Utrata tury a walki pomiędzy Poszukiwaczami
- kymil
-
- Posty: 140
- Rejestracja: piątek 01 maja 2009, 20:47
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Wiek: 43
Utrata tury a walki pomiędzy Poszukiwaczami
Czy Poszukiwacz może atakować/używać specjalnych zdolności na drugim Poszukiwaczu, który traci akurat 1 turę/tury?
Wczoraj na sesji (15.1.2011 r.) 1 z Poszukiwaczy - Minotaur zaatakował Poszukiwacza Gnolla, który akurat wydobywał Złoto w Kopalni przez 2 tury. Później chciał zaatakować innego Poszukiwacza Wielorybnika, który podjął pracę w Mieście. Generalnie pozwoliliśmy na to, ale po partyjce MiMa zaczęliśmy się zastanawiać: jeśli Poszukiwacz gubi się na Skałach lub w Lesie, to jak inny Poszukiwacz ma go tam znaleźć i zaatakować? Czy drugi może się bronić, używać czarów, itp.?
Wczoraj na sesji (15.1.2011 r.) 1 z Poszukiwaczy - Minotaur zaatakował Poszukiwacza Gnolla, który akurat wydobywał Złoto w Kopalni przez 2 tury. Później chciał zaatakować innego Poszukiwacza Wielorybnika, który podjął pracę w Mieście. Generalnie pozwoliliśmy na to, ale po partyjce MiMa zaczęliśmy się zastanawiać: jeśli Poszukiwacz gubi się na Skałach lub w Lesie, to jak inny Poszukiwacz ma go tam znaleźć i zaatakować? Czy drugi może się bronić, używać czarów, itp.?
- Rogo
-
- Posty: 6442
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
To proste. Wchodzi taki Minotaur do kopalni, daje Gnollowi bęcki i wychodzi 
Tak samo może podejść do straganu w którym pracował Wielorybnik i dać mu w zęby.
I na Skałach lub w Lesie ktoś się gubi, ale to nie znaczy, że inny Poszukiwacz idący tą drogą też się zgubił
Wymyślam te teorie, bo zasady w żaden sposób nie zabraniają atakowania Poszukiwaczy, którzy akurat tracą turę
Tak samo może podejść do straganu w którym pracował Wielorybnik i dać mu w zęby.
I na Skałach lub w Lesie ktoś się gubi, ale to nie znaczy, że inny Poszukiwacz idący tą drogą też się zgubił
Wymyślam te teorie, bo zasady w żaden sposób nie zabraniają atakowania Poszukiwaczy, którzy akurat tracą turę
Ja nawet nie mam Talismana.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 33
- Kontakt:
Wyjątkiem są sytuacje, kiedy Poszukiwacz traci turę bo zasnął albo coś podobnego. Wtedy można go obić/okraść bez konsekwencji... zazwyczaj na karcie jest to napisane, np. na Usypiającym Nektarze. Gorzej kiedy z karty wyraźnie wynika, że Poszukiwacz traci turę bo jest nieprzytomny, a nie dodano już, co ze spotkaniami... co Wy o tym myślicie?
- Rogo
-
- Posty: 6442
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
Mówisz "zazwyczaj" i za przykład dajesz Usypiający Nektar. Daj jakiś jeszcze przykład skoro "zazwyczaj" jest taki zapisek ;> Bo o ile się nie mylę to możliwość okradania śpiących Poszukiwaczy została wprowadzona tylko w tej karcie, którą to zaprojektowali Polacy w Jaskini, a o tym dodatku to już tyle razy wypowiadano się źle, że nie będę się powtarzał.SPIDIvonMARDER pisze:zazwyczaj na karcie jest to napisane, np. na Usypiającym Nektarze. Gorzej kiedy z karty wyraźnie wynika, że Poszukiwacz traci turę bo jest nieprzytomny, a nie dodano już, co ze spotkaniami... co Wy o tym myślicie?
Ja nawet nie mam Talismana.
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 33
- Kontakt:
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 40
I Kaktus w SnachRogo pisze:Polacy w Jaskini
Aczkolwiek, Roguś ma rację. Nic nie stoi na przeszkodzie by atakować poszukiwacza tracącego turę. Bardziej kierujcie się zasadami, nie doklejaną przez Was na każdym kroku fabułą "jak można go zaatakować skoro się upił w Gospodzie" Owszem, można. Tak samo można zaatakować gracza, który jest uwięziony w Świątyni.
Przeciwko takim poszukiwaczom można korzystać ze zdolności, czarów, przedmiotów itp.
Mało tego, tracący turę mogą się nam odgryźć czarem i bronić się. Nic nie ma z automatu, chyba że karta tak stanowi.
Punktem wyjścia jest tutaj STRATA TURY, która faktycznie jest jedynie strata możliwości wykonania ruchu w następnej turze. Tyle.
Więcej zasada, mnie fabularyzowania i dociekania. To tylko gra.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Raczej takRogo pisze:o o ile się nie mylę to możliwość okradania śpiących Poszukiwaczy została wprowadzona tylko w tej karcie, którą to zaprojektowali Polacy w Jaskini, a o tym dodatku to już tyle razy wypowiadano się źle, że nie będę się powtarzał.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
-
-
- Posty: 47
- Rejestracja: wtorek 14 lip 2009, 19:26
- Lokalizacja: Kłodzko
- Płeć:
- Rogo
-
- Posty: 6442
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
-
-
- Posty: 47
- Rejestracja: wtorek 14 lip 2009, 19:26
- Lokalizacja: Kłodzko
- Płeć: