O ile się nie mylę, to rzucasz mini wraz ze zwykłymi kośćmi za ruch, tyle że one określają jakimi NPCami należy poruszyć.
Talisman Magia i Miecz Smoki
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Odyn
-
- Posty: 906
- Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 34
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Ja grałem 2x ze Smokami. Były to fest długie rozgrywki, może i troszkę męczące. Ale nie żałuję zakupu. Może nie warto ich łączyć z NPC Żniwiarza i Wilkołaka, bo wtedy za dużo jest rzeczy do pilnowania. Aczkolwiek Smocza Wieża jest duuużo fajniejsza od tej drugiej nakładki (Kraina Smoków?)
Ciekawi Poszukiwacze + dodatek autorski Smocze Ziemie i Smoków mamy pod dostatkiem.
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13472
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Taką i dorzucić jeszcze dodatek Smoki erestora 
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Odyn
-
- Posty: 906
- Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 34
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
W sumie jedyne co mogę zarzucić temu dodatkowi to podwyższony (o kilka poprzeczek) poziom trudności na samym starcie gry. Pamiętam, że talia Przygód + talia Smoczych Ziem wcale nam sytuacji wtedy nie ułatwiły i generalnie była masakra. Nie szło za bardzo rozwinąć postaci - bardzo często walki przegrywało się 1-2 oczkami, nie rzadkie remisy wcale nie dostarczały jakiegokolwiek entuzjazmu (niemal traktowane jak porażki), ale za to finał rozgrywki był mega udany i zażarty. Oczywiście instrukcja faktycznie w pewnych momentach nie przemawiała do mnie ludzkim głosem (może jest spisana po smoczemu?) i to też powodowało przestoje, bo kminiliśmy jak coś zinterpretować. Tym niemniej z chęcią bym znów odpalił Smoki wraz ze Smoczą Wieżą na planszy i przeżył tę masakrę, ze ścigającym Żniwiarzem i Wilkołakiem
musiałoby tylko usiąść do rozgrywki 4 skupionych, żądnych gry/korony ludzi (podcZas tamtej gry niestety ale jedna z osób mocno nas spowalniała).
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
- kotlet
-
- Posty: 225
- Rejestracja: poniedziałek 03 wrz 2018, 11:19
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
mnie z kolei w druga mańkę. jak widzę po krótkim czasie jak solidnie można się skoksować, to mam ochotę zmienić w trakcie gry wymienianie trofeów przy 14 punktach. amazonka, minotaur czy kolega z toporem wielkości empire state building zaginają czasem czasoprzestrzeń z rozwojem postaci.
albo karty takie jak ziomeczek, u którego łuski wymienia się 1 za 1 na moc lub siłę
rozumiem, że to jakaś rekompensata za smoki czy czasem obligatoryjne ciągniecie ich talii, ale bez przesady :I
nie mniej jednak dodatek udany, postaci bardzo fajne, szkoda, że tylko dwie, trzy grywalne poza 'smokami'.
albo karty takie jak ziomeczek, u którego łuski wymienia się 1 za 1 na moc lub siłę
nie mniej jednak dodatek udany, postaci bardzo fajne, szkoda, że tylko dwie, trzy grywalne poza 'smokami'.
- Odyn
-
- Posty: 906
- Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 34
Re: Talisman Magia i Miecz Smoki
Dlatego warto mieć Smocze Ziemie, które chociaż troszkę rekompensują granie Poszukiwaczami z dodatku Smoki bez gry z tym dodatkiem 
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley