Mialem sie nie ujawiac az do skonczenia, ale potrzebuje testow. Rozroslo sie to troche i obawiam sie, ze sam nie wylapie wszystkich bledow. Zaczynalem to pisac juz dwa razy jakies 2 i 4 lata temu i przestawalem, mialem problemy z konczeniem projektow;) Byly ciekawe do momentu, gdy nie potrafilem czegos zrobic. Od jakiegos czasu koncze pisac to, co zaczalem, wiec przyszedl czas na napisanie MiM.
Serdeczne podziekowania dla Valdiego, ktory udostepnil mi retusze zrobione przez WindyIndy, jak rowniez i dla niego za jego niesamowita prace.
Na dzis dzien (06.07.2007) projekt ma 9 dni. Pisze w pracy, jakies 7-8h dziennie. Prosze przeczytac ponizej, co jest zrobione i oszczedzic mi pytan dlaczego cos, co nie jest jeszcze zrobione, nie dziala.
Co planuje? Ukonczyc wersje dla jednego gracza. Najpierw podstawowke, potem dodac podziemia, otchlan i miasto. Potem gra z komputerem. Nastepnie multi po tcp/ip.
Kilka screenow (kliknij na obrazek, zeby zobaczyc w pelnym rozmiarze):
menu
wybor poszukiwacza
ekran gry
podglad terenu przy wyborze kierunku ruchu
podglad kart na obszarze
ekwipunek
Historia zmian:
17.07.2007
poprawiona literowka w karcie lwa
poprawiony problem z ruchem przy doswiadczeniu > 6
poprawiony blad przy przemianie w ropuche i ciagnieciu kart przygod (przedmiotow)
13, 16.07.2007 - 5 pobran
upior - wytrzymalosc 1, po przegranej walce poszukiwacza wzrasta mu wytrzymalosc, ginie po utracie wszystkich punktow wytrzymalosci
dodane karty przedmiotow i magicznych przedmiotow
talia kart sklada sie teraz z kart zdarzen, wrogow, duchow, przedmiotow i magicznych przedmiotow
zmiana zasad - limit przedmiotow: limit odnosi sie tylko do ilosci przedmiotow niesionych w "plecaku". przyklad: poszukiwacz ma tarcze, topor, magiczny pas, zbroje, helm i butelke wody. ilosc przedmiotow wynosi 6, ale skoro nosi 5 przedmiotow na sobie, a w plecaku tylko butelke wody, to nie potrzebuje do tego tragarza, mula, itd. - ustawiane w opcjach
odwiedzanie tylko jednej osoby w miescie/wiosce - ustawiane w opcjach
w wiosce podczas jednej tury mozna odwiedzic: medrca - raz, kowala i medyka - dowolna ilosc razy
w miescie podczas jednej tury mozna odwiedzic: czarodziejke - raz, medyka i alchemika - dowolna ilosc razy
zloto ustawione na 1 na starcie gry
dzialaja i pojawiaja sie w grze przedmioty: magiczny miecz, eliksir sily, mieszek zlota, 2 mieszki zlota
gracz decyduje, kiedy wymienic karty pokonanych wrogow na sile
klawisz escape - powrot do menu, badz nacisniecie przycisku "nie" lub "dalej"
zmiana charakteru powoduje wyrzucenie przedmiotow, ktorych nie mozna uzywac
poprawiony jeden strzygon (ten, co sie rzuca kostka, zeby zobaczyc gdzie sie pojawia)
zmienione komunikaty o wyniku walki z duchami (brak informacji, ze nie dostaje sie doswiadczenia)
poprawieni zbojcy: pojawia sie zloto w oazie
ropucha zostawia zloto na obszarze przemiany
10-11.07.2007 - 42 pobran
dodane karty zdarzen
talia kart sklada sie teraz z kart zdarzen, wrogow i duchow
czyszczenie kodu i zmiana obslugi komunikatow - gra zajmuje mniej i szybciej sie laduje
blad podczas przemiany w ropuche - gdy poszukiwacz nie mial przedmiotow to i tak byla tworzona kropka symbolizujaca karty na obszarze - poprawione
poprawione tworzenie talii kart - utworzony stos kart uzytych, po wyczerpaniu stosu kart przygod, stos uzupelniany jest losowo z uzytego
po zamianie w ropuche nie zmienialy sie statystyki poszukiwacza (np. zostawal plus do sily z miecza , ktory nosil) - poprawione
dzialaja wszystkie karty zdarzen procz: przeklenstwo i poltergeist(brak przyjaciol), ksiega czarow i magiczny cyklon (brak czarow), wulkan (brak nieznajomych)
zloto tymczasowo ustawione na 5
09.07.2007 - 17 pobran
komunikat o smierci nie chowal przycisku ruchu - poprawione
poprawiona pozycja atrybutow w oknie glownym gry
instrukcje obszaru: gospoda - dzialaja wszystkie obszary w zewnetrznej krainie
instrukcje obszaru: czarny rycerz
instrukcje obszaru: przepasc
instrukcje obszaru: zamek
instrukcje obszaru: swiatynia
regulacja glosnosci muzyki i dzwiekow
05.07.2007 - 64 pobran
po przeganej w lesie ekwipunek nie ratowal przed strata punktu wytrzymalosci - poprawione
pokonane duchy nie znikaly z mapy po ich pokonaniu - poprawione
instrukcje obszaru: miasto - alchemik
instrukcje obszaru: miasto - czarodziejka
zamiana w ropuche
bedac ropucha nie dzialaja specjalne zdolnosci
bedac ropucha rozwoj sily i mocy tyczy sie cech ropuchy
bedac ropucha walczy sie za pomoca jej statystyk
bedac ropucha traci sie przedmioty
bedac ropucha traci sie zloto
bedac ropucha nie zyskuje sie zlota ani przedmiotow
pokazywanie mozliwosci przejscia do srodkowej krainy
przechodzenie z krainy zewnetrznej do srodkowej
walka ze straznikiem
chodzenie po krainie srodkowej
przechodzenie z kraina srodkowej do zewnetrznej
dzialaja wszystkie obszary w srodkowej krainie, gdzie trzeba ciagnac karty
na przekletej polanie nie mozna rzucac czarow - zablokowana mozliwosc otwarcia okna z czarami, ktorego jeszcze nie ma
na przekletej polanie w walce nie mozna liczyc na przedmioty dajace moc i sile
zwiekszona sila i moc wrogow na runach (2 runy o 2 oczka i jedne o 3 oczka)
szalony wojownik poprawnie przesuwa sie w srodkowej krainie
instrukcje obszaru: pustynia
poprawione okna utraty wytrzymalosci na cmentarzu i w kapliczce
przegranie badz remis z wrogiem lub duchem nie pozwala na dalsze badanie kart na obszarze (nieznajomych, przyjaciol, przedmiotow i miejsc)
04.07.2007
dodana instrukcja
