Witam.
Jak jest z kartą latający dywan. jeśli wyrzucę 6  to mogę się przenieść na dowolny obszar krainy. Tak jest zazwyczaj kiedy rzuca się jedną kostką. Co jeśli mam konia i mogę  zamiast jedną kostką mogę rzucić dwiema za ruch. Musi wtedy wypaść  przynajmniej na jednej kości 6? Czy można sumować  np na jednej kości 4 a na drugiej 2 co daje sześć. Wtedy również można się przenieść na dowolny obszar czy musi być przynajmniej na jednej kości 6?
			
			
									
									Latający dywan- co w przypadku konia i rzutu dwiema kośćmi
- 
				eMCe
 - 
				

 - Posty: 1
 - Rejestracja: czwartek 28 sty 2021, 08:22
 
- Bludgeon
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6320
 - Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
 - Lokalizacja: Trójmiasto
 - Płeć:
 
Re: Latający dywan- co w przypadku konia i rzutu dwiema kośćmi
Używajac FAQ i ich odpowiedzi o minotaur+koń jako wzorca, powiedziałbym że dywan w ogóle nie działa jeśli rzucasz czymś innym niż 1 kością.
			
			
													
					Ostatnio zmieniony czwartek 28 sty 2021, 13:12 przez Bludgeon, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
	
							What a view.
			
										
						- 
				Lathspell
 - 
				


 - Posty: 98
 - Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 16:12
 - Lokalizacja: Przemyśl
 - Płeć:
 
Re: Latający dywan- co w przypadku konia i rzutu dwiema kośćmi
Dokładnie tak. Gdy rzucasz za ruch musisz wybrać, czy będziesz korzystał z Konia (i wtedy rzucasz dwiema kośćmi) czy też nie (wtedy tylko jedną). Jeśli rzucasz dwiema kośćmi, Twój rzut za ruch jest sumą ich wyników, ale wtedy nie możesz skorzystać z Latającego Dywanu, nawet jeśli uzyskasz wynik 6. Jeśli natomiast poruszasz się normalnie, przy szóstce na jednej kości możesz użyć Latającego Dywanu.