1. [12pkt] Bankier - dobra postać i dobrze wykonana. DObra grafika i zdolności też ok

Nie ma gdzie się przyczepić, poza tym, że wszystko łączy się z Miastem, ale nie można tego nazwać błędem czy wadą - po prostu ja za tym nie przepadam. Postać bardzo dobra.
2. [11pkt] Skaven - w sumie nie ma za bardzo czego się czepić

Jedna drobna uwaga mi się tylko nasunęła - grafika mogłaby być mniejsza bo rozsadza kartę, ale ogólnie fajny poszukiwacz.
3. [10pkt] Weteran - wykonanie na wysokim poziomie, brak błędów. Przeciętny jeżeli idzie o siłę w grze, co wcale nie musi być minusem. Największy minus, to chyba fakt, że wszystkie zdolności wiążą się z Miastem.
4. [9pkt] Cybermag - wykonanie bez zarzutu. Co do zdolności, to: ad3. ten koleś będzie nieustannie krążył tylko po WKO

ad4. Ta zadolność moim zdaniem mogłaby być połączona ze zdolnością atakowanie przy użyciu mocy. W innym wypadku może nie mieć zastosowania. Niewielu poszukiwaczy potrafi tak atakować. Ja zmieniłbym ilość tur kiedy jest sterowny przez przeciwnika do 2 albo nawet 1 (co i tak byłoby bardzo mocne) i dodał opcję atakowania na moc.
5. [8pkt] Paladyn (nillu) - ad4. dziwny zapis - czy są jakieś oddzielne karty z rynsztunkiem paladyna? Sądzę, że nie, choc karta to sugeruje

Wykonanie bez zarzutu. Grafika wskazuje jednak na większą siłę niż 3

Moim zdaniem raczej 4/3 powinno być.
6. [7pkt] Pirat - Łódź nie gnije, ale zabrać jej nie można (jeżeli nie mamy odpowiedniego ekwipunku oczywiście)? Jak więc ją zostawimy to zgnije mimo wszystko

Średnio przydatna zdolność. Jeżeli gród to takie Miasto jak w MiM, to tymbardziej druga zdolność staje się zbędna. Grafika nieco dziwna, ale wykonanie ok.
7. [6pkt] Golem - za dużo ograniczeń. Mógłby również być odporny na czary - wtedy byłby niezły

Wykonanie dobre, grafika również dobrze wybrana.
8. [5pkt] Paladyn (Isztwan) - zacznę od wykonania. Karta wykonana nieźle. Grafika fajna, ale nie wiem czy akurat kojarzy mi się z paladynem, ale mniejsza o to. Co najważniejsze - za nic w świecie nie rozumiem sensu zdolności nr2. Częstotliwość wystawiania Upadłego Paladyna jest równa częstotliwości trafiania szóstek w totka. poza tym, profesja wynikające ze zdolności, przeznaczona tylko dla jednego poszukiwacza to moim zdaniem za duża zmiana w standardach. Niektórzy to lubią, ale mnie drażni, zwłaszcza jeżeli jest nie do wykorzystania - w razie gdyby chcieć to wykorzystać, to trzeba wydrukować dwóch, z czego jeden na 99% się nie przyda. Wystawienie dwóch postaci do turnieju to też lekkie przegięcie
9. [4pkt] Górski olbrzym - dziwne konstrukcje zdań (przedmioty trzymane w dłoniach - na dobrą sprawę można tu podpiąc niemal wszystko poza np Butami

). ad2. Zdolność niejasna - zawsze rzuca się za miejsca i przedmioty, czy tylko jeżeli masz taką ochotę? ad4. Cokolwiek dziwna zdolność. Również nie do końca jasna. Jeżeli przeciwnik stojący w odległości 3 pola rzuci 3, to musi isć w przeciwnym kierunku? Tak wynika z karty, co jest lekko dziwne. Wykonanie niezłe, ale siły mógłby mieć więcej jak na olbrzyma. Poza tym, skoro już jest z kamienia, to mogłoby mu coś to dawać.
10. [3pkt] Handlarka czarami - pomysł był niezły, ale nie do końca mi się wykonanie podoba. Wykonanie od strony technicznej jest ok, chociaż z reguły numery umiejętności nie są wyróżnianie w MiM. ad4. Niejasna zdolność. Czy to działa jak kupiec? Podchodzisz i bierzesz co chcesz za czar? Czy może tylko jak się umówisz z przeciwnikiem? W pierwszym przypadku przegięcie, bo można wziąć wszystko za jeden czar, w drugim przypadku słabe. Można wybrać czar jaki sprzedajesz czy losowo? ad6. A nie mogło być 4,5,6 nie działa? Łatwiej zapamiętać, a szansa taka sama.
11. [2pkt] Psioniczka - w sumie wykonanie niezłe. Grafika mi się nie podoba specjalnie, ale cóż... W sumie podstawowy błąd to strasznie duże minusy - przy takich ograniczeniach to ta jej moc powinna być niezła, ale niestety zupełnie nigdzie się nie objawia

Zdecydowanie dodałbym jakąś mocną zdolność, bo w takiej formia postać jest bez większego sensu... Jedyny plus to częściowa odporność na czary, ale to zdecydowanie za mało.
12. [1pkt] Kabalista? Co poeta miał na myśli? Mi się nie kojarzy ten gość z taką nazwą. Po pierwsze wykonanie - widać, ze na szybko. Zwłaszcza grafika wkurzająca

W sumie postać dość nieciekawa, a zdolność 4 bez żadnego sensu. Przywołuję demona i walczę. Jak przegram to tracę turę, życie i moge utknąć na dobre, a jak wygram to co? Morale +5? Nie widzę sensu w przywoływaniu duchów skoro ich pokonanie nic nie daje
