Kilka niejasności
- Rogo
 - 
				



 - Posty: 6489
 - Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
 - Lokalizacja: Krzyków
 - Płeć:
 - Wiek: 38
 
Re: Kilka niejasności
Wiesz, Ty na swój sposób też masz rację, bo instrukcja tego nie precyzuje, a swoje rozumowanie wnioskuję z FAQ, też nie opisanego wprost tylko mówiącego o innej (acz podobnej) sytuacji.
Edycja czwarta rozszerzona tej samej gry i ciągle pojawiają się takie babole... Wstyd
			
			
									
									
	
							Edycja czwarta rozszerzona tej samej gry i ciągle pojawiają się takie babole... Wstyd
Ja nawet nie mam Talismana.
			
										
						- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Re: Kilka niejasności
Obawiam się, iż nawet i 10. edycja tej gry tego by nie rozwiązała 
.
			
			
									
									
	
							Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- Pablo
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Kraina Innowacji
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3218
 - Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
 - Lokalizacja: śląskie
 - Płeć:
 - Wiek: 44
 
Re: Kilka niejasności
Kończę ruch na obszarze Proroka. Rzucam kością - wypada "2" i  porównuję wynik z jego kartą. 
"Wylosuj 3 karty Proroka i połóż (BTW nie powinno być umieść?) na swoim obszarze. Następnie musisz odbyć spotkanie wynikające z tego obszaru."
Na obszarze znajdowała się karta Wroga, której nie badałem bo odbywałem spotkanie z NPC. Wylosowałem 3 Wrogów. Umieszczam ich na swoim obszarze i odbywam spotkanie z tymi 4ema Wrogami z tego obszaru?
			
			
									
									
	
										
										
						"Wylosuj 3 karty Proroka i połóż (BTW nie powinno być umieść?) na swoim obszarze. Następnie musisz odbyć spotkanie wynikające z tego obszaru."
Na obszarze znajdowała się karta Wroga, której nie badałem bo odbywałem spotkanie z NPC. Wylosowałem 3 Wrogów. Umieszczam ich na swoim obszarze i odbywam spotkanie z tymi 4ema Wrogami z tego obszaru?
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Re: Kilka niejasności
Tak. Nawet gdybyś wylosował same Przedmioty, to i tak byś musiał zbadać tego Wroga, gdyż instrukcja Proroka mówi, iż musisz wylosować 3 karty i zbadać normalnie obszar.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- fallenmk
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• Krainy Wschodu
• Miecze Czarnoksiężnika
• Poszukiwacze z DnD
• Powrót Kruczej Wiedźmy
• Purpurowy Czerw
• Pułapki w Podziemiach - Posty: 2351
 - Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
 - Płeć:
 
Re: Kilka niejasności
Zostały wylosowane 2 karty na obszarze, każda to wróg z cechą Siły, ale każda z kart ma inny nr spotkania. Czy Poszukiwacz walczy z obydwoma naraz, czy wpierw z jednym wrogiem, a następnie z drugim, o ile nie przegrał pierwszej walki?
			
			
									
									
	
										
										
						- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Re: Kilka niejasności
To drugie.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- Pablo
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Kraina Innowacji
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3218
 - Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
 - Lokalizacja: śląskie
 - Płeć:
 - Wiek: 44
 
Re: Kilka niejasności
Potomek Magii
"Kiedy trafisz na obszar, na którym znajduje się inny Poszukiwacz, możesz podejrzeć jego Zaklęcia.
Następnie możesz odebrać temu Poszukiwaczowi 1 wybrane Zaklęcie lub 1 wybrany Magiczny Przedmiot."
Czy to znaczy, że nie muszę nawet odbywać spotkania z tym Poszukiwaczem, wystarczy, że "trafię na jego obszar". Mogę badać obszar i np. losować kartę Przygody i go ograbić z Zaklęcia?
			
			
									
									
	
										
										
						"Kiedy trafisz na obszar, na którym znajduje się inny Poszukiwacz, możesz podejrzeć jego Zaklęcia.
Następnie możesz odebrać temu Poszukiwaczowi 1 wybrane Zaklęcie lub 1 wybrany Magiczny Przedmiot."
Czy to znaczy, że nie muszę nawet odbywać spotkania z tym Poszukiwaczem, wystarczy, że "trafię na jego obszar". Mogę badać obszar i np. losować kartę Przygody i go ograbić z Zaklęcia?
- 
				loooki
 - 
				

 - Posty: 1860
 - Rejestracja: czwartek 07 gru 2017, 12:15
 - Lokalizacja: kuj-pom
 - Płeć:
 - Wiek: 44
 
Re: Kilka niejasności
To jest chyba rozpatrywane jako spotkanie.
Bo tak to mozna by zaprac przedmiot, zrobic spotkanie -zmłucic - i zabrac jeszcz jeden.
			
			
									
									
	
										
										
						Bo tak to mozna by zaprac przedmiot, zrobic spotkanie -zmłucic - i zabrac jeszcz jeden.
- Arthan
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• Generator Kart - Posty: 2220
 - Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
 - Lokalizacja: Trójmiasto
 - Płeć:
 - Wiek: 38
 
- Pablo
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Kraina Innowacji
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3218
 - Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
 - Lokalizacja: śląskie
 - Płeć:
 - Wiek: 44
 
Re: Kilka niejasności
No właśnie nie ma tam słowa o "odbyciu spotkania", tylko zakończenie ruchu na obszarze tego Poszukiwacza.
Podwójnego ograbienia nie brałem pod uwagę. To już chyba przesada.
Bardziej badanie obszaru tj. np. losowanie karty i ograbienie.
Czarownica ma w pewnym stopniu podobny zapis, ale tam jest wyraźnie mowa o spotkaniu.
"Każdemu spotkanemu Poszukiwaczowi możesz odebrać (bez względu na to czy wdasz się z nim w walkę lub będziesz
próbował go omamić) jednego Przyjaciela ( z wyjątkiem Dziewicy, Jednorożca i Księżniczki)."
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Re: Kilka niejasności
Łowca Nagród z Miasta ma identyczny zapis, co Potomek Magii.
Osobiście bym uznał, iż możesz zabrać kartę, a następnie zdecydować, czy badasz Poszukiwacza, czy obszar.
			
			
									
									
	
							Osobiście bym uznał, iż możesz zabrać kartę, a następnie zdecydować, czy badasz Poszukiwacza, czy obszar.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- Pablo
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Kraina Innowacji
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3218
 - Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
 - Lokalizacja: śląskie
 - Płeć:
 - Wiek: 44
 
Re: Kilka niejasności
W Katakliźmie wylosowane karty Zdarzeń, których nikt nie zbadał zostają na planszy? I Iluzjonistka może takie karty przesunąć na swój obszar?
			
			
									
									
	
										
										
						- 
				FajnyGnom
 - 
				

 - Posty: 34
 - Rejestracja: czwartek 20 gru 2018, 23:47
 - Płeć:
 
- DzieX
 - 
				

 - Posty: 773
 - Rejestracja: niedziela 19 lut 2023, 20:04
 - Lokalizacja: Nadarzyn
 - Płeć:
 - Wiek: 39
 - Kontakt:
 
Re: Kilka niejasności
A jak jest w przypadku walki na Koronie Władzy? Za każdym razem można odebrać taki przedmiot i na dodatek walczyć? W opisie stoi "Kiedy trafisz na obszar". Czy rozpatrujemy tu zatem tylko sytuacje gdy Potomek Magii (Poszukiwacz) wykona ruch?
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Re: Kilka niejasności
Chyba musisz wykonac ruch. Na KW teafic mozesz tylko raz, a potem juz tam jestes. Zdaje sie w FAQ na temat poszukiwacza Zabojcy o tym bylo.
			
			
									
									
	
							Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- Rogo
 - 
				



 - Posty: 6489
 - Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
 - Lokalizacja: Krzyków
 - Płeć:
 - Wiek: 38
 
Re: Kilka niejasności
Jak od kilku tur stoisz na tym samym obszarze co inny Poszukiwacz, to nie trafiasz na ten obszar, więc popieram powyższą interpretację.
Ja nawet nie mam Talismana.