Opis rozgrywek turniejowych (i może nie tylko)
- Burjaufojad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Mała Magia i Miecz - Posty: 681
- Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 53
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
Zerknij sobie na regulamin turnieju - nic o tym nie ma.
Ale spoko, ocenię w jaki sposób to ogarnąć żeby było jak najbardziej klarownie i się poprawi instrukcję / opisy.
Arai mi wspominała, że wylosowała Siłę Herkulesa, a jedyny pozostały gracz był w Otchłani i nie wykonywała zupełnie tur. Czy tak powinno być?
Ale spoko, ocenię w jaki sposób to ogarnąć żeby było jak najbardziej klarownie i się poprawi instrukcję / opisy.
Arai mi wspominała, że wylosowała Siłę Herkulesa, a jedyny pozostały gracz był w Otchłani i nie wykonywała zupełnie tur. Czy tak powinno być?
- Burjaufojad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Mała Magia i Miecz - Posty: 681
- Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 53
- Burjaufojad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Mała Magia i Miecz - Posty: 681
- Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 53
... myślę, że razem z Jarem to najwięksi pechowcy turnieju. Oboje grają dobrze, oboje nie grają dalej.
Z tego co pamiętam nie miała szczęścia w I-szej partii ...
W partii o której piszesz weszła na KW i wylosowała Siłę Herkulesa. Jedyną skuteczną strategią dla atakowanych jest dać nogę do Otchłani i tak Cyprian zrobił. Mamy teraz 2 wyjścia: albo uda się zablokować w Otchłani pasem podprzestrzennym (w Królestwie Chaosu) albo nie i wtedy trzeba wyjść (i poddać się atakom Siły H). Tu normalnie partia się kończy ale:
- z Otchłani przez Wir wychodzi się w Mieście, Wiosce, Jaskini Czarownika (skąd do Otchłani można wrócić) albo przy "6" wracamy na poczatek Otchlani
- Cyprian miał tyle szczęścia, że wracał, i wracał, i wracał aż tak się napakował (o co w Otchłani nie trudno), że już wracać nie musiał (Siła 24).
Jeżeli po dojściu do KW gracz powinien ZAWSZE wygrać to po co zakończenia alternatywne ?
Otchłań daje praktycznie jedyną szansę na wygraną vs Siła H i Cyprian tę szansę wykorzystał. Inna sprawa, że ataki Siły należy tak wykorzystać tak aby zminimalizować szansę powrotu celu do Otchłani (zabrać skoczka czy mag przedmiot który można oddać Czarodziejowi za powrót) a nie na przykład wytrzymałość ...
Podsumowując: Arai ma rację, że nudnym i frustrującym jest siedzenie i patrzenie jak cel się pakuje a ty nic nie możesz zrobić, ale nic z tym zrobić nie chcę - są zakończenia lepsze (Puszka czy Król Smoków) i są gorsze (Sila i Korona). Od tego są czary (których w oryginalnej Sile nie można używać) aby grę kontrolować ... :-k
Z tego co pamiętam nie miała szczęścia w I-szej partii ...
W partii o której piszesz weszła na KW i wylosowała Siłę Herkulesa. Jedyną skuteczną strategią dla atakowanych jest dać nogę do Otchłani i tak Cyprian zrobił. Mamy teraz 2 wyjścia: albo uda się zablokować w Otchłani pasem podprzestrzennym (w Królestwie Chaosu) albo nie i wtedy trzeba wyjść (i poddać się atakom Siły H). Tu normalnie partia się kończy ale:
- z Otchłani przez Wir wychodzi się w Mieście, Wiosce, Jaskini Czarownika (skąd do Otchłani można wrócić) albo przy "6" wracamy na poczatek Otchlani
- Cyprian miał tyle szczęścia, że wracał, i wracał, i wracał aż tak się napakował (o co w Otchłani nie trudno), że już wracać nie musiał (Siła 24).
Jeżeli po dojściu do KW gracz powinien ZAWSZE wygrać to po co zakończenia alternatywne ?
Otchłań daje praktycznie jedyną szansę na wygraną vs Siła H i Cyprian tę szansę wykorzystał. Inna sprawa, że ataki Siły należy tak wykorzystać tak aby zminimalizować szansę powrotu celu do Otchłani (zabrać skoczka czy mag przedmiot który można oddać Czarodziejowi za powrót) a nie na przykład wytrzymałość ...
Podsumowując: Arai ma rację, że nudnym i frustrującym jest siedzenie i patrzenie jak cel się pakuje a ty nic nie możesz zrobić, ale nic z tym zrobić nie chcę - są zakończenia lepsze (Puszka czy Król Smoków) i są gorsze (Sila i Korona). Od tego są czary (których w oryginalnej Sile nie można używać) aby grę kontrolować ... :-k
Wasz Niedozajebicia
- arai
-
- Posty: 1664
- Rejestracja: poniedziałek 17 maja 2010, 02:06
- Lokalizacja: Wonderland
- Płeć:
- Wiek: 33
- abubu
-
- Posty: 6318
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
piwko? jakieś papu? wc? papierosek? ... opcji jest wiele, a to tylko niektóre z nicharai pisze:(...) ale żeby osoba, która wylosuje Siłę Herkulesa miała też jakąś opcję oprócz czekania.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Można tak pójść. Opcjonalnie, może skakać po wrogach, a jak ci się skoń czą, to co turę losuję kartę przygody - jeżeli to wróg, to z nim walczy, jeżeli nie, to odrzuca.Dontoh pisze:Np, gdy Herkules nie ma kogo atakowac, moze skakac po krainie i badac obszary
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- arai
-
- Posty: 1664
- Rejestracja: poniedziałek 17 maja 2010, 02:06
- Lokalizacja: Wonderland
- Płeć:
- Wiek: 33
Skakanie po całej planszy, to trochę przesada znowu na rzecz Herkulesa moim zdaniem. Powinien wykonywać normalny ruch i badać obszary, oczywiście tylko w sytuacji kiedy nie może się teleportować na innego gracza.
Abubu nie liczyłabym aż na taką uczciwość gracza, żeby go zostawić sam na sam i niech robi co chce i zawoła mnie jak będzie już miał 100 siły ;P
Abubu nie liczyłabym aż na taką uczciwość gracza, żeby go zostawić sam na sam i niech robi co chce i zawoła mnie jak będzie już miał 100 siły ;P
"Podczas srogiej zimy zrozumiałem, że we mnie jest niezwyciężone lato."