Osobiście mam nadzieję że jakiegoś super wypasionego przyjacielaKufir pisze:Będzie dostawiona do rogu z Kapliczką, a na planszę Gór będzie można się dostać przez Skały.
Mnie bardziej interesuje jest jest założenie tego dodatku. Po pokonaniu króla orłów (Rocka), co otrzymamy? Kolejne skarby, kolejna teleportację do Korony Władzy? (Oby nie to drugie)
The Highland Expansion (Góry)
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6316
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
-
-
- Posty: 55
- Rejestracja: wtorek 29 wrz 2009, 21:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
Pomysł z super wypasionym przyjacielem jest niezły. Zwłaszcza, że w Podziemiach były super wypasione przedmioty. W kolejnym dodatku można by pomyśleć o jakichś super wypasionych czarach. Obawiam się, że teleprtacja na koronę Władzy będzie - co sprawi że poza Rycerzem nikt nie będzie chciał odwiedzić krainy środkowej.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6316
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Na pewno będą bramy runiczne jak w Podziemiach, co łączy krainę środkową z dodatkowymi mapami - moim zdaniem przedni pomysł.Freeasy pisze:Pomysł z super wypasionym przyjacielem jest niezły. Zwłaszcza, że w Podziemiach były super wypasione przedmioty. W kolejnym dodatku można by pomyśleć o jakichś super wypasionych czarach. Obawiam się, że teleprtacja na koronę Władzy będzie - co sprawi że poza Rycerzem nikt nie będzie chciał odwiedzić krainy środkowej.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Bardzo słusznie prawicie.
Nawiązując do tej coraz rzadziej odwiedzanej środkowej krainy.
Nie tylko Rycerz tam pędzi ale też Mnich i Kapłan ale abstrahując od tych Poszukiwaczy ... Vhcecie klimatycznie i z sensem wymusić na graczach aby odwiedzali środkową krainę ?
Zagrajcie z moim dodatkiem "Zadania Czarwonika". I po problemie
Nawiązując do tej coraz rzadziej odwiedzanej środkowej krainy.
Nie tylko Rycerz tam pędzi ale też Mnich i Kapłan ale abstrahując od tych Poszukiwaczy ... Vhcecie klimatycznie i z sensem wymusić na graczach aby odwiedzali środkową krainę ?
Zagrajcie z moim dodatkiem "Zadania Czarwonika". I po problemie

- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Rzeczywiście Środkowa kraina u mnie tez jest najmniej odwiedzanym miejscem i te runiczne wrota to naprawde dobry pomysł, dzieki nim moi gracze zaczeli czesciej odwiedzac kraine środkowa i odkryli dobrodziejstwa Świątyni 
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24376
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Myślę, że jak w starych Górach, tak i tym razem, będzie teleportacja do dowolnego obszaru w dowolnej Krainie, ale nie w Wewnętrznej. Dzięki temu, mimo, że to dosyć potężna zdolność, Góry byłyby najczęściej odwiedzaną Krainą w TMiMie. Auto-teleport do Skarbca prawie jak znalazł, jeżeli nawet nie tam, to na dowolnego Poszukiwacza. Póki co znamy tego Dreadwinga, który jakoś specjalnie uber zdolności nie ma. Raptem koń ze zdolnością teleportu na dublet. Może będą tam jakieś lepsze karty do zdobycia, może jakoś Zły Charakter się wzmocni, to w Podziemiach jakoś tak po tyłku dostał (a o Frostmarch, to ja nawet nie chce wspominać).
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24376
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Jon z Talisman Island po raz kolejny zaprezentował nam grafiki z nadchodzącego dodatku - Highland. Tym razem mamy do czynienia z:
Gong of War:

oraz Treasure Hunter:

Credits: Talisman Island
Gong of War:

oraz Treasure Hunter:

Credits: Talisman Island
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Ano, zacne grafiki... Żeby ten Gong of War w większej rozdzielczości był, to bym sobie na pulpit wrzucił... 
W ogóle, jedyną rzeczą, która mi się w dotychczas zaprezentowanych materiałach z dodatku średnio podoba, to grafika Alchemika. Cała reszta naprawdę cieszy oko - nawet kraciasta sukienka Górala.
W ogóle, jedyną rzeczą, która mi się w dotychczas zaprezentowanych materiałach z dodatku średnio podoba, to grafika Alchemika. Cała reszta naprawdę cieszy oko - nawet kraciasta sukienka Górala.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Nie no, grafika z tym staczającym sie z góry głazem była fatalna :razz:Draugnimir pisze:W ogóle, jedyną rzeczą, która mi się w dotychczas zaprezentowanych materiałach z dodatku średnio podoba, to grafika Alchemika. Cała reszta naprawdę cieszy oko - nawet kraciasta sukienka Górala.
No i Alchemik tez troche odrzuca hehe, poza tym spoko.
Tez juz dawno zauwazyłem, ze te grafiki w Talismanie sa strasznie nierówne, rzeczywiście czasem odmienny styl bije po oczach, pewnie jest to spowodowane tym, ze te obrazki robi wielu róznych grafików. Mi az tak bardzo to nie przeszkadza ale mogliby sie zdecydowac i trzymac jednego stylu. Na szczescie ogólnie i tak jest bardzo dobrzeHellhound pisze:Styl rysunków w TMiM idzie w stronę bajkowości. Nie mówię, że mi się te grafiki nie podobają, ale wolałem mroczniejszy styl Talismana. Porównajcie chociażby grafikę Demona z podstawki i Treasure Hunter. Nie powiedziałbym, że to ta sama gra gdybym tego nie wiedział.
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Owszem, zanim przetłumaczyłem sobie tytuł, wpatrywałem się w nią przez dłuższą chwilę, sądząc, że to jakiś podziemny czerw czyniący takie wybrzuszenie na powierzchni ziemi... Ale grafika ogólnie dość zabawna - a takie też się przydają. Zawsze mam radochę, gdy widzę kartę Złośliwego Skrzata (?) z Podziemi i tego ropucha z lampą na głowie w lewej części...Roland pisze:Nie no, grafika z tym staczającym sie z góry głazem była fatalna
Jak się zacznie drukować dodatki autorskie, niewielka rozbieżność w stylu grafik kart oryginalnych przestaje w ogóle przeszkadzać - tam rzadko natrafia się na coś, co miałoby kreskę choć zbliżoną do oryginalnej. Ale i to na ogół nie przeszkadza.Roland pisze:Tez juz dawno zauwazyłem, ze te grafiki w Talismanie sa strasznie nierówne, rzeczywiście czasem odmienny styl bije po oczach, pewnie jest to spowodowane tym, ze te obrazki robi wielu róznych grafików. Mi az tak bardzo to nie przeszkadza ale mogliby sie zdecydowac i trzymac jednego stylu. Na szczescie ogólnie i tak jest bardzo dobrze
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
Właśnie też chciałbym się do tego odnieść. Podstawka przynajmniej miała jakieś założenia jeśli chodzi o styl. Natomiast w tych dodatkach, to tak jakby z leksza na ślepo. Z jednej strony Góral w sukeneczce - całkiem ciekawe nawiązanie, a z drugiej Alchemik, czyli takie niewiadomo co.Roland pisze:Tez juz dawno zauwazyłem, ze te grafiki w Talismanie sa strasznie nierówne, rzeczywiście czasem odmienny styl bije po oczach, pewnie jest to spowodowane tym, ze te obrazki robi wielu róznych grafików.
Szkoda, że się bardziej nie przykładają, mogliby chociaż do tych Poszukiwaczy, bo przecież dużo ich nie ma.
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 40
Zgadzam się z Artownikiem. Powiem szczerze, że styl grafik podstawki mi się podobał. Kolorowe, bajkowe arty. Jednak w następnych dodatkach momentami widać pewną mieszaninę stylów. Nie przeszkadza mi to jakoś bardzo, jednak trochę szkoda.
Na koniec dodam jeszcze, że mroczny klimat MiM'a również mi bardzo odpowiada i bardzo się cieszę, że TMiM i MiM różnią się tym klimatem. Dlatego też dzisiaj gram raz w jedną raz w drugą edycję.
Na koniec dodam jeszcze, że mroczny klimat MiM'a również mi bardzo odpowiada i bardzo się cieszę, że TMiM i MiM różnią się tym klimatem. Dlatego też dzisiaj gram raz w jedną raz w drugą edycję.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24376
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
FFG po raz kolejny zafundowało nam newsa, tym razem nareszcie nie pojedynczego Poszukiwacza, tylko coś, czym Góry będą dysponowały - kartami Reliktów. Ma ich być 4 sztuki. Każdy Poszukiwacz, który pokona Eagle Kinga, losowo może otrzymać 1 kartę Reliktu. O ile wielkiego ptaka znamy już od dawna, o tyle zaprezentowana została i druga karta Reliktów, która jest Bronią, dodaje 2 do Mocy podczas walki psychicznej, a jak pokonamy tym Poszukiwacza i zmusimy do straty punktu Życia, to ten Poszukiwacz nie może użyć Pancerza. Czyli zwykły badziew, że żal dupę ściska, biorąc pod uwagę fakt, że póki co istnieją trzy karty chroniące przed stratą Życia w walce psychicznej (kast oraz tarcza ze Frostmarch, oraz good-only Tarcza Wiary czy coś z Podziemi (o ile się do tych kart dokopiemy kiedyś)). Standardowo, jak pokonamy Króla Orła, to się on odradza &c. Jest też mała sugestia, chociaż to może mi się tak tylko wydaje, że będziemy mieli możliwość spadania na niższy level Gór, coś jakbyśmy tratwą musieli przejść na obszar położony w niższym poziome Gór. A w pierwszym poziomie Gór byśmy lądowali na Skałach. Ale jak mówiłem, to może jedynie tylko moje przewidzenie.
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ?eidn=1282
EDIT: Janek zwrócił mi uwagę, słusznie, że Amulecik, mimo, że jest Bronią, która daje statsy jedynie w walce psychicznej, może być używany także w walce, a więc w obu rodzajach walki.
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ?eidn=1282
EDIT: Janek zwrócił mi uwagę, słusznie, że Amulecik, mimo, że jest Bronią, która daje statsy jedynie w walce psychicznej, może być używany także w walce, a więc w obu rodzajach walki.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Istotnie, nie są to może artefakty godne opadnięcia szczęki, ale z drugiej strony - może trud ich zdobycia okaże się proporcjonalny do ich przydatności...?
A tak swoją drogą, motyw ze zdobywaniem Przedmiotów za pokonanie bossa kryjącego się na samym końcu planszy wydaje się już teraz, tj. po Podziemiach, jakiś taki ograny... Nęka mnie obawa, że zbyt niski poziom trudności oryginalnej Krainy Wewnętrznej będzie wlókł się za FFG do samego końca żywota TMiM'a 4.5, w jakiś sposób ograniczając twórców...
A tak swoją drogą, motyw ze zdobywaniem Przedmiotów za pokonanie bossa kryjącego się na samym końcu planszy wydaje się już teraz, tj. po Podziemiach, jakiś taki ograny... Nęka mnie obawa, że zbyt niski poziom trudności oryginalnej Krainy Wewnętrznej będzie wlókł się za FFG do samego końca żywota TMiM'a 4.5, w jakiś sposób ograniczając twórców...
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24376
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Nah, tego nie wiadomo, czy nie ułatwiają, może będzie taki myk jak było z Panem Ciemności, że po pokonaniu rzucamy kością, gdzie wyjdziemy. Ja wciąż wierzę, że będzie to jednak znana z Trzeciej Edycji teleportacja. Dziwi mnie tylko, czemu dali ponad 2 razy mniej Reliktów niźli w Podziemiach było Skarbów. Cztery karty, to super mało, ograniczało by więc sens istnienia tej Krainy, chyba, że faktycznie pokonania Ptaka samo z siebie będzie coś konkretnego dawało. Poza tem, jeżeli faktycznie będzie się spadało z góry na dół levela, to wydaje mi sie, że będzie trudniej po te Relikty przyjść.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
Ja tam bym nie oczekiwał po tym dodatku jakis specjalnych nowości ani jakis rewolucji, ot zwyczajnie kolejna kraina do odwiedzenia, pewnie ani trudniejsza ani łatwiejsza od Podziemi. Na koncu boss do pokonania i wzamian bonusy do zdobycia czyli standard. I tak sie to kupi i przez jakis czas bedzie radocha, ze nowe, ze gra sie powiekszyła i sa kolejne obszary do odwiedzenia, nowe karty do ciągniecia i nowi Poszukiwacze. Nowych pomysłów to bym raczej sie spodziewał po kolejnych małych dodatkach bo tu zdaje sie jest róznica wzgledem starych edycji. Mam nadzieje, ze w Highlands bedzie sporo ciekawych kart zdarzeń w przeciwienstwie do Podziemi gdzie było zatrzesienie wrogów a zdarzen bardzo mało, i tu bym oczekiwał różnic. Pozyjemy zobaczymy, juz niebawem
A swoja droga pomału juz ciekaw jestem co bedzie dalej po Highlands :mrgreen:
A swoja droga pomału juz ciekaw jestem co bedzie dalej po Highlands :mrgreen:
"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Roland
-
- Posty: 581
- Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
- Lokalizacja: Świat Pośredni
- Płeć:
- Wiek: 44
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24376
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Uczciwie należy powiedzieć, że proces reklamy Gór jest uber jakiś leniwy i robiony jakby z łaski. Coś się musiało zmienić w FFG. Podziemia byly inaczej reklamowane, ludzie aktualnie wiedzieli na co czekają. A tutaj mamy do czynienia z oficjalnym ogłoszeniem planów wydania tej gry jakieś kilka miesięcy za wcześnie, przez które można było pomyśleć, że Góry umarły śmiercią naturalną / zostały anulowane. Potem mamy do czynienia z prezentacją Poszukiwaczy, sztuka po sztuce. Raz na dwa tygodnie, czy więcej. To już chyba we Frostmarch pokazywali dwu Poszukiwaczy naraz. Może jednak teraz się zrehabilitują i będą bardziej wylewni z newsami.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46