Mnie najbardziej póki co podoba się nowe zastosowanie dla Zaklęć. Można je wykorzystać na dwojaki sposób - albo jako efekt, który posiadają, albo jako ich liczba zamiast rzucania kością.
A wam?
Chyba wszystkoA co innego, co wymagałoby ingerencji większej w MiMa, chciałbyś przenieść z Relic?
Dla zmyłki będę się więcej udzielał w SB :-"BTW, czy to oznacza, iż na forum będziesz aktywny również poza Karczmą? ;>
Można rozważyć wariant w którym za trzy misje dostaje się Artefakt, i w dodatku do wypisanych na nim efektów działałby on jak Talizman. I ewentualnie wykopać wtedy inne sposoby zdobywania Artefaktów/Talizmanu. Taka łatwa do wypróbowania wariacja.HunteR pisze:Na pewno można by jednak wyrzucić talizmany z talii przygód i wymusić konieczność zrobienia trzech misji czarownika żeby dostać jeden z nich.
Kusi mnie ta kwestia od jakiegoś czasu, ale w MiM raczej nie chciałoby mi się przerabiać całości od początku. Za to rozważam wprowadzenie po kilka kart rozwoju dla każdego poszukiwacza, z różnymi efektami. Expa z trofeów można by wtedy wymieniać na taką kartę, a nie tylko na punkty.HunteR pisze:Druga rzecz to rozwój postaci. Tego by się już nie dało zrobić, trzeba by wtedy przygotować wszystkie postacie od zera wybierając na których poziomach dostają bonusy do statystyk,
Wiele jest misji oraz kart zagrożeń, które kładzione są na konkretnych polach obszaru.Bludgeon pisze:A co to zmienia w praktyce?Nemomon pisze:A co uważasz/uważacie na temat podziału planszy na "obszary"? Czyli każda linia krańcowych obszarów ma swoją oddzielną nazwę.
.
Niby ciekawe ale nie widzę różnicy między zapisaniem w mimie typu "połóż tą kartę w dowolnej puszczy" itp. Jedyna różnica to to że są obok siebie?HunteR pisze:Chodzi o to że obszary pomiędzy narożnikami danego kręgu tworzą dany sektor. Czasem karta odnosi się nie do konkretnego obszaru tylko do konkretnego sektora i np. możemy sobie wybrać na którym obszarze się znajdzie tak żeby nam było wygodniej. Na początku instrukcji Relica jest to rozpisane.
Akurat mimowej planszy przydałoby się trochę przeróbek.HunteR pisze:No i chcąc to wprowadzić w Talismanie trzeba by nie tylko przerobić planszę, ale też i karty przygód.