Schron Zero - ISS "TERROR"
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6309
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Nie, mechanika nie podlega prawom autorskim, jedynie jej konkretny zapis. Innymi słowy możesz kopiować rozwiązania ale nie to w jaki sposób zostały przedstawione w instrukcji czy na kartach.
What a view.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13276
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Jak to Rogo stwierdził:
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- LoganOn
-
-
Spis dodatków autora:
• #Projekty Figurek 3D
• Piramida
• Ukryta Dolina - Posty: 1492
- Rejestracja: niedziela 02 lip 2017, 21:14
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Musiał by mieć zgodę od wszystkich autorów grafik na wystawienie tego na Kicka bo to już podlega celom komercyjnym, to raz a dwa tutaj też ma duże znaczenie mechanizm gry na który są też zastrzeżone prawa. Więc się nie da
Dodano po 1 minucie 18 sekundach:
Dodano po 1 minucie 18 sekundach:
Tak ale nie toćka w toćkę zerżnięte z innej gry A tu jest 90% Talizmana
- abubu
-
- Posty: 6130
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
@Bludgeon, faktycznie:
Plus jeszcze link (do innego artykułu niż cytowany): https://www.eporady24.pl/gry_a_prawo_au ... 7,685.html
Do tej pory się sugerowałem pewnym wywiadem z pewnym twórcą gier planszowych, który również wspiera (merytorycznie i/lub finansowo) młodych twórców. Nazwiska nie pamiętam (wywiad oglądałem ładnych parę lat temu).Zasady dotyczące gier
Wyłączenie spod ochrony idei, odkryć, praw, ogólnych metod i zasad, koncepcji matematycznych jest niezwykle istotne dla wykorzystania gier. Mimo że wymyślenie często może być niezwykle kreatywnym wysiłkiem, to chroniony jest jedynie sposób ich wyrażenia (dokładny zapis instrukcji, scenariusza, szata graficzna), ale nie pomysł na działanie gry czy ogólne zasady prowadzenia rozgrywki. Weźmy za przykład gry Scrabble czy Monopoly, które wydawane od lat przez firmy posiadające prawa do tych tytułów zainspirowały również dziesiątki podobnych gier (np. Literaki czy Eurobiznes) o bardzo zbliżonych zasadach. Nie tylko na poczet lekcji, ale nawet z myślą o wydaniu i zarabianiu na nich, każdy może opracować kolejną podobną grę (korzystającą z zasad czy konstrukcji planszy)4. Granicą, której nie możemy przekroczyć, jest użycie tych samych elementów graficznych, kopiowanie instrukcji, korzystanie z tytułu.
4 Barta J., Markiewicz R. Prawo autorskie, Wolters Kluwer Polska, 2008, s. 36, pkt 1.4.
Plus jeszcze link (do innego artykułu niż cytowany): https://www.eporady24.pl/gry_a_prawo_au ... 7,685.html
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Super to kto narysuje 900 grafik? Nawet okroił bym do 800
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6309
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
1. No nie, bo to nie realne.LoganOn pisze: ↑wtorek 06 sie 2019, 00:44 1. Musiał by mieć zgodę od wszystkich autorów grafik na wystawienie tego na Kicka bo to już podlega celom komercyjnym, to raz a dwa tutaj też ma duże znaczenie mechanizm gry na który są też zastrzeżone prawa. Więc się nie da
2. Tak ale nie toćka w toćkę zerżnięte z innej gry A tu jest 90% Talizmana
Musiałby usunąć wszystkie grafiki oprócz tych które są dostępne za darmo. A nowe powstaną z pieniędzy ustukanych na kicku.
2. To toćka w toćkę czy 90%?
What a view.
- Arthan
-
-
Spis dodatków autora:
• Generator Kart - Posty: 2220
- Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Mechanika może być identyczna w 100%, bo sama mechanika nie podlega prawom autorskim.
Projekt przedstawiony na kickstarterze może zawierać przecież np. 50 przykładowych kart. Po co od razu kilkaset?
Projekt przedstawiony na kickstarterze może zawierać przecież np. 50 przykładowych kart. Po co od razu kilkaset?
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13276
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
W ISS masz sporo do poprawy, sam dodatek super i w końcu coś się dzieje i jest interakcja dzięki wirusowi. Ale sporo literówek.
Do podstawki trzeba jakiś klimatyczny set kart zrobić które szybciej będą podnosimy cechy poszukiwaczy.