klawisze strzalek przewijaja strony instrukcji
po dodaniu instrukcji dluzsze ladowanie gry (14 duzych tekstur do zaladowania) - dodany pasek postepu ladowania
zakladanie przedmiotow
podwojne klikniecie na przedmiocie zaklada go
podwojne klikniecie na zalozonym przedmiocie zdejmuje go
na ekranie glownym pokazuje bonus do sily z miecza i topora, jesli ma sie ktorys z nich zalozony
exp na sile - do tej pory bylo exp > 6 = 1 punkt sily, powinno byc exp div 7 = x punktow sily - poprawione
punkty sily za ekwipunek licza sie w walce
walczac z golemem do rzutow kostka nie dodaje sie sily z przedmiotow i broni
sobowtor posiada sile poszukiwacza - bez zadnych plusow za przedmioty
0 punktow doswiadczenia za pokonanie sobowtora
dziala tarcza, zbroja i helm
dodane karty duchow (wrog 3) do danych gry
talia sklada sie teraz z kart duchow i kart wrogow
dziala walka z duchami
instrukcje obszaru: miasto - medyk
28.06.2007
po smierci poszukiwacza w menu wyswietlany byl jego portret - poprawione
edytor kart - dla mnie, dla latwiejszego dodawania kolejnych kart
okno walki - przesuwamy mysz na portert wroga, pojawia sie okno podgladu, naciskamy enter nie ruszajac myszka = pojawia sie okno z wynikiem walki, a poglad wroga zostaje do momentu ruszenia myszka - poprawione
kupione przedmioty widac w oknie ekwipunku
obsluga dowolnej ilosci niesionych przedmiotow - przewijanie ekwipunku
przewijanie ekwipunku za pomoca strzalek gora/dol
wybor przedmiotu w ekwipunku (zaznaczanie)
wskazanie przedmiotu w ekwipunku wyswietla jego podglad
wyrzucanie przedmiotu
okno kart przedmiotow - pokazuje dowolna ilosc przedmiotow na obszarze, do tej pory pokazywalo tylko 12 pierwszych (dodane przewijanie)
jesli na obszarze jest wiecej, niz 12 kart, wyswietla o tym info
okno kart wrogow - pokazuje dowolna ilosc wrogow na obszarze, do tej pory pokazywalo tylko 12 pierwszych (dodane przewijanie)
podnoszenie przedmiotow z obszaru
klawisz del wyrzuca przedmiot z ekwipunku po zaznaczeniu go (dziala jak przycisk wyrzuc)
podwojne klikniecie na przedmiot w oknie przedmiotow na obszarze bierze go do ekwipunku (dziala jak przycisk wez)
limit 4 przedmiotow bez mula, tragarza, konia i wozu, itp
25.06.2007
poprawiona karta specjalnych zdolnosci czarownicy
wybor ruchu - nie bylo dzwieku - poprawione
edytor poszukiwaczy - dla mnie, dla latwiejszego dodawania kolejnych poszukiwaczy
po wskazaniu portretu poszukiwacza pojawia sie podglad jego zdolnosci
dziala specjalna zdolnosc poszukiwacza - mozna nie rzucac kostka na skalach, jest pytanie, czy sie chce rzucac
dziala specjalna zdolnosc poszukiwacza - mozna nie rzucac kostka w lesie, jest pytanie, czy sie chce rzucac
okno ekwipunku
przy oknie pytan: enter = tak, escape = nie
wszystkie pozostale glowne przyciski = enter
ponowne sciszenie dzwiekow
22.06.2007
sciszone dzwieki
dodana muzyka, 7 utworow, leca po kolei od losowo wybranego przy starcie
+ i - na klawiaturze alfanumerycznej zmieniaja muzyke
dodane karty ekwipunku
poprawiony podglad wioski
instrukcje obszaru: wioska - medyk
instrukcje obszaru: wioska - medrzec
szalony wojownik przesuwa sie po planszy po pokonaniu go
0 punktow doswiadczenia za pokonanie szalonego wojownika - skoro nie mozna wziac jego karty, tylko sie ja przesuwa
jesli na obszarach, gdzie nie ciagnie sie kart, leza jakies karty, to najpierw "zabawa z kartami", a potem badanie obszaru
instrukcje obszaru: wioska - kowal
mozna kupowac przedmioty, nie widac ich (nie zrobione okno ekwipunku) i nie dzialaja, tyle, ze sie je kupilo i sie nosi
brak ograniczenia ilosci noszonych przedmiotow
zloto ustawione tymczasowo na 999
21.06.2007
pokazywanie symbolu lezacych kart na mapie
wskazanie symbolu kart lezacych na mapie pokazuje podglad kart lezacych na tym obszarze
dzwieki - najechanie na przycisk, nacisniecie przycisku
instrukcje obszaru: cmentarz
instrukcje obszaru: kapliczka
instrukcje obszaru: las
instrukcje obszaru: skaly
20.06.2007
podglad karty wroga po najechaniu na jego miniature w oknie walki
dzialaja wszystkie obszary w zewn krainie, gdzie trzeba ciagnac karty
pokonani wrogowie znikaja z mapy
niepokonani wrogowie zostaja na mapie, jeszcze ich nie widac
przegrana walka
remis
zamiana punktow sily wrogow na sile
smierc
walka
talia kart - pomieszane wszystkie dostepne karty
dodane wszystkie karty wrogow walczacych sila
19.06.2007
+ jeden poszukiwacz
chodzenie po krainie zewnetrznej
opisy obszarow krainy zewnetrznej
staty poszukiwacza
Ostatnio zmieniony piątek 21 lis 2008, 09:00 przez tomaszk, łącznie zmieniany 9 razy.
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Witam
Mialem sie nie ujawiac az do skonczenia, ale potrzebuje testow. Rozroslo sie to troche i obawiam sie, ze sam nie wylapie wszystkich bledow. Zaczynalem to pisac juz dwa razy jakies 2 i 4 lata temu i przestawalem, mialem problemy z konczeniem projektow;) Byly ciekawe do momentu, gdy nie potrafilem czegos zrobic. Od jakiegos czasu koncze pisac to, co zaczalem, wiec przyszedl czas na napisanie MiM.
Serdeczne podziekowania dla Valdiego, ktory udostepnil mi retusze zrobione przez WindyIndy, jak rowniez i dla niego za jego niesamowita prace.
Na dzis dzien (06.07.2007) projekt ma 9 dni. Pisze w pracy, jakies 7-8h dziennie. Prosze przeczytac ponizej, co jest zrobione i oszczedzic mi pytan dlaczego cos, co nie jest jeszcze zrobione, nie dziala.
Co planuje? Ukonczyc wersje dla jednego gracza. Najpierw podstawowke, potem dodac podziemia, otchlan i miasto. Potem gra z komputerem. Nastepnie multi po tcp/ip.
Kilka screenow (kliknij na obrazek, zeby zobaczyc w pelnym rozmiarze):
[center][url=http://podlaskidzban.osiedle.net.pl/mim/teren.jpg][img]http://podlaskidzban.osiedle.net.pl/mim/mini/teren1.jpg[/img][/url] [/center] [center]podglad terenu przy wyborze kierunku ruchu[/center]
[center][url=http://podlaskidzban.osiedle.net.pl/mim/karty_na_obszarze.jpg][img]http://podlaskidzban.osiedle.net.pl/mim/mini/karty_na_obszarze1.jpg[/img][/url] [/center] [center]podglad kart na obszarze[/center]
17.07.2007 [list]poprawiona literowka w karcie lwa poprawiony problem z ruchem przy doswiadczeniu > 6 poprawiony blad przy przemianie w ropuche i ciagnieciu kart przygod (przedmiotow)[/list]
13, 16.07.2007 - 5 pobran [list]upior - wytrzymalosc 1, po przegranej walce poszukiwacza wzrasta mu wytrzymalosc, ginie po utracie wszystkich punktow wytrzymalosci dodane karty przedmiotow i magicznych przedmiotow talia kart sklada sie teraz z kart zdarzen, wrogow, duchow, przedmiotow i magicznych przedmiotow zmiana zasad - limit przedmiotow: limit odnosi sie tylko do ilosci przedmiotow niesionych w "plecaku". przyklad: poszukiwacz ma tarcze, topor, magiczny pas, zbroje, helm i butelke wody. ilosc przedmiotow wynosi 6, ale skoro nosi 5 przedmiotow na sobie, a w plecaku tylko butelke wody, to nie potrzebuje do tego tragarza, mula, itd. - ustawiane w opcjach odwiedzanie tylko jednej osoby w miescie/wiosce - ustawiane w opcjach w wiosce podczas jednej tury mozna odwiedzic: medrca - raz, kowala i medyka - dowolna ilosc razy w miescie podczas jednej tury mozna odwiedzic: czarodziejke - raz, medyka i alchemika - dowolna ilosc razy zloto ustawione na 1 na starcie gry dzialaja i pojawiaja sie w grze przedmioty: magiczny miecz, eliksir sily, mieszek zlota, 2 mieszki zlota gracz decyduje, kiedy wymienic karty pokonanych wrogow na sile klawisz escape - powrot do menu, badz nacisniecie przycisku "nie" lub "dalej" zmiana charakteru powoduje wyrzucenie przedmiotow, ktorych nie mozna uzywac poprawiony jeden strzygon (ten, co sie rzuca kostka, zeby zobaczyc gdzie sie pojawia) zmienione komunikaty o wyniku walki z duchami (brak informacji, ze nie dostaje sie doswiadczenia) poprawieni zbojcy: pojawia sie zloto w oazie ropucha zostawia zloto na obszarze przemiany[/list]
10-11.07.2007 - 42 pobran [list]dodane karty zdarzen talia kart sklada sie teraz z kart zdarzen, wrogow i duchow czyszczenie kodu i zmiana obslugi komunikatow - gra zajmuje mniej i szybciej sie laduje blad podczas przemiany w ropuche - gdy poszukiwacz nie mial przedmiotow to i tak byla tworzona kropka symbolizujaca karty na obszarze - poprawione poprawione tworzenie talii kart - utworzony stos kart uzytych, po wyczerpaniu stosu kart przygod, stos uzupelniany jest losowo z uzytego po zamianie w ropuche nie zmienialy sie statystyki poszukiwacza (np. zostawal plus do sily z miecza , ktory nosil) - poprawione dzialaja wszystkie karty zdarzen procz: przeklenstwo i poltergeist(brak przyjaciol), ksiega czarow i magiczny cyklon (brak czarow), wulkan (brak nieznajomych) zloto tymczasowo ustawione na 5[/list]
09.07.2007 - 17 pobran [list]komunikat o smierci nie chowal przycisku ruchu - poprawione poprawiona pozycja atrybutow w oknie glownym gry instrukcje obszaru: gospoda - dzialaja wszystkie obszary w zewnetrznej krainie instrukcje obszaru: czarny rycerz instrukcje obszaru: przepasc instrukcje obszaru: zamek instrukcje obszaru: swiatynia regulacja glosnosci muzyki i dzwiekow[/list]
05.07.2007 - 64 pobran [list]po przeganej w lesie ekwipunek nie ratowal przed strata punktu wytrzymalosci - poprawione pokonane duchy nie znikaly z mapy po ich pokonaniu - poprawione instrukcje obszaru: miasto - alchemik instrukcje obszaru: miasto - czarodziejka zamiana w ropuche bedac ropucha nie dzialaja specjalne zdolnosci bedac ropucha rozwoj sily i mocy tyczy sie cech ropuchy bedac ropucha walczy sie za pomoca jej statystyk bedac ropucha traci sie przedmioty bedac ropucha traci sie zloto bedac ropucha nie zyskuje sie zlota ani przedmiotow pokazywanie mozliwosci przejscia do srodkowej krainy przechodzenie z krainy zewnetrznej do srodkowej walka ze straznikiem chodzenie po krainie srodkowej przechodzenie z kraina srodkowej do zewnetrznej dzialaja wszystkie obszary w srodkowej krainie, gdzie trzeba ciagnac karty na przekletej polanie nie mozna rzucac czarow - zablokowana mozliwosc otwarcia okna z czarami, ktorego jeszcze nie ma na przekletej polanie w walce nie mozna liczyc na przedmioty dajace moc i sile zwiekszona sila i moc wrogow na runach (2 runy o 2 oczka i jedne o 3 oczka) szalony wojownik poprawnie przesuwa sie w srodkowej krainie instrukcje obszaru: pustynia poprawione okna utraty wytrzymalosci na cmentarzu i w kapliczce przegranie badz remis z wrogiem lub duchem nie pozwala na dalsze badanie kart na obszarze (nieznajomych, przyjaciol, przedmiotow i miejsc)[/list]
04.07.2007 [list]dodana instrukcja klawisze strzalek przewijaja strony instrukcji po dodaniu instrukcji dluzsze ladowanie gry (14 duzych tekstur do zaladowania) - dodany pasek postepu ladowania zakladanie przedmiotow podwojne klikniecie na przedmiocie zaklada go podwojne klikniecie na zalozonym przedmiocie zdejmuje go na ekranie glownym pokazuje bonus do sily z miecza i topora, jesli ma sie ktorys z nich zalozony exp na sile - do tej pory bylo exp > 6 = 1 punkt sily, powinno byc exp div 7 = x punktow sily - poprawione punkty sily za ekwipunek licza sie w walce walczac z golemem do rzutow kostka nie dodaje sie sily z przedmiotow i broni sobowtor posiada sile poszukiwacza - bez zadnych plusow za przedmioty 0 punktow doswiadczenia za pokonanie sobowtora dziala tarcza, zbroja i helm dodane karty duchow (wrog 3) do danych gry talia sklada sie teraz z kart duchow i kart wrogow dziala walka z duchami instrukcje obszaru: miasto - medyk[/list]
