Heroes 3: Horn of the Abyss
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Zagrałem wczoraj w HOTĘ, przeszedłem jakąś podstawową mapę z SoDa czy Erathii, używając tego nowego zamku.
Muszę przyznać, iż grało mi się całkiem przyjemnie. Co prawda z większości specjalnych zdolności nie korzystałem, inne zdarzyły się dokładnie raz na grę (promień osłabienia zaklinaczek oraz uber strzał tych super ulepszonych piratów), ale generalnie przyjemnie mi się tym zamkiem grało. Armatka także jest ciekawa. Uważam jednak, iż zamek sam z siebie nie jest jakoś super silny i plasuje się w dolnej liście zamków, tuż obok Twierdzy i Cytadeli.
Muszę przyznać, iż grało mi się całkiem przyjemnie. Co prawda z większości specjalnych zdolności nie korzystałem, inne zdarzyły się dokładnie raz na grę (promień osłabienia zaklinaczek oraz uber strzał tych super ulepszonych piratów), ale generalnie przyjemnie mi się tym zamkiem grało. Armatka także jest ciekawa. Uważam jednak, iż zamek sam z siebie nie jest jakoś super silny i plasuje się w dolnej liście zamków, tuż obok Twierdzy i Cytadeli.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Cóż, może to świadczyć o tym, że nie twórcy nie chcieli robić czegoś przegiętego, tylko coś w co da się grać.Nemomon pisze: zamek sam z siebie nie jest jakoś super silny i plasuje się w dolnej liście zamków, tuż obok Twierdzy i Cytadeli.
A jeśli twierdzisz, że Twierdza jest kiepska... cóż, jeśli dobrze nią grać, można spuszczać nią niezły łomot.
Chyba inne kryterium trzeba przyłożyć - Twierdzą gra się trudniej, niż np. niż Fortecą, ale nie znaczy to, że jest słabsza.
Dobrze, że dodatek nie wprowadza masy nowych mechanik. Jak dla mnie piratka ze zdolnością, zwiększającą jej zasięg odkrywania o +3 to świetna drugorzędna postać, którą można dobrze wykorzystać jako dodatek do głównego herosa. Podobnie jak np. Rissę czy Saruga (chociaż tych najmuje się tylko po to aby byli
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 44
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Portal Kwasowa Grota donosi, że:
tak jak równo rok temu wyszła wersja 1.0 beta Rogu otchłani, tak i tym razem tuż przed przejściem w rok 2013 otrzymaliśmy od HotA Crew wersję 1.2 dodatku. Dokładna lista nowości jest co nieco długa, ale można ją streścić następująco:
- generator map losowych
- mnóstwo nowych obiektów i dekoracji na mapach
- nowe banki i "konserwatoria" stworzeń
- działający efekt minusowego szczęścia
- zbiór nowych map dla pojedynczego gracza i wieloosobowych
- nowe warunki zwycięstwa
- nowe tła menu wyboru scenariusza
- nowy format map HotA
- możliwość ustawiania bohaterów na wodzie (automatyczne wstawianie ich na statek)
- ...i wiele innych
Dodatek można pobrać z Kwasowej Groty
tak jak równo rok temu wyszła wersja 1.0 beta Rogu otchłani, tak i tym razem tuż przed przejściem w rok 2013 otrzymaliśmy od HotA Crew wersję 1.2 dodatku. Dokładna lista nowości jest co nieco długa, ale można ją streścić następująco:
- generator map losowych
- mnóstwo nowych obiektów i dekoracji na mapach
- nowe banki i "konserwatoria" stworzeń
- działający efekt minusowego szczęścia
- zbiór nowych map dla pojedynczego gracza i wieloosobowych
- nowe warunki zwycięstwa
- nowe tła menu wyboru scenariusza
- nowy format map HotA
- możliwość ustawiania bohaterów na wodzie (automatyczne wstawianie ich na statek)
- ...i wiele innych
Dodatek można pobrać z Kwasowej Groty
- Krzysiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
- Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
- Kontakt:
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Na portalu Kwasowa Grota pojawiło się kilka nowych informacji dotyczących projektu zamku Forge. Przede wszystkich są obrazy przedstawiające budynki miasta i informacje o jednostce - dronie. Zainteresowanych odsyłam do Kwasowej Groty.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
A więc HotA doczekała się wersji angielskozrozumiałej!
