MiMowa burza mózgów
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Spokojnie, na razie tu rzucamy pomysłami, to dość ostateczne podejście.SeSim pisze:Czyli planujecie zrobić kolejną "Wielką Magie i Miecz" ala stave?
Swoją drogą SeSim, wiem że pomysł samego poszukiwania Magicznego Klucza ci się nie podoba, ale to naprawdę jest ciekawe rozwiązanie.. no i na dobrą sprawę jest potrzebny tylko jeden Klucz (a nie że każdy musi go znaleźć).
Kaktus+ pisze:Przyjrzałem się bliżej Odległej Krainie Czeskiego
Elegencko, świeżutki, nowy pomysł. Wieki nie zaglądałem do tego dodatku (trzeba go odnaleźć w czeluściach kompowych), ale idea jak dla mnie jest ekstra. Warte przemyślenia.Kaktus+ pisze:Warto zastanowić się nad zgrabnym włączeniem go do rozgrywki gdyż jako dodatek "typowo górski", mógłby stanowić alternatyną drogę do wewnętrznej krainy. Docierając do Szczytu Świata i schodząc w jego czeluście, można by zdobyć Talizman i wyjść w Kopalni w Wewnętrznej Krainie.
I popieram, plansza rządzi. Napiszę jeszcze jak się wgryzę w dodatek.
Mam też coś odnośnie Cmentarza.. sam dodatek jest rewelacyjny, tylko czeski go opracował jako taką pechową krainę, z której próbujesz jedynie uciec.
A gdyby tak wprowadzić na końcu możliwość ożywienia jakiegoś Herosa?
Dałoby się załóżmy z 5 Przyjaciół, takich lekko przypakowanych, ale ożywiałby się losowy, a każdy z nich miałby jakieś specyficzne cechy, np:
- zawsze dołącza do słabszego Poszukiwacza (gdy się spotkają od razu przechodzi / pozostaje);
- wspomaga w walce, ale każdorazowo za złoto;
- jeżeli podejmiesz walkę ze Zwięrzeciem, to cię opuści.
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
myślałem wczoraj o cmentarzu, wydrukowałem nawet planszę ale wstrzymam się jeszcze z opiniami na jego temat, bo po pierwsze nie grałem z tym dodatkiem a po drugie Duch17 tworzy nową wersję Krainy Umarłych. W moim przekonaniu, powtórzeń nie da się uniknąć i jego dodatek, będzie stanowił pewnie mix cmentarza i Krainy Umarłych. Jestem ciekaw co z takiego combosa wyjdzie.
Jak na razie to cmentarza nie znam za dobrze, ale ewentualna modernizacja chyba nie wyszłaby mu na złe. Twoje propozycje chyba nie wymagają zbyt wielkiej ingerencji w sam dodatek a jedynie lift planszy i stworzenie nowych kart, a to da się zrobić. Poza tym jestem za przyjęciem pewnej fikcji gdyż logicznie jest to trochę naciągane: możliwość przenoszenia z różnych cmentarzy na różnych planszach, gdzie dodatek cmentarz były niejako ścieżką z jednego do drugiego
Jak na razie to cmentarza nie znam za dobrze, ale ewentualna modernizacja chyba nie wyszłaby mu na złe. Twoje propozycje chyba nie wymagają zbyt wielkiej ingerencji w sam dodatek a jedynie lift planszy i stworzenie nowych kart, a to da się zrobić. Poza tym jestem za przyjęciem pewnej fikcji gdyż logicznie jest to trochę naciągane: możliwość przenoszenia z różnych cmentarzy na różnych planszach, gdzie dodatek cmentarz były niejako ścieżką z jednego do drugiego
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Ale wydłużające za bardzo rozgrywkę (moim zdaniem i na moje potrzeby ), aczkolwiek nie przeczę przynajmniej jest sens chodzenia na inne plansze - to jest dobrze pomyślane. Aczkolwiek wydaje mi się, że rozrzucenie Talismanów po wszystkich planszach poza podstawką byłoby lepszym motywatorem do schodzenia z jej wydeptanych ścieżekArtownik pisze:Swoją drogą SeSim, wiem że pomysł samego poszukiwania Magicznego Klucza ci się nie podoba, ale to naprawdę jest ciekawe rozwiązanie.. no i na dobrą sprawę jest potrzebny tylko jeden Klucz (a nie że każdy musi go znaleźć).
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Leviathan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• 500 Kart Przygód
• Pieczara Kanibali
• Wyspy Przeznaczenia - Posty: 615
- Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 44
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Leviathan przejścia o których mówisz będą wykorzystywane tylko wówczas gdy będzie sens przez nie przejść. Pomysł Sesima być najlepsiejszy, lepsze zastosowanie widzę w MM. Tam mamy Magiczny Miecz i Tarczę Tolimana i każdy z nich mógłby leżeć w jednym rozszerzeniu i co grę trzeba by odwiedzić dwie lokacje poza podstawką.
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Leviathan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• 500 Kart Przygód
• Pieczara Kanibali
• Wyspy Przeznaczenia - Posty: 615
- Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 44
Misiek pisał raczej o mojej propozycji stworzenia uniwersalnych Bram.Isztwan pisze:Albo gdy poszukiwacz nie będzie miał wyboru i zostanie zmuszony do zmiany lokacji :twisted:Misiek pisze:Leviathan przejścia o których mówisz będą wykorzystywane tylko wówczas gdy będzie sens przez nie przejść
A co kart zmuszających Poszukiwacza do zmiany miejsca, to jak najbardziej jestem za ich tworzeniem. Sam ich trochę wrzuciłem do swoich dodatków.
"A son seul aspect n'est-on pas terrasse?
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
- Zendar
-
- Posty: 162
- Rejestracja: piątek 22 sie 2008, 16:38
- Lokalizacja: Południe
- Płeć:
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Odnalazłem Kaktus+ tę Odległą Krainę.
Powiem ci, że ciężka sprawa. Pomysł jest ciekawy i przypuszczam, że wykonalny, ale trzeba by się naprawdę ostro przyłożyć przy realizacji kart. :-k
Cholernie ciężko to zbalansować tak, żeby z jednej strony był sens szukać Magicznego Klucza, a przejście przez ten dodatek ustanowić jako coś ostatecznego.
Więcej sensu by to miało przy założeniu, że gdy pierwszy Poszukiwacz otworzy Tajemne Wrota, to zamykają się one za nim i za każdym razem jest potrzebny Magiczny Klucz, a więc inni żeby gonić zmierzającego do Korony muszą iść przez tę właśnie Krainę.
Powiem ci, że ciężka sprawa. Pomysł jest ciekawy i przypuszczam, że wykonalny, ale trzeba by się naprawdę ostro przyłożyć przy realizacji kart. :-k
Cholernie ciężko to zbalansować tak, żeby z jednej strony był sens szukać Magicznego Klucza, a przejście przez ten dodatek ustanowić jako coś ostatecznego.
Więcej sensu by to miało przy założeniu, że gdy pierwszy Poszukiwacz otworzy Tajemne Wrota, to zamykają się one za nim i za każdym razem jest potrzebny Magiczny Klucz, a więc inni żeby gonić zmierzającego do Korony muszą iść przez tę właśnie Krainę.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Widać, że masz baaaardzo dużo wolnego czasu żeby graćArtownik pisze:Więcej sensu by to miało przy założeniu, że gdy pierwszy Poszukiwacz otworzy Tajemne Wrota, to zamykają się one za nim i za każdym razem jest potrzebny Magiczny Klucz, a więc inni żeby gonić zmierzającego do Korony muszą iść przez tę właśnie Krainę.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
EDIT: Pozwoliłem sobie CAŁKOWICIE zmienić treść posta, aby zmienić podejście do pewnych spraw (o tym szerzej gdzie indziej).
Co do Magicznego Klucza. To cu zaproponowałem miało na celu znalezienie miejsca dla dodatku Odległa Kraina czeskiego, wciąż potrzebny byłoby jeden tylko klucz.
Reszta by musiała po prostu iść na około
Zupełnie inną sprawą jest czy to by się sprawdziło w praktyce.
Co do Magicznego Klucza. To cu zaproponowałem miało na celu znalezienie miejsca dla dodatku Odległa Kraina czeskiego, wciąż potrzebny byłoby jeden tylko klucz.
Reszta by musiała po prostu iść na około
Zupełnie inną sprawą jest czy to by się sprawdziło w praktyce.