Przytoczyłem cały opis. Przy ostatniej grze nasuwa mi się pytanie: co z Siłą i Mocą? Zachowuje się, czy ma się te startowe nowego Poszukiwacza? Jeśli tak, to co, jeśli posiadałem mniejszą statystykę, niż mój nowy Poszukiwacz ma wyjściową? Jeśli nie, to jaki sens ma ta karta?
Hinduski Mag
- Łosiu
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Konteksty
• Krasnoludzka Kopalnia - Posty: 331
- Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
- Lokalizacja: Krosno/Poznań
- Płeć:
- Wiek: 35
- Kontakt:
Hinduski Mag
"Nieznany Mag proponuje ci reinkarnację w postaci jednego z Poszukiwaczy, którzy nie biorą udziału w grze. Jeżeli przystajesz na tę propozycję, wyciągnij losowo jedną z niewykorzystanych Kart Poszukiwaczy i odłóż własną. Po tej zamianie masz 1 mieszek złota i 4 punkty Wytrzymałości. Możesz też zachować posiadane wcześniej Karty Przyjaciół i Przedmiotów. Mag po spełnieniu życzeń znika."
Przytoczyłem cały opis. Przy ostatniej grze nasuwa mi się pytanie: co z Siłą i Mocą? Zachowuje się, czy ma się te startowe nowego Poszukiwacza? Jeśli tak, to co, jeśli posiadałem mniejszą statystykę, niż mój nowy Poszukiwacz ma wyjściową? Jeśli nie, to jaki sens ma ta karta?
Przytoczyłem cały opis. Przy ostatniej grze nasuwa mi się pytanie: co z Siłą i Mocą? Zachowuje się, czy ma się te startowe nowego Poszukiwacza? Jeśli tak, to co, jeśli posiadałem mniejszą statystykę, niż mój nowy Poszukiwacz ma wyjściową? Jeśli nie, to jaki sens ma ta karta?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24328
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Generalnie w MiM nie daje się żetonów Siły i Mocy za startowe wartości, bowiem te i tak nie mogą spaść niżej (poza Symbiotem z WKO oraz Mumią z Miasta), więc po zmianie Poszukiwacza Twoje posiadane żetony Siły i Mocy się nie zmieniają. Aczkolwiek tak, jeżeli Poszukiwacz miał większą lub mniejszą Siłę/Moc niźli gracza nowy Poszukiwacz, to Twoja całkowita Siła/Moc nowego Poszukiwacza będzie inna.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Łosiu
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Konteksty
• Krasnoludzka Kopalnia - Posty: 331
- Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
- Lokalizacja: Krosno/Poznań
- Płeć:
- Wiek: 35
- Kontakt:
Ja tam daję, zresztą sugerowany instrukcją. Suma wartości na żetonach ma odzwierciedlać aktualną Siłę/Moc Poszukiwacza, więc te startowe jak najbardziej powinny leżeć jako żetoniki.Nemomon pisze:Generalnie w MiM nie daje się żetonów Siły i Mocy za startowe wartości
Odpowiedziałeś tak, że można to rozumieć zarówno jako przeczenie, jak i negację...Aczkolwiek tak, jeżeli Poszukiwacz miał większą lub mniejszą Siłę/Moc niźli gracza nowy Poszukiwacz, to Twoja całkowita Siła/Moc nowego Poszukiwacza będzie inna.
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 33
- Kontakt:
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
Niekoniecznie jest martwa - czasem ktoś z niej korzystał, ale fakt rzadko. Cały problem tej Karty polega na odpowiednim momencie pojawienia się w grze. Najlepszy okres to początkowa faza gry, później to rożnie. Ja jak na razie sam skorzystałem z niej raz tylko.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Łosiu
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Konteksty
• Krasnoludzka Kopalnia - Posty: 331
- Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
- Lokalizacja: Krosno/Poznań
- Płeć:
- Wiek: 35
- Kontakt:
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
wiesz, do końca nie jest to sprecyzowane - osobiście graliśmy zawsze z takim zapisem:
Po zmianie masz 1 mz, 4 punkty Wytrzymałości oraz Moc i Siłę nowego Poszukiwacza.
Moim zdaniem jest to bliższe prawdy tego co autor miał na myśli.
Po zmianie masz 1 mz, 4 punkty Wytrzymałości oraz Moc i Siłę nowego Poszukiwacza.
Moim zdaniem jest to bliższe prawdy tego co autor miał na myśli.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
Nie ma dobrej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ karta pochodzi z polskiego dodatku.
To o czym mówi Nemo jest bardzo istotne. Jeśli żetonami zaznaczasz dodatkowe punkty Siły, to zmieniając Poszukiwacza i nie ruszając żetonów poziom Siły ci się zmieni, ale o różnicę w Sile startowej.
Osobiście bym zaryzykował stwierdzenie, że w planie był restart statystyk. Celem tej karty po prostu było danie możliwości zamiany nędznego Poszukiwacza na innego.
