walka i odrzucanie przedmiotów
- 
				ssjeremi
 - 
				

 - Posty: 2
 - Rejestracja: środa 27 cze 2012, 15:19
 - Lokalizacja: mojrzeszow
 - Płeć:
 
walka i odrzucanie przedmiotów
Witam serdecznie ! wszystkich grających w planszowe gry fantasy i nie tylko
PYTANIE - PONIEWAŻ ZACZYNAMY Z MAŁŻONKĄ I RODZINKĄ GRE A MAMY WĄTPLIWOŚCI(zbyt mało info w instrukcji)
Pytanie 1
Jak mam rozumieć porzucenie przedmiotu po przegranej walce zamiast utraty zdrowia?
czy mogę to wykonać zawsze podczas walki z różnymi przeciwnikami siły/moc czy tylko podczas walki z innymi poszukiwaczami(wtedy wygrany zamiast życia zabiera przedmiot pokonanemu?)
pytanie 2
mając kartę kapłana i przyjaciela -Ducha poter coś tam który sprawia że ruszam się tylko o 1 ruch czy mogę go automatycznie zabić wg. karty-umiejętności kapłana czy to jest przyjaciel-duch a nie wróg-duch?
czy kapłan i inne postacie -magiczne mogą używać ciężkich zbroi tak jak wojownik np. pancerzy hełm tarcza itp
jeśli tak to czy przy obronie kożystają z 1 przedmiotu obrony czy ze wszystkich na-raz wg. instrukcji(wiem że ten temat był gdzieś sporny-jak jest wg. twórców)
pozdrawiam to tak tylko na wstępie
			
			
									
									
	
										
										
						PYTANIE - PONIEWAŻ ZACZYNAMY Z MAŁŻONKĄ I RODZINKĄ GRE A MAMY WĄTPLIWOŚCI(zbyt mało info w instrukcji)
Pytanie 1
Jak mam rozumieć porzucenie przedmiotu po przegranej walce zamiast utraty zdrowia?
czy mogę to wykonać zawsze podczas walki z różnymi przeciwnikami siły/moc czy tylko podczas walki z innymi poszukiwaczami(wtedy wygrany zamiast życia zabiera przedmiot pokonanemu?)
pytanie 2
mając kartę kapłana i przyjaciela -Ducha poter coś tam który sprawia że ruszam się tylko o 1 ruch czy mogę go automatycznie zabić wg. karty-umiejętności kapłana czy to jest przyjaciel-duch a nie wróg-duch?
czy kapłan i inne postacie -magiczne mogą używać ciężkich zbroi tak jak wojownik np. pancerzy hełm tarcza itp
jeśli tak to czy przy obronie kożystają z 1 przedmiotu obrony czy ze wszystkich na-raz wg. instrukcji(wiem że ten temat był gdzieś sporny-jak jest wg. twórców)
pozdrawiam to tak tylko na wstępie
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Uszanowanie,
Kwestia sporna była w MiMie oraz MMie. W TMiMie, w którego gracz, można używać tylko 1 Pancerza naraz.
Pozdrawiam.
			
			
									
									
	
							Może źle coś pamiętam, ale w instrukcji nic o tym nie było. Chodziło bardziej o to, iż można porzucić Przedmiot na obszar, dzięki czemu nie musisz losować karty. Porzucić Przedmiot możesz w dowolnym momencie, czyli jeżeli masz do wylosowania 2 karty i wylosowałeś już 1 z nich, to możesz porzucić Przedmiot, by nie losować drugiej karty.ssjeremi pisze:Pytanie 1
Jak mam rozumieć porzucenie przedmiotu po przegranej walce zamiast utraty zdrowia?
czy mogę to wykonać zawsze podczas walki z różnymi przeciwnikami siły/moc czy tylko podczas walki z innymi poszukiwaczami(wtedy wygrany zamiast życia zabiera przedmiot pokonanemu?)
Poltergeist nie jest Duchem. Zdolność Kapłana wpływa jedynie na Wróg-Duch.ssjeremi pisze:pytanie 2
mając kartę kapłana i przyjaciela -Ducha poter coś tam który sprawia że ruszam się tylko o 1 ruch czy mogę go automatycznie zabić wg. karty-umiejętności kapłana czy to jest przyjaciel-duch a nie wróg-duch?
Kapłan może używać pancerzy, jedynie jego zdolność ogranicza mu używanie Broni. Podobnie z innymi Poszukiwaczami, jeżeli nie mają zdolności zabraniającej używania czegoś, to mogą z tego korzystać.ssjeremi pisze:czy kapłan i inne postacie -magiczne mogą używać ciężkich zbroi tak jak wojownik np. pancerzy hełm tarcza itp
jeśli tak to czy przy obronie kożystają z 1 przedmiotu obrony czy ze wszystkich na-raz wg. instrukcji(wiem że ten temat był gdzieś sporny-jak jest wg. twórców)
Kwestia sporna była w MiMie oraz MMie. W TMiMie, w którego gracz, można używać tylko 1 Pancerza naraz.
Pozdrawiam.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- Krzysiek
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
 - Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
 - Lokalizacja: Polska
 - Płeć:
 - Kontakt:
 
ssjeremi pisze:Pytanie 1
Jak mam rozumieć porzucenie przedmiotu po przegranej walce zamiast utraty zdrowia?
czy mogę to wykonać zawsze podczas walki z różnymi przeciwnikami siły/moc czy tylko podczas walki z innymi poszukiwaczami(wtedy wygrany zamiast życia zabiera przedmiot pokonanemu?)
Jak dla mnie Nemo, pytającemu chodziło o zabranie przedmiotu po wygranej walce. Jako nagrody. Tylko się przejęzyczył z tym "porzuceniem".Nemomon pisze:Może źle coś pamiętam, ale w instrukcji nic o tym nie było. Chodziło bardziej o to, iż można porzucić Przedmiot na obszar, dzięki czemu nie musisz losować karty. Porzucić Przedmiot możesz w dowolnym momencie, czyli jeżeli masz do wylosowania 2 karty i wylosowałeś już 1 z nich, to możesz porzucić Przedmiot, by nie losować drugiej karty.
Jeśli o to panu chodzi to ten kto wygra walkę ma wybór:
-może zabrać przeciwnikowi Przedmiot lub sztukę złota
albo:
-może pozbawić przeciwnika punktu Życia
ssjeremi pisze:pytanie 2
mając kartę kapłana i przyjaciela -Ducha poter coś tam który sprawia że ruszam się tylko o 1 ruch czy mogę go automatycznie zabić wg. karty-umiejętności kapłana czy to jest przyjaciel-duch a nie wróg-duch?
Dodam że słówko "duch" w opisie Poltergeista jest tylko dla utworzenia klimatu. Z punktu widzenia gry taki opis nic nie znaczy.Nemomon pisze:Poltergeist nie jest Duchem. Zdolność Kapłana wpływa jedynie na Wróg-Duch.
- Bludgeon
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6320
 - Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
 - Lokalizacja: Trójmiasto
 - Płeć:
 
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
- Bludgeon
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6320
 - Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
 - Lokalizacja: Trójmiasto
 - Płeć:
 
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
- Krzysiek
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
 - Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
 - Lokalizacja: Polska
 - Płeć:
 - Kontakt:
 
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Aczkolwiek do czasu, dopóki nie używacie kart "połóż tego Ducha na tę kartę", bo obszaru ani Jaskini nie położysz 
.
Aczkolwiek mnie osobiście nie przeszkadza używać znanych Wrogów typów. Przykładowo, jeżeli w którejś karcie występuje Lew i wiemy, że to kopia karty Zwierzęcia, to byłbym pozwolił użyć zdolności przeciw Zwierzętom. Ale tylko i wyłącznie przeciw istotom, którzy są również reprezentowani przez karty (jak Smok). Taki osiłek z Gospody już nie.
			
			
									
									
	
							Aczkolwiek mnie osobiście nie przeszkadza używać znanych Wrogów typów. Przykładowo, jeżeli w którejś karcie występuje Lew i wiemy, że to kopia karty Zwierzęcia, to byłbym pozwolił użyć zdolności przeciw Zwierzętom. Ale tylko i wyłącznie przeciw istotom, którzy są również reprezentowani przez karty (jak Smok). Taki osiłek z Gospody już nie.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!