Czarny Rycerz - co z nim zrobić?
- kymil
-
- Posty: 140
- Rejestracja: piątek 01 maja 2009, 20:47
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Wiek: 42
Mi obszar Czarny Rycerz też trochę przeszkadzał, więc przerabiając instrukcję do dodatku "Zamek" Cliffa&Dessa umieściłem taki przepis (cytuję fragment przerobionej instrukcji):
"Wynik 17: Zamach stanu
Czarny Rycerz (Siła 12) chce zdetronizować Władcę Krainy Środkowej. Ostrzeżony w porę powierza Ci tajną misję. Udaj się na obszar „Czarny Rycerz” i zamiast wykonywać podaną instrukcję stań do walki ze spiskowcem. Jeżeli przegrasz, stracisz 1 punkt Wytrzymałości i całe Złoto. Jeśli wygrasz, w nagrodę za pomoc w pokonaniu Czarnego Rycerza otrzymasz „Rumaka” i kartę „Księżniczki / Księcia” – nawet, jeśli już wystąpiła wśród kart „Przygód” lub posiada ją inny Poszukiwacz. Od tej pory na polu „Czarny Rycerz” ciągnij 1 kartę „Przygód”."
W ten sposób gracze mają możliwość dokonania zmiany na planszy głównej, gdy wylosują powyższe Wydarzenie na Dworze Królewskim (rzut 3k6) i od tej pory ciągnie się tam 1 kartę Przygody. Natomiast dopóty misji Poszukiwacz nie wykona obszar funkcjonuje jak w oryginale MiM.
"Wynik 17: Zamach stanu
Czarny Rycerz (Siła 12) chce zdetronizować Władcę Krainy Środkowej. Ostrzeżony w porę powierza Ci tajną misję. Udaj się na obszar „Czarny Rycerz” i zamiast wykonywać podaną instrukcję stań do walki ze spiskowcem. Jeżeli przegrasz, stracisz 1 punkt Wytrzymałości i całe Złoto. Jeśli wygrasz, w nagrodę za pomoc w pokonaniu Czarnego Rycerza otrzymasz „Rumaka” i kartę „Księżniczki / Księcia” – nawet, jeśli już wystąpiła wśród kart „Przygód” lub posiada ją inny Poszukiwacz. Od tej pory na polu „Czarny Rycerz” ciągnij 1 kartę „Przygód”."
W ten sposób gracze mają możliwość dokonania zmiany na planszy głównej, gdy wylosują powyższe Wydarzenie na Dworze Królewskim (rzut 3k6) i od tej pory ciągnie się tam 1 kartę Przygody. Natomiast dopóty misji Poszukiwacz nie wykona obszar funkcjonuje jak w oryginale MiM.
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
trochę to zagmatwane ale jakiś sens ma... Jeżeli na własną rękę przerobiłeś dodatek Zamek, może podzielisz się nim na forum?
Osobiście pozostawiłem Czarnego Rycerza takim jak jest, czyli "straconym polem" aczkolwiek, staram się nieco rozruszać staruszka poprzez nawiązanie Kartami do niego. Jedna Karta z LK daje nam władzę nad nim, pojawi się również w SNACH i ZP.
Osobiście pozostawiłem Czarnego Rycerza takim jak jest, czyli "straconym polem" aczkolwiek, staram się nieco rozruszać staruszka poprzez nawiązanie Kartami do niego. Jedna Karta z LK daje nam władzę nad nim, pojawi się również w SNACH i ZP.
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 38
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- Darken Rahl
-
- Posty: 57
- Rejestracja: piątek 02 paź 2009, 15:10
- Lokalizacja: Pleszew
- Płeć:
- Wiek: 30
Podstawowa edycja raczej nie potrzebuje żadnych korekcji, przynajmniej moim zdaniem. A co do czarnego rycerza- taa, dacie mu te 8 siły, i co z tego, skoro w zewnętrznej krainie i tak wszyscy próbują się napakować tak, żeby chociaż po 10 mocy lub siły mieć, żeby się wrota otworzyć udało albo strażnika pokona. Przechodząc do środkowej krainy, rycerz praktycznie może się schować, a grupa jakichś drugorzędnych zbirów może okraść cię do suchej nitki, przy czym oni pozostają bez uszczerbku na zdrowiu. Gdybyście chcieli wszystkie pola tak ułatwiać, to faktycznie gracze by się na nie pchali, ale powstała by też taka monotonia i mechaniczność gry, że szkoda słów a jak koniecznie chcecie walczyć z tym dryblasem, to proponuję mu dać siłę 20 moc 20 i walczy z wami używając tego, czego macie więcej.
Czarna ręka chaosu dosięgnie każdego!!!
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Czy raczej mniej?Darken Rahl pisze:Proponuję mu dać siłę 20 moc 20 i walczy z wami używając tego, czego macie więcej.
Nemo Edit: Tylko proszę nie wchodzić w spam w związku z tym, czy więcej, czy mniej. Dziękuję.
Ostatnio zmieniony sobota 14 lis 2009, 22:34 przez Hellhound, łącznie zmieniany 1 raz.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
Hm.. dawanie mu takiej ilości Siły czy Mocy mija się kompletnie z sensem, nadal to pole będzie tak jak w oryginale i nawet gorzej - całkowicie unikane i uznane za stracone.
Swoją droga jeśli chcecie zmieniać Obszar pod uwagę należy wziąć wersje gry. Zmiana Obszaru - można w sumie nakładkę zrobić - musi być przemyślana i pasować do całości i na pewno dawanie mu nie wiadomo jakich statystyk dla mnie uproszcza do minimum znalezienie złotego środka aby to pole poprawić.
To już lepiej zostawić go tak jak jest bądź dać mu jakieś zadania , które zleca Poszukiwaczowi czy jakoś tak..... idziesz nie chcesz stracić punktu ani dac mu złota musisz wykonać zadanie jak, jak się zgodzisz i go nie wykonasz to bum Ropucha .... jest tu pare ciekawych kombinacji.
Nawet można zrobić, ze jak masz odpowiednia Moc czy siłe cosik ci zleca, bądź cię od pewnego momentu nie atakuje.....
Tak jak pisałem powyżej danie mu tylko jakiś współczynników niczego nie rozwiązuje i jest w/g mnie najgorszym wyjściem z możliwych.
Jak Kaktus juz napisał ja w Projekcie mam tam Wieże maga i jestem z tego faktu zadowolony, mam juz dzieki także Kaktusowi pewien patent aby rochulać Wieżę Maga a także jeden z jego Przedmiotów w LK dał mi także do myslenia co do tego pola - oczywiście ten Przedmiot (odsyłam do LK) tez jest fajnym rozwiązaniem.
Swoją droga jeśli chcecie zmieniać Obszar pod uwagę należy wziąć wersje gry. Zmiana Obszaru - można w sumie nakładkę zrobić - musi być przemyślana i pasować do całości i na pewno dawanie mu nie wiadomo jakich statystyk dla mnie uproszcza do minimum znalezienie złotego środka aby to pole poprawić.
To już lepiej zostawić go tak jak jest bądź dać mu jakieś zadania , które zleca Poszukiwaczowi czy jakoś tak..... idziesz nie chcesz stracić punktu ani dac mu złota musisz wykonać zadanie jak, jak się zgodzisz i go nie wykonasz to bum Ropucha .... jest tu pare ciekawych kombinacji.
Nawet można zrobić, ze jak masz odpowiednia Moc czy siłe cosik ci zleca, bądź cię od pewnego momentu nie atakuje.....
Tak jak pisałem powyżej danie mu tylko jakiś współczynników niczego nie rozwiązuje i jest w/g mnie najgorszym wyjściem z możliwych.
Jak Kaktus juz napisał ja w Projekcie mam tam Wieże maga i jestem z tego faktu zadowolony, mam juz dzieki także Kaktusowi pewien patent aby rochulać Wieżę Maga a także jeden z jego Przedmiotów w LK dał mi także do myslenia co do tego pola - oczywiście ten Przedmiot (odsyłam do LK) tez jest fajnym rozwiązaniem.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Ja w ogóle nie rozumiem o co Wam chodzi z tym polem. Przecież nie na wszystkie pola gracze muszą się pchać, części powinni właśnie unikać. Podam przykłady:stave pisze:Pole będzie tak jak w oryginale i nawet gorzej - całkowicie unikane i uznane za stracone.
- Strażnica
- Cela więzienna
- Przepaść
- Pustynia
Są to pola z, których nie ma praktycznie żadnych korzyści. Takim samym polem jest Czarny rycerz. Ich rolą jest utrudnianie gry pechowcom, którzy na nich staną. W czym więc problem?
Przyznam, że nie zrozumiałem. Czy rozmawianie w temacie "Czarny Rycerz" o Czarnym Rycerzu to spam? A różnica czy atakuje cechą większą czy mniejszą jest przecież bardzo istotna, chyba że uznałeś że się po prostu czepiam.Nemomon pisze:Tylko proszę nie wchodzić w spam w związku z tym, czy więcej, czy mniej. Dziękuję.
- Darken Rahl
-
- Posty: 57
- Rejestracja: piątek 02 paź 2009, 15:10
- Lokalizacja: Pleszew
- Płeć:
- Wiek: 30
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
Wiecie jak widzę ma to być luźna dyskusja więc ja osobiście też nie jarzę czemu takie oburzenie. Jeśli Kaktus i inne osoby uważają, że można z tym Obszarem cosik pokombinować to nie widzę przeciwwskazań, przecież nikt nikomu nie każe grać tak jak się wymyśli. Czy ja nakazuje komuś grac w Projekt??
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Rogo
-
- Posty: 6237
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Wróćmy do początku - a więc nie podoba się Wam, że ot tak jakiś Rycerzyk każdemu skopie tyłek i nie da się go pokonać? Czy może to, że obszar jest zmarnowany, bo nie ciągnie się tam kart?
Otóż moim skromnym zdaniem obszary o negatywnym działaniu też powinny istnieć, a w ogóle fajnie jest, gdy mamy wybór skoczyć albo na Pustynię, albo do Czarnego Rycerza - i wtedy patrzymy czy mamy Butelkę Wody lub złoto
Gdyby dało się go pokonać, to albo na zasadzie Strażnika - że nie umierałby, ale później nie stanowiłby zagrożenia, a szkoda, żeby się marnował.
Może po prostu zna jakąś sekretną sztukę walki, że nikt nie ma z nim szans? :mrgreen: Może rzeczywiście ma 20 Siły i dlatego ciężko go pokonać?
Pytacie wtedy dlaczego więc sam nie pójdzie po Koronę Władzy? Siedzi sobie koleś całe życie gdzieś na zadupiu i obrabia przechodniów ze złota albo daje im wpie***l gdy złota nie mają, to kiedy o Koronie Władzy miał się dowiedzieć? Może nie wie gdzie jej szukać i dlatego się zatrzymał i zarabia na utrzymanie w wyżej opisany sposób? Może ma żonę i dzieci na utrzymaniu i dlatego kręci się blisko swojej chatki i napie***la przechodniów, żeby zarobić na rowerek dla synka? Powody można wymyślać i mnożyć ich na pęczki, a wyście się biedaka uczepili, bo wam szkoda mieszka złota na cele charytatywne... Dajcie sobie spokój
Otóż moim skromnym zdaniem obszary o negatywnym działaniu też powinny istnieć, a w ogóle fajnie jest, gdy mamy wybór skoczyć albo na Pustynię, albo do Czarnego Rycerza - i wtedy patrzymy czy mamy Butelkę Wody lub złoto
Gdyby dało się go pokonać, to albo na zasadzie Strażnika - że nie umierałby, ale później nie stanowiłby zagrożenia, a szkoda, żeby się marnował.
Może po prostu zna jakąś sekretną sztukę walki, że nikt nie ma z nim szans? :mrgreen: Może rzeczywiście ma 20 Siły i dlatego ciężko go pokonać?
