[Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: czwartek 16 kwie 2020, 21:43
- Płeć:
[Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Za mną kolejna kilkugodzinna sesja, tym razem ze "Smokami" i "Górami". Jak się okazało, "Góry" rozłożyliśmy zupełnie niepotrzebnie, bo ostatecznie żaden z graczy tam nawet nie zajrzał - ale to nie o tym ten wątek. Poniżej przytaczam kilka pytań i wątpliwości, jakie pojawiły się podczas rozgrywki:
1. Rzucam zaklęcie "Przypadek", Żona próbuje odbić je zaklęciem "Kradzież umysłu", które brzmi następująco:
Możesz rzucić to Zaklęcie na innego Poszukiwacza w dowolnym momencie. Przejrzyj Zaklęcia tego Poszukiwacza i zabierz mu jedno z nich.
Według mnie "Kradzież umysłu" można zastosować wyłącznie w stosunku do zaklęć jeszcze nie rzuconych. W momencie gdy rzuciłem "Przypadek", jest już zbyt późno na odebranie mi tego Zaklęcia. Czy mam rację?
2. Mam za Przyjaciela "Złodzieja Skarbów" oraz Magiczny Przedmiot "Różdżkę Grozy", zapewniające następujące efekty:
Za każdym razem, kiedy spotykasz Wroga, możesz otrzymać 2 sztuki złota.
Możesz użyć Różdżki tuż przed rozpoczęciem jakiejkolwiek walki z Wrogiem. Rzuć 2 kośćmi. Jeśli wynik jest równy lub wyższy od Siły lub Mocy Wroga, przenieś go na inny dowolny obszar w tej Krainie. Jeśli jest niższy, rozpatrz atak normalnie.
Czy za Wroga przeniesionego na inny obszar za pomocą Różdżki dostaję 2 sztuki złota, pomimo że do walki z nim nie doszło?
3. Chodzi o jedną ze specjalnych zdolności Wróżki (Poszukiwacz):
Zawsze kiedy losujesz karty Przygód, możesz odrzucić jedną z kart, której nie chcesz napotkać i wylosować w jej miejsce nową kartę.
Czy ta zdolność dotyczy również kart Smoków?
4. Wylosowałem Nieznajomego "Pustelnika", wyrzuciłem na kości "1", zatem Pustelnik powinien pojawić się w Krypcie. Problem w tym, że gramy z nakładką Smoczej Wieży, na której nie ma Krypty (w jej miejscu znajduje się fragment Równin Grozy). Co robić w tej sytuacji?
Ja proponowałem, żeby umiejscowić Pustelnika właśnie na Równinach Grozy. Ostatecznie zignorowaliśmy pierwotny wynik i ponowiliśmy rzut kością.
5. Rzucam kilkoma kośćmi i wykorzystuję żeton Losu, żeby zmienić wynik. Iloma kośćmi ponawiam rzut? Jedną wybraną (np. tą z najniższym wynikiem)? Wszystkimi?
6. Zaklęcie "Strzaskanie duszy":
Możesz rzucić to Zaklęcie na dowolnego Poszukiwacza lub istotę tuż przed rozpoczęciem walki psychicznej. Jeśli rzuciłeś Zaklęcie na Poszukiwacza, traci on 2 punkty Życia (...)
Jak wygląda to w praktyce? Któryś z Poszukiwaczy spotyka Ducha, rozpoczyna z nim walkę psychiczną, a ja w tym momencie rzucam mu kłodę pod nogi i zabieram 2 punkty Życia...?
7. Czy mogę wchodzić w interakcję (walczyć, rzucać Zaklęcia) z Poszukiwaczem, który stracił jedną/kilka tur? Moim zdaniem - tak, Żona twierdzi, że "straciła turę, więc jest 'czasowo wyłączona z rozgrywki'".
8. Jak przebiega walka z Królem Smoków (chodzi o alternatywne zakończenie "Król Smoków)?
Wchodzę na Koronę Władzy i rzucam kością za Króla Smoków:
1-2) Tracę Talizman/zostaję zabity
3-4) Każdy z Poszukiwaczy po kolei atakuje Króla Smoków, próbując odebrać mu punkt Życia. Czyli z jednej strony, inni Poszukiwacze wyręczają mnie w walce, ale z drugiej zabić Króla (i wygrać grę) może Poszukiwacz, który nawet nie zbliżył się do Krainy Wewnętrznej.
5-6) Sam atakuję Króla Smoków. I tutaj mam wątpliwość: załóżmy, że udało mi się odebrać mu punkt życia. Co robię dalej? Atakuję go ponownie (Siłą lub Mocą), czy może ponownie rzucam kością za Króla Smoków, narażając się na utratę Talizmanu i/lub śmierć?
9. Czy liczba posiadanych Smoczych Łusek ma jakiekolwiek znaczenie podczas walki z Królem Smoków? Czy dają mi one bonus do Siły/Mocy?
1. Rzucam zaklęcie "Przypadek", Żona próbuje odbić je zaklęciem "Kradzież umysłu", które brzmi następująco:
Możesz rzucić to Zaklęcie na innego Poszukiwacza w dowolnym momencie. Przejrzyj Zaklęcia tego Poszukiwacza i zabierz mu jedno z nich.
Według mnie "Kradzież umysłu" można zastosować wyłącznie w stosunku do zaklęć jeszcze nie rzuconych. W momencie gdy rzuciłem "Przypadek", jest już zbyt późno na odebranie mi tego Zaklęcia. Czy mam rację?
2. Mam za Przyjaciela "Złodzieja Skarbów" oraz Magiczny Przedmiot "Różdżkę Grozy", zapewniające następujące efekty:
Za każdym razem, kiedy spotykasz Wroga, możesz otrzymać 2 sztuki złota.
Możesz użyć Różdżki tuż przed rozpoczęciem jakiejkolwiek walki z Wrogiem. Rzuć 2 kośćmi. Jeśli wynik jest równy lub wyższy od Siły lub Mocy Wroga, przenieś go na inny dowolny obszar w tej Krainie. Jeśli jest niższy, rozpatrz atak normalnie.
Czy za Wroga przeniesionego na inny obszar za pomocą Różdżki dostaję 2 sztuki złota, pomimo że do walki z nim nie doszło?
3. Chodzi o jedną ze specjalnych zdolności Wróżki (Poszukiwacz):
Zawsze kiedy losujesz karty Przygód, możesz odrzucić jedną z kart, której nie chcesz napotkać i wylosować w jej miejsce nową kartę.
Czy ta zdolność dotyczy również kart Smoków?
4. Wylosowałem Nieznajomego "Pustelnika", wyrzuciłem na kości "1", zatem Pustelnik powinien pojawić się w Krypcie. Problem w tym, że gramy z nakładką Smoczej Wieży, na której nie ma Krypty (w jej miejscu znajduje się fragment Równin Grozy). Co robić w tej sytuacji?
Ja proponowałem, żeby umiejscowić Pustelnika właśnie na Równinach Grozy. Ostatecznie zignorowaliśmy pierwotny wynik i ponowiliśmy rzut kością.
5. Rzucam kilkoma kośćmi i wykorzystuję żeton Losu, żeby zmienić wynik. Iloma kośćmi ponawiam rzut? Jedną wybraną (np. tą z najniższym wynikiem)? Wszystkimi?
6. Zaklęcie "Strzaskanie duszy":
Możesz rzucić to Zaklęcie na dowolnego Poszukiwacza lub istotę tuż przed rozpoczęciem walki psychicznej. Jeśli rzuciłeś Zaklęcie na Poszukiwacza, traci on 2 punkty Życia (...)
Jak wygląda to w praktyce? Któryś z Poszukiwaczy spotyka Ducha, rozpoczyna z nim walkę psychiczną, a ja w tym momencie rzucam mu kłodę pod nogi i zabieram 2 punkty Życia...?
7. Czy mogę wchodzić w interakcję (walczyć, rzucać Zaklęcia) z Poszukiwaczem, który stracił jedną/kilka tur? Moim zdaniem - tak, Żona twierdzi, że "straciła turę, więc jest 'czasowo wyłączona z rozgrywki'".
8. Jak przebiega walka z Królem Smoków (chodzi o alternatywne zakończenie "Król Smoków)?
Wchodzę na Koronę Władzy i rzucam kością za Króla Smoków:
1-2) Tracę Talizman/zostaję zabity
3-4) Każdy z Poszukiwaczy po kolei atakuje Króla Smoków, próbując odebrać mu punkt Życia. Czyli z jednej strony, inni Poszukiwacze wyręczają mnie w walce, ale z drugiej zabić Króla (i wygrać grę) może Poszukiwacz, który nawet nie zbliżył się do Krainy Wewnętrznej.
5-6) Sam atakuję Króla Smoków. I tutaj mam wątpliwość: załóżmy, że udało mi się odebrać mu punkt życia. Co robię dalej? Atakuję go ponownie (Siłą lub Mocą), czy może ponownie rzucam kością za Króla Smoków, narażając się na utratę Talizmanu i/lub śmierć?
9. Czy liczba posiadanych Smoczych Łusek ma jakiekolwiek znaczenie podczas walki z Królem Smoków? Czy dają mi one bonus do Siły/Mocy?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Hey,
Specjalne zdolności
wpływające na karty Smoków
Specjalne zdolności i efekty, które wpływają na karty
Przygód, wpływają również na karty Smoków, jednak tylko
po tym, jak zostaną wylosowane i umieszczone na planszy.
Przykład: Specjalna zdolność Wróżki pozwala jej podczas
losowania kart Przygód odrzucić jedną, wybraną kartę,
a potem wylosować w jej miejsce nową. Wróżka nie może
wykorzystać tej zdolności kiedy losuje karty Smoków.
Wszystkie efekty i specjalne zdolności odnoszące się do
Kopalni, stosuje się również do Kopalni Smoczego Kamie-
nia. Wszystkie efekty i specjalne zdolności odnoszące się do
Krypty, stosuje się również do Krypty Smoczej Kości.
Masz rację.Znudzony życiem pisze: ↑wtorek 26 maja 2020, 21:48 1. Rzucam zaklęcie "Przypadek", Żona próbuje odbić je zaklęciem "Kradzież umysłu", które brzmi następująco:
Możesz rzucić to Zaklęcie na innego Poszukiwacza w dowolnym momencie. Przejrzyj Zaklęcia tego Poszukiwacza i zabierz mu jedno z nich.
Według mnie "Kradzież umysłu" można zastosować wyłącznie w stosunku do zaklęć jeszcze nie rzuconych. W momencie gdy rzuciłem "Przypadek", jest już zbyt późno na odebranie mi tego Zaklęcia. Czy mam rację?
Tak, Wroga spotykasz przed rozstrzygnięciem z nim walki. Przesunięcie go na inny obszar już jest jego spotkaniem.Znudzony życiem pisze: ↑wtorek 26 maja 2020, 21:48 2. Mam za Przyjaciela "Złodzieja Skarbów" oraz Magiczny Przedmiot "Różdżkę Grozy", zapewniające następujące efekty:
Za każdym razem, kiedy spotykasz Wroga, możesz otrzymać 2 sztuki złota.
Możesz użyć Różdżki tuż przed rozpoczęciem jakiejkolwiek walki z Wrogiem. Rzuć 2 kośćmi. Jeśli wynik jest równy lub wyższy od Siły lub Mocy Wroga, przenieś go na inny dowolny obszar w tej Krainie. Jeśli jest niższy, rozpatrz atak normalnie.
Czy za Wroga przeniesionego na inny obszar za pomocą Różdżki dostaję 2 sztuki złota, pomimo że do walki z nim nie doszło?
Instrukcja, strona 16:Znudzony życiem pisze: ↑wtorek 26 maja 2020, 21:48 3. Chodzi o jedną ze specjalnych zdolności Wróżki (Poszukiwacz):
Zawsze kiedy losujesz karty Przygód, możesz odrzucić jedną z kart, której nie chcesz napotkać i wylosować w jej miejsce nową kartę.
Czy ta zdolność dotyczy również kart Smoków?
Specjalne zdolności
wpływające na karty Smoków
Specjalne zdolności i efekty, które wpływają na karty
Przygód, wpływają również na karty Smoków, jednak tylko
po tym, jak zostaną wylosowane i umieszczone na planszy.
Przykład: Specjalna zdolność Wróżki pozwala jej podczas
losowania kart Przygód odrzucić jedną, wybraną kartę,
a potem wylosować w jej miejsce nową. Wróżka nie może
wykorzystać tej zdolności kiedy losuje karty Smoków.
Instrukcja, strona 13:Znudzony życiem pisze: ↑wtorek 26 maja 2020, 21:48 4. Wylosowałem Nieznajomego "Pustelnika", wyrzuciłem na kości "1", zatem Pustelnik powinien pojawić się w Krypcie. Problem w tym, że gramy z nakładką Smoczej Wieży, na której nie ma Krypty (w jej miejscu znajduje się fragment Równin Grozy). Co robić w tej sytuacji?
Ja proponowałem, żeby umiejscowić Pustelnika właśnie na Równinach Grozy. Ostatecznie zignorowaliśmy pierwotny wynik i ponowiliśmy rzut kością.
Wszystkie efekty i specjalne zdolności odnoszące się do
Kopalni, stosuje się również do Kopalni Smoczego Kamie-
nia. Wszystkie efekty i specjalne zdolności odnoszące się do
Krypty, stosuje się również do Krypty Smoczej Kości.
Jedną wybraną.Znudzony życiem pisze: ↑wtorek 26 maja 2020, 21:48 5. Rzucam kilkoma kośćmi i wykorzystuję żeton Losu, żeby zmienić wynik. Iloma kośćmi ponawiam rzut? Jedną wybraną (np. tą z najniższym wynikiem)? Wszystkimi?
To jest trochę nadinterpretacja, oczywiście możesz rzucić to Zaklęcie na osobę, którą TY SAM spotykasz.Znudzony życiem pisze: ↑wtorek 26 maja 2020, 21:48 6. Zaklęcie "Strzaskanie duszy":
Możesz rzucić to Zaklęcie na dowolnego Poszukiwacza lub istotę tuż przed rozpoczęciem walki psychicznej. Jeśli rzuciłeś Zaklęcie na Poszukiwacza, traci on 2 punkty Życia (...)
Jak wygląda to w praktyce? Któryś z Poszukiwaczy spotyka Ducha, rozpoczyna z nim walkę psychiczną, a ja w tym momencie rzucam mu kłodę pod nogi i zabieram 2 punkty Życia...?
Możesz. Ten Poszukiwacz wciąż jest w grze, wciąż jest na planszy, więc wciąż wszystko na niego działa.Znudzony życiem pisze: ↑wtorek 26 maja 2020, 21:48 7. Czy mogę wchodzić w interakcję (walczyć, rzucać Zaklęcia) z Poszukiwaczem, który stracił jedną/kilka tur? Moim zdaniem - tak, Żona twierdzi, że "straciła turę, więc jest 'czasowo wyłączona z rozgrywki'".
Atakujesz ponownie. W tej turze już nie rzucasz kością, aby sprawdzić, w jaki sposób spotkasz Króla Smoków. Walczysz z nim dotąd, aż go nie zabijesz lub nie przegrasz/zremisujesz. Jeśli tak się stanie, Twoja tura się kończy i w następnej rzucasz ponownie kością, aby sprawdzić, jak na Twój widok KS zareaguje.Znudzony życiem pisze: ↑wtorek 26 maja 2020, 21:48 8. Jak przebiega walka z Królem Smoków (chodzi o alternatywne zakończenie "Król Smoków)?
Wchodzę na Koronę Władzy i rzucam kością za Króla Smoków:
1-2) Tracę Talizman/zostaję zabity
3-4) Każdy z Poszukiwaczy po kolei atakuje Króla Smoków, próbując odebrać mu punkt Życia. Czyli z jednej strony, inni Poszukiwacze wyręczają mnie w walce, ale z drugiej zabić Króla (i wygrać grę) może Poszukiwacz, który nawet nie zbliżył się do Krainy Wewnętrznej.
5-6) Sam atakuję Króla Smoków. I tutaj mam wątpliwość: załóżmy, że udało mi się odebrać mu punkt życia. Co robię dalej? Atakuję go ponownie (Siłą lub Mocą), czy może ponownie rzucam kością za Króla Smoków, narażając się na utratę Talizmanu i/lub śmierć?
Zależy. Król Smoków z karty Alternatywnego Zakończenia "Król Smoków" nie jest Smoczym Władcą, więc smocze łuski nic nie robią podczas walki z nim. W przypadku pozostałych Królów Smoków (zarówno z pozostałych kart Alternatywnych Zakończeń lub też tego wynikającego z kampanii Smoków) mają, gdyż ci Królowie Smoków są jednocześnie Smoczymi Władcami reprezentowanymi przez karty Smoczych Władców (a tylko przeciw Wrogom Smokom i Smoczym Władcom można użyć Smoczych Łusek).Znudzony życiem pisze: ↑wtorek 26 maja 2020, 21:48 9. Czy liczba posiadanych Smoczych Łusek ma jakiekolwiek znaczenie podczas walki z Królem Smoków? Czy dają mi one bonus do Siły/Mocy?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: czwartek 16 kwie 2020, 21:43
- Płeć:
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: czwartek 16 kwie 2020, 21:43
- Płeć:
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Jedna uwaga: w Smoczej Wieży nie ma ani Kopalni Smoczego Kamienia, ani Krypty Smoczej Kości - to obszary Krainy Smoków
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Hmm...Znudzony życiem pisze: ↑niedziela 31 maja 2020, 18:04Jedna uwaga: w Smoczej Wieży nie ma ani Kopalni Smoczego Kamienia, ani Krypty Smoczej Kości - to obszary Krainy Smoków
W takim wypadku bym pozostawił Pustelnika tam, gdzie został wylosowany.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 2
- Rejestracja: środa 13 sty 2021, 18:13
- Płeć:
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Witam serdecznie.
Mam takie pytanie dotyczące Łotrzycy z dodatku Góry w Specjalnych zdolnościach jest opis:
"Za każdym razem kiedy walczysz z więcej niż 1 Wrogiem naraz, możesz rzucić 1 kością i dodać uzyskany wynik do skuteczności swojego ataku."
Czy to oznacza ma się dodatkowy rzut kością w czasie walki?
Mam takie pytanie dotyczące Łotrzycy z dodatku Góry w Specjalnych zdolnościach jest opis:
"Za każdym razem kiedy walczysz z więcej niż 1 Wrogiem naraz, możesz rzucić 1 kością i dodać uzyskany wynik do skuteczności swojego ataku."
Czy to oznacza ma się dodatkowy rzut kością w czasie walki?
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3160
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 43
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Tak, ale tylko w walce (nie w walce psychicznej). I tylko wtedy, kiedy walczysz z co najmniej 2 Wrogami. Acha, i nie jest to traktowane jako rzut ataku (może to mieć znacznie w niektórych przypadkach).jeditaz pisze: ↑środa 13 sty 2021, 19:22 Witam serdecznie.
Mam takie pytanie dotyczące Łotrzycy z dodatku Góry w Specjalnych zdolnościach jest opis:
"Za każdym razem kiedy walczysz z więcej niż 1 Wrogiem naraz, możesz rzucić 1 kością i dodać uzyskany wynik do skuteczności swojego ataku."
Czy to oznacza ma się dodatkowy rzut kością w czasie walki?
-
-
- Posty: 98
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 16:12
- Lokalizacja: Przemyśl
- Płeć:
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3160
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 43
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Mogę się mylić, ale jak dla mnie chodzi o walkę, a jeśli dotyczyło by to zarówno walki, jak i walki psychicznej to (wg mnie) test by się zaczynał jakoś "Podczas jakiekolwiek walki..."
- Rogo
-
- Posty: 6237
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Bo wg instrukcji Walka (str. 10) jest przy użyciu Siły, a Walka Psychiczna (str. 12) jest przy użyciu Mocy.
Tak, jest to mylące, ale tak już jest.
Z którymś dodatkiem zostało wprowadzone pojęcie "jakiejkolwiek walki", które odnosi się zarówno do walki jak i walki psychicznej.
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Tu akurat zgodzę się z @Lathspellem - w umiejętności nie jest napisane o jaki rodzaj walki chodzi, więc można tej zdolności używać w każdej walce, w tym w psychicznej.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3160
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 43
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
A gdyby było napisane "Kiedy toczysz walkę..." lub "Kiedy odbywasz walkę..." to by to dotyczyło walki, czy jakikolwiek walki?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Tak, tylko walki.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3160
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 43
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Jest bardzo mała różnica (jak dla mnie) pomiędzy "walczysz", a "toczysz walkę".
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Generalnie żadne z nich na karcie pewnie by się nie pojawiło, prędzej albo "Przed rozpoczęciem walki...", albo "Podczas walki..." .
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 2
- Rejestracja: środa 13 sty 2021, 18:13
- Płeć:
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Dziękuję za odpowiedź. Po prostu przed grą będzie trzeba ustalać szczegół.
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 4059
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: [Smoki / Góry] Garść pytań i wątpliwości
Za mało przecinków?Budowniczy Mostów pisze: ↑piątek 15 sty 2021, 21:23Za coś takiego tłumacz powinien stanąć do egzaminu na forum
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!