bardzo proszę o wyjaśnienie: 
Jak rozpatrywać Kartę NIEZNAJOMY,
np. CENTAUR (karta LASU)
z których w treści nie wynika czy po rozpatrzeniu zostawiamy Kartę na tym obszarze do końca gry, czy też odrzucamy na stos Kart odrzuconych?Jak rozpatrywać takie KARTY, 
(jakiś czas temu pytał o podobną sytuację w sprawie kart MIEJSCE i dostałem odpowiedź, że karty zostawiamy na obszarze, czy w przypadku Nieznajomego jest tak samo?
			
			
									
									Kilka pytań do wyjaśnienia
- 
				MarcinM79
 - 
				

 - Posty: 17
 - Rejestracja: sobota 20 sty 2018, 15:55
 - Płeć:
 
- Bludgeon
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6320
 - Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
 - Lokalizacja: Trójmiasto
 - Płeć:
 
Re: Kilka pytań do wyjaśnienia
Jeśli nie jest napisane że spada to zostaje.
O ile dobrze pamiętam to centaur opuszcza planszę tylko przy wyniku 5-6.
			
			
									
									
	
							O ile dobrze pamiętam to centaur opuszcza planszę tylko przy wyniku 5-6.
What a view.
			
										
						- 
				boreotz321
 - 
				

 - Posty: 10
 - Rejestracja: środa 07 cze 2017, 17:20
 - Płeć:
 
Re: Kilka pytań do wyjaśnienia
Witam ponownie Mam kolejne pytania 
1 Czy jak jestem uwięziony w świątyni i w następnej turze rzucę 4,5 lub 6 to o tyle idę pul czy zostaje w miejscu ?
2 Czy można rzucać sobie zaklęcia nie mając celu tylko po to by sobie wziąć nowe zaklęcie o ile mam taki przywilej na danej postaci lub karty przygody ?
3 Zakończenie korona ognia jeśli z krainy wewnętrznej (z korony władzy) mam się przenieść na dowolny obszar, w pozostałych krainach to rozpatruje ten obszar jeszcze. Czy tam kończy mi się tura i każdy z pozostałych graczy jeśli byli gdziekolwiek w krainie wewnętrznej i też się przemieszczają do innych krain to rozpatrują dane obszary czy już nie ?
4 Mam dwie karty przygody Na maridzka sułtanka i są na niej dwa żetony spalonej ziemi i mam kultystę ognia i jak go się pokona to pali tyle kart z wierzchu talli za każdy żeton spalonej ziemi i czy z sułtanki też się bierze to pod uwagę ? Oraz czy ifrycki łupierzca dodaje punkty do skuteczności swojego za te żetony co kultysta ?
5 Grając z zakończeniem Narodziny Bohatera odkrywam kartę Sułtański dżin i piszę zabij jednego potwora czy za to dostane dodatkowo żeton losu ?
6 Grając z zakończeniem Narodziny Bohatera mając początkową wartość losu 3, pokonując wroga moja wartość losu wynosi 2 , za pokonanie wroga dostaje los czyli odzyskuję początkową wartość, czy w tym przypadku także dostaje ten dodatkowy los za odzyskanie ?
			
			
									
									
	
										
										