Pytacie wtedy dlaczego więc sam nie pójdzie po Koronę Władzy? Siedzi sobie koleś całe życie gdzieś na zadupiu i obrabia przechodniów ze złota albo daje im wpie***l gdy złota nie mają, to kiedy o Koronie Władzy miał się dowiedzieć? Może nie wie gdzie jej szukać i dlatego się zatrzymał i zarabia na utrzymanie w wyżej opisany sposób? Może ma żonę i dzieci na utrzymaniu i dlatego kręci się blisko swojej chatki i napie***la przechodniów, żeby zarobić na rowerek dla synka? Powody można wymyślać i mnożyć ich na pęczki, a wyście się biedaka uczepili, bo wam szkoda mieszka złota na cele charytatywne... Dajcie sobie spokój
Ja nawet nie mam Talismana.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
Wiesz do każdej zasady, zmiany itd wynajdzie się po tysiąc rożnych dziwnych powodów, jednym się to będzie podobać innym nie - jak mawiają koniec i kropka tylko hm w cywilizacji masz możliwosć 100% zgodności twoich podopiecznych bądź właśnie Dungeon Keeper hehe
A tak poważnie: Ja dopiero przy Projekcie gościa zmodyfikowałem bo zmianę uznałem za uzasadniona of course w normalnej grze był dość upierdliwy heh.
Z tego względu uważam, że ten temat jest dla osób chcących to zmienić bo uważają iz tak powinno się zrobić bo tak jak pisałem można mnóstwo powodów podać dla których powinno się ten Obszar zostawić lub nie.
Zresztą ma to być luźna rozmowa a nie schodzenie na tor tych co są za i tych co przeciw.
A tak poważnie: Ja dopiero przy Projekcie gościa zmodyfikowałem bo zmianę uznałem za uzasadniona of course w normalnej grze był dość upierdliwy heh.
Z tego względu uważam, że ten temat jest dla osób chcących to zmienić bo uważają iz tak powinno się zrobić bo tak jak pisałem można mnóstwo powodów podać dla których powinno się ten Obszar zostawić lub nie.
Zresztą ma to być luźna rozmowa a nie schodzenie na tor tych co są za i tych co przeciw.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
no teraz ponownie ja się wypowiem...
Pisałem już wcześniej, że uważam to pole za stracone ze względu na to, że stracić punkt Wytrzymałości lub mz jest bardzo łatwo również w innych lokacjach. Mamy Pustynię, tracimy punkta ale możemy Kartę sobie pociągnąć ze stosu Putynia, jeśli tylko ktoś ma ochotę. Przepaść? Możemy pożegnać się z Przyjacielem. Cmentarz/Kapliczka - tam też tracimy punkt Wytrzymałości. Jak widać, takich Obszarów jest mnóstwo, mnie po prostu zawsze bolało, że akurat w Środkowej Krainie tak zmarnowali cenne miejsce upcyhając takie niewiadomo co...
A to moje zdanie. Każdy ma inne zapatrywania jak napisał Stave i nikt nikogo do niczego nie zmusza. Myślałem w tym miejscu po prostu zebrać ewentualne uwagi/pomysły jak tego Pana rozruszać, a nie wywołać dyskuję o jego sensowności. On już jest, moim zdaniem bez sennsu, i koniec. Jak ktoś ma ciekawe pomysły, zapraszam do podzielenia się nimi.
Jak na razie najsensowniejszą stworzył Stave umieszczając tam wejscie do Wieży Maga. Ja postanowiłem pójść w inną stronę, tworząc Karty bezpośrednio/pośrednio wpływające na to pole... coś ala questy z nim związane.
Proszę również nie tworzyć w tym miejcu fabuły o Czarnym Rycerzu jak to kiedyś miał 20 Sił ale dupa mu do stołka przyrosła i teraz napada i straszy baby...
Propozycja 20 Siły, ok, i na tym koniec...
Pisałem już wcześniej, że uważam to pole za stracone ze względu na to, że stracić punkt Wytrzymałości lub mz jest bardzo łatwo również w innych lokacjach. Mamy Pustynię, tracimy punkta ale możemy Kartę sobie pociągnąć ze stosu Putynia, jeśli tylko ktoś ma ochotę. Przepaść? Możemy pożegnać się z Przyjacielem. Cmentarz/Kapliczka - tam też tracimy punkt Wytrzymałości. Jak widać, takich Obszarów jest mnóstwo, mnie po prostu zawsze bolało, że akurat w Środkowej Krainie tak zmarnowali cenne miejsce upcyhając takie niewiadomo co...
A to moje zdanie. Każdy ma inne zapatrywania jak napisał Stave i nikt nikogo do niczego nie zmusza. Myślałem w tym miejscu po prostu zebrać ewentualne uwagi/pomysły jak tego Pana rozruszać, a nie wywołać dyskuję o jego sensowności. On już jest, moim zdaniem bez sennsu, i koniec. Jak ktoś ma ciekawe pomysły, zapraszam do podzielenia się nimi.
