Dzisiaj miałem następującą sytuacje:
Losuje na obszarze 3 karty. Każda z tych kart okazuje się być wrogiem i każda posiadała nr 2. Zgodnie z instrukcją muszę je w takim razie rozpatrzyć zgodnie z kolejnością losowania. Każdy z tych wrogów posiada sile. Teoretycznie sumuje ich sile i toczymy jedną walkę, ale...
Akcja toczy się w lesie i wrogowie mają powiązania z losem. Pierwszy wylosowany ma zapis, że jeśli nie jestem związany z żadną stroną losu (a nie byłem, bo nie miałem nawet jednego żetonu), to moja tura się natychmiast kończy.
Jak prawidłowo rozpatrzyć takie cholerstwo? Walcze czy nie walczę?
			
			
									
									Kolejność rozpatrywania
- 
				kingbrucelee
 - 
				

 - Posty: 33
 - Rejestracja: środa 15 mar 2017, 21:09
 - Lokalizacja: Racibórz
 - Płeć:
 - Wiek: 42
 
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Re: Kolejność rozpatrywania
Skoro natychmiast się kończy, to natychmiast się kończy - więc nie walczysz. Podaj nazwy wszystkich kart, które wylosowałeś, bo może i one coś zmieniają.
			
			
									
									
	
							Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- 
				kingbrucelee
 - 
				

 - Posty: 33
 - Rejestracja: środa 15 mar 2017, 21:09
 - Lokalizacja: Racibórz
 - Płeć:
 - Wiek: 42
 
Re: Kolejność rozpatrywania
Już nie pamietam co to były za karty, ale w zasadzie odpowiedziałeś na moje pytanie. Dzięki.Nemomon pisze:Skoro natychmiast się kończy, to natychmiast się kończy - więc nie walczysz. Podaj nazwy wszystkich kart, które wylosowałeś, bo może i one coś zmieniają.