Zadałem sobie ważne pytanie dlaczego żaden projekt nie został ukończony?
odpowiedź jest prosta:
brak zapału aby zaimplementować tak złożoną mechanik, nie da się zadefiniować prostych uniwersalnych zasad co ostatecznie prowadzi do konieczności implementowania funkcjonowania około 30 - 40 różnych kart.
jakie jest rozwiązanie:
1 - zebranie zespołu około 4 zawodowych programistów i wiele roboczo godzi które nie zagwarantują powstania uniwersalnej gry, każdy kolejny dodatek będzie powodował koniec znoś implementacji nowych zachowań.
2 - moim zdaniem jedynym sposobem jest zrezygnowanie z mechanik kart i pozwolenie graczą lub 1 graczowi (bankier) na decydowanie o wszystkim (zarządzanie wartościami parametrów ) a cało oprogramowanie bedzie tylko środowiskiem do gry (tak jak w rzeczywistym świecie )
co myślicie o takiej koncepcji ???
Alternatywne podejście
- balbina
-
- Posty: 15
- Rejestracja: środa 24 gru 2008, 12:34
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Nic nowegobalbina pisze: 2 - moim zdaniem jedynym sposobem jest zrezygnowanie z mechanik kart i pozwolenie graczą lub 1 graczowi (bankier) na decydowanie o wszystkim (zarządzanie wartościami parametrów ) a cało oprogramowanie bedzie tylko środowiskiem do gry (tak jak w rzeczywistym świecie )
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
-
-
- Posty: 119
- Rejestracja: wtorek 13 sty 2009, 12:59
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 32
- Kontakt:
... i szybko nie bdzie bo ludzie nie dopilnowują swoich postanowień ^_^ przynajmniej duża część 
Sorry za orto ale jestem dysorto[albo dysmuzgiem jak kto woli xD] (poprawiam fire foxem xD) Parkour my life (second name: Sousuke Ryuu Shinozaki xD) Masz coś do mnie powiedz mi to otwarcie ^_^ale nie czepiaj się o byle co xD