Mamy tutaj zagwozdkę
Teleportacja w tej krainie.
- 
				Ahmix
 - 
				

 - Posty: 1
 - Rejestracja: niedziela 26 cze 2016, 14:39
 - Płeć:
 
Teleportacja w tej krainie.
Mam pytanie, jeśli mam dodatek Las, który według zasad należy do krainy zewnętrznej to jeśli będę miał teleportację do dowolnego miejsca znajdującego się w tej krainie będąc przypuśćmy poza lasem w krainie zewnętrznej. To czy mogę teleportować się na pole znajdujące się przed Spotkaniem z Przeznaczeniem, wylosować ścieżkę i w następnej turze spotkać się z nim?
Mamy tutaj zagwozdkę
  :?:
			
			
									
									
	
										
										
						Mamy tutaj zagwozdkę
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Re: Teleportacja w tej krainie.
Hej,
Pierwej rzecz - Las nie jest częścią Krainy Zewnętrznej, tylko swoją własną, unikalną Krainą. Ta zasada dotyczy każdej innej planszy, a nawet tych dwóch kart, które także są osobnymi Krainami, a nie jedną dwukartową.
A więc nie możesz się teleportować Krainy Zewnętrznej do Krainy Lasu. Aczkolwiek, jak już znajdujesz się w Krainie Lasu, to możesz teleportować się na obszar Spotkania z Przeznaczeniem.
			
			
									
									
	
							Pierwej rzecz - Las nie jest częścią Krainy Zewnętrznej, tylko swoją własną, unikalną Krainą. Ta zasada dotyczy każdej innej planszy, a nawet tych dwóch kart, które także są osobnymi Krainami, a nie jedną dwukartową.
A więc nie możesz się teleportować Krainy Zewnętrznej do Krainy Lasu. Aczkolwiek, jak już znajdujesz się w Krainie Lasu, to możesz teleportować się na obszar Spotkania z Przeznaczeniem.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- 
				Logan
 - 
				

 - Posty: 1
 - Rejestracja: środa 17 paź 2018, 13:17
 - Płeć:
 
Re: Teleportacja w tej krainie.
1. Czy można używać czaru teleportacji w krainie wewnętrznej ??
2. Czy grając z dodatkiem SMOKI i nakładką z SMOCZĄ WIEŻĄ trzeba w którymś momencie posiadać talizman żeby wejść na koronę władzy ??
			
			
													2. Czy grając z dodatkiem SMOKI i nakładką z SMOCZĄ WIEŻĄ trzeba w którymś momencie posiadać talizman żeby wejść na koronę władzy ??
					Ostatnio zmieniony środa 17 paź 2018, 13:31 przez Mały Nemo, łącznie zmieniany 1 raz.
					
Powód: Wiara a wieża, to dwie różne rzeczy ;). //N.
			
									
	
										
										
						Powód: Wiara a wieża, to dwie różne rzeczy ;). //N.
- 
				Fenrisek
 - 
				

 - Posty: 336
 - Rejestracja: piątek 03 lis 2017, 19:42
 - Lokalizacja: Biała Podlaska
 - Płeć:
 
Re: Teleportacja w tej krainie.
1. Z oficjalnych kart jest tylko relikt z gór który pozwala na teleportacje w krainie wewnętrznej.
			
			
									
									
	
										
										
						- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Re: Teleportacja w tej krainie.
Hey,
1. Nie, w Krainie Wewnętrznej nie można użyć Zaklęcia Teleportacji (jest to na nim wprost napisane).
2. Nakładka Smocza Wieża nie wymaga posiadania Talizmanu, aczkolwiek nakładka Kraina Smoków już tak.
Dodano po 1 minucie 20 sekundach:
Jest jeszcze płaszcz piór w Podziemiach.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- Arthan
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• Generator Kart - Posty: 2220
 - Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
 - Lokalizacja: Trójmiasto
 - Płeć:
 - Wiek: 38
 
Re: Teleportacja w tej krainie.
Anielska cierpliwość