Jak na razie najsensowniejszą stworzył Stave umieszczając tam wejscie do Wieży Maga. Ja postanowiłem pójść w inną stronę, tworząc Karty bezpośrednio/pośrednio wpływające na to pole... coś ala questy z nim związane.
Proszę również nie tworzyć w tym miejcu fabuły o Czarnym Rycerzu jak to kiedyś miał 20 Sił ale dupa mu do stołka przyrosła i teraz napada i straszy baby...
Propozycja 20 Siły, ok, i na tym koniec...
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Heh, nie sądziłem, że ten temat aż tak się rozrośnie.
No więc tak, podoba mi się przykład Rogo z Pustynią - jasno widać jakie są możliwości uniknięcia straty punktu.
Nie uważam, że pole jest stracone, bo właśnie istotnie ogranicza możliwości ruchu Poszukiwacza.
Nie podoba mi się pomysł z daniem mu Siły, bo wtedy rynsztunkiem będzie można próbować uniknąć straty.
Jedyne co według mnie schrzanili, to możliwość wykupienia się Mieszkiem Złota - motyw kasy w tej grze leży zupełnie.. często jest jej zbyt dużo i nie można nic sensownego z nią zrobić.
Dlatego ja bym zamienił sposób wykupienia się na oddanie Przedmiotu, a w sumie najlepiej jakby trzeba było oddać Magiczny Przedmiot i to losowy!
Więc optowałbym za opcją, że tracisz punkt Wytrzymałości, ewentualnie możesz się wykupić, oddając losowo wybrany Magiczny Przedmiot.
No więc tak, podoba mi się przykład Rogo z Pustynią - jasno widać jakie są możliwości uniknięcia straty punktu.
Nie uważam, że pole jest stracone, bo właśnie istotnie ogranicza możliwości ruchu Poszukiwacza.
Nie podoba mi się pomysł z daniem mu Siły, bo wtedy rynsztunkiem będzie można próbować uniknąć straty.
Jedyne co według mnie schrzanili, to możliwość wykupienia się Mieszkiem Złota - motyw kasy w tej grze leży zupełnie.. często jest jej zbyt dużo i nie można nic sensownego z nią zrobić.
Dlatego ja bym zamienił sposób wykupienia się na oddanie Przedmiotu, a w sumie najlepiej jakby trzeba było oddać Magiczny Przedmiot i to losowy!
Więc optowałbym za opcją, że tracisz punkt Wytrzymałości, ewentualnie możesz się wykupić, oddając losowo wybrany Magiczny Przedmiot.
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 33
- Kontakt:
Jest to pewien problem, ponieważ przy odpowiednim rzucie kostką stojąc na pewnym polu masz dwie opcje ruchu: CR lub Pustynia, co dla poszukiwacza mającego 1PW oznacza koniec gry. W dodatku to zdarza się złośliwie częstoHellhound pisze:stave pisze:(...)
Są to pola z, których nie ma praktycznie żadnych korzyści. Takim samym polem jest Czarny rycerz. Ich rolą jest utrudnianie gry pechowcom, którzy na nich staną. W czym więc problem?
(...)
To nie to samo co zginąć w walce ze smokiem czy porwanym w kosmos. To taka automatyczna strata punktu, na co nie mamy wpływu ani nawet możliwości obrony.To jest niesprawiedliwe...
Rozwiązanie może być bardzo banalne: CR może oprócz zlota i PW przyjmować przedmioty albo udzielać kredytów.
-
-
- Posty: 3
- Rejestracja: niedziela 29 mar 2009, 17:28
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
Witam.
Zaintrygowała mnie ta dyskusja.
Na początku zacytuje temat :"Czarny Rycerz - co z nim zrobić? "
Moja odpowiedz - wykorzystywać ten obszar i inne obszary mu podobne na naszą korzyść, przeciwko pozostałym uczestnikom zabawy (gry). Funkcji obszaru nie zmieniac.
Zapyta ktoś JAK? O czym ona biedoli itp.
Otórz: załużmy że przeciwnik skończył ture na sąsiednim obszarze np. Ukryta Dolina w trakcie której został zamieniony w ROPUCHE lub zdobył sympatycznego przyjaciela o nazwie POLTERGEIST i jest bez złota, albo dostał czarem SPOWOLNIENIE i też nie ma złota, nie istotne. Ważne że przeciwnik zmuszony jest do poruszania sie o jeden obszar na ture, a Ja mam czar UROK lub BARIERA, który rzucam na obszar WZGÓRZA i 1)przeciwnik nie ma kolejnego punktu wytrzymałości, 2)traci ture w której mógł zdobyć kolejne punkty.
Ktoś powie znikome prawdopodobieństwo wystąpienia w grze - owszem, lecz JA czesciej to stosuje niż myśli (nie w/w wersji). Jest obszar PUSTYNIA, KAPLICZKA, CMENTARZ, może być pole WYLOSUJ X KART na którym leży karta DEMON MOC 10 lub inny Wróg którego ciężko będzie miał pokonać pechowy gracz, kończący ture koło takiego obszaru.
Gram w MIM średnio raz na tydzień i sytuacje tej podobne zdarzają się często.
Dlatego uwarzam że obszar CZARNY RYCERZ jest potrzebny i nie trzeba z nim nic robić.
Zaintrygowała mnie ta dyskusja.
Na początku zacytuje temat :"Czarny Rycerz - co z nim zrobić? "
Moja odpowiedz - wykorzystywać ten obszar i inne obszary mu podobne na naszą korzyść, przeciwko pozostałym uczestnikom zabawy (gry). Funkcji obszaru nie zmieniac.
Zapyta ktoś JAK? O czym ona biedoli itp.
Otórz: załużmy że przeciwnik skończył ture na sąsiednim obszarze np. Ukryta Dolina w trakcie której został zamieniony w ROPUCHE lub zdobył sympatycznego przyjaciela o nazwie POLTERGEIST i jest bez złota, albo dostał czarem SPOWOLNIENIE i też nie ma złota, nie istotne. Ważne że przeciwnik zmuszony jest do poruszania sie o jeden obszar na ture, a Ja mam czar UROK lub BARIERA, który rzucam na obszar WZGÓRZA i 1)przeciwnik nie ma kolejnego punktu wytrzymałości, 2)traci ture w której mógł zdobyć kolejne punkty.
Ktoś powie znikome prawdopodobieństwo wystąpienia w grze - owszem, lecz JA czesciej to stosuje niż myśli (nie w/w wersji). Jest obszar PUSTYNIA, KAPLICZKA, CMENTARZ, może być pole WYLOSUJ X KART na którym leży karta DEMON MOC 10 lub inny Wróg którego ciężko będzie miał pokonać pechowy gracz, kończący ture koło takiego obszaru.
Gram w MIM średnio raz na tydzień i sytuacje tej podobne zdarzają się często.
Dlatego uwarzam że obszar CZARNY RYCERZ jest potrzebny i nie trzeba z nim nic robić.
M.Portal82
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Po prostu nadmieniłem, że dyskusja powinna dalej się toczyć o Czarnym Rycerzu, nie o wielce istotnych sprawach typu czy powinno być więcej czy mniej. Na tyle was znam, że wiem, iż potraficie nawet cały esej forumowy na najbliższych 5 stron zrobić, czemu powinno być więcej czy mniej (nie wspominając czego) ani razu nie wspominając, że chodzi o Czarnego Rycerza. Więc prewencyjnie chciałem nakierować dyskusję, aby nie zboczyła na inny tor przez małą pomyłkę lub i nie naszego kolegi.Hellhound pisze:A różnica czy atakuje cechą większą czy mniejszą jest przecież bardzo istotna, chyba że uznałeś że się po prostu czepiam.
Proszę tej wiadomości nie quotować ani do niej nie odpowiadać .
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- kayoy
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze - Posty: 203
- Rejestracja: niedziela 12 lip 2009, 00:26
- Lokalizacja: wschód
- Płeć:
- Wiek: 34
Mój pomysł na Czarnego to Bitewne Kwadraty.. (pomysł z icewind dale 2)
Polega to na tym, że można zastosować się do normalnej instrukcji lub wziąć udział w walce na bitewnych kwadratach..