Do podstawki trzeba jakiś klimatyczny set kart zrobić które szybciej będą podnosimy cechy poszukiwaczy.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13276
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Nie mamy Toxic został u Ciebie:)
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Iss Terror jest najtrudniejsze, nie testowałem samego dodatku bez innych. wiem że na pewno brak mutacji może dać się we znaki, i naprawdę trzeba dopakować żeby tam pójść.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13276
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Żeby tam pójść nie trzeba się dopasowywać, żeby tam przeżyć to i owszem
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13276
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Czy ktoś chciałby przejrzeć karty / opisy pod względem błędów?
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Rogo
-
- Posty: 6386
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Możesz wysłać mi na maila. Ewentualnie link na PW.
Ja nawet nie mam Talismana.
- Maletz
-
- Posty: 948
- Rejestracja: sobota 01 lip 2017, 13:16
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Też mogę pomóc Tylko uprzejma prośba o informację, czy stylistyka opisów ma pozostać talismanowa czy jest jakaś szczególna (ostatnio, jak oglądałem jakieś karty do korekty to odniosłem takie wrażenie).
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13276
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
@Maletz stylistyka jest spoko, czasem zdarzają się czeskie błędy, które ptrzeba poprawić ale wpierw wychwycić.
Na PW wyśle wam linka.
Na PW wyśle wam linka.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Rogo
-
- Posty: 6386
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Zobaczyłem na planszy "odejmnij" i już wiedziałem, że to nie będzie łatwe zadanie xD
(Winda Górny Pokład)
Dodano po 16 minutach 54 sekundach:
PLANSZA
Śluza - czy zamiast 'pola' nie powinno być 'obszary'?
Magazyn - przecinek po 'kombinezonu'; przecinek po '2'; usunąć jedno 'w'; 'tę' zamiast 'tą'
Moduł łącznikowy - przecinek przed 'aby'
Winda górny pokład - 'odejmij' nie 'odejmnij'; po '0' to jest przecinek czy kropka? Powinien być przecinek
Ambulatorium - przecinek przed 'aby'
Kapsuła ratunkowa - po 'tech' usunąć kropkę (chyba, że ma być, bo to skrót?)
Cyber-Doc - 'mutację' a nie 'mutacje'; zdaje się, że są dwie kropki na końcu zdania
Korytarz - przecinek przed 'aby'
Hibernatory - wynik 2 - 'się'; 6 - brak spacji?
Maszynownia - przecinek przed 'aby'
Winda dolny pokład - tu Wrogowie mają +2 DO skuteczności ataku, a wizolatce +3 skuteczność (bez 'do') - trzeba ujednolicić
Laboratorium - przecinek przed 'aby'
Wylęgarnia - przecinek przed 'aby'
Kokpit - 'z' z małej litery; myślniki przed statystykami - w Hibernatorach ich nie ma - trzeba ujednolicić
Ponadto, trzeba zdecydować, czy rzucamy kością, k6 czy 1k6, bo są różne zapisy. I rzut czy rzuć - trzeba to ujednolicić.
A to dopiero plansza
Dodano po 3 minutach 13 sekundach:
W Izolatce kropka powinna być za zamknięciem nawiasu
(Winda Górny Pokład)
Dodano po 16 minutach 54 sekundach:
PLANSZA
Śluza - czy zamiast 'pola' nie powinno być 'obszary'?
Magazyn - przecinek po 'kombinezonu'; przecinek po '2'; usunąć jedno 'w'; 'tę' zamiast 'tą'
Moduł łącznikowy - przecinek przed 'aby'
Winda górny pokład - 'odejmij' nie 'odejmnij'; po '0' to jest przecinek czy kropka? Powinien być przecinek
Ambulatorium - przecinek przed 'aby'
Kapsuła ratunkowa - po 'tech' usunąć kropkę (chyba, że ma być, bo to skrót?)
Cyber-Doc - 'mutację' a nie 'mutacje'; zdaje się, że są dwie kropki na końcu zdania
Korytarz - przecinek przed 'aby'
Hibernatory - wynik 2 - 'się'; 6 - brak spacji?
Maszynownia - przecinek przed 'aby'
Winda dolny pokład - tu Wrogowie mają +2 DO skuteczności ataku, a wizolatce +3 skuteczność (bez 'do') - trzeba ujednolicić
Laboratorium - przecinek przed 'aby'
Wylęgarnia - przecinek przed 'aby'
Kokpit - 'z' z małej litery; myślniki przed statystykami - w Hibernatorach ich nie ma - trzeba ujednolicić
Ponadto, trzeba zdecydować, czy rzucamy kością, k6 czy 1k6, bo są różne zapisy. I rzut czy rzuć - trzeba to ujednolicić.
A to dopiero plansza
Dodano po 3 minutach 13 sekundach:
W Izolatce kropka powinna być za zamknięciem nawiasu
Ja nawet nie mam Talismana.
- Maletz
-
- Posty: 948
- Rejestracja: sobota 01 lip 2017, 13:16
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
to i moje na szybko:
Plansza
Śluza - ...poruszasz się o K3 pola
Magazyn - podwójna spacja przez "w próżni". Odrzuć TĘ kartę
Moduł łącznikowy - przecinek przed "aby"
Winda - Rzuć kością ujednolicić - albo 1 kością albo 1k6, bo jest burdel. Proponuję zapis "Rzuć 1 kością i od wyniku..."
Winda - Przyjaciół a nie Przyjacół. I czy to nie nazywa się w tej grze towarzysz?
Winda - Odejmij
Ambulatorium - przecinek przed aby
Kapsuła - K6, 1K6, rzuć 1 kością - ujednolicić
Kapsuła - burdel z myślnikami
Cyber -Doc - nazwa obszaru razem
Cyber-Doc - mutację przez ę
Korytarz - przecinek przed aby
Hibernatory - proponuję "usypiasz na 1 turę"
Hibernatory - współczynniki w opisach (Intel i Siła) nie powinny w nawiasach?
Maszynownia - przecinek przed aby
Laboratorium - j.w.
Wylęgarnia - j.w.
Kokpit - lepiej by wyglądało "...i wybierasz miejsce..."
@Rogo podzielmy się jakoś, żeby nie robić roboty dwa razy...
Plansza
Śluza - ...poruszasz się o K3 pola
Magazyn - podwójna spacja przez "w próżni". Odrzuć TĘ kartę
Moduł łącznikowy - przecinek przed "aby"
Winda - Rzuć kością ujednolicić - albo 1 kością albo 1k6, bo jest burdel. Proponuję zapis "Rzuć 1 kością i od wyniku..."
Winda - Przyjaciół a nie Przyjacół. I czy to nie nazywa się w tej grze towarzysz?
Winda - Odejmij
Ambulatorium - przecinek przed aby
Kapsuła - K6, 1K6, rzuć 1 kością - ujednolicić
Kapsuła - burdel z myślnikami
Cyber -Doc - nazwa obszaru razem
Cyber-Doc - mutację przez ę
Korytarz - przecinek przed aby
Hibernatory - proponuję "usypiasz na 1 turę"
Hibernatory - współczynniki w opisach (Intel i Siła) nie powinny w nawiasach?
Maszynownia - przecinek przed aby
Laboratorium - j.w.
Wylęgarnia - j.w.
Kokpit - lepiej by wyglądało "...i wybierasz miejsce..."
@Rogo podzielmy się jakoś, żeby nie robić roboty dwa razy...
- Rogo
-
- Posty: 6386
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
KARTY - DO PODSTAWKI
Kult dzieci gwiazd - "Kultyści, jako ochotnika, wysyłają cię w kosmos. Przenieś swojego Poszukiwacza na obszar Śluzy na ISS." //Poszukiwacz z wielkiej litery? Przecinki bo wtrącenie?
Mieszkańcy kosmosu - przecinek za nawiasem, bo wtrącenie
Ofensywa obcych - 'z nimi' a nie 'z nim', bo liczba mnoga (obcych), przecinki po 'walkę', 'Życia' i 'tu'
Portal obcych - "(...) lub rzuć kością, żeby zobaczyć gdzie się pojawisz:" //niby wiadomo o co chodzi, ale instrukcje muszą być precyzyjne
Porywacz ciał - przecinki po 'walkę', 'Życia' i 'tu'
Rozbity moduł ISS - moim zdaniem powinno być 'losuj' zamiast 'losujemy'
Maletz, zróbmy to samo dwa razy, bo już widzę u Ciebie to, co sam przeoczyłem i się w ten sposób uzupełniamy
I niech ktoś mnie nauczy jak się używa opcji usermention, bo mnie szlag jasny trafi xD Moderator od siedmiu boleści...
Kult dzieci gwiazd - "Kultyści, jako ochotnika, wysyłają cię w kosmos. Przenieś swojego Poszukiwacza na obszar Śluzy na ISS." //Poszukiwacz z wielkiej litery? Przecinki bo wtrącenie?
Mieszkańcy kosmosu - przecinek za nawiasem, bo wtrącenie
Ofensywa obcych - 'z nimi' a nie 'z nim', bo liczba mnoga (obcych), przecinki po 'walkę', 'Życia' i 'tu'
Portal obcych - "(...) lub rzuć kością, żeby zobaczyć gdzie się pojawisz:" //niby wiadomo o co chodzi, ale instrukcje muszą być precyzyjne
Porywacz ciał - przecinki po 'walkę', 'Życia' i 'tu'
Rozbity moduł ISS - moim zdaniem powinno być 'losuj' zamiast 'losujemy'
Maletz, zróbmy to samo dwa razy, bo już widzę u Ciebie to, co sam przeoczyłem i się w ten sposób uzupełniamy
I niech ktoś mnie nauczy jak się używa opcji usermention, bo mnie szlag jasny trafi xD Moderator od siedmiu boleści...
Ja nawet nie mam Talismana.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Osobiście współczuję i podziwiam was zarazem. jeżeli potrzeba jakieś pliki, plansze do poprawienia zapraszam na priv.
- Rogo
-
- Posty: 6386
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
KARTY - ISS TECHY
Emiter infradźwięków - bestię (ę!!!)
Klon - 'Poszukiwacz' - nie powinno być z wielkiej litery?
Kolczaste miny - jeśli chodzi o to, że odrzuca się paliwo, to kartę należy napisać od nowa
Kontroler - czemu tu jest Robot z wielkiej litery a w Emiterze typy wrogów z małej? 'Poszukiwacz' - nie powinno być z wielkiej litery?
Mega Moc - zajebista nazwa czemu tu jest 'tej Technologi' (i to przez jedno i), a w innych kartach 'tego Techa'? Po 'energetyczną' kropka i nowe zdanie. I zmień 'x 3 punkty' na '3-krotnie' lub 'o 3 punkty' bo mnie, jako matematyka Twój zapis boli.
Modyfikowany pocisk - kropka po ;palną' i nowe zdanie. 'o 3 punkty' a nie '+ 3 pkty'
Oko za oko - przecinek przed 'że'
Płyta kinetyczna - zbędny przecinek
Sejf - przecinek przed 'gdy' i mała litera; Opis nie jest super precyzyjny ale od biedy może być
Skoczek przestrzenny - przecinek po 'dowolny'; zmieniłbym 'i przeprowadzić tam swoją turę (zamiast ruchu)' na 'i go zbadać'. Karta nie precyzuje, że powrót do skoczka to na ten obszar, z którego się zaczęło tę roszadę - niby idzie się domyślić, ale muszę się przyczepić I po powrocie gracz rusza się normalnie czy ten powrót jest zamiast ruchu?
Silnik manewrowy - 'Śilnik' w nazwie; 'jeden' napisałbym cyfrą, a najlepiej tak: 'Tech pozwala zmienić rzut kością o 1.'
Tlen - znowu 'tej Technologi' (znowu przez jedno i) zamiast tego Techa - bardzo nieprofesjonalnie wygląda ten brak konsekwencji w stosowanych zapisach. I albo dzielisz to na dwa zdania (kropka po 'momencie' i dalej z wielkiej litery 'Chroni cię' - dodać 'cię'), albo zmienić szyk na 'Ten Tech, użyty w dowolnym momencie, (...)'. Ewentualnie 'Możesz użyć tego Techa w dowolnym momencie, aby ochronić się (...)'
Zagłuszać - wiadomo o co chodzi, ale zapis kuleje. Proponuję: 'Możesz zagluszyć pracę cyber wszczepu (jej zdolność nie działa) lub zniszczyć jednego cyborga.'
Koniecznie trzeba zdecydować które słowa mają być pisane wielką literą - jeśli chcemy stosować regułę z Talismana, to jest sporo do poprawy!
Dodano po 39 minutach 25 sekundach:
KARTY - MUTACJE
Ghuloza - po 'Ghula' przecinek lub kropka i nowe zdanie z wielkiej litery. Po 'intel' chyba nie powinno być kropki (?)
Konflikt - przecinki po 'posiadasz' i 'je'
Promolekuła - 'DNA' wielkimi literami; Nie 'Dodajesz' a 'Zyskujesz'; dalej zmieniłbym na 'Co turę tracisz po punkcie Życia i Siły. Jeśli któreś z nich spadnie do zera, giniesz. Odrzuć tę kartę gdy odwiedzisz Instytut.'
Super Prędkość - w nazwie jest 'predkość'
KARTY - WSZCZEPY
Auto filtry - śmieszna nazwa Zmień na 'Ten wszczep chroni przed utratą punktów Życia wskutek działania toksycznych stref i toksycznej chmury.'
Broń energetyczna - przecinki przed 'żeby' i 'musisz', bo wtrącenie
Cyber czerep - Kropka po 'kością' i nowe zdanie z wielkiej litery; przecinek po '6', 'Chociaż' z wielkiej litery bo nowe zdanie.
Cyber gun - przecinki przed 'żeby' i 'musisz', bo wtrącenie
Cyber mózg = 'punkt' zamiast 'punkty'
Cybernogi - czepialstwo, ale w celach estetycznych zmieniłbym szyk zdania na 'Ten wszczep pozwala zmienić wynik rzutu kością za ruch o 1 punkt.'
Cyber oczy - zajebista karta. Czy ona coś robi?
Cyber oko - 'powtórzyć' zamiast 'poprawić'; przecinek CHYBA zbędny
Cyber ramie - powinno być 'ramię'
Cyber tarcza - Kropka po 'kością' i nowe zdanie z wielkiej litery; przecinek po '6'; zmieniłbym '5 - 6' na '5 lub 6'
Cybernetyczny pancerz - 'Jeżeli w wyniku przegranej walki tracisz punkt Życia, rzuć kością. Jeżeli wypadnie 4, 5 lub 6, nic się nie stało. Mimo że przegrałeś walkę, nie tracisz punktów Życia.' - nadal nie jest idealnie, ale zdecydowanie lepiej.
Cybernetyczny szkielet - jak wyżej.
Oko szpiegowskie - zmieniłbym na 'Dobierając kary zdarzeń, możesz odrzucić jedną i w jej miejsce wylosować nową. Tę musisz już zaakceptować.'
Pełne przekształcenie - WTF?! '(...) dwiema kośćmi za ruch i dodać (...)'; Ostatnie zdanie zrobiłbym jako zwykłe zdanie z wielkiej litery i bez nawiasu
Protezy - rozumiem, że nic nie robią?
Wampirki - przecinek po 'możesz', bo wprowadza wtrącenie; Sam zapis jest do bani, bo nie precyzuje czy nie można korzystać z pancerzy, czy pozwala sobie odzyskać punkt życia nawet wtedy, gdy przeciwnik się skutecznie obroni.
Wzmocnione plecy - proponuję zapisać 'dodatkowych' zamiast 'dodatkowo'
Mam dosyć, olewam poszukiwaczy i zdarzenia! Może później je sprawdzę. To jest twardy orzech do zgryzienia xD
Emiter infradźwięków - bestię (ę!!!)
Klon - 'Poszukiwacz' - nie powinno być z wielkiej litery?
Kolczaste miny - jeśli chodzi o to, że odrzuca się paliwo, to kartę należy napisać od nowa
Kontroler - czemu tu jest Robot z wielkiej litery a w Emiterze typy wrogów z małej? 'Poszukiwacz' - nie powinno być z wielkiej litery?
Mega Moc - zajebista nazwa czemu tu jest 'tej Technologi' (i to przez jedno i), a w innych kartach 'tego Techa'? Po 'energetyczną' kropka i nowe zdanie. I zmień 'x 3 punkty' na '3-krotnie' lub 'o 3 punkty' bo mnie, jako matematyka Twój zapis boli.
Modyfikowany pocisk - kropka po ;palną' i nowe zdanie. 'o 3 punkty' a nie '+ 3 pkty'
Oko za oko - przecinek przed 'że'
Płyta kinetyczna - zbędny przecinek
Sejf - przecinek przed 'gdy' i mała litera; Opis nie jest super precyzyjny ale od biedy może być
Skoczek przestrzenny - przecinek po 'dowolny'; zmieniłbym 'i przeprowadzić tam swoją turę (zamiast ruchu)' na 'i go zbadać'. Karta nie precyzuje, że powrót do skoczka to na ten obszar, z którego się zaczęło tę roszadę - niby idzie się domyślić, ale muszę się przyczepić I po powrocie gracz rusza się normalnie czy ten powrót jest zamiast ruchu?
Silnik manewrowy - 'Śilnik' w nazwie; 'jeden' napisałbym cyfrą, a najlepiej tak: 'Tech pozwala zmienić rzut kością o 1.'
Tlen - znowu 'tej Technologi' (znowu przez jedno i) zamiast tego Techa - bardzo nieprofesjonalnie wygląda ten brak konsekwencji w stosowanych zapisach. I albo dzielisz to na dwa zdania (kropka po 'momencie' i dalej z wielkiej litery 'Chroni cię' - dodać 'cię'), albo zmienić szyk na 'Ten Tech, użyty w dowolnym momencie, (...)'. Ewentualnie 'Możesz użyć tego Techa w dowolnym momencie, aby ochronić się (...)'
Zagłuszać - wiadomo o co chodzi, ale zapis kuleje. Proponuję: 'Możesz zagluszyć pracę cyber wszczepu (jej zdolność nie działa) lub zniszczyć jednego cyborga.'
Koniecznie trzeba zdecydować które słowa mają być pisane wielką literą - jeśli chcemy stosować regułę z Talismana, to jest sporo do poprawy!
O nie nie, sam się z tym męcz
Dodano po 39 minutach 25 sekundach:
KARTY - MUTACJE
Ghuloza - po 'Ghula' przecinek lub kropka i nowe zdanie z wielkiej litery. Po 'intel' chyba nie powinno być kropki (?)
Konflikt - przecinki po 'posiadasz' i 'je'
Promolekuła - 'DNA' wielkimi literami; Nie 'Dodajesz' a 'Zyskujesz'; dalej zmieniłbym na 'Co turę tracisz po punkcie Życia i Siły. Jeśli któreś z nich spadnie do zera, giniesz. Odrzuć tę kartę gdy odwiedzisz Instytut.'
Super Prędkość - w nazwie jest 'predkość'
KARTY - WSZCZEPY
Auto filtry - śmieszna nazwa Zmień na 'Ten wszczep chroni przed utratą punktów Życia wskutek działania toksycznych stref i toksycznej chmury.'
Broń energetyczna - przecinki przed 'żeby' i 'musisz', bo wtrącenie
Cyber czerep - Kropka po 'kością' i nowe zdanie z wielkiej litery; przecinek po '6', 'Chociaż' z wielkiej litery bo nowe zdanie.
Cyber gun - przecinki przed 'żeby' i 'musisz', bo wtrącenie
Cyber mózg = 'punkt' zamiast 'punkty'
Cybernogi - czepialstwo, ale w celach estetycznych zmieniłbym szyk zdania na 'Ten wszczep pozwala zmienić wynik rzutu kością za ruch o 1 punkt.'
Cyber oczy - zajebista karta. Czy ona coś robi?
Cyber oko - 'powtórzyć' zamiast 'poprawić'; przecinek CHYBA zbędny
Cyber ramie - powinno być 'ramię'
Cyber tarcza - Kropka po 'kością' i nowe zdanie z wielkiej litery; przecinek po '6'; zmieniłbym '5 - 6' na '5 lub 6'
Cybernetyczny pancerz - 'Jeżeli w wyniku przegranej walki tracisz punkt Życia, rzuć kością. Jeżeli wypadnie 4, 5 lub 6, nic się nie stało. Mimo że przegrałeś walkę, nie tracisz punktów Życia.' - nadal nie jest idealnie, ale zdecydowanie lepiej.
Cybernetyczny szkielet - jak wyżej.
Oko szpiegowskie - zmieniłbym na 'Dobierając kary zdarzeń, możesz odrzucić jedną i w jej miejsce wylosować nową. Tę musisz już zaakceptować.'
Pełne przekształcenie - WTF?! '(...) dwiema kośćmi za ruch i dodać (...)'; Ostatnie zdanie zrobiłbym jako zwykłe zdanie z wielkiej litery i bez nawiasu
Protezy - rozumiem, że nic nie robią?
Wampirki - przecinek po 'możesz', bo wprowadza wtrącenie; Sam zapis jest do bani, bo nie precyzuje czy nie można korzystać z pancerzy, czy pozwala sobie odzyskać punkt życia nawet wtedy, gdy przeciwnik się skutecznie obroni.
