Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Magicznym Mieczu, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mały Nemo [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 24327
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 18

Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?

Post autor: Mały Nemo »

Odpisując @Budowniczemu Mostów na jego temat sobie przypomniałem, że rozszerzenia do starego MiMa/MM nie są tak bardzo grywalne, jak obecne rozszerzenia do TMiMa. Naszła mnie więc taka refleksja, co trza by było zmienić w tych rozszerzeniach, aby można było spokojnie dorzucić je TMiMa i byłyby one grywalne?

Rozszerzenia:

Podziemia
Labirynt Magów
Miasto
Gród
Kosmiczna Otchłań
Jaskinia
Krypta Upiorów


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Mały Nemo [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 24327
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 18

Re: Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?

Post autor: Mały Nemo »

Trzy i pół roku później, ktoś może coś?


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
the MackaN
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Karty
Pająki
Posty: 1132
Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Re: Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?

Post autor: the MackaN »

No ja zmieniam otchłań na grywalną. W otchłani w MiM (gdzie można zdobywać tylko Siłę za trofea) powinno być więcej kart zwiększających Moc, oraz możliwość "manipulacji czasoprzestrzenią" czyli czyszczenia plansz z kart, podmiana kart, zabawa stosami kart zużytych... i mniej strat tur... (przykład w załączniku). W TMiMie natomiast można iść dalej czyli np. zmieniać planszę główną nawet, przed i po apokalipsie

Jaskinia potrzebuje więcej kart,
to chodzenie o jedno pole albo inne takie, jest niewygodne... Też coś z tym trzeba zrobić.

Generalnie ja teraz robię MiM Modern Twist... Ale tam np. nie mam pomysłu na Jaskinię. Totalnie nie mam pomysłu na jaskinię, więc z Kart jaskini robię talię kart Skał... Żeby na Skałach zawsze coś się działo na Nic się nie dzieje...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 13472
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Re: Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?

Post autor: Valdi »

Ja grając na zjeździe coraz bardziej uważam ze dodatki planszowe są zdecydowanie niepotrzebne.
Choć to odejmuje epickości.
Także co zrobić aby były bardziej grywalne? Zmienić je w dodatki Karciane.


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
Mały Nemo [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 24327
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 18

Re: Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?

Post autor: Mały Nemo »

Celem tego tematu bylo sie zastanowic, co trzeba by zrobic z tymi dodatkami, aby zaadaptowac je do TMiM.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
the MackaN
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Karty
Pająki
Posty: 1132
Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Re: Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?

Post autor: the MackaN »

No to poczekaj na mój dodatek Otchłań do TMiM... Mocno już odleciałem w kosmos z nim...
:D


Awatar użytkownika
Budowniczy Mostów
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
Legendarne Przedmioty
Ląd Na Horyzoncie!
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 4417
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Co byś zmienił(a) w rozszerzeniach do MiM/MM, aby były grywalne?

Post autor: Budowniczy Mostów »

the MackaN pisze: niedziela 11 sie 2024, 21:19 Kart jaskini robię talię kart Skał... Żeby na Skałach zawsze coś się działo na Nic się nie dzieje...
Fajnie.

Dodano po 2 minutach 24 sekundach:
Podróżnicy w czasie– fajna karta, ale od pewnego etapu gry za dużo kombinowania i nie odpali. Pomysł można rozłożyć na kilka kart powodujących kilka różnych efektów, które wymieniłeś w swoim wpisie.


ODPOWIEDZ