9 pól w "tabelce" 3x3 pola.. Każdy kwadrat zawiera losowego wroga (zakrytego, koszulką do góry) i każdy kwadrat to wróg z innej talii..
Zadaniem jest pokonanie trzech wrogów w linii prostej czyli zaliczenie trzech kwadratów..
Tabela powinna wyglądać tak, żeby każda z sześciu możliwych linii do "przejścia" miała mniej więcej podobny poziom trudności.. (np pionowo Pustynia, Miasto, Jaskinia.. poziomo Jaskinia, WKO, Las..)..
Na kwadraty wchodzi się samemu bez przyjaciół i zwierząt i w każdej chwili można się wycofać.. Pokonanych wrogów nie zamienia się na siłę/moc..
A nagrodą za przejście jest coś wcześniej ustalonego..
Polega to na tym, że można zastosować się do normalnej instrukcji lub wziąć udział w walce na bitewnych kwadratach..
9 pól w "tabelce" 3x3 pola.. Każdy kwadrat zawiera losowego wroga (zakrytego, koszulką do góry) i każdy kwadrat to wróg z innej talii..
Zadaniem jest pokonanie trzech wrogów w linii prostej czyli zaliczenie trzech kwadratów..
Tabela powinna wyglądać tak, żeby każda z sześciu możliwych linii do "przejścia" miała mniej więcej podobny poziom trudności.. (np pionowo Pustynia, Miasto, Jaskinia.. poziomo Jaskinia, WKO, Las..)..
Na kwadraty wchodzi się samemu bez przyjaciół i zwierząt i w każdej chwili można się wycofać.. Pokonanych wrogów nie zamienia się na siłę/moc..
A nagrodą za przejście jest coś wcześniej ustalonego..
...jesteśmy tarczami w waszych rękach
to my przyjmujemy ciosy
wy nie musicie się lękać
wystarczy przy sobie nas nosić...
to my przyjmujemy ciosy
wy nie musicie się lękać
wystarczy przy sobie nas nosić...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Co prawda temat ten leży w dziale MiM, ale co myślicie, by np. po pokonaniu Czarnego Rycerza (Siła dajmy np. 10) na przykład otrzymywać jakąś nagrodę?
W Talismanie mogła to by być Nagroda za Zadanie (po wygraniu walki, rzuć kością: 5-6: Otrzymujesz NzZ).
Albo po pokonaniu Rycerza otrzymujemy k3 mieszków złota. Teraz, wraz z dodatkiem Miasto i ciekawymi w nim kartami, takie dodatkowe źródło dochodów może być przydatne.
W Talismanie mogła to by być Nagroda za Zadanie (po wygraniu walki, rzuć kością: 5-6: Otrzymujesz NzZ).
Albo po pokonaniu Rycerza otrzymujemy k3 mieszków złota. Teraz, wraz z dodatkiem Miasto i ciekawymi w nim kartami, takie dodatkowe źródło dochodów może być przydatne.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- nillu
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karczma - Posty: 49
- Rejestracja: wtorek 01 maja 2007, 15:33
- Lokalizacja: Gdynia
- Płeć:
Czarny rycerz jest spoko w oryginale, bo powoduje że trzeba stosowac się do porzekadła - w środkowej krainie bez butelki wody lub złota nawet się nie pokazuj. Tak więc choćbyś miał nie wiadomo jakie ego i jaki był napakowany - i tak nie obejdzie się bez utraty życia w pewnych przypadkach. Nie pasuje - spadaj do zewnętrznej
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6300
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Właśnie w swoim projekcie przedstawiłem moją propozycję co zrobić z Czarnym Rycerzem. Zapraszam do lektury. http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=5708
What a view.
- Łosiu
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Konteksty
• Krasnoludzka Kopalnia - Posty: 331
- Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
- Lokalizacja: Krosno/Poznań
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
- Rogo
-
- Posty: 6237
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 33
- Kontakt:
Rozsądna propozycja, choć nadal będzie to pole, którego albo będzie się unikać... a jak będzie się super-koksem, to mamy wtedy darmowe zwycięstwo Może powinien mieć siłę dostosowaną do przeciwnika?Bludgeon pisze:Właśnie w swoim projekcie przedstawiłem moją propozycję co zrobić z Czarnym Rycerzem. Zapraszam do lektury. http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=5708