						1 Czy jak jestem uwięziony w świątyni i w następnej turze rzucę 4,5 lub 6 to o tyle idę pul czy zostaje w miejscu ?
2 Czy można rzucać sobie zaklęcia nie mając celu tylko po to by sobie wziąć nowe zaklęcie o ile mam taki przywilej na danej postaci lub karty przygody ?
3 Zakończenie korona ognia jeśli z krainy wewnętrznej (z korony władzy) mam się przenieść na dowolny obszar, w pozostałych krainach to rozpatruje ten obszar jeszcze. Czy tam kończy mi się tura i każdy z pozostałych graczy jeśli byli gdziekolwiek w krainie wewnętrznej i też się przemieszczają do innych krain to rozpatrują dane obszary czy już nie ?
4 Mam dwie karty przygody Na maridzka sułtanka i są na niej dwa żetony spalonej ziemi i mam kultystę ognia i jak go się pokona to pali tyle kart z wierzchu talli za każdy żeton spalonej ziemi i czy z sułtanki też się bierze to pod uwagę ? Oraz czy ifrycki łupierzca dodaje punkty do skuteczności swojego za te żetony co kultysta ?
5 Grając z zakończeniem Narodziny Bohatera odkrywam kartę Sułtański dżin i piszę zabij jednego potwora czy za to dostane dodatkowo żeton losu ?
6 Grając z zakończeniem Narodziny Bohatera mając początkową wartość losu 3, pokonując wroga moja wartość losu wynosi 2 , za pokonanie wroga dostaje los czyli odzyskuję początkową wartość, czy w tym przypadku także dostaje ten dodatkowy los za odzyskanie ?
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Re: Kilka pytań do wyjaśnienia
1. "Pól" - prosze...
Oraz "jest napisane", a nie "pisze".
Generalnie o tyle obszarow sie poruszasz, choc o ile pamietam w polskiej wersji jezykowej to zostalo zmienione na to, iz nastepnie rzucasz koscia za ruch.
2. Nie, kazde Zaklecie musi miec jakis cel i musi wywolac jakis efekt. Jesli nie mozesz wywolac jakiegokolwiek efektu, nie mozesz go rzucic.
3. Nie pamietam, zapodaj text karty. Ty chyba nie badasz, a Twoi przeciwnicy na pewno nie badaja.
4. Chyba nie, bo one znajduja sie na karcie, a nie na obszarze. Zapodaj text karty, to sie rozstrzygnie.
5. Nie zapodales textu karty, wiec trudno stwierdzic, ale o ile pamietam, zetony losu otrzymujesz jedynie po zabiciu wroga w jakiejkolwiek walce.
6. Masz 2 punkty losu, wiec odzyskujesz 1 punkt losu i nic wiecej. Nie otrzymujesz extra punktu zs wyrownanie swojego losu z jego wartoscia poczatkowa.
			
			
									
									
	
							Oraz "jest napisane", a nie "pisze".
Generalnie o tyle obszarow sie poruszasz, choc o ile pamietam w polskiej wersji jezykowej to zostalo zmienione na to, iz nastepnie rzucasz koscia za ruch.
2. Nie, kazde Zaklecie musi miec jakis cel i musi wywolac jakis efekt. Jesli nie mozesz wywolac jakiegokolwiek efektu, nie mozesz go rzucic.
3. Nie pamietam, zapodaj text karty. Ty chyba nie badasz, a Twoi przeciwnicy na pewno nie badaja.
4. Chyba nie, bo one znajduja sie na karcie, a nie na obszarze. Zapodaj text karty, to sie rozstrzygnie.
5. Nie zapodales textu karty, wiec trudno stwierdzic, ale o ile pamietam, zetony losu otrzymujesz jedynie po zabiciu wroga w jakiejkolwiek walce.
6. Masz 2 punkty losu, wiec odzyskujesz 1 punkt losu i nic wiecej. Nie otrzymujesz extra punktu zs wyrownanie swojego losu z jego wartoscia poczatkowa.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- Bludgeon
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6320
 - Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
 - Lokalizacja: Trójmiasto
 - Płeć:
 
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Re: Kilka pytań do wyjaśnienia
Too late 
			
			
									
									
	
							Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- jerek95
 - 
				


 - Posty: 137
 - Rejestracja: sobota 25 mar 2017, 08:56
 - Lokalizacja: Lublin
 - Płeć:
 - Wiek: 30
 
Re: Kilka pytań do wyjaśnienia
Wydaje mi się, że w zasadach jest, iż w następnej turze (po wyjściu z uwięzienia) rzucasz za ruch.boreotz321 pisze: ↑sobota 24 lut 2018, 13:07 Witam ponownie Mam kolejne pytania
1 Czy jak jestem uwięziony w świątyni i w następnej turze rzucę 4,5 lub 6 to o tyle idę pul czy zostaje w miejscu ?