Studnia wieczności a Relikwiarz
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
Studnia wieczności a Relikwiarz
Na karcie relikwiarza pisze, że jeśli posiada go zła postać to nie traci życia w studni wieczności, ale w tejże studni nie ma nic o tym, że źli mają tam tracić życie. Ja grałem zawsze, że tracili, bo dobra postać w Czarcim młynie tez traci. A jak wy gracie?
- Loop
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Zdarzenia - Posty: 110
- Rejestracja: czwartek 22 cze 2006, 12:26
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
Ueee. Zawsze gralem tak jak jest w opisach pol - czyli dobra na Czarcim Mlynie traci zycie, zla na Studni nie robi nic.Isztwan pisze:A jak wy gracie?
Można oczywiście pokusić się o 2 domniemania:
a) Studnia Wieczności zaprojektowana została jako duże wzmocnienie postaci dobrych, które zostało lekko osłabione zagrożeniem Czarciego Młynu.
Analogicznej koncepcji nie przyjęto w ogolę dla postaci złych.
b) W idei było stworzenie takiego samego zagrożenia dla zarówno postaci dobrych jak i złych, ale ktoś zapomniał.
Faktem przemawiającym za ta koncepcja byłoby to, ze postać zła na Studni Wieczności absolutnie nic nie robi. Jest to dla niej pole idealnie obojętne (a może przez to bezpieczne?).
Hmm.
Z racji tak wielkiej niewiadomej grałem zawsze - jak wspomniałem - wedle zapisanych zasad, a nie swoich widzi-mi-się. I dobrze było
Ostatnio zmieniony czwartek 17 lip 2008, 23:29 przez Loop, łącznie zmieniany 1 raz.
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Loop
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Zdarzenia - Posty: 110
- Rejestracja: czwartek 22 cze 2006, 12:26
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
Oczywiście, masz racje. Szczególnie, ze relikwiarz pochodzi z MM, a nie jakiegoś dodatku.Isztwan pisze:jakby nie grać to jest błąd: albo w karcie albo na planszy
Hmm. Hmm.
W sumie... Sprawiłeś, ze zacząłem się skłaniać ku koncepcji b) Od dłuższego czasu bawię się w lekkie przeróbki planszy głównej (dokładnie: od czasu gdy udało mi się ja zeskanować w jednym kawałku), może kiedyś uda się wypuścić wersje fanowska z tym usprawnieniem...
Acha, tak na marginesie - wzmianka o widzi-mi-się była podbudowana sytuacja moja i w spół graczy. Do pewnego momentu pozwalaliśmy sobie na pewne naciąganie zasad, dopuszczanie własnych, ale w końcu skończyło się na tak wielkiej anarchii, ze jednogłośnie wróciliśmy do koncepcji "litery prawa" z zakazem interpretacji rozszerzającej
Ostatnio zmieniony czwartek 17 lip 2008, 23:31 przez Loop, łącznie zmieniany 1 raz.
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: czwartek 10 mar 2005, 10:01
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Płeć:
- Wiek: 43
Ja grałem, że jednak traci, gdyż Studnia Wieczności to dokładna kopia Kapliczki z MiMa. To wygląda po prostu na niedopatrzenie autora.
Ostatnio zmieniony czwartek 17 lip 2008, 23:31 przez Lord Yves, łącznie zmieniany 1 raz.
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
Czytałem dziś przykłady w instrukcji w nadziei, że znajdę jakąś wskazówkę ale nic nie znalazłem.
Loop znam twój ból - jak jakiś fragment instrukcji jest bez sensu to wszyscy zgadzają się, że powinno się coś zrobić ale każdy ma inną koncepcję. I pojawiają się kłótnie. A najgorsze jest jak ktoś się upiera przy swoim zdaniu, chociaż czasem jest nie mniej nielogiczne, bo akurat w tej chwili jest mu to na rękę.
Właśnie miałem się o to zapytaćLord Yves pisze:Ja grałem, że jednak traci, gdyż Studnia Wieczności to dokładna kopia Kapliczki z MiMa
Loop znam twój ból - jak jakiś fragment instrukcji jest bez sensu to wszyscy zgadzają się, że powinno się coś zrobić ale każdy ma inną koncepcję. I pojawiają się kłótnie. A najgorsze jest jak ktoś się upiera przy swoim zdaniu, chociaż czasem jest nie mniej nielogiczne, bo akurat w tej chwili jest mu to na rękę.
Ostatnio zmieniony czwartek 17 lip 2008, 23:31 przez Isztwan, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 9
- Rejestracja: wtorek 23 maja 2017, 22:45
- Płeć:
Re: Studnia wieczności a Relikwiarz
W instrukcji jest też opisany przykład ze Studnią Wieczności gdzie jest wspomniane o złych postaciach tracących tam życie, co wskazywałoby, że błąd jest na planszy. Możliwe też, że w ostatniej chwili wycofano się z tego pomysłu i jeśli tak, to na karcie pozostały tego nieusunięte ślady. Nie do rozstrzygnięcia jeśli trzymać się zasad i opisów dostępnych w grze. 10 batów dla autora za to. Duży błąd w grze.
-
-
- Posty: 2
- Rejestracja: środa 21 cze 2023, 10:39
- Płeć:
Re: Studnia wieczności a Relikwiarz
Mało to logiczne, a przecież logika powinna dominować nad tym co jest napisane na karcie.