Traper, Cerber, Władca Otchłani - pytania.
- Snake
 - 
				

 - Posty: 79
 - Rejestracja: poniedziałek 23 lut 2009, 21:18
 - Lokalizacja: Znikąd
 - Płeć:
 
Traper, Cerber, Władca Otchłani - pytania.
Znów mam kilka pytań:
Pierwsze dotyczy Trapera. Opis karty brzmi w następujący sposób:
"Rzuć 2 kośćmi. Jeśli wynik jest równy lub niższy od twojej Mocy, możesz wymknąć się traperowi. Jeśli wynik jest wyższy, musisz z nim walczyć, ale podczas walki nie będziesz mógł wykonać rzutu ataku. Traper pozostanie na tym obszarze, dopóki ktoś go nie pokona."
Pytanie brzmi: a co, jeżeli zdam test na Moc i nie mam ochoty mu się wymykać, tylko chcę z nim walczyć. Czy:
- walka przebiega w normalny sposób
- walka przebiega w sposób opisany na karcie, tzn. nie wykonuję rzutu ataku
?
Drugie (i zarazem trzecie) dotyczy Cerbera jak i Władcy Otchłani. W przypadku obu tych Wrogów gracz zmuszony jest do wyboru, czy walczyć z nimi za pomocą Siły czy Mocy. Czy taki wybór mają wszyscy Poszukiwacze, czy jedynie ci, którzy mogą wybierać formę ataku? I co w przypadku pokonania takich delikwentów - czy zamienia się ich na trofea w zależności od rodzaju walki, jaką się stoczyło? Czy też nagrodą za zwycięstwo jest satysfakcja, bądź w - przypadku Władcy Otchłani - przeniesienie na Równiny Grozy?
			
			
									
									
	
							Pierwsze dotyczy Trapera. Opis karty brzmi w następujący sposób:
"Rzuć 2 kośćmi. Jeśli wynik jest równy lub niższy od twojej Mocy, możesz wymknąć się traperowi. Jeśli wynik jest wyższy, musisz z nim walczyć, ale podczas walki nie będziesz mógł wykonać rzutu ataku. Traper pozostanie na tym obszarze, dopóki ktoś go nie pokona."
Pytanie brzmi: a co, jeżeli zdam test na Moc i nie mam ochoty mu się wymykać, tylko chcę z nim walczyć. Czy:
- walka przebiega w normalny sposób
- walka przebiega w sposób opisany na karcie, tzn. nie wykonuję rzutu ataku
?
Drugie (i zarazem trzecie) dotyczy Cerbera jak i Władcy Otchłani. W przypadku obu tych Wrogów gracz zmuszony jest do wyboru, czy walczyć z nimi za pomocą Siły czy Mocy. Czy taki wybór mają wszyscy Poszukiwacze, czy jedynie ci, którzy mogą wybierać formę ataku? I co w przypadku pokonania takich delikwentów - czy zamienia się ich na trofea w zależności od rodzaju walki, jaką się stoczyło? Czy też nagrodą za zwycięstwo jest satysfakcja, bądź w - przypadku Władcy Otchłani - przeniesienie na Równiny Grozy?
Czar ROZKAZ!!!
			
										
						- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Ufff.... następnym razem proszę, abyś wpisywał swe pytania w odpowiednim temacie. Dziękuję.
			
			
									
									
	
							Walka toczy się normalnie. Rzutu ataku nie wykonujesz jedynie wtedy, gdy przegrasz test Mocy.Snake pisze:Pierwsze dotyczy Trapera. Opis karty brzmi w następujący sposób:
"Rzuć 2 kośćmi. Jeśli wynik jest równy lub niższy od twojej Mocy, możesz wymknąć się traperowi. Jeśli wynik jest wyższy, musisz z nim walczyć, ale podczas walki nie będziesz mógł wykonać rzutu ataku. Traper pozostanie na tym obszarze, dopóki ktoś go nie pokona."
Pytanie brzmi: a co, jeżeli zdam test na Moc i nie mam ochoty mu się wymykać, tylko chcę z nim walczyć. Czy:
- walka przebiega w normalny sposób
- walka przebiega w sposób opisany na karcie, tzn. nie wykonuję rzutu ataku
Trzecią taką kartą jest jeszcze Eastern Dragon z Frostmarch. Co do pytania, możesz wybrać rodzaj: walkę albo walkę psychiczną. Opcja wyboru rodzaju ataku ma jedynie zastosowanie względem sytuacji Poszukiwacz vs. Poszukiwacz. Po ich pokonaniu, możesz ich wziąć jako trofea, ponieważ są kartami Wrogów. Masz z nich takie trofeum, w jakim rodzaju walki ich pokonałeś. Warto również wspomnieć, że ich numer spotkania, to 1, a więc musisz ich badać oddzielnie, bez względu na to, czy do badania masz jeszcze jakiś Wrogów, czy nie.Snake pisze:Drugie (i zarazem trzecie) dotyczy Cerbera jak i Władcy Otchłani. W przypadku obu tych Wrogów gracz zmuszony jest do wyboru, czy walczyć z nimi za pomocą Siły czy Mocy. Czy taki wybór mają wszyscy Poszukiwacze, czy jedynie ci, którzy mogą wybierać formę ataku? I co w przypadku pokonania takich delikwentów - czy zamienia się ich na trofea w zależności od rodzaju walki, jaką się stoczyło? Czy też nagrodą za zwycięstwo jest satysfakcja, bądź w - przypadku Władcy Otchłani - przeniesienie na Równiny Grozy?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
 - Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
 - Lokalizacja: Korona Władzy
 - Płeć:
 
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
- Snake
 - 
				

 - Posty: 79
 - Rejestracja: poniedziałek 23 lut 2009, 21:18
 - Lokalizacja: Znikąd
 - Płeć:
 
Pardon! Uznałem, że dotyczy to bardziej kwestii zasad, ale ok, następnym razem się poprawię.Nemomon pisze:Ufff.... następnym razem proszę, abyś wpisywał swe pytania w odpowiednim temacie. Dziękuję.
Dokładnie tak.Nemomon pisze:Warto również wspomnieć, że ich numer spotkania, to 1, a więc musisz ich badać oddzielnie, bez względu na to, czy do badania masz jeszcze jakiś Wrogów, czy nie.
Dziękuję Tobie oraz Kufirowi za odpowiedzi. Pokrywają się z moją interpretacją.
Jeszcze raz sorki za wlepienie tematu w złe miejsce.
Czar ROZKAZ!!!
			
										
						- Kufir
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
 - Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
 - Lokalizacja: Korona Władzy
 - Płeć:
 
- Snake
 - 
				

 - Posty: 79
 - Rejestracja: poniedziałek 23 lut 2009, 21:18
 - Lokalizacja: Znikąd
 - Płeć:
 
Ależ nigdy nie uzurpowałem sobie takiej wiedzy!!! Stąd też moje pytania, dla Was zwykle oczywiste, a dla mnie o tyle istotne, że chcę konfrontować własne "widzimisię" z oficjalnymi zasadami gry oraz z poglądami osób, które bardziej tkwią w temacie ode mnieKufir pisze:Ale i Tobie zdarza się źle interpretować karty. Każdy jest tylko człowiekiem, wiec nie masz chyba wyłączności na takie posty
Czar ROZKAZ!!!
			
										
						- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Kufir mówił akurat do mnie, więc się nie przejmujSnake pisze:Ależ nigdy nie uzurpowałem sobie takiej wiedzy!!! Stąd też moje pytania, dla Was zwykle oczywiste, a dla mnie o tyle istotne, że chcę konfrontować własne "widzimisię" z oficjalnymi zasadami gry oraz z poglądami osób, które bardziej tkwią w temacie ode mnieKufir pisze:Ale i Tobie zdarza się źle interpretować karty. Każdy jest tylko człowiekiem, wiec nie masz chyba wyłączności na takie posty