Wzmocnione plecy - proponuję zapisać 'dodatkowych' zamiast 'dodatkowo'
Mam dosyć, olewam poszukiwaczy i zdarzenia! Może później je sprawdzę. To jest twardy orzech do zgryzienia xD
Ja nawet nie mam Talismana.
- Maletz
-
- Posty: 948
- Rejestracja: sobota 01 lip 2017, 13:16
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Zajmie mi to więcej czasu niż zakładałem, praktycznie każda karta wymaga przeredagowania
- Rogo
-
- Posty: 6386
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Nie no, przejrzałem dopiero jakąś połowę kart i już kilka, a nawet kilkanaście, przepuściłem bez uwag (ale to może dlatego, że straciłem zapał).
Zajmij się Poszukiwaczami i kartami ISS. Resztę, jak widać powyżej, już wstępnie sprawdziłem. I nie wiem czy mam siłę na resztę...
Zajmij się Poszukiwaczami i kartami ISS. Resztę, jak widać powyżej, już wstępnie sprawdziłem. I nie wiem czy mam siłę na resztę...
Ja nawet nie mam Talismana.
- Maletz
-
- Posty: 948
- Rejestracja: sobota 01 lip 2017, 13:16
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Katalog Poszukiwacze:
Astronauta 3 zdolność, przecinek po Techa. Usunąć kropkę po nowego
4 zdolność Rad bez kropki, rzuć z małej (znowu problem zapisu, kostką, kością, 1 kością, 1k6), proponuję "wynik 5-6 oznacza, że kombinezon..."
Auromatron 2 zdolność chodziarz przecinek po ty
3 zdolność , po robota, , po możesz, ę w kontrole, Po z dużej, takiej do usuniecia, przecinek po robot
Predzio 2 zd. , po broń
3 zd. , po nagrody
3 zd. , po uda
Cybrog 2 zd. , po cyborga
4 zd. , po Wszczep
Inkwizytor 2 zd. się przez ę, Poszukiwaczem z dużej, przecinek po mutacje. Rzuć kością i dodaj swoją Intel. Jeżeli wynik jest wyższy OD ich Siły, przecinek po Życia, usunąć kropkę po zabity i spację po nawiasie. Zionięcie zastąpić innym określeniem? Np. miotacz nie jest skuteczny. Odbywacie normalną walkę z tym, że nie rzucasz kością za swój atak (jest na swój atak).
Rajders (proponuję zmianę na Rajder) zd 1 , po kolejny
zd. 2 , po wroga
zd. 3 , spotkanym (napotkanym) zamiast innym, ę w amunicje
Terminator zd. 1 . po karabinem
zd. 2 . w miejsce , po towarzyszy. (Towarzyszy z dużej?) Każdy z nich dodaje 1 do twojej, , po Intel, , po Życia
Astronauta 3 zdolność, przecinek po Techa. Usunąć kropkę po nowego
4 zdolność Rad bez kropki, rzuć z małej (znowu problem zapisu, kostką, kością, 1 kością, 1k6), proponuję "wynik 5-6 oznacza, że kombinezon..."
Auromatron 2 zdolność chodziarz przecinek po ty
3 zdolność , po robota, , po możesz, ę w kontrole, Po z dużej, takiej do usuniecia, przecinek po robot
Predzio 2 zd. , po broń
3 zd. , po nagrody
3 zd. , po uda
Cybrog 2 zd. , po cyborga
4 zd. , po Wszczep
Inkwizytor 2 zd. się przez ę, Poszukiwaczem z dużej, przecinek po mutacje. Rzuć kością i dodaj swoją Intel. Jeżeli wynik jest wyższy OD ich Siły, przecinek po Życia, usunąć kropkę po zabity i spację po nawiasie. Zionięcie zastąpić innym określeniem? Np. miotacz nie jest skuteczny. Odbywacie normalną walkę z tym, że nie rzucasz kością za swój atak (jest na swój atak).
Rajders (proponuję zmianę na Rajder) zd 1 , po kolejny
zd. 2 , po wroga
zd. 3 , spotkanym (napotkanym) zamiast innym, ę w amunicje
Terminator zd. 1 . po karabinem
zd. 2 . w miejsce , po towarzyszy. (Towarzyszy z dużej?) Każdy z nich dodaje 1 do twojej, , po Intel, , po Życia
- Maletz
-
- Posty: 948
- Rejestracja: sobota 01 lip 2017, 13:16
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
I zdarzenia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.