Przejście pomiędzy Jaskinią i Podziemiami
- kymil
-
- Posty: 140
- Rejestracja: piątek 01 maja 2009, 20:47
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Wiek: 43
Przejście pomiędzy Jaskinią i Podziemiami
Ostatnio grałem w MiM i naszła mnie taka myśl czy można by połączyć jaskinię z podziemiami w taki sposób, aby gracz, który znajdzie się na jednej z plansz, mógł z mniejszą bądź większą trudnością przenieść się na drugą planszę. Takie rozwiązanie zwiększyłoby grywalność obydwu dodatków, bo Podziemia są za krótkie i chodzi się po ślimaku, a jaskinia ma większą śmiertelność.
Czy grał ktoś w ten sposób czy takie rozwiązanie nie ma sensu?
Czy grał ktoś w ten sposób czy takie rozwiązanie nie ma sensu?
Ostatnio zmieniony poniedziałek 17 sty 2011, 21:00 przez kymil, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 40
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13472
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Wszystko można zrób 5 kart do dodatku jaskinia i kolejne 5 do dodatku podziemia, skoro masz pomysł to czemu go nie wcielisz w życie?? poco pisać "czy można" skoro można wszystko?? Jak będzie miało sens to ludzie będą korzystać z tych kart jak nie to też nic sie niestanie.kymil pisze:czy można by połączyć jaskinię z podziemiami
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Leviathan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• 500 Kart Przygód
• Pieczara Kanibali
• Wyspy Przeznaczenia - Posty: 615
- Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 45
Pomysł połączenia Podziemi z Jaskinią znalazł najpełniejsze odzwierciedlenie w mojej Pieczarze Kanibali. Nie raz pisałem o tym, że podstawową zaletą tego dodatku jest zwiększenie możliwości "tranzytowych" w grze. Niestety, w czasie gdy dodatek był dostępny na forum, ten argument nie spotkał się z szerszą akceptacją.
"A son seul aspect n'est-on pas terrasse?
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
- kymil
-
- Posty: 140
- Rejestracja: piątek 01 maja 2009, 20:47
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Wiek: 43
W innym wątku Magicznego Miecza:
Co sądzicie, aby w MiMie zrobić następujące trasy.
1. Jaskinia: Jaskinia Nietoperzy - Kraina Środkowa: Przeklęta Polana
2. Jaskinia: Zwężenie Korytarza - Kanały: Kloaka.
Przed udaniem się w podróż musimy wykonać instrukcję obszaru, z którego się przenosimy. Podróż zajmuje 1 turę. Można przemieszczać się w jedną i drugą stronę.
Pierwsza trasa - omijamy Strażnika w Zewnętrznej Krainie, to duże ułatwienie, ale karty z Jaskini są zabójcze, więc zawsze jest jakieś ryzyko straty punktu Wytrzymałości przez Poszukiwacza, który takową wyciągnie.
Druga trasa - połączenie Kanałów z Jaskinią, ale również z Miastem. Alternatywna droga ucieczki dla poszukiwanych listem gończym Poszukiwaczy.
Można wprowadzić więcej tras, można się ograniczyć do jednej. Mi osobiście podoba się pomysł łączenia Kanałów z Jaskinią. Mi i pewnie Morlokowi :mrgreen: .
Może macie inne pomysły i trasy tranzytowe: LK, Wyspa?
Rzeczywiście Jaskinia traktowana jako mroczny tunel (Podmrok) łączący różne Krainy pomoże uatrakcyjnić ten omijany dodatek. Często w moich rozgrywkach w MiMa przedostanie się z jednej planszy trwało niemiłosiernie długo (co niektórzy mogą traktować jak atut), a w ten sposób dostajemy ograniczoną możliwość ściślejszego powiązania dodatków - bez kolejnego dodatku i potrzeby wprowadzania nowych kart.Wiktor pisze:pomysł Jaskini jako "tunelu" pomiędzy kręgami/krainami. Możesz spróbować to przetransponować do MiMa.
Co sądzicie, aby w MiMie zrobić następujące trasy.
1. Jaskinia: Jaskinia Nietoperzy - Kraina Środkowa: Przeklęta Polana
2. Jaskinia: Zwężenie Korytarza - Kanały: Kloaka.
Przed udaniem się w podróż musimy wykonać instrukcję obszaru, z którego się przenosimy. Podróż zajmuje 1 turę. Można przemieszczać się w jedną i drugą stronę.
Pierwsza trasa - omijamy Strażnika w Zewnętrznej Krainie, to duże ułatwienie, ale karty z Jaskini są zabójcze, więc zawsze jest jakieś ryzyko straty punktu Wytrzymałości przez Poszukiwacza, który takową wyciągnie.
Druga trasa - połączenie Kanałów z Jaskinią, ale również z Miastem. Alternatywna droga ucieczki dla poszukiwanych listem gończym Poszukiwaczy.
Można wprowadzić więcej tras, można się ograniczyć do jednej. Mi osobiście podoba się pomysł łączenia Kanałów z Jaskinią. Mi i pewnie Morlokowi :mrgreen: .
Może macie inne pomysły i trasy tranzytowe: LK, Wyspa?
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 40
- kayoy
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze - Posty: 205
- Rejestracja: niedziela 12 lip 2009, 00:26
- Lokalizacja: wschód
- Płeć:
- Wiek: 35
Jest kilka kart autorskich, które w jakiś tam sposób umożliwiają przechodzenie pomiędzy tymi planszami.. Nie wiem czyje to karty ale w każdej grze ktoś "korzysta" z tego i leci z Jaskini do Podziemi lub odwrotnie..
...jesteśmy tarczami w waszych rękach
to my przyjmujemy ciosy
wy nie musicie się lękać
wystarczy przy sobie nas nosić...
to my przyjmujemy ciosy
wy nie musicie się lękać
wystarczy przy sobie nas nosić...
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Z tego co pamiętam, w moim pomyśle, aby skorzystać z Jaskini jako "tunelu" należało mieć Kij i Sznur. Nie wiem jaki łatwo dostępny przedmiot w MiM mógłby podobnie działać.
Jednak o ile w MM Jaskinia jako przejście między krainami mogłaby się sprawdzić, to już w MiMie niekoniecznie. W MiMie łatwiej jest przedostać się z jednej krainy do drugiej, zaś w MM jest to trudniejsze i są 3 kręgi.
Jednak o ile w MM Jaskinia jako przejście między krainami mogłaby się sprawdzić, to już w MiMie niekoniecznie. W MiMie łatwiej jest przedostać się z jednej krainy do drugiej, zaś w MM jest to trudniejsze i są 3 kręgi.
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
Wiesz Art Podziemia skończone (przesyłanko do Valdiego trwa z przerwami) - tam już widać zalążek dużych zmian - nowe przejścia i to także na planszy....później to co w Mieście zostało wykryte do zmian (może drobne poprawki do Kanałów bo tam tez jakieś chochliki były) i Katakumby, które dzięki Szopowi zmieniły całkowicie swoje główne przeznaczenie.
Na dzień dzisiejszy głównym celem dodatku, będzie połączenie innych Krain, tak aby każdy miał szanse i co najważniejsze aby pod koniec gry akcja z deczka przyspieszyła. Z tego względu także sami Wrogowie zostaną utemperowani....itd
Na dzień dzisiejszy głównym celem dodatku, będzie połączenie innych Krain, tak aby każdy miał szanse i co najważniejsze aby pod koniec gry akcja z deczka przyspieszyła. Z tego względu także sami Wrogowie zostaną utemperowani....itd
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski