Ulubiona gra komputerowa
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
Ulubiona gra komputerowa
Wiadomo, ze wszyscy nie ograniczamy sie tylko do MiM, czy do samych planszowek. Pewno kazdy w cos pogrywa na kompie. O gatunek nie bede pytal, bo wiadomo, ze przewazac tu beda zdecydowanie cRPG i strategie, ale o tytuly.
U mnie choc czasy sie zmieniaja, to ciage nic nie moze przeskoczyc obu częsci Baldurs Gate. Wysoko cenie sobie rowniez Gothic (obie części) Morrowind i Fallouty (co niektorym wydaje sie dziwne Tactits lubie najbardziej)
Jesli chodzi o strategie to od wielu lat jedna seria - Cyvilization.
Nie pogardze tez fifą (ale z żywym graczem) i championship a teraz football managerem.
Mam nadzieje, ze niktorzy rozmowy na temat gier komputerowych na forum planszowek nie beda odbierac jako swietokradztwo
U mnie choc czasy sie zmieniaja, to ciage nic nie moze przeskoczyc obu częsci Baldurs Gate. Wysoko cenie sobie rowniez Gothic (obie części) Morrowind i Fallouty (co niektorym wydaje sie dziwne Tactits lubie najbardziej)
Jesli chodzi o strategie to od wielu lat jedna seria - Cyvilization.
Nie pogardze tez fifą (ale z żywym graczem) i championship a teraz football managerem.
Mam nadzieje, ze niktorzy rozmowy na temat gier komputerowych na forum planszowek nie beda odbierac jako swietokradztwo
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
U mnie ostatnio zdetronizowano Imperatora tj. Fallout spadl z pierwszego miejsca. Wiem rzecz niebywala poniewaz od powstania tej gry miala u mnie niezachwiana pozycje
Pokonalo ja Arcanum - ta gierka WYMIATA !!
Reasumujac :
1 - Arcanum
2 Fallout 1 & 2
3 Saga Baldurs Gate
Ponadto uwielbiam Jagged Alliance, sage X-Com, oraz wszelkiej masci RPG najlepiej w starym dobrym rzucie izometrycznym.
Pozdrawiam - Yuri
Pokonalo ja Arcanum - ta gierka WYMIATA !!
Reasumujac :
1 - Arcanum
2 Fallout 1 & 2
3 Saga Baldurs Gate
Ponadto uwielbiam Jagged Alliance, sage X-Com, oraz wszelkiej masci RPG najlepiej w starym dobrym rzucie izometrycznym.
Pozdrawiam - Yuri
War, war never changes...
# Mój numer GG - 3751732
# Mój numer GG - 3751732
- Fly
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów
• Labirynt Magów - Posty: 220
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 17:45
- Lokalizacja: Miasto Kominów
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
1. Heroes of Might and Magic - części I-III
Dla mnie bezapelacyjna klasyka, wciągnęły mnie w podstawówce i kocham je do dziś.
2. Baldur's Gate I
Po prostu bardzo lubię tę grę. No i jest ślicznie narysowana, co jest dla mnie bardzo cenne.
3. Diablo I - jak wyżej. Uwielbiam kimat tej gry
Dla mnie bezapelacyjna klasyka, wciągnęły mnie w podstawówce i kocham je do dziś.
2. Baldur's Gate I
Po prostu bardzo lubię tę grę. No i jest ślicznie narysowana, co jest dla mnie bardzo cenne.
3. Diablo I - jak wyżej. Uwielbiam kimat tej gry
Crux santa sit mihi lux.
Non draco sid mihi dux.
Vade retro satana, non suade mihi vana.
Sunt mala quae libas, ipse venena bibas.
Non draco sid mihi dux.
Vade retro satana, non suade mihi vana.
Sunt mala quae libas, ipse venena bibas.
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
1. Heroes of Might and Magic lll wogole bezapelacyjnie nie znam gry ktora wciagnelaby mnie w ten sposob na tyle lat.
2. Silent hunter l i lll no lll to od niedawna ale jak pamietam to w 1 gral bez opamietania (ehh te amigi ....)
3. No napewno musi sie w czolowce znalezc Max Pain 1 i 2 niesamowicie wciagajaca fabula ktora nie wiala stechlizna i plastikiem jak nie jedny watek w dzisejszych grach.
2. Silent hunter l i lll no lll to od niedawna ale jak pamietam to w 1 gral bez opamietania (ehh te amigi ....)
3. No napewno musi sie w czolowce znalezc Max Pain 1 i 2 niesamowicie wciagajaca fabula ktora nie wiala stechlizna i plastikiem jak nie jedny watek w dzisejszych grach.
- Fly
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów
• Labirynt Magów - Posty: 220
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 17:45
- Lokalizacja: Miasto Kominów
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
Żebysmy mieli ścisłość - w żadną grę nie grałem od co najmniej 2 lat - powody jak u Ambar0. Natomiast zapomnialem o jeszcze kilku grach, które byly dla mnie ważne:
1. Heretic - to była chyba pierwsza gra, w jaką grałem na PC-cie
2. Elephant Antics - to dopiero hardkor - gra z lat 80tych, zwykła platformówka, gdzie chodziło się słonikiem, który strzelał trąbą bodajże bananami
Ale jak miałem 6 lat, to mnie to strasznie rajcowało
3. Doom 1 - klasyka po prostu...
1. Heretic - to była chyba pierwsza gra, w jaką grałem na PC-cie
2. Elephant Antics - to dopiero hardkor - gra z lat 80tych, zwykła platformówka, gdzie chodziło się słonikiem, który strzelał trąbą bodajże bananami
Ale jak miałem 6 lat, to mnie to strasznie rajcowało
3. Doom 1 - klasyka po prostu...
Crux santa sit mihi lux.
Non draco sid mihi dux.
Vade retro satana, non suade mihi vana.
Sunt mala quae libas, ipse venena bibas.
Non draco sid mihi dux.
Vade retro satana, non suade mihi vana.
Sunt mala quae libas, ipse venena bibas.
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
1) Ufo:Enemy Unknown (jedyny taktyk w którym się bałem)
2) Diablo 1 (ach mój Mścisław ... to był woj)
3) Pizza Tycoon
4) Fallout 1&2 (z kumplem wspólnie)
5) Transport Tycoon
6) Jagged Aliance (1&2) (być najemnikiem to jest to)
7) Myth
8) Digger (na 086 chyba przyspieszał bo komp był zbyt szybki)
9) Darklands (RPG textowo-obrazkowo-bitewny)
10) Sid Meier's Pirates! Gold
i
11) Windows (wszystkie części) - gra polega na tym, że należy przewidzieć kiedy komputer zgłupieje i nie będzie wiedział co robić. Gra ma tendencje do zawieszania się bez powodu i wymyślania sobie idiotycznych probelmów. Wygrywasz jeśli:
a) uda Ci się przekonać grę, że da się coś zrobić (zainstalować, skasować, działać??)
b) nie zwiariujesz
2) Diablo 1 (ach mój Mścisław ... to był woj)
3) Pizza Tycoon
4) Fallout 1&2 (z kumplem wspólnie)
5) Transport Tycoon
6) Jagged Aliance (1&2) (być najemnikiem to jest to)
7) Myth
8) Digger (na 086 chyba przyspieszał bo komp był zbyt szybki)
9) Darklands (RPG textowo-obrazkowo-bitewny)
10) Sid Meier's Pirates! Gold
i
11) Windows (wszystkie części) - gra polega na tym, że należy przewidzieć kiedy komputer zgłupieje i nie będzie wiedział co robić. Gra ma tendencje do zawieszania się bez powodu i wymyślania sobie idiotycznych probelmów. Wygrywasz jeśli:
a) uda Ci się przekonać grę, że da się coś zrobić (zainstalować, skasować, działać??)
b) nie zwiariujesz
-
-
- Posty: 112
- Rejestracja: poniedziałek 12 sty 2004, 17:52
- Lokalizacja: Nidzica
- Płeć:
Moje ulubione gry komuterowe, to:
1. Heroes of Might and Magic I-III
2. Fallout 2 // gralem niedawno- boska gierka
3. Ufo - Enemy Unknown
4. Warcraft 2
Czasami przy piwku z kumplami Risk -> port znanej planszowki na Linuxa
1. Heroes of Might and Magic I-III
2. Fallout 2 // gralem niedawno- boska gierka
3. Ufo - Enemy Unknown
4. Warcraft 2
Czasami przy piwku z kumplami Risk -> port znanej planszowki na Linuxa
Ostatnio zmieniony poniedziałek 08 sie 2005, 14:45 przez Bizon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karczemne Historie - Posty: 39
- Rejestracja: niedziela 22 mar 2009, 16:03
- Lokalizacja: Ełk
- Płeć:
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
-
-
- Posty: 10
- Rejestracja: poniedziałek 25 kwie 2005, 15:34
Ja najbardziej lubię stare i amatorskie gry, albo te mniej komercyjne. W kolejności niezobowiązującej (pogrubione te najulubieńsze, albo te, do których mam wielki sentyment):
1. Mortal Kombat Trilogy (ew. 3)
2. Ace Speeder
3. Mortal Kombat 4
4. Cannon Foder
5. Street Fighter
6. Tekken 4 (tylko na automatach)
7. Tekken 3
8. Virtua Fighter 2
9. StarCraft
10. Baldur's Gate
11. WarCraft III
12. Baldur's Gate 2
13. Icewind Dale
1. Mortal Kombat Trilogy (ew. 3)
2. Ace Speeder
3. Mortal Kombat 4
4. Cannon Foder
5. Street Fighter
6. Tekken 4 (tylko na automatach)
7. Tekken 3
8. Virtua Fighter 2
9. StarCraft
10. Baldur's Gate
11. WarCraft III
12. Baldur's Gate 2
13. Icewind Dale
- mutombo
-
- Posty: 146
- Rejestracja: sobota 14 maja 2005, 22:27
- Lokalizacja: Z krainy czterech koron
- Płeć:
1-conter strike - niema to jak kilka godzinek w contera w necie:D
2-Fifa street- hehe a po ostrej strzelaninie niema to jak poczarowac piłką na ulicy
3-Splinter Cell Chaos Theory- potem z cichacza kilku gosci zabic
4-Twierdza- stara ale jara
5-Rome total war- zamyka moją pierwszą piątke :twisted:
2-Fifa street- hehe a po ostrej strzelaninie niema to jak poczarowac piłką na ulicy
3-Splinter Cell Chaos Theory- potem z cichacza kilku gosci zabic
4-Twierdza- stara ale jara
5-Rome total war- zamyka moją pierwszą piątke :twisted:
"...ciało puszczone raz, puszcza sie cały czas..."
- Anonim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• MiM (Pojedyncze karty) - Posty: 165
- Rejestracja: środa 04 maja 2005, 12:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
-
-
- Posty: 47
- Rejestracja: poniedziałek 23 maja 2005, 17:35
- e-siecia
-
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek 07 mar 2005, 13:21
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 38
-
-
- Posty: 38
- Rejestracja: wtorek 05 paź 2004, 12:31
Dla mnie gra ktora na zawsze zapamietam bylo UFO : Terror from the deep ( tez sie balem ).
W jedynke nie mialem okazji grac i teraz zaluje bo slysze jaki to byl hit . Nastepne czesci jakos nie przypadly mnie do gustu.
Oprocz tego lubilem Panzer General 1, Dune II, Dyna Blaster (czasem trzeba cos wysadzic), Cywilizacaje wiele czesci, Heretic pierwsze FPP i jeszcze na Atari Dungeon Master...
Z nowszych to Heroes ale tylko 3 i Batlefield 1942 bo w inne nie gralem. Chcialbym jeszcze zagrac w serie Total War ale nie szybko bedzie kasa na nowego kompa :?
W jedynke nie mialem okazji grac i teraz zaluje bo slysze jaki to byl hit . Nastepne czesci jakos nie przypadly mnie do gustu.
Oprocz tego lubilem Panzer General 1, Dune II, Dyna Blaster (czasem trzeba cos wysadzic), Cywilizacaje wiele czesci, Heretic pierwsze FPP i jeszcze na Atari Dungeon Master...
Z nowszych to Heroes ale tylko 3 i Batlefield 1942 bo w inne nie gralem. Chcialbym jeszcze zagrac w serie Total War ale nie szybko bedzie kasa na nowego kompa :?
-
-
- Posty: 3
- Rejestracja: piątek 19 sie 2005, 08:28
Natural Selection
-> www.natural-selection.pl <- polski serwis poswiecony tej grze. Jest to nic innego jak MOD do half-life. Polecam! To nie jest ala cs gdzie tylko biegniesz na pałe i strzelasz. To jest strategia w połączeniu z fpp. Sami zobaczcie.
-> www.natural-selection.pl <- polski serwis poswiecony tej grze. Jest to nic innego jak MOD do half-life. Polecam! To nie jest ala cs gdzie tylko biegniesz na pałe i strzelasz. To jest strategia w połączeniu z fpp. Sami zobaczcie.
- Staszek27
-
- Posty: 47
- Rejestracja: czwartek 30 cze 2005, 17:27
- Lokalizacja: Nowa Huta
- Płeć:
Zdecydowanie Half Life za klimat.
===Edit
Na początku był "Dave" - platformówka, niezbyt zaawansowana graficznie, ale ekstra zabawa była z nią... Teraz gram w CS, niestety stałe łączę nie jest mi dane, więc zadowalam się PODBot'ami.
===Edit
Na początku był "Dave" - platformówka, niezbyt zaawansowana graficznie, ale ekstra zabawa była z nią... Teraz gram w CS, niestety stałe łączę nie jest mi dane, więc zadowalam się PODBot'ami.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 06 lut 2006, 17:35 przez Staszek27, łącznie zmieniany 1 raz.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt: