Duskusja jak widać wrze. :mrgreen:
Faktycznie, to bez sensu, że Wrogowie i Przyjaciele nie mają Wytrzymałości, mieć powinni, ale
pretorianstalker ma rację. W zasadach jest dokładnie tak jak on to ujął.
Czego zresztą potwierdzeniem jest Magiczny Miecz (karta, nie gra) - inaczej ta Karta byłaby po prostu przegięta.
Natomiast ogólnie wydaje mi się, że zamierzenie twórców wyglądało w ten sposób, że Poszukiwacze oraz wyjątkowi Wrogowie (jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi, ale wydaje mi się, że tacy doszli dopiero w dodatkach) mają Wytrzymałość.
Natomiast większość Wrogów oraz Przyjaciele mają tak jakby
życie - ogół wytrzymałości i w ten sposób giną.. więc ich Wytrzymałość nie wynosi zero.. po prostu oni mają tak jakby inną statystykę. I nie jest o tym w instrukcji, chodzi o zamysł.
Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale to wyszło.
![winking face ;-)](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
Duskusja jak widać wrze. :mrgreen:
Faktycznie, to bez sensu, że Wrogowie i Przyjaciele nie mają Wytrzymałości, mieć powinni, ale [b]pretorianstalker[/b] ma rację. W zasadach jest dokładnie tak jak on to ujął.
Czego zresztą potwierdzeniem jest Magiczny Miecz (karta, nie gra) - inaczej ta Karta byłaby po prostu przegięta.
Natomiast ogólnie wydaje mi się, że zamierzenie twórców wyglądało w ten sposób, że Poszukiwacze oraz wyjątkowi Wrogowie (jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi, ale wydaje mi się, że tacy doszli dopiero w dodatkach) mają Wytrzymałość.
Natomiast większość Wrogów oraz Przyjaciele mają tak jakby [u]życie[/u] - ogół wytrzymałości i w ten sposób giną.. więc ich Wytrzymałość nie wynosi zero.. po prostu oni mają tak jakby inną statystykę. I nie jest o tym w instrukcji, chodzi o zamysł.
Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale to wyszło. ;-)