Szukam dodatku!
- .McCzarny.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 17:32
- Lokalizacja: Supraśl
- Płeć:
Szukam dodatku!
Wydrukowałem już sobie podstawową wersję MiM'a prawie do końca (zabrakło tuszu na koszulki. Cały tusz poszedł w tydzień ). I trochę się zdołowałem że tak mało ekwipunku jest w niej i dość mało wrogów. Czy jest jakiś dodatek który się skupia(tzn. gdzie jest ich dużo) właśnie na ekwipunku i przeciwnikach, bo właśnie taki chciałbym sobie dodatek wydrukować jako następny? Nie ważne czy to będzie oryginalny czy autorski. Myślałem nad tym by samemu dorobić karty z lepszym ekwipunkiem np. który dawałby +3 do siły ale żeby go nosić byłaby wymagana jakaś tam ilość siły, albo różdżka która by jednorazowo dawała 3 dodatkowe czary (tu też wymagania). Jak nie będzie jakiegoś takiego dodatku to chyba sam zacznę robić, a to że dopiero zaczynam przygodę z MiM to nie ma co się spodziewać, że coś wypasionego wyjdzie no ale kiedyś się wprawię.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13276
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Niema żadnego takiego dodatku:P (żart) więc rób własny (będziemy mieli następny dodatek i oto tu chodzi) Także jak zaczniesz prace to daj znać.McCzarny. pisze:Myślałem nad tym by samemu dorobić karty z lepszym ekwipunkiem np. który dawałby +3 do siły ale żeby go nosić byłaby wymagana jakaś tam ilość siły, albo różdżka która by jednorazowo dawała 3 dodatkowe czary (tu też wymagania). Jak nie będzie jakiegoś takiego dodatku to chyba sam zacznę robić, a to że dopiero zaczynam przygodę z MiM to nie ma co się spodziewać, że coś wypasionego wyjdzie
Ps. Według mnie następny jaki bym polecił to Miasto
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- .McCzarny.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 17:32
- Lokalizacja: Supraśl
- Płeć:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
No nie... to przesada moim zdaniem. Dorabiać zwykły ekwipunek +3 do siły to naprawdę przegięcie. Nie na darmo w podstawce nie ma takich przedmiotów :> W samej podstawce nie masz praktycznie aż tak silnych przeciwników żeby taki ekwipunek był potrzebny.lepszym ekwipunkiem np. który dawałby +3 do siły
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Morning Star dodaje +3 do Siły Jedyny przedmiot i.. niech tak zosatnie. Jeśli przykładowo może go używac postać posiadająca 6 punktów siły to potem w walce będzie miala 9. Dalsze pakowanie się nie ma większego sensu (tudziez juz naprawde 2, 3 punkty). Artefakty niestety niektóre są zbyt przegięte, i w tym momencie nagroda w dodatkach w postaci świetnych artefaktów jest niezbyt atrakcyjna(a dlaczego? Bo pocąc się mniej, czyli szukając w kartach przygód, można znaleść niekiedy dużo lepsze karty). Ale tworzyć warto Nawet jeśli nie wszyscy to wykorzystają. Dodatki i nowe karty są na tyle piękne, że nie każdemu muszą się podobać W każdym razie zastanów się, bo to może kompletnie zmienić sposób grania w MiMa.
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- .McCzarny.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 17:32
- Lokalizacja: Supraśl
- Płeć:
Przeciwników też zamierzam zrobić trochę. Co do przedmiotów to będą w miarę rozsądne wymagania. Bohater który ma siłę załóżmy 7 i ma miecz +1 ma siłę 8 a jak weźmie jakąś broń +3 np. z wymaganą siłą równą 7 będzie miał 10, czyli tylko 2 punkty więcej niż jak miał ten słabszy miecz. Potwory które będą bardzo silne będą miały jakąś opcję która będzie dawała szansę ucieczki dla graczy niepewnych swojego zwycięstwa. Mam tylko jeszcze 1 pytanie: jak się ma zbroję i hełm to jak przegra walkę rzuca oddzielnie kostką za zbroję i za hełm czy trzeba sobie wybrać czym się bronimy przed utratą wytrzymałości..McCzarny. pisze:właśnie na ekwipunku i przeciwnikach
- czeski_
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kraina Snu
• Kraina Umarłych
• Puszcza - Posty: 630
- Rejestracja: sobota 02 gru 2006, 19:02
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
- .McCzarny.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 17:32
- Lokalizacja: Supraśl
- Płeć:
Tak wiem to może wydawać się głupie , mam podrukowane karty i instrukcję którą przeczytałem nie mam tylko jeszcze koszulek i nie mam poco wycinać kart bo będę musiał je poskejać z koszulkami. Jak jakąś konkretną ilość kart zrobię to spytam o zdanie i jakby coś to poprawię. Myślę że na feriach(19styczeń-5luty) już będę miał jak zagrać i wtedy będę mógł sam pomyśleć czy karty są OK.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Ja również rzucam za jedno. Ciekawą opcją jest podzielenie postaci na 3 strefy i przy obrażeniach losowanie co dostało. Np 1-2 kask, 3-4 zbroja, 5-6 tarcza. Polecam kartę postaci Lukasa ode mnie z ftpa jeżeli chcesz się zapoznać z tym rozszerzeniem
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- .McCzarny.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 17:32
- Lokalizacja: Supraśl
- Płeć:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Dziwne, że masz tą kartę poszukiwacza i nie wiedziałeś do czego służą cyferki . Jeżeli zasysałeś ode mnie to w tym samym katalogu jest też instrukcja do tej karty.
Ile siły ma się pod koniec... Trudno powiedzieć. To zależy. Czy grasz z PP czy nie. Czy grasz ze smokami czy nie? Żeby przejść PP potrzeba te naście minimalnie a na smokach się później klepie sporo siły Możesz też farcić przez podziemia i wtedy siły może być 3 Nie ma idealnej odpowiedzi. Nawet tak na oko.
Ile siły ma się pod koniec... Trudno powiedzieć. To zależy. Czy grasz z PP czy nie. Czy grasz ze smokami czy nie? Żeby przejść PP potrzeba te naście minimalnie a na smokach się później klepie sporo siły Możesz też farcić przez podziemia i wtedy siły może być 3 Nie ma idealnej odpowiedzi. Nawet tak na oko.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
-
-
- Posty: 122
- Rejestracja: sobota 17 cze 2006, 14:16
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 38
- czeski_
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kraina Snu
• Kraina Umarłych
• Puszcza - Posty: 630
- Rejestracja: sobota 02 gru 2006, 19:02
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
I to jest szybko ?! [-XArek pisze:czyli mam sily jakies 15 pkt + przedmioty i przyjaciele i licze na szczescie w wewnetrznej krainie.
Ja zaczynam się z zbierać przy 9 punktach siły. Nawet przyjaciół nie muszę mieć. Wtedy dopiero jest zabawa jak inni, równie bojowi zaczynają mnie gonić i z 6 czy 7 pkt siły wchodzą za mną do Krainy Wewnętrznej
"Morning Star dodaje +3 do Siły"
szajse. Nie mam tej karty !
- Łudi
-
- Posty: 238
- Rejestracja: niedziela 20 sie 2006, 16:28
- Lokalizacja: o.. polskie to krainy
- Płeć:
Może samobójcy? Tak się spieszyć? Przy 9pkt jest szansa na szybkie zejście...czeski_ pisze: Ja zaczynam się z zbierać przy 9 punktach siły. Nawet przyjaciół nie muszę mieć. Wtedy dopiero jest zabawa jak inni, równie bojowi zaczynają mnie gonić i z 6 czy 7 pkt siły wchodzą za mną do Krainy Wewnętrznej
Don’t wory be happy
- czeski_
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kraina Snu
• Kraina Umarłych
• Puszcza - Posty: 630
- Rejestracja: sobota 02 gru 2006, 19:02
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Jak zaczniesz grać zobaczysz że jest to aż 2 punkty więcejMr.Czarny pisze:czyli tylko 2 punkty więcej
no mi ten rzut nie przypadl do gustu(nie lubie jak w jednej kolejce musze 5 razy rzucać kostką ). Ale każdy gra jak mu sie podoba. Ja również gram z tym, że rzucam za jednen rodzaj uzbrojenia. I tak btw, karty Lukasowskiej używamSeSim pisze:a również rzucam za jedno. Ciekawą opcją jest podzielenie postaci na 3 strefy i przy obrażeniach losowanie co dostało. Np 1-2 kask, 3-4 zbroja, 5-6 tarcza. Polecam kartę postaci Lukasa ode mnie z ftpa jeżeli chcesz się zapoznać z tym rozszerzeniem
Bardzo różnie wykorzystując Podziemia całkiem niewiele. Aczkolkwiek ja zwykle jeśli przy walce mam okolo 12(czyli z przedmiotami i przyjaciółmi) to już staram się kończyć grę.Mam kolejne pytanie: ile ma siły postać już pod koniec gry?
Być może po prostu nie grasz ze Smokamiczeski pisze:"Morning Star dodaje +3 do Siły"
szajse. Nie mam tej karty !
[quote="Łudi']
Może samobójcy? Tak się spieszyć? Przy 9pkt jest szansa na szybkie zejście... [/quote]
Ale fajnie się tak gra Jak Ty ruszasz to za Tobą chmara ludu pełznie i wszyscy giną Troche zależy od szczęścia, właściwie całkiem sporo
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- .McCzarny.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 17:32
- Lokalizacja: Supraśl
- Płeć:
No to faktycznie te 2 punkty to dużo jest. Co do karty poszukiwacza to ściągnąłem ją z torrenta chyba, bo jeszcze wtedy nie dałem rady się wbić na ftp'a SeSima. I w tej karcie chodzi o ilość wyrzuconych oczek podczas ataku więc nie trzeba rzucać 5 razy . Chwilowo muszę zastopować pomysł, bo z tego co tu piszecie ciężko będzie zrobić różnorodne przedmioty jak max dodanych pkt. siły nie powinno przekraczać 2, a poza tym mam problemy z dobraniem grafik. Może na ferie wrócę do tego.
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Wiem o co chodzi w tej karcie, jednak pomysł wg. mnie nietrafiony.
Z rzucaniem 5 razy chodzi o to, że podczas swojej kolejki możesz rzucać wielokrotnie, co jest niekiedy denerwujące. Zawsze na ruch, czasem na walke. Ale jak dostaje instrukcje "rzuć za każdego przyjaciela, przedmiot i mieszek złota" to mnie trafia
Z rzucaniem 5 razy chodzi o to, że podczas swojej kolejki możesz rzucać wielokrotnie, co jest niekiedy denerwujące. Zawsze na ruch, czasem na walke. Ale jak dostaje instrukcje "rzuć za każdego przyjaciela, przedmiot i mieszek złota" to mnie trafia
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- Leviathan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• 500 Kart Przygód
• Pieczara Kanibali
• Wyspy Przeznaczenia - Posty: 615
- Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 44
Ostatnio udało mi się przejść przez PP z siłą 6.Łudi pisze:oże samobójcy? Tak się spieszyć? Przy 9pkt jest szansa na szybkie zejście...
Nie ma reguły. Wystarczy, że jeden z graczy ma szczęście i w łeb biorą wszystkie wyliczenia i utarte schematy.
"A son seul aspect n'est-on pas terrasse?
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28