Zwiadowca i jego 3 specjalna zdolność
- Qurek
-
- Posty: 163
- Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
- Lokalizacja: Sieradz
- Płeć:
- Wiek: 39
Zwiadowca i jego 3 specjalna zdolność
"Jeżeli trafisz na leżącą na planszy Kartę Przygody, oznaczającą szczególne Miejsce, możesz ją ODWRÓCIĆ do góry koszulką. Oznacza to, że tylko ty znasz drogę do tego Miejsca i od tej chwili tylko ty możesz je odwiedzać. Oczywiście Karta tego Miejsca w dalszym ciągu zajmuje obszar, na którym leży i zmniejsza liczbę ciągniętych tam Kart Przygód."
Tak brzmi owa specjalna zdolność. Pragnę się teraz podzielić pewną kwestią, która wyniknęła w toku mojej dzisiejszej rozgrywki. Otóż będąc tropicielem zrobiłem sobie "na wyłączność" dwie Karty miejsc, po czym w niedługim czasie byłem zmuszony zakończyć żywot Tropiciela. Powstała zatem kwestia sporna co dalej z tymi ZAKRYTYMI kartami Miejsc. Stanęło na tym, że owe Karty dalej pozostają zakryte i nikt nie będzie mógł z nich korzystać, a na domiar złego nie można się ich pozbyć przy wykorzystaniu Czaru "Zniszczenie", którego treść przedstawia się następująco: "Możesz rzucić ten Czar na początku swojej tury, lub tuż po zakończeniu ruchu. Umożliwia on ci zdjęcie z planszy i odłożenie na bok jednej ODKRYTEJ Karty Przygody. Moje pytanie do Was brzmi następująco: Czy istnieje wg was jakiś sposób, który pozwoliłby na pozbycie się owych niechcianych ZAKRYTYCH przez Tropiciela miejsc? Z góry zaznaczam, że "Trzęsienie Ziemi" dotyczy również ODKRYTYCH kart Przygód.
Tak brzmi owa specjalna zdolność. Pragnę się teraz podzielić pewną kwestią, która wyniknęła w toku mojej dzisiejszej rozgrywki. Otóż będąc tropicielem zrobiłem sobie "na wyłączność" dwie Karty miejsc, po czym w niedługim czasie byłem zmuszony zakończyć żywot Tropiciela. Powstała zatem kwestia sporna co dalej z tymi ZAKRYTYMI kartami Miejsc. Stanęło na tym, że owe Karty dalej pozostają zakryte i nikt nie będzie mógł z nich korzystać, a na domiar złego nie można się ich pozbyć przy wykorzystaniu Czaru "Zniszczenie", którego treść przedstawia się następująco: "Możesz rzucić ten Czar na początku swojej tury, lub tuż po zakończeniu ruchu. Umożliwia on ci zdjęcie z planszy i odłożenie na bok jednej ODKRYTEJ Karty Przygody. Moje pytanie do Was brzmi następująco: Czy istnieje wg was jakiś sposób, który pozwoliłby na pozbycie się owych niechcianych ZAKRYTYCH przez Tropiciela miejsc? Z góry zaznaczam, że "Trzęsienie Ziemi" dotyczy również ODKRYTYCH kart Przygód.
Ostatnio zmieniony niedziela 03 lut 2013, 17:17 przez Qurek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Grałbym tak że gdy Zwiadowca zaliczy "zejście" karty zostają odkryte i od tej pory każdy Poszukiwacz może z nich korzystać. Podobnie ze Szpiegiem bym postąpił.
Ostatnio zmieniony niedziela 03 lut 2013, 22:23 przez Chaos, łącznie zmieniany 1 raz.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- Gralo
-
- Posty: 65
- Rejestracja: piątek 25 sty 2013, 16:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Rogo
-
- Posty: 6237
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Niestety już odwróciłem i gra się się fajnie w ten sposób. Poszukiwacze jakimś cudem odnaleźli te ukryte miejsca.Rogo pisze:No ej, panowie "walić logikię, instrukcja górą!", co wy odstawiacie? Żadna ewentualność w instrukcji nie przewiduje odwacania tych kart z powrotem :twisted:
trololololo :mrgreen:
Ostatnio zmieniony niedziela 03 lut 2013, 22:24 przez Chaos, łącznie zmieniany 1 raz.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 33
- Kontakt:
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
EKHM... wiecie, że 3 Zdolność Tropiciela to: Nie tracisz Wytrzymałości podczas pobytu na Pustyni :mrgreen: :mrgreen:
Taką zdolność ma Zwiadowca - taki mały szczegół :mrgreen: :mrgreen:
Poprawiłem juz temacik :biggrin:
Taką zdolność ma Zwiadowca - taki mały szczegół :mrgreen: :mrgreen:
Poprawiłem juz temacik :biggrin:
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Rogo
-
- Posty: 6237
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Był już Roguś, teraz Rogoś... Ciekawe co następne: Rogóś? :mrgreen:SPIDIvonMARDER pisze:Zgadzam się i nie trafiają do mnie żelazne argumenty Rogosia
Swoją drogą myślę, że wystarczająco wyraźnie zaznaczyłem, że moja wypowiedź nie powinna być traktowana zbyt poważnie A skoro już o logice mowa, to zdolność sama w sobie nie jest zbyt logiczna, bo jeśli np. inny gracz wcześniej odwiedził takie Miejsce i to nie raz, to czemu nagle tylko Zwiadowca ma znać drogę do tego miejsca?
P.S. To było pytanie retoryczne, wcale nie zachęcam do sprzeczki na temat logiki :twisted:
Ja nawet nie mam Talismana.
-
-
- Posty: 28
- Rejestracja: niedziela 11 maja 2014, 23:17
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Płeć:
- Wiek: 30
Przykład z życia codziennego. Chowasz cukierki przed młodszym bratem tak dobrze że nigdy on tego nie znajdzie... Wniosek ? Tylko ty znasz miejsce gdzie to jest i jeżeli coś ci się stanie np dostaniesz ataku serca i umrzesz... Tylko ty wiedziałeś gdzie są cukierki ; )... Proste ? Proste ... Pod sumując karty odwrócone koszulkami do góry powinny zostać całkowite zdjęte z planszy