Zwiadowca i jego 3 specjalna zdolność
- Qurek
-
- Posty: 163
- Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
- Lokalizacja: Sieradz
- Płeć:
- Wiek: 40
Zwiadowca i jego 3 specjalna zdolność
"Jeżeli trafisz na leżącą na planszy Kartę Przygody, oznaczającą szczególne Miejsce, możesz ją ODWRÓCIĆ do góry koszulką. Oznacza to, że tylko ty znasz drogę do tego Miejsca i od tej chwili tylko ty możesz je odwiedzać. Oczywiście Karta tego Miejsca w dalszym ciągu zajmuje obszar, na którym leży i zmniejsza liczbę ciągniętych tam Kart Przygód."
Tak brzmi owa specjalna zdolność. Pragnę się teraz podzielić pewną kwestią, która wyniknęła w toku mojej dzisiejszej rozgrywki. Otóż będąc tropicielem zrobiłem sobie "na wyłączność" dwie Karty miejsc, po czym w niedługim czasie byłem zmuszony zakończyć żywot Tropiciela. Powstała zatem kwestia sporna co dalej z tymi ZAKRYTYMI kartami Miejsc. Stanęło na tym, że owe Karty dalej pozostają zakryte i nikt nie będzie mógł z nich korzystać, a na domiar złego nie można się ich pozbyć przy wykorzystaniu Czaru "Zniszczenie", którego treść przedstawia się następująco: "Możesz rzucić ten Czar na początku swojej tury, lub tuż po zakończeniu ruchu. Umożliwia on ci zdjęcie z planszy i odłożenie na bok jednej ODKRYTEJ Karty Przygody. Moje pytanie do Was brzmi następująco: Czy istnieje wg was jakiś sposób, który pozwoliłby na pozbycie się owych niechcianych ZAKRYTYCH przez Tropiciela miejsc? Z góry zaznaczam, że "Trzęsienie Ziemi" dotyczy również ODKRYTYCH kart Przygód.
Tak brzmi owa specjalna zdolność. Pragnę się teraz podzielić pewną kwestią, która wyniknęła w toku mojej dzisiejszej rozgrywki. Otóż będąc tropicielem zrobiłem sobie "na wyłączność" dwie Karty miejsc, po czym w niedługim czasie byłem zmuszony zakończyć żywot Tropiciela. Powstała zatem kwestia sporna co dalej z tymi ZAKRYTYMI kartami Miejsc. Stanęło na tym, że owe Karty dalej pozostają zakryte i nikt nie będzie mógł z nich korzystać, a na domiar złego nie można się ich pozbyć przy wykorzystaniu Czaru "Zniszczenie", którego treść przedstawia się następująco: "Możesz rzucić ten Czar na początku swojej tury, lub tuż po zakończeniu ruchu. Umożliwia on ci zdjęcie z planszy i odłożenie na bok jednej ODKRYTEJ Karty Przygody. Moje pytanie do Was brzmi następująco: Czy istnieje wg was jakiś sposób, który pozwoliłby na pozbycie się owych niechcianych ZAKRYTYCH przez Tropiciela miejsc? Z góry zaznaczam, że "Trzęsienie Ziemi" dotyczy również ODKRYTYCH kart Przygód.
Ostatnio zmieniony niedziela 03 lut 2013, 17:17 przez Qurek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Grałbym tak że gdy Zwiadowca zaliczy "zejście" karty zostają odkryte i od tej pory każdy Poszukiwacz może z nich korzystać. Podobnie ze Szpiegiem bym postąpił.
Ostatnio zmieniony niedziela 03 lut 2013, 22:23 przez Chaos, łącznie zmieniany 1 raz.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- Gralo
-
- Posty: 65
- Rejestracja: piątek 25 sty 2013, 16:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Rogo
-
- Posty: 6442
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Niestety już odwróciłem i gra się się fajnieRogo pisze:No ej, panowie "walić logikię, instrukcja górą!", co wy odstawiacie? Żadna ewentualność w instrukcji nie przewiduje odwacania tych kart z powrotem :twisted:
trololololo :mrgreen:
Ostatnio zmieniony niedziela 03 lut 2013, 22:24 przez Chaos, łącznie zmieniany 1 raz.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 33
- Kontakt:
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
EKHM... wiecie, że 3 Zdolność Tropiciela to: Nie tracisz Wytrzymałości podczas pobytu na Pustyni :mrgreen: :mrgreen:
Taką zdolność ma Zwiadowca - taki mały szczegół :mrgreen: :mrgreen:
Poprawiłem juz temacik :biggrin:
Taką zdolność ma Zwiadowca - taki mały szczegół :mrgreen: :mrgreen:
Poprawiłem juz temacik :biggrin:
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Rogo
-
- Posty: 6442
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
Był już Roguś, teraz Rogoś... Ciekawe co następne: Rogóś? :mrgreen:SPIDIvonMARDER pisze:Zgadzam się i nie trafiają do mnie żelazne argumenty Rogosia
Swoją drogą myślę, że wystarczająco wyraźnie zaznaczyłem, że moja wypowiedź nie powinna być traktowana zbyt poważnie
P.S. To było pytanie retoryczne, wcale nie zachęcam do sprzeczki na temat logiki :twisted:
Ja nawet nie mam Talismana.
-
-
- Posty: 28
- Rejestracja: niedziela 11 maja 2014, 23:17
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Płeć:
- Wiek: 31
Przykład z życia codziennego. Chowasz cukierki przed młodszym bratem tak dobrze że nigdy on tego nie znajdzie... Wniosek ? Tylko ty znasz miejsce gdzie to jest i jeżeli coś ci się stanie np dostaniesz ataku serca i umrzesz... Tylko ty wiedziałeś gdzie są cukierki ; )... Proste ? Proste
... Pod sumując karty odwrócone koszulkami do góry powinny zostać całkowite zdjęte z planszy 