1. [12pkt] Bankier - dobra postać i dobrze wykonana. DObra grafika i zdolności też ok
![slightly smiling face :)](./images/smilies/emojione/1f642.svg)
Nie ma gdzie się przyczepić, poza tym, że wszystko łączy się z Miastem, ale nie można tego nazwać błędem czy wadą - po prostu ja za tym nie przepadam. Postać bardzo dobra.
2. [11pkt] Skaven - w sumie nie ma za bardzo czego się czepić
![slightly smiling face :)](./images/smilies/emojione/1f642.svg)
Jedna drobna uwaga mi się tylko nasunęła - grafika mogłaby być mniejsza bo rozsadza kartę, ale ogólnie fajny poszukiwacz.
3. [10pkt] Weteran - wykonanie na wysokim poziomie, brak błędów. Przeciętny jeżeli idzie o siłę w grze, co wcale nie musi być minusem. Największy minus, to chyba fakt, że wszystkie zdolności wiążą się z Miastem.
4. [9pkt] Cybermag - wykonanie bez zarzutu. Co do zdolności, to: ad3. ten koleś będzie nieustannie krążył tylko po WKO
![slightly smiling face :)](./images/smilies/emojione/1f642.svg)
ad4. Ta zadolność moim zdaniem mogłaby być połączona ze zdolnością atakowanie przy użyciu mocy. W innym wypadku może nie mieć zastosowania. Niewielu poszukiwaczy potrafi tak atakować. Ja zmieniłbym ilość tur kiedy jest sterowny przez przeciwnika do 2 albo nawet 1 (co i tak byłoby bardzo mocne) i dodał opcję atakowania na moc.
5. [8pkt] Paladyn (nillu) - ad4. dziwny zapis - czy są jakieś oddzielne karty z rynsztunkiem paladyna? Sądzę, że nie, choc karta to sugeruje
![winking face ;)](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
Wykonanie bez zarzutu. Grafika wskazuje jednak na większą siłę niż 3
![winking face ;)](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
Moim zdaniem raczej 4/3 powinno być.
6. [7pkt] Pirat - Łódź nie gnije, ale zabrać jej nie można (jeżeli nie mamy odpowiedniego ekwipunku oczywiście)? Jak więc ją zostawimy to zgnije mimo wszystko
![slightly smiling face :)](./images/smilies/emojione/1f642.svg)
Średnio przydatna zdolność. Jeżeli gród to takie Miasto jak w MiM, to tymbardziej druga zdolność staje się zbędna. Grafika nieco dziwna, ale wykonanie ok.
7. [6pkt] Golem - za dużo ograniczeń. Mógłby również być odporny na czary - wtedy byłby niezły
![slightly smiling face :)](./images/smilies/emojione/1f642.svg)
Wykonanie dobre, grafika również dobrze wybrana.
8. [5pkt] Paladyn (Isztwan) - zacznę od wykonania. Karta wykonana nieźle. Grafika fajna, ale nie wiem czy akurat kojarzy mi się z paladynem, ale mniejsza o to. Co najważniejsze - za nic w świecie nie rozumiem sensu zdolności nr2. Częstotliwość wystawiania Upadłego Paladyna jest równa częstotliwości trafiania szóstek w totka. poza tym, profesja wynikające ze zdolności, przeznaczona tylko dla jednego poszukiwacza to moim zdaniem za duża zmiana w standardach. Niektórzy to lubią, ale mnie drażni, zwłaszcza jeżeli jest nie do wykorzystania - w razie gdyby chcieć to wykorzystać, to trzeba wydrukować dwóch, z czego jeden na 99% się nie przyda. Wystawienie dwóch postaci do turnieju to też lekkie przegięcie
9. [4pkt] Górski olbrzym - dziwne konstrukcje zdań (przedmioty trzymane w dłoniach - na dobrą sprawę można tu podpiąc niemal wszystko poza np Butami
![face with stuck-out tongue :P](./images/smilies/emojione/1f61b.svg)
). ad2. Zdolność niejasna - zawsze rzuca się za miejsca i przedmioty, czy tylko jeżeli masz taką ochotę? ad4. Cokolwiek dziwna zdolność. Również nie do końca jasna. Jeżeli przeciwnik stojący w odległości 3 pola rzuci 3, to musi isć w przeciwnym kierunku? Tak wynika z karty, co jest lekko dziwne. Wykonanie niezłe, ale siły mógłby mieć więcej jak na olbrzyma. Poza tym, skoro już jest z kamienia, to mogłoby mu coś to dawać.
10. [3pkt] Handlarka czarami - pomysł był niezły, ale nie do końca mi się wykonanie podoba. Wykonanie od strony technicznej jest ok, chociaż z reguły numery umiejętności nie są wyróżnianie w MiM. ad4. Niejasna zdolność. Czy to działa jak kupiec? Podchodzisz i bierzesz co chcesz za czar? Czy może tylko jak się umówisz z przeciwnikiem? W pierwszym przypadku przegięcie, bo można wziąć wszystko za jeden czar, w drugim przypadku słabe. Można wybrać czar jaki sprzedajesz czy losowo? ad6. A nie mogło być 4,5,6 nie działa? Łatwiej zapamiętać, a szansa taka sama.
11. [2pkt] Psioniczka - w sumie wykonanie niezłe. Grafika mi się nie podoba specjalnie, ale cóż... W sumie podstawowy błąd to strasznie duże minusy - przy takich ograniczeniach to ta jej moc powinna być niezła, ale niestety zupełnie nigdzie się nie objawia
![confused face :/](./images/smilies/emojione/1f615.svg)
Zdecydowanie dodałbym jakąś mocną zdolność, bo w takiej formia postać jest bez większego sensu... Jedyny plus to częściowa odporność na czary, ale to zdecydowanie za mało.
12. [1pkt] Kabalista? Co poeta miał na myśli? Mi się nie kojarzy ten gość z taką nazwą. Po pierwsze wykonanie - widać, ze na szybko. Zwłaszcza grafika wkurzająca
![slightly smiling face :)](./images/smilies/emojione/1f642.svg)
W sumie postać dość nieciekawa, a zdolność 4 bez żadnego sensu. Przywołuję demona i walczę. Jak przegram to tracę turę, życie i moge utknąć na dobre, a jak wygram to co? Morale +5? Nie widzę sensu w przywoływaniu duchów skoro ich pokonanie nic nie daje
![confused face :/](./images/smilies/emojione/1f615.svg)