Pograliśmy wczoraj (7-godzinna partyjka). Kilka zmian w zasadach bardzo odświeżyło i uatrakcyjniło tę grę.
1) - strzelanie nie kończy tury, można strzelić i iść dalej, można strzelić, iść dalej, znowu strzelić itd.
2) - znany z bitewniaków mechanizm z czekaniem na ruch przeciwnika (opóźnienie własnej akcji), daje spore pole do kombinowania.
3) dodanie do talii zadań kart zdarzeń (w przypadku wylosowania zdarzenia wykonuje się jego instrukcję i ciągnie się kolejną kartę) - przykładowo - Burke zdradza (gracz kontrolujący obcych przejmuje nad nim kontrolę na 4 tury), potrafi namieszać jak sobie stanie w korytarzu i zablokuje przejście.
4) dowodzenia - najwyższy stopniem wydaje rozkazy dając w ten sposób swoim podwładnym dodatkowe akcje
5) zwiększenie ilości obcych (wykluwają się na k12) i ich szybkości (6).
6) Transporter może zostać zniszczony (choć obcy muszą się nieźle napocić by tego dokonać)
7) zamykane drzwi w korytarzach. Obcy mogą je zniszczyć, ale zwykle na chwilę ich to zatrzymuje.
Gra się zdecydowanie ciekawiej.
Wczorajsza partyjka zakończyła się zwycięstwem ekspedycji, które przypłacili życiem Drake i Vasquez, ale fakt faktem, było sporo szczęścia w losowaniu zadań. Gdyby nie to, mogło by się nie skończyć tak dobrze.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
Pograliśmy wczoraj (7-godzinna partyjka). Kilka zmian w zasadach bardzo odświeżyło i uatrakcyjniło tę grę.
1) - strzelanie nie kończy tury, można strzelić i iść dalej, można strzelić, iść dalej, znowu strzelić itd. 2) - znany z bitewniaków mechanizm z czekaniem na ruch przeciwnika (opóźnienie własnej akcji), daje spore pole do kombinowania. 3) dodanie do talii zadań kart zdarzeń (w przypadku wylosowania zdarzenia wykonuje się jego instrukcję i ciągnie się kolejną kartę) - przykładowo - Burke zdradza (gracz kontrolujący obcych przejmuje nad nim kontrolę na 4 tury), potrafi namieszać jak sobie stanie w korytarzu i zablokuje przejście. 4) dowodzenia - najwyższy stopniem wydaje rozkazy dając w ten sposób swoim podwładnym dodatkowe akcje 5) zwiększenie ilości obcych (wykluwają się na k12) i ich szybkości (6). 6) Transporter może zostać zniszczony (choć obcy muszą się nieźle napocić by tego dokonać) 7) zamykane drzwi w korytarzach. Obcy mogą je zniszczyć, ale zwykle na chwilę ich to zatrzymuje.
Gra się zdecydowanie ciekawiej. Wczorajsza partyjka zakończyła się zwycięstwem ekspedycji, które przypłacili życiem Drake i Vasquez, ale fakt faktem, było sporo szczęścia w losowaniu zadań. Gdyby nie to, mogło by się nie skończyć tak dobrze.
Dzięki za info Czekam z niecierpliwością na zakończenie testowania. @pretorianstalker zajebistra robota!
Dzięki za info :) Czekam z niecierpliwością na zakończenie testowania. [usermention2=586 color=#000000]pretorianstalker[/usermention2] zajebistra robota!