Podsumowanie oraz link: http://www.acidcave.ayz.pl/newsitem1164.html#comments
Podsumowanie oraz link: http://www.acidcave.ayz.pl/newsitem1164.html#comments
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Wzmianaka, o której pisał Nemo w poprzednim poście doczekała się już rozwinięcia na na portalu Kwasowa Grota.
Horn of the Abyss 1.3 (po angielsku!)
Na tymczasowej stronie głównej podczas naszych serwerowych problemów już o tym pisaliśmy, ale teraz "pełnowymiarowy" nius. pod koniec ubiegłego już roku twórcy Horn of the Abyss tradycyjnie wydali nową wersję (1.3) swojego fanowskiego dodatku. Tym razem jednak ma ogromną szansę dotrzeć do legionów fanów Heroes III, gdyż wreszcie wydano ją również w języku angielskim!
Lista nowości:
- edytor map formatu HotA (na niektórych systemach może nie działać! Edit: Na systemach Win 8 może pomóc odpalenie pliku edytora "jako administrator")
- launcher-updater, coby update'y były częstsze,
- 16 nowych artefaktów, w tym 3 łączone,
- wygląd miast w zależności od tego, jak bardzo rozbudowany jest fort,
- nowi bohaterowie,
- nowe tereny "nakładane" na mapę,
- trzy nowe rozmiary map: H (180x180), XH (216x216) i G (252x252),
- poprawki w balansie,
- kilka nowych obiektów,
- korekcje błędów graficznych i technicznych z SoD,
- nowe opcje strzału obszarowego (dla magogów i liszy),
- morskie obiekty nie pojawiają się na mapach losowych bez wody,
- naprawiono wszystkie błędy w mapach i kampaniach zgłoszone przez użytkowników,
- wiele innych, w tym: 5 opcji wyboru szybkości animacji, możliwość wyłączenia dźwięków, nowe mapy, wyświetlanie czasu trwania zaklęć, poprawki interfejsu itd.
Dodatek w wersji angielskiej do pobrania z zasobów Kwasowej Groty.
Horn of the Abyss 1.3 (po angielsku!)
Na tymczasowej stronie głównej podczas naszych serwerowych problemów już o tym pisaliśmy, ale teraz "pełnowymiarowy" nius. pod koniec ubiegłego już roku twórcy Horn of the Abyss tradycyjnie wydali nową wersję (1.3) swojego fanowskiego dodatku. Tym razem jednak ma ogromną szansę dotrzeć do legionów fanów Heroes III, gdyż wreszcie wydano ją również w języku angielskim!
Lista nowości:
- edytor map formatu HotA (na niektórych systemach może nie działać! Edit: Na systemach Win 8 może pomóc odpalenie pliku edytora "jako administrator")
- launcher-updater, coby update'y były częstsze,
- 16 nowych artefaktów, w tym 3 łączone,
- wygląd miast w zależności od tego, jak bardzo rozbudowany jest fort,
- nowi bohaterowie,
- nowe tereny "nakładane" na mapę,
- trzy nowe rozmiary map: H (180x180), XH (216x216) i G (252x252),
- poprawki w balansie,
- kilka nowych obiektów,
- korekcje błędów graficznych i technicznych z SoD,
- nowe opcje strzału obszarowego (dla magogów i liszy),
- morskie obiekty nie pojawiają się na mapach losowych bez wody,
- naprawiono wszystkie błędy w mapach i kampaniach zgłoszone przez użytkowników,
- wiele innych, w tym: 5 opcji wyboru szybkości animacji, możliwość wyłączenia dźwięków, nowe mapy, wyświetlanie czasu trwania zaklęć, poprawki interfejsu itd.
Dodatek w wersji angielskiej do pobrania z zasobów Kwasowej Groty.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Ano, poprzedni link nie działa, bo na nowy rok Kwasowa Grota miała problemy z serwerem i musiała w trybie expresowym uciekać na zastępczy...
Grałem w jedną mapę losową z Hoty. Wielkość Giant. Prawie nie zauważyłem różnicy między XL (a XL to 144x144). Niestety, randomizer chyba trochę nie teges był... tartak ustawił mi w takim miejscu, że przez 3 miesiące nie mogłem go odnaleźć... a jak w kancie rogu go zauważyłem to zaraz z dwóch stron zostałem zaatakowany przez dwóch AI i zniszczony. Jeden nawet miał Anioły i behemoty... a ja ledwo 4 jednostki tego 7 levelu z nowego miasta.
Grałem w jedną mapę losową z Hoty. Wielkość Giant. Prawie nie zauważyłem różnicy między XL (a XL to 144x144). Niestety, randomizer chyba trochę nie teges był... tartak ustawił mi w takim miejscu, że przez 3 miesiące nie mogłem go odnaleźć... a jak w kancie rogu go zauważyłem to zaraz z dwóch stron zostałem zaatakowany przez dwóch AI i zniszczony. Jeden nawet miał Anioły i behemoty... a ja ledwo 4 jednostki tego 7 levelu z nowego miasta.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Możliwe, że dawno nie grałem z generatorem map, ale nie przypominam sobie takich problemów. U mnie tym gorzej było, bo drewna nawet nie było na mapie, żeby trochę go zdobyć musiałem znaleźć kilka ognisk i dopiero dzięki temu kupiłem Market. Ale może faktycznie spróbuję raz jeszcze grę i zobaczę, czy znów tak samo będzie.Jak przez 3 miesiące grałeś na niedoborze drewna to nie ma co się dziwić, że byłeś w tyle za komputerem. Ale takie mapy generowało też przy oryginalnym edytorze, na oryginalnych wzornikach.
To "pirackie" jakoś tak dziwnie brzmi w tym kontekście xD. Też nim grałem, w zasadzie jedynie grałem piratami i wiedźmami. Piraci zadają oszałamiające obrażenia. Niestety, 1 levelu orchidy (czy jak im tam) zdychają szybciej niźli Sylfidy z Confluxa.Testowałem pirackie miasto na mapie z sojuszem (2 vs 2) i mam wrażenie, że nowe jednostki są dość silne w porównaniu z oryginalnymi. Trochę brakuje mi opcji z WoGa, próbował już ktoś wogować hotę?
Co do wogowania, to obawiam się, iż się nie da. Znaczy, można same scenariusze wogować, ale jako że HotA nie ma w sobie jakiś skryptów wewnętrznych, to i tak rezultat będzie taki sam, jakbyśmy wogowali mapę z Erathii.
Póki co te artefakty nowe są takie... takie. Spora część z nich to przeciwnik dostaje -1/-2 do Szczęścia/Morale. Jedynie ta Złota Gęś ciekawa. Zdolnościami na obronę przed magią nigdy nie grałem, więc nie wiem jak z tym drugim artefaktem, a dyplomacji unikałem jak ognia, więc ten trzeci także nie. Zwłaszcza, iż w WoGu Pierścień Dyplomacji podwajał jednostki pierwszego poziomu, dzięki czemu można było mieć legiony legionów szkieletów czy też innych. Pamiętam dawno temu nawet przekroczyłem max liczbę Sylfid w 1 kupce i nagle liczba moich Sylfid zaczęła być ujemna... a jak następnie połączyłem ujemny stack jednostek z dodatnik, to obie permanentnie zniknęły...
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!