyzmu, groteski i absurdalnego, brytyjskiego humoru. Jako że zawiera w sobie około 300 kart - a cele dodatkowe kampanii odblokowały już prawie 30 kolejnych! - narracji i opowiadanych historii jest sporo W trakcie rozgrywki gracze wcielają się w jedną z dziewięciu historycznych postaci - jak Kuba Rozpruwacz, Oscar Wilde, Maria Skłodowska-Curie - i wyruszają w stronę Piekła odnaleźć królową Wiktorię, którą należy następnie przyprowadzić z powrotem do Pałacu Buckingham.
Penny Dreadfun to nasza pierwsza w pełni autorska gra planszowa, stąd też postanowiliśmy ufundować ją poprzez crowdfunding - i ufundowaliśmy się w 100% w 33h! a teraz walczymy o cele dodatkowe, które oferują mnóstwo nowych kart, kolejną postać grywalną, aplikację, etc.!
► Pokaż Spoiler
Penny Dreadfun jest pełne nawiązań popkulturowych oraz literackich i historycznych postaci z XIX wieku i okolic. To, połączone z montypythonowskim humorem oraz wiktoriańskim klimatem, tworzy coś wyjątkowego i niespotykanego. Z kolei sama absurdalność kart i tego, co się wydarza, sprawia, że każda rozgrywka jest inna i każda tworzy nową historię - a tą historią może być np opowieść, jak to Maria Skłodowska-Curie pobiła Arthura Conana Doyle'a, ale potem przegrała walkę z demoniczną szafą, która zamknęła ją w środku samej siebie... Generalnie chcieliśmy stworzyć zabawną, wciągającą grę, przy której mniejsze i większe grupki przyjaciół mogą się super bawić (limit graczy to 2-6) i która ma niewysoki próg wejścia, a jednocześnie oferuje na tyle dużo, że i ktoś, kto w planszówki nie gra, i ktoś, kto gra sporo, będą się dobrze bawić w piątkowy wieczór
► Pokaż Spoiler
► Pokaż Spoiler
► Pokaż Spoiler
A jeśli ktoś chciałby poczytać o Penny Dreadfun coś bardziej obiektywnego, polecam bazujące na prototypach recenzję na nietylkogry.pl oraz wrażenia z rozgrywki na planszowkiwedwoje.pl
Tymczasem poniżej pozwolę sobie odpowiedzieć też na kilka wypowiedzi i opinii, które padły już w tym wątku (znów ukryte pod spojlerem, gdyby kogoś nie interesowało )
► Pokaż Spoiler
https://www.facebook.com/PennyDreadfun/ - gorąco zapraszamy po wszelkie nowinki i update'y na temat PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6300
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Jako że cały ten tekst powyżej wygląda na przygotowany do wklejania na fora, teraz będzie trochę trudniejPenny Dreadfun pisze: ↑środa 21 mar 2018, 11:13 Cześć! Jako twórcy Penny Dreadfun pomyśleliśmy, że tu wpadniemy i opowiemy troszkę o grze - i odpowiemy na wszelkie pytania!
Mam pytanie: jaki ruch zastosowaliście w grze? Talismanowy jest antyczny i więcej szkodzi grze niż do niej wnosi. Zmieniliście coś i jeśli tak lub nie to dlaczego?
PS Witamy na forum!
What a view.
- abubu
-
- Posty: 5846
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Pozwól, że ja odpowiem: http://redigames.com/pennydreadfun/inst ... ototyp.pdf (punkt 5.1. Ruch)
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Penny Dreadfun
-
- Posty: 11
- Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2018, 19:28
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Haha akurat ten opis był napisany na nowo, ale w pewnym momencie człowiek wpada w konkretną manieręBludgeon pisze: ↑środa 21 mar 2018, 14:43Jako że cały ten tekst powyżej wygląda na przygotowany do wklejania na fora, teraz będzie trochę trudniejPenny Dreadfun pisze: ↑środa 21 mar 2018, 11:13 Cześć! Jako twórcy Penny Dreadfun pomyśleliśmy, że tu wpadniemy i opowiemy troszkę o grze - i odpowiemy na wszelkie pytania!
Mam pytanie: jaki ruch zastosowaliście w grze? Talismanowy jest antyczny i więcej szkodzi grze niż do niej wnosi. Zmieniliście coś i jeśli tak lub nie to dlaczego?
PS Witamy na forum!
Co do ruchu - ruch w Penny Dreadfun opiera się klasycznie na rzucie kostką i zdecydowaniu, w którym kierunku gracz się porusza. Kierunek można naturalnie zmieniać co turę, jeśli gracz sobie życzy. Co więcej, jeśli tylko gracz ma coś do załatwienia na danym polu - może tam zakończyć ruch (może to być quest, odnalezienie skarbu, przemiana towarzysza, zaatakowanie innego gracza, inna interakcja z graczem etc.). Generalnie chcieliśmy, żeby rzut kością wyznaczał zasięg naszego ruchu - żeby zachować element losowości tego, gdzie można dotrzeć - ale i żeby gracze mieli dużo swobody i nie czuli się ograniczeni; sytuacje, w których gracz musi wyrzucić kostką konkretny wynik, żeby móc zrobić coś, co chce, uznaliśmy za absurdalne i psujące fun z rozgrywki.