W retuszach została zatwierdzona taka wersja:
"Mag proponuje ci reinkarnację. Możesz podmienić kartę swego Poszukiwacza lub Giermka na losową spośród niewykorzystanych kart Poszukiwaczy. Zachowujesz dobytek, Przyjaciół, Czary i punkty Wytrzymałości. Jeśli wymieniłeś Poszukiwacza, zachowujesz punkty Siły i Mocy (ponad wartości z początku gry). Pod koniec tury mag znika - odłóż tę kartę."
To o czym mówi Nemo jest bardzo istotne. Jeśli żetonami zaznaczasz dodatkowe punkty Siły, to zmieniając Poszukiwacza i nie ruszając żetonów poziom Siły ci się zmieni, ale o różnicę w Sile startowej.
Osobiście bym zaryzykował stwierdzenie, że w planie był restart statystyk. Celem tej karty po prostu było danie możliwości zamiany nędznego Poszukiwacza na innego.
W retuszach została zatwierdzona taka wersja:
"Mag proponuje ci reinkarnację. Możesz podmienić kartę swego Poszukiwacza lub Giermka na losową spośród niewykorzystanych kart Poszukiwaczy. Zachowujesz dobytek, Przyjaciół, Czary i punkty Wytrzymałości. Jeśli wymieniłeś Poszukiwacza, zachowujesz punkty Siły i Mocy (ponad wartości z początku gry). Pod koniec tury mag znika - odłóż tę kartę."
- Krzysiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
- Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
- Kontakt:
- Burjaufojad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Mała Magia i Miecz - Posty: 681
- Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 53
Gramy prawie jak napisał Art (po prostu wymieniamy wyłącznie kartę Poszukiwacza - cała reszta zostaje):
jeden wyjątek to: za każde 5 mieszków możesz dołożyć jednego Poszukiwacza do wylosowanych i wybrać tego, który pasuje - przynajmniej jest po co zbierać złoto ...
Krzysiek:
uwaga "wybór Poszukiwacza" to będzie jedna z najlepszych kart w Przygodach ...
szczególnie przy grze z giermkami :twisted:
jeden wyjątek to: za każde 5 mieszków możesz dołożyć jednego Poszukiwacza do wylosowanych i wybrać tego, który pasuje - przynajmniej jest po co zbierać złoto ...
Krzysiek:
uwaga "wybór Poszukiwacza" to będzie jedna z najlepszych kart w Przygodach ...
szczególnie przy grze z giermkami :twisted:
Wasz Niedozajebicia
- Krzysiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
- Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
- Kontakt:
Nie, jeśli Poszukiwacze będą choć z grubsza wyrównani.Burjaufojad pisze:uwaga "wybór Poszukiwacza" to będzie jedna z najlepszych kart w Przygodach ...
A jeśli ktoś gra z nierównymi Poszukiwaczami to może grać też z nierównymi Przygodami.
Either way, not a concern.
Tak, w tym wypadku jest duże pole do przegięć. Ale też gra z giermkami nie interesuje mnie w najmniejszym stopniu.Burjaufojad pisze:szczególnie przy grze z giermkami
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 44
- Kontakt:
Z giermkami próbowałem grać jakieś 20 lat temu, po dwóch czy trzech razach dałem sobie spokój i nigdy więcej do tego nie wracałem.
Co do Maga to zawsze gralismy tak, że powodował jedynie wymianę karty Poszukiwacza na losowo wybraną. Cała reszta zostawała (w tym Siła i Moc), tyle że nigdy nie kładliśmy żetonów za Siłę i Moc początkową, a więc występowała zmiana tych współczynników odpowiadająca róznicom poziomu Siły i Mocu na starej i nowej karcie Poszukiwacza. W identyczny sposób działał w naszych rozgrywkach czar Przeistoczenie - tylko wymiana karty a wszystko inne zostaje.
W ten sposób karta była lubiana i uzyteczna dla każdego komu się wylosował cienki poszukiwacz (a dodam że zawsze graliśmy na zasadzie - losujesz jednego i nim grasz, nie ma to tamto).
Co do Maga to zawsze gralismy tak, że powodował jedynie wymianę karty Poszukiwacza na losowo wybraną. Cała reszta zostawała (w tym Siła i Moc), tyle że nigdy nie kładliśmy żetonów za Siłę i Moc początkową, a więc występowała zmiana tych współczynników odpowiadająca róznicom poziomu Siły i Mocu na starej i nowej karcie Poszukiwacza. W identyczny sposób działał w naszych rozgrywkach czar Przeistoczenie - tylko wymiana karty a wszystko inne zostaje.
W ten sposób karta była lubiana i uzyteczna dla każdego komu się wylosował cienki poszukiwacz (a dodam że zawsze graliśmy na zasadzie - losujesz jednego i nim grasz, nie ma to tamto).
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 33
- Kontakt: