Wracając jednak do main topic to moim zdaniem klimat Frostmarch można będzie zbudować grając głównie kartami z tego dodatku. Już teraz po żniwiarzu kart przygód starcza mi na dwie kupki, więc gry są różne. Z drugiej strony same karty Frostmarch mogą spowodować że gra będzie łatwiejsza (mniej ciekawych kart przygód). Nie wiem jak to będzie rozwiązane w instrukcjach. Najbardziej ciekaw jestem alternatywnych zakończeń. Hmm już teraz mam wrażenie, że będzie można je łączyć.
Mam też nadzieję że Czarownik z jaskini Czarownika pozostanie Czarownikiem (a nie Czarodziejem, Magiem czy czymś innym) chociaż moim zdaniem to taki upgradowany Czarnoksiężnik. No i Nerkomanta a nie jakiś Necromancer jak to było w wersji sprzed 20 lat
No i zastanawiam się nad kolejnym dodatkiem. Hmm na 99% wg mnie plansza. Ale góry czy miasto? A może coś innego? Frostmarch zaskoczył. Ciekawe czy kolejne dodatki karciane będą szły w tą stronę aby za ich pomocą zmieniać klimat gry