Do tego dodaliśmy też coś takiego jak skróty (w Londynie) oraz wiele różnych przejść tworzących niejako plątaninę korytarzy (w Podziemiach) - dzięki temu gracz może np. przy wyrzuceniu 6 i tak nieraz znaleźć się na polu będącym o 1 od niego - wystarczy, że przyjrzy się mapie i rozsądnie wybierze trasę
Last, ale definitywnie nie least, dodaliśmy mnóstwo przedmiotów, zdarzeń i umiejętności, które wpływają na ruch i albo dodają +X lub -X do ruchu (o ile gracz chce), albo pozwalają przenosić się na konkretne pola - lub np do innych graczy. Np pewien przeklęty przedmiot pozwala przenosić się do innych graczy, ale trzeba ich atakować, a Arthur Conan Doyle może odblokować umiejętność, która pozwala przenosić się do graczy, którzy posiadają przedmioty powiązane z questami etc.
Podsumowując: core ruchu jest klasyczny, ale przerobiony tak, by gracze mieli mnóstwo swobody, by tworzyć własną historię (no bo absurdalnym by było, gdyby Alicja z Krainy Czarów próbowała odwiedzić Dr Jekylla w British Museum, by zakończyć quest, ale ciągle mijała ten budynek i mijała i nie mogła tam trafić ), a dodatkowo gra oferuje wiele rzeczy (przedmioty, umiejętności, zdarzenia, nieraz i przeciwnicy!) pozwalających przenieść się na nawet odległe pola
Czekam na następne pytania!
PS Dziękuję!
EDIT: Zostałem uprzedzony! Acz link do instrukcji to słuszna myśl, więc dziękuję za to! Zaznaczę tylko, że na podstawie playtestów i uwag recenzentów instrukcję trochę przerabiamy, żeby była bardziej zrozumiała - w przypadku wątpliwości chętnie je rozwieję!
https://www.facebook.com/PennyDreadfun/ - gorąco zapraszamy po wszelkie nowinki i update'y na temat PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6300
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Na pewno testowaliście też warianty ruchu bez rzucania. Co sprawiło że jednak losowa mechanika wygrała?
Dodano po 2 minutach 51 sekundach:
Muszę was zmartwić ale przez dodanie do gry takich rzeczy jak burdel mocno sobie ograniczacie potencjalną klientelę a więc zarobki
Dodano po 2 minutach 51 sekundach:
Muszę was zmartwić ale przez dodanie do gry takich rzeczy jak burdel mocno sobie ograniczacie potencjalną klientelę a więc zarobki
What a view.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12889
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Tak potwierdzam ostatnio ktoś nie chciał Krainy Umarłych i Cmentarza do MiM autorski dodatek bo:
ps. głupie pytanie na zaś : czy w dodatku Kraina Umarłych i Cmentarz, na jednej stronie planszy są widoczne "cycki" ? ;d (...) Tak jak pisałem to jest dla chrześniaka i kwestia rodziców
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Penny Dreadfun
-
- Posty: 11
- Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2018, 19:28
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Wybraliśmy ten wariant ze względu na jego prostotę i znajomość, żeby próg wejścia był niewielki, a gameplay od razu zrozumiały No i zdanie się częściowo na los jest dla wielu osób zwyczajnie przyjemne - trochę jak w życiu, nigdy nie wiadomo na pewno co się wydarzy Ale rozważamy też dodanie przedmiotów/postaci, u której nie funkcjonowałby rzut kostką, a inny sposób poruszania, dla graczy, którzy by to preferowali.Bludgeon pisze: ↑środa 21 mar 2018, 15:21 Na pewno testowaliście też warianty ruchu bez rzucania. Co sprawiło że jednak losowa mechanika wygrała?
Dodano po 2 minutach 51 sekundach:
Muszę was zmartwić ale przez dodanie do gry takich rzeczy jak burdel mocno sobie ograniczacie potencjalną klientelę a więc zarobki
Co do Burdelu etc. - od początku wiedzieliśmy, że celujemy w wiek 13+, czyli grę nie dla dzieci Jasne, że ogranicza to potencjalną klientelę, ale daje dużo fajnych możliwości, jeśli chodzi o narrację, interakcje między graczami oraz żarty
https://www.facebook.com/PennyDreadfun/ - gorąco zapraszamy po wszelkie nowinki i update'y na temat PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy!
- Visenna
-
- Posty: 708
- Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Płeć:
- Wiek: 25
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?
Szkoda, że nie będzie waszej gry w sklepach, ale i tak fajnie, że zamierzacie ją sprzedawać chociażby na własnej stronie. Obserwuję od jakiegoś czasu wasz fanpage i całą kampanię. Karty, które udostępniacie, to rewelacja Te wszystkie żarty typu Sherlock Homes/ Sherlock Homie, albo koncepcja konia na białym rycerzu/ konia na białym rycerzu nadal, są bardzo udane i powodują uśmiech na twarzy odbiorcy. Oprawa graficzna jest również świetna. Cieszę się, że ostatecznie grę udało się ufundować i mam nadzieję, że wspierający będą usatysfakcjonowani
A co do wieku i burdeli, nie dziwi mnie to. Nawet po usunięciu tego elementu, gra jest o wiele bardziej atrakcyjna dla starszych graczy. Nie sądzę, aby dzieciaki poniżej 13 roku życia, zrozumiały te wszystkie smaczki, którymi nafaszerowana jest ta gra i które robią klimat.
A co do wieku i burdeli, nie dziwi mnie to. Nawet po usunięciu tego elementu, gra jest o wiele bardziej atrakcyjna dla starszych graczy. Nie sądzę, aby dzieciaki poniżej 13 roku życia, zrozumiały te wszystkie smaczki, którymi nafaszerowana jest ta gra i które robią klimat.