Bo to jest świat Fantastyczny, w którym rozwijasz swojego bohateradms~ pisze: Inaczej po co oni są w kartach przygody? Jak mamy siłę 12 po godzinie gry, to usuńmy wrogów z przygody i zostawmy miejsca tylko i przedmioty...
Rzycio-godziny spędzone nad rozkminianiem Logiki MiMa...
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- InsertCoin
-
- Posty: 156
- Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
- Lokalizacja: Mame32
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Niektórzy grają, by pograć sobie, a nie by wygrać gręNiektórzy zapominają, że celem gry jest zdobycie Korony Władzy, a nie pakowanie i chodzenie po planszach w kółko za przygodami. Masz Mocy i Siły aby przejść Krainę Środkową, to maszerujesz po KW.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Rogo
-
- Posty: 6442
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
Ja nieraz tak grałem, że sobie świat zwiedzałem i pakowałem postać i nieraz się na tym przejechałem. Zwłaszcza grając z Hellhoundem, bo on się nie cacka i gdy widzi, że ma już jakieś szanse na przebrnięcie przez Krainę Wewnętrzną to tam śmiga, a innym ciężko go wtedy dogonić (zwłaszcza nie mając talizmanu) 
Ja nawet nie mam Talismana.
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 44
- Kontakt:
Nie lepiej. Ale jeśli wydłużać grę to tak by była ciekawsza i bardziej rozbudowana, a nie tylko dłuższa bo to się faktycznie mija z celem.Misiek pisze:Osobiście nie rozumiem celu ograniczania, spowalniania rozgrywki. Nie lepiej zagrać dwa razy w tym samym czasie dając komuś możliwość na rewanż?
W tej grze można.a są zasady logiki, tak jak nie można włożyć do ukrytej kieszeni konia i wozu.
...to idziemy po Koronę Władzy. Coś mi się obiło o uszy, że to najprostszy sposób by zakończyć grę zwycięsko.Jak mamy siłę 12 po godzinie gry
Każdy na PP ma tyle albo więcej. Pograj sobie z tym dodatkiem zamiast marudzić na rozwój współczynników do wysokich poziomów.dms pisze:Przyjmijmy, że mamy siłę ograniczoną do 6 + piłomiecz + strażnik, już mamy 10 a do tego rzut kostką!
Który wróg ma tyle?
Z ciekawości, po co piszesz "ja" z dużej litery? :-kA mówisz o logice siły Jasnowidza w stosunku do Trolla, a Ja mówie o balansie i trudności/ciekawości rozgrywki.
A tak w ogóle to o czym miał być ten temat?
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- InsertCoin
-
- Posty: 156
- Rejestracja: sobota 31 mar 2012, 14:35
- Lokalizacja: Mame32
- Płeć: