Pytania odnośnie wewnętrzjej i środkowej krainy.
- 
				szymonjedrzejcz
 - 
				

 - Posty: 20
 - Rejestracja: sobota 07 sty 2012, 10:09
 - Lokalizacja: Czechowice
 - Płeć:
 
Pytania odnośnie wewnętrzjej i środkowej krainy.
Jeśli jest się np. W krypcie to wtedy sumuje się moc razem z przyjacielami i przedmiotami? Aha i na Przeklętej Polanie dodaje się do mocy / siły przyjaciół?[/u]
			
			
									
									
	
										
										
						- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
- 
				DonKilero
 - 
				

 - Posty: 16
 - Rejestracja: piątek 03 lut 2012, 14:47
 - Lokalizacja: Olecko
 - Płeć:
 
- 
				Baltar
 - 
				

 - Posty: 66
 - Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2011, 19:37
 - Lokalizacja: Kraków (Korona Władzy)
 - Płeć:
 - Wiek: 44
 
W instrukcji jest o odwrocie. Jeśli się na niego zdecydujesz to musisz dreptać, aż dojdziesz na Równiny Grozy.DonKilero pisze:Witam. Odnośnie również krain zewnętrznej i wewnętrznej, ruch opisany jest, że można poruszać się w każdym kierunku. Pytanie czy raz wybrany kierunek obowiązuje już w tej krainie do końca czy co tura mogę iść raz w lewo raz w prawo?
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
W Wewnętrznej - tak. Albo idziesz w kierunku Korony Władzy i dochodzisz do niej, albo w międzyczasie decydujesz się zawrócić i musisz zawrócić do Równin Grozy, zanim znów zdecydujesz się iść na Koronę Władzy.DonKilero pisze:Czyli jak zdecyduję się na starcie iść w kierunku wskazówek zegara to każdą turę wykonuję w tym samym kierunku aż do Równiny Grozy? That's right? tak łopatlogicznie
W pozostałych Krainach sam decydujesz jak się poruszasz.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Tak, w Zewnętrznej i Środkowej poruszasz się jak chcesz - raz w lewo, a raz w prawo, a potem znów w prawo. Jedynie ruch w Krainie Wewnętrznej jest obwarowany oddzielnymi zasadami. Niemniej w czasie danego ruchu w Krainach Zewnętrznej oraz Środkowej nie możesz zmienić kierunku ruchu, za wyjątkiem sytuacji, w której przechodzisz z jednej Krainy do drugiej.
			
			
									
									
	
							Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!