28.06.2007 [list]po smierci poszukiwacza w menu wyswietlany byl jego portret - poprawione edytor kart - dla mnie, dla latwiejszego dodawania kolejnych kart okno walki - przesuwamy mysz na portert wroga, pojawia sie okno podgladu, naciskamy enter nie ruszajac myszka = pojawia sie okno z wynikiem walki, a poglad wroga zostaje do momentu ruszenia myszka - poprawione kupione przedmioty widac w oknie ekwipunku obsluga dowolnej ilosci niesionych przedmiotow - przewijanie ekwipunku przewijanie ekwipunku za pomoca strzalek gora/dol wybor przedmiotu w ekwipunku (zaznaczanie) wskazanie przedmiotu w ekwipunku wyswietla jego podglad wyrzucanie przedmiotu okno kart przedmiotow - pokazuje dowolna ilosc przedmiotow na obszarze, do tej pory pokazywalo tylko 12 pierwszych (dodane przewijanie) jesli na obszarze jest wiecej, niz 12 kart, wyswietla o tym info okno kart wrogow - pokazuje dowolna ilosc wrogow na obszarze, do tej pory pokazywalo tylko 12 pierwszych (dodane przewijanie) podnoszenie przedmiotow z obszaru klawisz del wyrzuca przedmiot z ekwipunku po zaznaczeniu go (dziala jak przycisk wyrzuc) podwojne klikniecie na przedmiot w oknie przedmiotow na obszarze bierze go do ekwipunku (dziala jak przycisk wez) limit 4 przedmiotow bez mula, tragarza, konia i wozu, itp[/list]
25.06.2007 [list]poprawiona karta specjalnych zdolnosci czarownicy wybor ruchu - nie bylo dzwieku - poprawione edytor poszukiwaczy - dla mnie, dla latwiejszego dodawania kolejnych poszukiwaczy po wskazaniu portretu poszukiwacza pojawia sie podglad jego zdolnosci dziala specjalna zdolnosc poszukiwacza - mozna nie rzucac kostka na skalach, jest pytanie, czy sie chce rzucac dziala specjalna zdolnosc poszukiwacza - mozna nie rzucac kostka w lesie, jest pytanie, czy sie chce rzucac okno ekwipunku przy oknie pytan: enter = tak, escape = nie wszystkie pozostale glowne przyciski = enter ponowne sciszenie dzwiekow[/list]
22.06.2007 [list]sciszone dzwieki dodana muzyka, 7 utworow, leca po kolei od losowo wybranego przy starcie + i - na klawiaturze alfanumerycznej zmieniaja muzyke dodane karty ekwipunku poprawiony podglad wioski instrukcje obszaru: wioska - medyk instrukcje obszaru: wioska - medrzec szalony wojownik przesuwa sie po planszy po pokonaniu go 0 punktow doswiadczenia za pokonanie szalonego wojownika - skoro nie mozna wziac jego karty, tylko sie ja przesuwa jesli na obszarach, gdzie nie ciagnie sie kart, leza jakies karty, to najpierw "zabawa z kartami", a potem badanie obszaru instrukcje obszaru: wioska - kowal mozna kupowac przedmioty, nie widac ich (nie zrobione okno ekwipunku) i nie dzialaja, tyle, ze sie je kupilo i sie nosi brak ograniczenia ilosci noszonych przedmiotow zloto ustawione tymczasowo na 999[/list]
21.06.2007 [list]pokazywanie symbolu lezacych kart na mapie wskazanie symbolu kart lezacych na mapie pokazuje podglad kart lezacych na tym obszarze dzwieki - najechanie na przycisk, nacisniecie przycisku instrukcje obszaru: cmentarz instrukcje obszaru: kapliczka instrukcje obszaru: las instrukcje obszaru: skaly[/list]
20.06.2007 [list]podglad karty wroga po najechaniu na jego miniature w oknie walki dzialaja wszystkie obszary w zewn krainie, gdzie trzeba ciagnac karty pokonani wrogowie znikaja z mapy niepokonani wrogowie zostaja na mapie, jeszcze ich nie widac przegrana walka remis zamiana punktow sily wrogow na sile smierc walka talia kart - pomieszane wszystkie dostepne karty dodane wszystkie karty wrogow walczacych sila[/list]
19.06.2007 [list]+ jeden poszukiwacz chodzenie po krainie zewnetrznej opisy obszarow krainy zewnetrznej staty poszukiwacza[/list]
Mam małe pytanie w czym to piszesz ?
I mógłbyś wrzucić jakiegoś screena ,właśnie zaczołem ściągać i przy moim wolnym łączu to troche potrwa ,a chętnie bym rzucił na to okiem.
Mam małe pytanie w czym to piszesz ? I mógłbyś wrzucić jakiegoś screena ,właśnie zaczołem ściągać i przy moim wolnym łączu to troche potrwa ,a chętnie bym rzucił na to okiem.
pawel559 pisze:Mam małe pytanie w czym to piszesz ?
Delphi.
pawel559 pisze:I mógłbyś wrzucić jakiegoś screena ,właśnie zaczołem ściągać i przy moim wolnym łączu to troche potrwa ,a chętnie bym rzucił na to okiem.
Prosze bardzo, wyedytowalem pierwszy post.
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
[quote="pawel559"]Mam małe pytanie w czym to piszesz ?[/quote]
Delphi.
[quote="pawel559"]I mógłbyś wrzucić jakiegoś screena ,właśnie zaczołem ściągać i przy moim wolnym łączu to troche potrwa ,a chętnie bym rzucił na to okiem.[/quote]
gural pisze:Zapowiada się bardzo przyjemnie. Jeśli będzie dalej tak dobre jak jest do tej pory zrobione to powstanie coś naprawdę porządnego. Powodzenia!
Dziekuje. Gorsze byc nie powinno;)
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
[quote="gural"]Zapowiada się bardzo przyjemnie. Jeśli będzie dalej tak dobre jak jest do tej pory zrobione to powstanie coś naprawdę porządnego. Powodzenia![/quote]
Naprawdę bardzo przyjemne, chyba najlepsza z wersji które dotąd widziałem. Choć w samych superlatywach rozpływać się nie będę:
- czcionka owszem jest ok ale nie do końca, IMO litera "t" nie wygląda dobrze, jest nieczytelna przez to, że jest niższa od pozostałych
- jeden utwór mi się nie podoba ten z chórem męskim śpiewającym "aAaAaaaAa", moim zdaniem psuje ogólne dobre wrażenia. To by było na tyle. Dobra robota >
Zastanawia mnie tylko czemu robicie sobie konkurencję. Nie można w jakiś sposób współpracować ze sobą? Wtedy powstałaby jedna dobra część a tak gracze podzielą się na obozy.
Naprawdę bardzo przyjemne, chyba najlepsza z wersji które dotąd widziałem. Choć w samych superlatywach rozpływać się nie będę: - czcionka owszem jest ok ale nie do końca, IMO litera "t" nie wygląda dobrze, jest nieczytelna przez to, że jest niższa od pozostałych - jeden utwór mi się nie podoba :P ten z chórem męskim śpiewającym "aAaAaaaAa", moim zdaniem psuje ogólne dobre wrażenia. To by było na tyle. Dobra robota =D> Zastanawia mnie tylko czemu robicie sobie konkurencję. Nie można w jakiś sposób współpracować ze sobą? Wtedy powstałaby jedna dobra część a tak gracze podzielą się na obozy.
mriswith pisze:Naprawdę bardzo przyjemne, chyba najlepsza z wersji które dotąd widziałem. Choć w samych superlatywach rozpływać się nie będę:
- czcionka owszem jest ok ale nie do końca, IMO litera "t" nie wygląda dobrze, jest nieczytelna przez to, że jest niższa od pozostałych
- jeden utwór mi się nie podoba ten z chórem męskim śpiewającym "aAaAaaaAa", moim zdaniem psuje ogólne dobre wrażenia. To by było na tyle. Dobra robota >
Czionka nie jest moja, troche ja tylko poprawilem - dodalem polskie znaki. W sumie te nieszczesne "t" moglbym podniesc, ale marnie mi sie to widzi na tym etapie. Co do muzy, to pewnie innym nie podobaja sie inne, ale moge sie mylic;) Jak uslysze wiecej "nie" przeciwko czemus tam, to ulegne wiekszosci:) Dziekuje za pochwaly.
mriswith pisze:
Zastanawia mnie tylko czemu robicie sobie konkurencję. Nie można w jakiś sposób współpracować ze sobą? Wtedy powstałaby jedna dobra część a tak gracze podzielą się na obozy.
Tak na szybko:
1. Konkurencja nigdy nie jest zla.
2. Z tego, co widzialem, kazdy z nas pisze w czyms innym.
3. Kazdy moze miec inne rozwiazanie danego problemu, np przedstawienie kart lezacych na obszarze - tym lepiej dla grajacych.
4. Watpie, zeby kazdy z nas mial praktyke w pracy zespolowej, szczegolnie na odleglosc.
5. Nie robie nikomu konkurencji, pisze dla siebie i znajomych.
a) Idziesz do sklepu po piwo, kupujesz xxx, bo nic innego nie ma.
b) Idziesz i kupujesz yyy, bo z 15 dostepnych marek akurat te Ci smakuje.
Co wybierasz?;)
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
[quote="mriswith"]Naprawdę bardzo przyjemne, chyba najlepsza z wersji które dotąd widziałem. Choć w samych superlatywach rozpływać się nie będę: - czcionka owszem jest ok ale nie do końca, IMO litera "t" nie wygląda dobrze, jest nieczytelna przez to, że jest niższa od pozostałych - jeden utwór mi się nie podoba :P ten z chórem męskim śpiewającym "aAaAaaaAa", moim zdaniem psuje ogólne dobre wrażenia. To by było na tyle. Dobra robota =D> [/quote]
Czionka nie jest moja, troche ja tylko poprawilem - dodalem polskie znaki. W sumie te nieszczesne "t" moglbym podniesc, ale marnie mi sie to widzi na tym etapie. Co do muzy, to pewnie innym nie podobaja sie inne, ale moge sie mylic;) Jak uslysze wiecej "nie" przeciwko czemus tam, to ulegne wiekszosci:) Dziekuje za pochwaly.
[quote="mriswith"] Zastanawia mnie tylko czemu robicie sobie konkurencję. Nie można w jakiś sposób współpracować ze sobą? Wtedy powstałaby jedna dobra część a tak gracze podzielą się na obozy.[/quote]
Tak na szybko: 1. Konkurencja nigdy nie jest zla. 2. Z tego, co widzialem, kazdy z nas pisze w czyms innym. 3. Kazdy moze miec inne rozwiazanie danego problemu, np przedstawienie kart lezacych na obszarze - tym lepiej dla grajacych. 4. Watpie, zeby kazdy z nas mial praktyke w pracy zespolowej, szczegolnie na odleglosc. 5. Nie robie nikomu konkurencji, pisze dla siebie i znajomych.
a) Idziesz do sklepu po piwo, kupujesz xxx, bo nic innego nie ma. b) Idziesz i kupujesz yyy, bo z 15 dostepnych marek akurat te Ci smakuje.
1. Muzyka - powinna być opcja jej wyłączenia, gdyż np. wolę słuchać czego innego :>
2. Tylko u mnie gra zżera prawie 200MB pamięci?
3. Litera "T"
Jak ktoś wspomniał dla mnie też jest to najlepsze oblicze MiM na kompa. Co do współpracy to np. ktoś inny mógłby się zająć przepisywaniem kart itd. przecież to czasochłonne.
Pograłem trochę teraz czas na sprawozdanie:
1. Muzyka - powinna być opcja jej wyłączenia, gdyż np. wolę słuchać czego innego :> 2. Tylko u mnie gra zżera prawie 200MB pamięci? 3. Litera "T"
Jak ktoś wspomniał dla mnie też jest to najlepsze oblicze MiM na kompa. Co do współpracy to np. ktoś inny mógłby się zająć przepisywaniem kart itd. przecież to czasochłonne.
Lehlerex pisze:
2. Tylko u mnie gra zżera prawie 200MB pamięci?
Laduje wszystkie czesto uzywane zasoby przy starcie, zwalniane przy zakonczeniu, dla szybkiej gry bez czekania na zaladowanie "czegos tam". Pomimo to, wieksza tego czesc to DirectX, zrob maly test: uruchom jakas gre pod DX, Alt+Tab, uruchom MiM - powinna zajmowac ok. 40-60MB.
Lehlerex pisze:
3. Litera "T"
jw.
Lehlerex pisze:
Jak ktoś wspomniał dla mnie też jest to najlepsze oblicze MiM na kompa. Co do współpracy to np. ktoś inny mógłby się zająć przepisywaniem kart itd. przecież to czasochłonne.
Dziekuje. Programista nie bedzie przepisywal kart. A tak szczerze mowiac, to czasem jest to niezla odskocznia od klepania kodu;)
Edit:
Nowa wersja do pobrania, patrz 1 post.
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
[quote="Lehlerex"]Pograłem trochę teraz czas na sprawozdanie:
1. Muzyka - powinna być opcja jej wyłączenia, gdyż np. wolę słuchać czego innego :>[/quote]
[quote="Lehlerex"] 2. Tylko u mnie gra zżera prawie 200MB pamięci? [/quote]
Laduje wszystkie czesto uzywane zasoby przy starcie, zwalniane przy zakonczeniu, dla szybkiej gry bez czekania na zaladowanie "czegos tam". Pomimo to, wieksza tego czesc to DirectX, zrob maly test: uruchom jakas gre pod DX, Alt+Tab, uruchom MiM - powinna zajmowac ok. 40-60MB.
[quote="Lehlerex"] 3. Litera "T" [/quote]
jw.
[quote="Lehlerex"] Jak ktoś wspomniał dla mnie też jest to najlepsze oblicze MiM na kompa. Co do współpracy to np. ktoś inny mógłby się zająć przepisywaniem kart itd. przecież to czasochłonne.[/quote]
Dziekuje. Programista nie bedzie przepisywal kart. A tak szczerze mowiac, to czasem jest to niezla odskocznia od klepania kodu;)
Wygląda świetnie - nic dodać, nic ująć \:D/ Aczkolwiek czy mnie wzrok myli czy też w menu zamiast postaci z MiMa użyłeś postaci z DnD (zwłaszcza krasnolud znajomy się wydaje) a grafiki wyjęte z Diablo 2? :biggrin:
btw, polecam używać opcji edit, nie ma co zaśmiecać forum pisząc kilka postów pod rząd
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Wygląda świetnie - nic dodać, nic ująć \:D/ Aczkolwiek czy mnie wzrok myli czy też w menu zamiast postaci z MiMa użyłeś postaci z DnD (zwłaszcza krasnolud znajomy się wydaje) a grafiki wyjęte z Diablo 2? :biggrin:
btw, polecam używać opcji edit, nie ma co zaśmiecać forum pisząc kilka postów pod rząd :wink:
HunteR pisze:Wygląda świetnie - nic dodać, nic ująć \:D/ Aczkolwiek czy mnie wzrok myli czy też w menu zamiast postaci z MiMa użyłeś postaci z DnD (zwłaszcza krasnolud znajomy się wydaje) a grafiki wyjęte z Diablo 2? :biggrin:
Dziekuje. Tak, w menu te 2 postacie to z DND. Z Diablo jest czcionka, dodalem tylko do niej polskie znaki.
HunteR pisze:
btw, polecam używać opcji edit, nie ma co zaśmiecać forum pisząc kilka postów pod rząd
Huh? Dokladnie to zrobilem piszac post wyzej. Chyba, ze chodzi o odpowiadanie dla kilku osob? Aye, aye sir!;)
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
[quote="HunteR"]Wygląda świetnie - nic dodać, nic ująć \:D/ Aczkolwiek czy mnie wzrok myli czy też w menu zamiast postaci z MiMa użyłeś postaci z DnD (zwłaszcza krasnolud znajomy się wydaje) a grafiki wyjęte z Diablo 2? :biggrin: [/quote]
Dziekuje. Tak, w menu te 2 postacie to z DND. Z Diablo jest czcionka, dodalem tylko do niej polskie znaki.
[quote="HunteR"] btw, polecam używać opcji edit, nie ma co zaśmiecać forum pisząc kilka postów pod rząd :wink:[/quote]
Huh? Dokladnie to zrobilem piszac post wyzej. Chyba, ze chodzi o odpowiadanie dla kilku osob? Aye, aye sir!;)
Właśnie wpadłem na taki pomysł, że można, jak już wszystko będzie skończone i będzie wersja on-line, umieścić grę na "kurniku". Wyobrażacie sobie ilu ludzi by się o niej dowiedziało? I kto wie, może zainteresowaliby się planszówkami.
Właśnie wpadłem na taki pomysł, że można, jak już wszystko będzie skończone i będzie wersja on-line, umieścić grę na "kurniku". Wyobrażacie sobie ilu ludzi by się o niej dowiedziało? I kto wie, może zainteresowaliby się planszówkami.
tomaszk, chciałem cię poinformować że coś czary nie śmigają. Grałem czarownikiem czy jakoś mu tam i chciałem otworzyć czary, a tutaj zonk, nie chciało się wogóle otworzyć, po drugie czemu nie ma dobrych poszukiwaczy??
P.S. z przedmiotami zrobiłeś tak jak ja chcę zrobić w dodatku
Pozdro bardzo mi się podoba tem MiM
[b]tomaszk[/b], chciałem cię poinformować że coś czary nie śmigają. Grałem czarownikiem czy jakoś mu tam i chciałem otworzyć czary, a tutaj zonk, nie chciało się wogóle otworzyć, po drugie czemu nie ma dobrych poszukiwaczy?? P.S. z przedmiotami zrobiłeś tak jak ja chcę zrobić w dodatku :) Pozdro bardzo mi się podoba tem MiM
Emil777 pisze:Pieknie wygląda jestem pod wrażeniem ale na razie tylko z wyglądu to zobaczyłem i na nic więcej timu nie starczyło
Dziekuje i zapraszam do testowania, jesli znajdziesz na to czas.
zbynu pisze:tomaszk, chciałem cię poinformować że coś czary nie śmigają. Grałem czarownikiem czy jakoś mu tam i chciałem otworzyć czary, a tutaj zonk, nie chciało się wogóle otworzyć, po drugie czemu nie ma dobrych poszukiwaczy??
P.S. z przedmiotami zrobiłeś tak jak ja chcę zrobić w dodatku
Pozdro bardzo mi się podoba tem MiM
Odpowiedz jest banalna: czary nie sa jeszcze dodane, tak jak i reszta poszukiwaczy. Przeczytaj prosze liste zmian w pierwszym poscie, zeby zobaczyc, co zostalo do tej pory zrobione. Dziekuje za pochwaly.
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
[quote="Emil777"]Pieknie wygląda :D jestem pod wrażeniem ale na razie tylko z wyglądu to zobaczyłem i na nic więcej timu nie starczyło :/[/quote]
Dziekuje i zapraszam do testowania, jesli znajdziesz na to czas.
[quote="zbynu"][b]tomaszk[/b], chciałem cię poinformować że coś czary nie śmigają. Grałem czarownikiem czy jakoś mu tam i chciałem otworzyć czary, a tutaj zonk, nie chciało się wogóle otworzyć, po drugie czemu nie ma dobrych poszukiwaczy?? P.S. z przedmiotami zrobiłeś tak jak ja chcę zrobić w dodatku :) Pozdro bardzo mi się podoba tem MiM[/quote]
Odpowiedz jest banalna: czary nie sa jeszcze dodane, tak jak i reszta poszukiwaczy. Przeczytaj prosze liste zmian w pierwszym poscie, zeby zobaczyc, co zostalo do tej pory zrobione. Dziekuje za pochwaly.
Dziekuje:) Teraz to juz tylko klepanie kodu, cala mechanika gry dawno zrobiona. Na brak czasu wolnego w pracy nie narzekam, wiec nie widze przeciwskazan, zeby to skonczyc. Nie moge sie doczekac, az sie zabiore za podziemia;)
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Dziekuje:) Teraz to juz tylko klepanie kodu, cala mechanika gry dawno zrobiona. Na brak czasu wolnego w pracy nie narzekam, wiec nie widze przeciwskazan, zeby to skonczyc. Nie moge sie doczekac, az sie zabiore za podziemia;)
-Coraz lepiej to wygląda :> nowa wersja ładuje się znacznie szybciej, tak jak było napisane w zmianach i znacznie mniej zabiera pamięci.
-Zmieniłbym tylko komunikat w czasie wygranej/przegranej/remisu z wrogami z mocą, gdyż wiadomo że za nich nie dostaje się doświadczenia.
-Mam taki pomysł, aby zrobić taką encyklopedię kart, np. z poziomu ekranu startowego i/lub jakaś ikonka w czasie samej gry, aby można bylo sobie poczytać o wszystkich kartach.
-Mapę w grze bym trochę powiększył (długość+szerokość), obniżyć trochę przycisk "ruch" a planszę powiększyć do krawędzi przyjaciele, a nie przedmioty jak jest obecnie( nie wiem czy to zrozumiale napisałem :> ) i w sumie odrobine wszystko podnieść do góry.
Edit:
-Zapomniałem dodać - litera "T" do poprawy! niech wygląda normalnie bo czcionka jest ok.
-Po naciśnięciu ESC wychodzi z gry, lepiej jakby do początkowego menu przechodziło.
-Coraz lepiej to wygląda :> nowa wersja ładuje się znacznie szybciej, tak jak było napisane w zmianach i znacznie mniej zabiera pamięci. -Zmieniłbym tylko komunikat w czasie wygranej/przegranej/remisu z wrogami z mocą, gdyż wiadomo że za nich nie dostaje się doświadczenia. -Mam taki pomysł, aby zrobić taką encyklopedię kart, np. z poziomu ekranu startowego i/lub jakaś ikonka w czasie samej gry, aby można bylo sobie poczytać o wszystkich kartach. -Mapę w grze bym trochę powiększył (długość+szerokość), obniżyć trochę przycisk "ruch" a planszę powiększyć do krawędzi przyjaciele, a nie przedmioty jak jest obecnie( nie wiem czy to zrozumiale napisałem :> ) i w sumie odrobine wszystko podnieść do góry.
Edit:
-Zapomniałem dodać - litera "T" do poprawy! niech wygląda normalnie bo czcionka jest ok. -Po naciśnięciu ESC wychodzi z gry, lepiej jakby do początkowego menu przechodziło.
No no, wreszcie miałem chwilę żeby to odpalić. Co prawda szybko zginąłem ale zapowiada się naprawdę super! Zdecydowanie najbardziej grywalna z dotychczasowych wersji. Jak będę miał więcej czasu to popykam sobie i poszukam buraków. Na pierwszy rzut oka kosmetyczne uwagi, które już padły:
Muzyka moim zdaniem totalnie nie pasuje. Jest za agresywna.
No i to nieszczęsne "T"
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
No no, wreszcie miałem chwilę żeby to odpalić. Co prawda szybko zginąłem ale zapowiada się naprawdę super! Zdecydowanie najbardziej grywalna z dotychczasowych wersji. Jak będę miał więcej czasu to popykam sobie i poszukam buraków. Na pierwszy rzut oka kosmetyczne uwagi, które już padły:
Muzyka moim zdaniem totalnie nie pasuje. Jest za agresywna.
Ściągnąłem program Wrażenie sprawia dobre. W sprawie estetyki - postaci na początku możnaby zastąpić czymś z MiMa - ten krasnal i mag nie pasują mi zbytnio. Literka T jest wkurzająca :mrgreen:
Co do mechaniki - w oczy rzuciło mi się:
-możliwość odwiedzania tylko jednego z ludzi w mieście/wiosce
W wersji planszowej nie ma takich ograniczeń z tego co się orientuję.
EDIT:
Kolejne sprawy:
1. Wymiana pkt doświadczenia jest obowiązkowa
2. Zbójcy nie zabierają złota do Oazy tylko przepijają
3. Dobrze by było widzieć rzuty swoje i wrogów - nie wiem czy Runy działają no i czasem sprawdzanie własnych rzutów jest istotne - zwłaszcza jak chcemy np dodać coś do rzutu itp. W tej wersji się jeszcze tego nie odczuwa, ale przy większej ilości wszystkiego będzie to miało znaczenie.
EDIT2:
4. Są dwa takie same Strzygonie podczas gdy w grze są dwa inne
Ściągnąłem program :) Wrażenie sprawia dobre. W sprawie estetyki - postaci na początku możnaby zastąpić czymś z MiMa - ten krasnal i mag nie pasują mi zbytnio. Literka T jest wkurzająca :mrgreen:
Co do mechaniki - w oczy rzuciło mi się: -możliwość odwiedzania tylko jednego z ludzi w mieście/wiosce W wersji planszowej nie ma takich ograniczeń z tego co się orientuję.
EDIT: Kolejne sprawy: 1. Wymiana pkt doświadczenia jest obowiązkowa 2. Zbójcy nie zabierają złota do Oazy tylko przepijają :D 3. Dobrze by było widzieć rzuty swoje i wrogów - nie wiem czy Runy działają no i czasem sprawdzanie własnych rzutów jest istotne - zwłaszcza jak chcemy np dodać coś do rzutu itp. W tej wersji się jeszcze tego nie odczuwa, ale przy większej ilości wszystkiego będzie to miało znaczenie. EDIT2: 4. Są dwa takie same Strzygonie podczas gdy w grze są dwa inne ;)
Lehlerex pisze:nowa wersja ładuje się znacznie szybciej, tak jak było napisane w zmianach i znacznie mniej zabiera pamięci.
Dynamicznie tworzone okna komunikatow FTW;)
Lehlerex pisze:Zmieniłbym tylko komunikat w czasie wygranej/przegranej/remisu z wrogami z mocą, gdyż wiadomo że za nich nie dostaje się doświadczenia.
Mam w liscie do zrobienia.
Lehlerex pisze:Mam taki pomysł, aby zrobić taką encyklopedię kart, np. z poziomu ekranu startowego i/lub jakaś ikonka w czasie samej gry, aby można bylo sobie poczytać o wszystkich kartach.
Doskonaly pomysl, podoba mi sie. Dopisalem do listy do zrobienia. Bedzie z menu glownego.
Lehlerex pisze:Mapę w grze bym trochę powiększył (długość+szerokość), obniżyć trochę przycisk "ruch" a planszę powiększyć do krawędzi przyjaciele, a nie przedmioty jak jest obecnie( nie wiem czy to zrozumiale napisałem :> ) i w sumie odrobine wszystko podnieść do góry.
Doskonale rozumiem, co masz na mysli, ale zostanie tak, jak jest. Nieprzypadkowo tak to wyglada, kombinowalem rozne ustawienia, te wydalo mi sie najlepsze. Powiekszajac wysokosc (przenoszac do gory i rozciagajac do przycisku przyjaciele) powieksza sie tez szerokosc, zeby zachowac skale. Efektem tego jest brak miejsca na calym ekranie i wszystkie okna wygladaja na "poupychane". Testowalem tez z rozdzielczoscia 1280x1024, ale jak wczesniej napisalem tak mi najbardziej sie podoba.
Lehlerex pisze:Po naciśnięciu ESC wychodzi z gry, lepiej jakby do początkowego menu przechodziło.
Mam to na liscie do zrobienia. Pytanie, czy chcesz wyjsc do menu glownego i utracic nie zapisana gre. Tutaj mam pytanie: jak widac w menu glownym jest przycisk "Odczytaj". Zapis gry nie bedzie mozliwy w dowolnej chwili, bedzie rozwiazany na zasadzie autosave'a co x tur. Takie male utrudnienie, zeby za czesto nie zapisywac. Chcialbym, zebym nie bylo to za czesto. Co 50 tur? Jak myslicie?
SeSim pisze:Muzyka moim zdaniem totalnie nie pasuje. Jest za agresywna.
Hmmm, na 6 utworow dwa z nich molgbym nazwac "agresywnymi", a wlasnie te mi sie najbardziej podobaja;) Ikle osob, tyle gustow;) Ale jak ktos juz wczesniej wspomnial, mozna ja wylaczyc i posluchac wlasnej.
pretorianstalker pisze:W sprawie estetyki - postaci na początku możnaby zastąpić czymś z MiMa - ten krasnal i mag nie pasują mi zbytnio.
Moglbys jakies podeslac? Chetnie zastapie, jesli mi sie spodobaja;)
pretorianstalker pisze:Co do mechaniki - w oczy rzuciło mi się:
-możliwość odwiedzania tylko jednego z ludzi w mieście/wiosce
W wersji planszowej nie ma takich ograniczeń z tego co się orientuję.
Slusznie, przyjalem, ze podczas 1 tury mozesz odwiedzic tylko jedna postac w jednym miejscu, tak zawsze gralem. Powinienem zmienic?
pretorianstalker pisze:1. Wymiana pkt doświadczenia jest obowiązkowa
Huh?
pretorianstalker pisze:2. Zbójcy nie zabierają złota do Oazy tylko przepijają
Nie ma kart "mieszek zlota" i "2 mieszki zlota", stad zloto sie ulatnia;) Po dodaniu kart przedmiotow, zloto pojawi sie z przedmiotami.
pretorianstalker pisze:3. Dobrze by było widzieć rzuty swoje i wrogów - nie wiem czy Runy działają no i czasem sprawdzanie własnych rzutów jest istotne - zwłaszcza jak chcemy np dodać coś do rzutu itp. W tej wersji się jeszcze tego nie odczuwa, ale przy większej ilości wszystkiego będzie to miało znaczenie.
Dopisalem do listy do zrobienia.
pretorianstalker pisze:4. Są dwa takie same Strzygonie podczas gdy w grze są dwa inne
Hmm chodzi Ci o ich obrazki, czy o wartosc mocy? W retuszach sa 2 takie same, moglbys podeslac innego?
Lehlerex pisze:Zapomniałem dodać - litera "T" do poprawy! niech wygląda normalnie bo czcionka jest ok.
SeSim pisze:No i to nieszczęsne "T"
pretorianstalker pisze:Literka T jest wkurzająca :mrgreen:
Uh oh. Zmienic czesc tekstow to nie problem, wystarczy zmienic czcionke i poprawnie sie pokaza. Natomiast karty, teren, poszukiwacze to png zrobione wczesniej z jednego psd, tak wiec musialbym przepisac to jeszcze raz z inna czcionka, albo poprawiac poszczegolne literki "t". Ooooki, skoncze biezacy etap i zajme sie ty nieszczesnym "t";/
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
Dziekuje za pochwaly:)
[quote="Lehlerex"]nowa wersja ładuje się znacznie szybciej, tak jak było napisane w zmianach i znacznie mniej zabiera pamięci.[/quote]
Dynamicznie tworzone okna komunikatow FTW;)
[quote="Lehlerex"]Zmieniłbym tylko komunikat w czasie wygranej/przegranej/remisu z wrogami z mocą, gdyż wiadomo że za nich nie dostaje się doświadczenia.[/quote]
Mam w liscie do zrobienia.
[quote="Lehlerex"]Mam taki pomysł, aby zrobić taką encyklopedię kart, np. z poziomu ekranu startowego i/lub jakaś ikonka w czasie samej gry, aby można bylo sobie poczytać o wszystkich kartach.[/quote]
Doskonaly pomysl, podoba mi sie. Dopisalem do listy do zrobienia. Bedzie z menu glownego.
[quote="Lehlerex"]Mapę w grze bym trochę powiększył (długość+szerokość), obniżyć trochę przycisk "ruch" a planszę powiększyć do krawędzi przyjaciele, a nie przedmioty jak jest obecnie( nie wiem czy to zrozumiale napisałem :> ) i w sumie odrobine wszystko podnieść do góry.[/quote]
Doskonale rozumiem, co masz na mysli, ale zostanie tak, jak jest. Nieprzypadkowo tak to wyglada, kombinowalem rozne ustawienia, te wydalo mi sie najlepsze. Powiekszajac wysokosc (przenoszac do gory i rozciagajac do przycisku przyjaciele) powieksza sie tez szerokosc, zeby zachowac skale. Efektem tego jest brak miejsca na calym ekranie i wszystkie okna wygladaja na "poupychane". Testowalem tez z rozdzielczoscia 1280x1024, ale jak wczesniej napisalem tak mi najbardziej sie podoba.
[quote="Lehlerex"]Po naciśnięciu ESC wychodzi z gry, lepiej jakby do początkowego menu przechodziło.[/quote]
Mam to na liscie do zrobienia. Pytanie, czy chcesz wyjsc do menu glownego i utracic nie zapisana gre. Tutaj mam pytanie: jak widac w menu glownym jest przycisk "Odczytaj". Zapis gry nie bedzie mozliwy w dowolnej chwili, bedzie rozwiazany na zasadzie autosave'a co x tur. Takie male utrudnienie, zeby za czesto nie zapisywac. Chcialbym, zebym nie bylo to za czesto. Co 50 tur? Jak myslicie?
[quote="SeSim"]Muzyka moim zdaniem totalnie nie pasuje. Jest za agresywna. [/quote]
Hmmm, na 6 utworow dwa z nich molgbym nazwac "agresywnymi", a wlasnie te mi sie najbardziej podobaja;) Ikle osob, tyle gustow;) Ale jak ktos juz wczesniej wspomnial, mozna ja wylaczyc i posluchac wlasnej.
[quote="pretorianstalker"]W sprawie estetyki - postaci na początku możnaby zastąpić czymś z MiMa - ten krasnal i mag nie pasują mi zbytnio.[/quote]
Moglbys jakies podeslac? Chetnie zastapie, jesli mi sie spodobaja;)
[quote="pretorianstalker"]Co do mechaniki - w oczy rzuciło mi się: -możliwość odwiedzania tylko jednego z ludzi w mieście/wiosce W wersji planszowej nie ma takich ograniczeń z tego co się orientuję.[/quote]
Slusznie, przyjalem, ze podczas 1 tury mozesz odwiedzic tylko jedna postac w jednym miejscu, tak zawsze gralem. Powinienem zmienic?
[quote="pretorianstalker"]1. Wymiana pkt doświadczenia jest obowiązkowa[/quote]
Huh?
[quote="pretorianstalker"]2. Zbójcy nie zabierają złota do Oazy tylko przepijają :D[/quote]
Nie ma kart "mieszek zlota" i "2 mieszki zlota", stad zloto sie ulatnia;) Po dodaniu kart przedmiotow, zloto pojawi sie z przedmiotami.
[quote="pretorianstalker"]3. Dobrze by było widzieć rzuty swoje i wrogów - nie wiem czy Runy działają no i czasem sprawdzanie własnych rzutów jest istotne - zwłaszcza jak chcemy np dodać coś do rzutu itp. W tej wersji się jeszcze tego nie odczuwa, ale przy większej ilości wszystkiego będzie to miało znaczenie.[/quote]
Dopisalem do listy do zrobienia.
[quote="pretorianstalker"]4. Są dwa takie same Strzygonie podczas gdy w grze są dwa inne ;)[/quote]
Hmm chodzi Ci o ich obrazki, czy o wartosc mocy? W retuszach sa 2 takie same, moglbys podeslac innego?
[quote="Lehlerex"]Zapomniałem dodać - litera "T" do poprawy! niech wygląda normalnie bo czcionka jest ok.[/quote] [quote="SeSim"]No i to nieszczęsne "T" :D[/quote] [quote="pretorianstalker"]Literka T jest wkurzająca :mrgreen:[/quote]
Uh oh. Zmienic czesc tekstow to nie problem, wystarczy zmienic czcionke i poprawnie sie pokaza. Natomiast karty, teren, poszukiwacze to png zrobione wczesniej z [b]jednego[/b] psd, tak wiec musialbym przepisac to jeszcze raz z inna czcionka, albo poprawiac poszczegolne literki "t". Ooooki, skoncze biezacy etap i zajme sie ty nieszczesnym "t";/