Dungeoneer: Grobowiec Króla Nieumarłych
- Nataniel
-
- Posty: 148
- Rejestracja: niedziela 01 sie 2004, 11:29
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Dungeoneer: Grobowiec Króla Nieumarłych
Mysle, ze ta gra wielu z Was powinna zainteresowac. Nakładem wydawnictwa Galakta ukazał się właśnie "Dungeoneer: Grobowiec Króla Nieumarłych". Mozecie o niej przeczytaj tutaj:
http://www.gry-planszowe.pl/game.php/1, ... rlych.html
Jest tam troche zdjec oraz recenzja angielskiej edycji.
Niech Was nie zwiedzie, ze to karcianka - faktycznie jest to rasowa planszowka, tylko plansze uklada sie z kart (przez co za kazdym razem jest inna). Gra jest naprawde swietna, ma bardzo klimatyczne rysunki a polska edycja jest swietnie wydana. Polecam!
http://www.gry-planszowe.pl/game.php/1, ... rlych.html
Jest tam troche zdjec oraz recenzja angielskiej edycji.
Niech Was nie zwiedzie, ze to karcianka - faktycznie jest to rasowa planszowka, tylko plansze uklada sie z kart (przez co za kazdym razem jest inna). Gra jest naprawde swietna, ma bardzo klimatyczne rysunki a polska edycja jest swietnie wydana. Polecam!
Ostatnio zmieniony wtorek 13 lis 2007, 17:03 przez Nataniel, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko o grach planszowych: www.Gry-Planszowe.pl
- Michael
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze z Talismana
• Zbrojownia Szalonego Gnoma - Posty: 613
- Rejestracja: sobota 06 sie 2005, 14:23
- Lokalizacja: Z nikąd
- Płeć:
Fantastyczne gra , widziałem ją na żywo i od razu poczułem jak mnie wzywa i szepcze " KUP MNIE KUP MNIE " a potem zanieś mnie do Saurona eeeee nie to nie tak , ale tak na serio to gra jest warta polecenia zwłaszcza że jest do niej kilka równie dobrych dodatków , jednak ma jedną wadę ... cena , ale jak ktoś ma na zbyciu kilkaset złotych , mówię juz o kupnie dodatków to powinien ją kupić
Given the choice - whether to rule a corrupt and failing empire, or to challenge the Fates for another throw, a better throw against one's destiny - what was to do?
- Nataniel
-
- Posty: 148
- Rejestracja: niedziela 01 sie 2004, 11:29
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Kosztuje niecałe 50 zł - to nie jest raczej drogo. Duże dodatki będą pewnie w tej samej cenie, małe w cenie ok. 30 zł. Aby wydać "kilkaset" złotych musiałbyś kupić wszystkie dodatki jakie istnieją (bodajze 3 duże i 2 małe).
Wszystko o grach planszowych: www.Gry-Planszowe.pl
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12889
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Nataniel, Widzę że już macie już "Kraine Lodowej Wiedźmy" Rezerwuje, w środę po nią wpadnę
http://www.allegro.pl/item201734796_dun ... wosc_.html
http://www.allegro.pl/item201734796_dun ... wosc_.html
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Już jestem po pierwszej partyjce - w sam Grobowiec na razie grałem żeby łatwiej było pojąć zasady. Jak to za pierwszym razem bywa, zeszło trochę by wszystko zrozumieć. Szczególnie dużo zajęło zrozumienie co w danej fazie można robić, oraz szczegóły dotyczące Zagrożeń i Pułapek. po spamiętaniu podstawowych reguł tym rządzących z pomocą przychodzą małe karty z symbolami i skrótem tury. Warto też dojść do tego, że to co jest na karcie - czas rzucenie, czas trwania itd. w zupełności później wystarcza i nie trzeba co krok zaglądać do instrukcji. Po przebrnięciu tego wszystkiego mogliśmy się z bratem wreszcie cieszyć tą naprawdę świetną grą. Klimat, grafiki - rewelacja. Można się wyżyć System mapy daje wrażenie odkrywania czegoś nieznanego. Co do mankamentów uważam, że troche niedopracowane są zadania, za proste lub nie najlepiej wyważone. Największy problem miałem ze złapaniem ryby przy Trollowym Moście niż z zabiciem Vladimira w Krypcie(pomijając, że gdy to nowe ogólne zadanie zostało wyciągnięte, stałem o 1 obszar obok:) W Krypcie Przeklętych, z tego co oglądałem karty, sprawa ma się już lepiej. Do kart Przygód zastrzeżeń nie mam. Rozrywka przednia, nie żałuję wydanych pieniędzy.
Myślałem czy nie lepiej byłoby jakby zwycięzcą zostawał ten który osiągnął 4ty poziom (lub był 5ty którego nie ma więc gra by się kończyła. Jest troche kart pozwalający na obniżenie poziomy innemu bohaterowi, byłoby tym samym więcej dramaturgii
1.Czy po wykonaniu zadania osobistego można wyciągnąć kolejne? (mając jedno wykonane i jedno znane a niewykonane)
2. Gdy mamy kartę mogącą przenieść jakiś obszar to rozumiem, że przenosimy tylko te przez których przeniesienie nie stworzymy odizolowanych obszarów?
3. Czy pokona potwory które ma przeciwnik można tylko gdy nas atakują czy też w jakiś sposób można zaatakować te w jego Hordzie?
4. Wykonując zadanie zabicia Skrytobójcy-poszukiwanie, w każdym pomieszczeniu, to czy w każdej turze musimy próbować go znaleźć? Logicznie wydaje się, że MUSIMY, bo to tak jakby nas z ukrycia ciągle atakował, ale nie jestem pewien.
Miałem jeszcze kilka pytań ale teraz gdzieś mi uleciały...
Myślałem czy nie lepiej byłoby jakby zwycięzcą zostawał ten który osiągnął 4ty poziom (lub był 5ty którego nie ma więc gra by się kończyła. Jest troche kart pozwalający na obniżenie poziomy innemu bohaterowi, byłoby tym samym więcej dramaturgii
1.Czy po wykonaniu zadania osobistego można wyciągnąć kolejne? (mając jedno wykonane i jedno znane a niewykonane)
2. Gdy mamy kartę mogącą przenieść jakiś obszar to rozumiem, że przenosimy tylko te przez których przeniesienie nie stworzymy odizolowanych obszarów?
3. Czy pokona potwory które ma przeciwnik można tylko gdy nas atakują czy też w jakiś sposób można zaatakować te w jego Hordzie?
4. Wykonując zadanie zabicia Skrytobójcy-poszukiwanie, w każdym pomieszczeniu, to czy w każdej turze musimy próbować go znaleźć? Logicznie wydaje się, że MUSIMY, bo to tak jakby nas z ukrycia ciągle atakował, ale nie jestem pewien.
Miałem jeszcze kilka pytań ale teraz gdzieś mi uleciały...
Ostatnio zmieniony czwartek 21 cze 2007, 11:14 przez mriswith, łącznie zmieniany 1 raz.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- MichciK
-
- Posty: 59
- Rejestracja: piątek 23 wrz 2005, 11:05
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 39
Takmriswith pisze:1.Czy po wykonaniu zadania osobistego mo¿na wyci±gn±æ kolejne? (maj±c jedno wykonane i jedno znane a niewykonane)
Takmriswith pisze:2. Gdy mamy kartê mog±c± przenie¶æ jaki¶ obszar to rozumiem, ¿e przenosimy tylko te przez których przeniesienie nie stworzymy odizolowanych obszarów?
Mozna - jesli po twojej turze zostana Ci punkty Ruchu, mozesz w dowolnej turze zaatakowac potwora kosztem 1 punktu ruchu - np jesli "Marek" w swojej turze zaatakowal cie Mrugaczem np na Trollowym Moscie (Mrugacz pozostaje tak jakby na tym Obszarze do nastepnej tury "Marka"), kisisz jednego bucika i wykorzystujesz go powiedzmy w turze "Tomka", coby wiecej podly Mrugacz nie fikal hemriswith pisze:3. Czy pokona potwory które ma przeciwnik mo¿na tylko gdy nas atakuj± czy te¿ w jaki¶ sposób mo¿na zaatakowaæ te w jego Hordzie?
Musimy, musimy.mriswith pisze:r. Wykonuj±c zadanie zabicia Skrytobójcy-poszukiwanie, w ka¿dym pomieszczeniu, to czy w ka¿dej turze musimy próbowaæ go znale¼æ? Logicznie wydaje siê, ¿e MUSIMY, bo to tak jakby nas z ukrycia ci±gle atakowa³, ale nie jestem pewien.
(Swoich odpowiedzi jestem pewien na 95 % - jestem prosto po egzamine )
No wiadomo, szczegolnie ze instrukcja jest na nic napisana.mriswith pisze:Jak to za pierwszym razem bywa, zesz³o trochê by wszystko zrozumieæ.
Ryba twarda sucz i trzeba na nia niezlego kozaka ^^.mriswith pisze:Najwiêkszy problem mia³em ze z³apaniem ryby przy Trollowym Mo¶cie.
Grzegorz Komorowski zamieszka³ na tym Obszarze do koñca gry. Ka¿dy Poszukiwacz, o ile Moc mu na to pozwoli, mo¿e zamówiæ jego niepowtarzalne grafiki za 6 tysiêcy mieszków z³ota.
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
No znalazłem text o tym w tym "co można zawsze".MichciK pisze: Mozna - jesli po twojej turze zostana Ci punkty Ruchu, mozesz w dowolnej turze zaatakowac potwora kosztem 1 punktu ruchu - np jesli "Marek" w swojej turze zaatakowal cie Mrugaczem np na Trollowym Moscie (Mrugacz pozostaje tak jakby na tym Obszarze do nastepnej tury "Marka"), kisisz jednego bucika i wykorzystujesz go powiedzmy w turze "Tomka", coby wiecej podly Mrugacz nie fikal he
Jeszcze kilka pytań:
Ale dostać je możemy tylko w wejściu? Tak jak z wymianą zadań osobistych?MichciK pisze:mriswith napisał/a:
1.Czy po wykonaniu zadania osobistego można wyciągnąć kolejne? (mając jedno wykonane i jedno znane a niewykonane)
Tak
2. Cy jeśli ktoś ma zadanie osobiste - eskorta, to gdy pokonamy go i zabierzemy mu tą rzecz to czy wtedy my ją nosimy a zadanie staje się naszym zadaniem osobistym?
Jest w instrukcji coś o tym ale tylko odnośnie zadań ogólnych.
Grałem dziś w Kryptę Przeklętych. Rzeczywiście miałem rację, jest dużo lepiej wyważona a zadania sprawiały spory problem. Na mapie mamy ciekawe pomieszczenia dające możliwości mogące nawet odwrócić losy rozgrywki. Zanim wykonaliśmy 3 zadania udało się tym razem wyłożyć limity darów losu i skarbów.
Co mogę ogółem dodać jeszcze... odniosłem wrażenie, że troche dużo zależy od tego jak wylosują się karty mapy, grając w 1 część zdarza się, że odległości są za małe by w jakiś sposób móc skutecznie przeszkodzić innemu graczowi w wykonaniu zadania. Dlatego jak najbardziej granie z przynajmniej dwoma dodatkami wydaje mi się wskazane, i tak też zrobię następnym razem.
- Anonim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• MiM (Pojedyncze karty) - Posty: 165
- Rejestracja: środa 04 maja 2005, 12:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
MichciK
mriswith
SeSim
Po wykonaniu zadania osobistego nie wyciąga się kolejnego, to po wykonaniu zadania ogólnego wyciąga się kolejne zadanie ogólne.mriswith wrote:1.Czy po wykonaniu zadania osobistego można wyciągnąć kolejne? (mając jedno wykonane i jedno znane a niewykonane)
Tak
Jasne że nie musimy. Przeczytajcie dokładnie to zadanie jeszcze raz.mriswith wrote:Musimy, musimy.2. Wykonując zadanie zabicia Skrytobójcy-poszukiwanie, w każdym pomieszczeniu, to czy w każdej turze musimy próbować go znaleźć? Logicznie wydaje się, że MUSIMY, bo to tak jakby nas z ukrycia ciągle atakował, ale nie jestem pewien.
mriswith
Tak. To jest jedyny przypadek gdy przeciwnikowi można zwinąć zadanie osobiste.2. Cy jeśli ktoś ma zadanie osobiste - eskorta, to gdy pokonamy go i zabierzemy mu tą rzecz to czy wtedy my ją nosimy a zadanie staje się naszym zadaniem osobistym?
SeSim
Legenda jest nieudaną kopią Runebounda, a obydwie gry bardzo się różnią od Dungeoneera.Hmm jak tak czytam Wasze posty to dochodzę do wniosku, że Legenda to taka nieudana kopia Dungeoneera