tylko parę?
Dodano po 21 sekundach:
W rocznicę poprawimy. Spisuj na mankietach.
tylko parę?
Budowniczy Mostów pisze: ↑poniedziałek 18 sty 2021, 10:19 PS. ech, łezka się w oku kręci. Jeszcze pamiętam, jak z @Pablo pisaliśmy PMki, żeby jego pomysły karciane ładną miały treść i formę, a teraz proszę, @Pablo forummaster. @Nieuhwytny nie inaczej, przy „Ląd na Horyzoncie!” każdą kartę trza było edytować i kiedy to było? Pół roku temu? A tu już chłopak instrukcje czyta i karty pisze, jak złoto.
po co? Smoki wprowadzają machanikę smoczych łusek między innymi po to, że przy odrobinie szczęścia możesz szybko (nawet bardzo szybko) rozwinąć swoją postać. Więc nie widzę sensu, aby chodzi w koło po planszy gdy twoje statystyki wynoszą powyżej 20. Moja najszybsza rozgrywka ze Smokami to 1 godzina.
Robiłem tak przez jakiś dłuższy czas gry z tym dodatkiem, ale jak wszedłem tam smoczą amazonką na obszar z 18 łuskami wszystkie smoki porobiłem.(25 siły i 13 mocy miałem około).
1. Nigdy czegoś takiego nie było w zasadach i w grze ogólnie. Może grałeś z dodatkiem, w którym był przyjaciel jakiś, który nie pozwalał ci poruszać się o dodatkowe obszary.Pablo pisze: ↑niedziela 07 lut 2021, 10:27 Pytanie o Smoczą Amazonkę i jej zdolność:
"Jeżeli pokonasz Smoka, możesz go dosiąść i zatrzymać jako Przyjaciela (a nie trofeum). Na raz możesz dosiadać tylko jednego Smoka. Kiedy dosiadasz Smoka, otrzymujesz następujące korzyści: - Po wykonaniu swojego rzutu za ruch, możesz do wyniku dodać do 3 punktów. - Wykonując rzut ataku w jakiejkolwiek walce, możesz rzucać dwiema kośćmi i wybierać wyższy wynik, aby określić swoją skuteczność ataku."
1. Coś mi się kojarzy, chociaż to nigdzie nie jest wprost napisane... Jak Smocza Amazonka dosiada swojego Smoka - Przyjaciela i zdecyduje się dodać do 3 do swojego ruchu to przed wykonaniem ruchu, musi porzucić coś na swoim obszarze? Przyjaciół i Przedmioty?
2. Ktoś mi przypomni, co jak odbiorę jej takiego Smoka np. specjalną zdolnością lub Zaklęciem (Mesmeryzmem) to takiego Przyjaciela - Smoka po odebraniu Amazonce, muszę odrzucić?
To chyba było w starej edycji MiM z przyjacielem z Miasta (chyba Władca Smoków), podobnie też w starej edycji było z Koniem.Pablo pisze: ↑niedziela 07 lut 2021, 10:27 1. Coś mi się kojarzy, chociaż to nigdzie nie jest wprost napisane... Jak Smocza Amazonka dosiada swojego Smoka - Przyjaciela i zdecyduje się dodać do 3 do swojego ruchu to przed wykonaniem ruchu, musi porzucić coś na swoim obszarze? Przyjaciół i Przedmioty?
Z tego co pamiętam, nie możesz odebrać Przyjaciela, który w myśl zasad nie może być Twoim.
FAQ pisze:Karty które stają się Przyjaciółmi
Niektóre karty i specjalne zdolności pozwalają Poszukiwaczowi zabrać karty jako Przyjaciół, nawet jeśli rodzaj karty jest inny. Na przykład specjalna zdolność Minstrela pozwala mu oczarowywać Zwierzęta, aby przyłączały się do niego jako Przyjaciele. Poszukiwacz, który ma w swoim obszarze gry takich Przyjaciół, traktuje ich jak normalnych Przyjaciół, z wyjątkiem tego, że nie może ich porzucić. Jeśli inny Poszukiwacz posiada zdolność, która wpływa na Przyjaciół, nie może on wybrać karty która stała się Przyjacielem.
Przykład: Poszukiwacz nie może rzucić Zaklęcia Mesmeryzmu, aby zabrać jedno ze Zwierząt oczarowanych przez Minstrela, ponieważ jest ono Przyjacielem jedynie dla Minstrela.
Jeśli Poszukiwacz zostanie zmuszony do porzucenia lub pozostawienia karty, która stała się Przyjacielem (np. na obszarze Celi w Podziemiach, przez zamianę w Ropuchę albo jeśli Poszukiwacz zostanie zabity), zamiast tego należy odrzucić takiego Przyjaciela.
Tak
oba mówią o Wrogach (bo mówią o istotach), w drugim przykładzie autor instrukcji wykazał się nadmiarem troski. Z myślą o nowicjuszach zapewne. Starym tylko miesza w głowach.
@Budowniczy Mostów ... "quote" a nie "guote"Budowniczy Mostów pisze: ↑niedziela 07 lut 2021, 21:13
nie
rzeczywiście ten element gry (Smocze łuski) znacząco przyspiesza rozgrywkę, oczywiście wg mnie
trochę tak jest
wręcz powinno być
Dodano po 2 minutach 42 sekundach: