Odpisując @Budowniczemu Mostów na jego temat sobie przypomniałem, że rozszerzenia do starego MiMa/MM nie są tak bardzo grywalne, jak obecne rozszerzenia do TMiMa. Naszła mnie więc taka refleksja, co trza by było zmienić w tych rozszerzeniach, aby można było spokojnie dorzucić je TMiMa i byłyby one grywalne?
Rozszerzenia:
Podziemia
Labirynt Magów
Miasto
Gród
Kosmiczna Otchłań
Jaskinia
Krypta Upiorów
Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?
Trzy i pół roku później, ktoś może coś?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 1132
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?
No ja zmieniam otchłań na grywalną. W otchłani w MiM (gdzie można zdobywać tylko Siłę za trofea) powinno być więcej kart zwiększających Moc, oraz możliwość "manipulacji czasoprzestrzenią" czyli czyszczenia plansz z kart, podmiana kart, zabawa stosami kart zużytych... i mniej strat tur... (przykład w załączniku). W TMiMie natomiast można iść dalej czyli np. zmieniać planszę główną nawet, przed i po apokalipsie
Jaskinia potrzebuje więcej kart,
to chodzenie o jedno pole albo inne takie, jest niewygodne... Też coś z tym trzeba zrobić.
Generalnie ja teraz robię MiM Modern Twist... Ale tam np. nie mam pomysłu na Jaskinię. Totalnie nie mam pomysłu na jaskinię, więc z Kart jaskini robię talię kart Skał... Żeby na Skałach zawsze coś się działo na Nic się nie dzieje...
Jaskinia potrzebuje więcej kart,
to chodzenie o jedno pole albo inne takie, jest niewygodne... Też coś z tym trzeba zrobić.
Generalnie ja teraz robię MiM Modern Twist... Ale tam np. nie mam pomysłu na Jaskinię. Totalnie nie mam pomysłu na jaskinię, więc z Kart jaskini robię talię kart Skał... Żeby na Skałach zawsze coś się działo na Nic się nie dzieje...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13472
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?
Ja grając na zjeździe coraz bardziej uważam ze dodatki planszowe są zdecydowanie niepotrzebne.
Choć to odejmuje epickości.
Także co zrobić aby były bardziej grywalne? Zmienić je w dodatki Karciane.
Choć to odejmuje epickości.
Także co zrobić aby były bardziej grywalne? Zmienić je w dodatki Karciane.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?
Celem tego tematu bylo sie zastanowic, co trzeba by zrobic z tymi dodatkami, aby zaadaptowac je do TMiM.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 1132
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?
No to poczekaj na mój dodatek Otchłań do TMiM... Mocno już odleciałem w kosmos z nim...

- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 4417
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
Re: Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?
Fajnie.the MackaN pisze: ↑niedziela 11 sie 2024, 21:19 Kart jaskini robię talię kart Skał... Żeby na Skałach zawsze coś się działo na Nic się nie dzieje...
Dodano po 2 minutach 24 sekundach:
Podróżnicy w czasie– fajna karta, ale od pewnego etapu gry za dużo kombinowania i nie odpali. Pomysł można rozłożyć na kilka kart powodujących kilka różnych efektów, które wymieniłeś w swoim wpisie.