Zasady Gry na Zuntzu
- Alan
-
- Posty: 288
- Rejestracja: niedziela 22 lip 2012, 11:27
- Lokalizacja: Gdynia
- Płeć:
Zasady Gry na Zuntzu
Temat zakładam aby w jednym miejscu spisać zasady,wyjątki oraz tym podobne aspekty gry.
Celem jest ograniczenie dyskusji w czasie gry oraz zaznajomienie nowych graczy z tematem.
Początkowo proponuję burzę mózgów,później spisze się zasady w formie np.punktów
Celem jest ograniczenie dyskusji w czasie gry oraz zaznajomienie nowych graczy z tematem.
Początkowo proponuję burzę mózgów,później spisze się zasady w formie np.punktów
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Ok to zacznijmy od początku.
Losowanie postaci - każdy z graczy wyciąga z talii 3 zakryte karty Poszukiwaczy i chowa je do "ukrytej reki" wybiera 1 z nich a 2 pozostałe wykłada ZAKRYTE na "stół" dopiero gdy WSZYSCY uczestnicy odłożą nieużywane karty wykładamy wybraną kartę Poszukiwacza. Kolejność ruchu: Host pierwszy a pozostali użytkownicy w kolejności dołączenia do gry czyli tak jak są widoczni u Hosta po lewej stronie pod kostkami. Sporne kwestie rozwiązujemy na shoutboxie głosując tak /nie, a jeżeli jest remis decyduje rzut kostką k6 : 1-3=nie/4-6=tak kostką rzuca Host. Karty przegięte - po użyciu rzut kostką 1-3 przedmiot się rozpada/przyjaciel odchodzi 4-6 można będzie ponownie użyć. Gracz który polegnie losuje 1 kartę poszukiwacza i dołącza do gry tracąc 1 turę.
Losowanie postaci - każdy z graczy wyciąga z talii 3 zakryte karty Poszukiwaczy i chowa je do "ukrytej reki" wybiera 1 z nich a 2 pozostałe wykłada ZAKRYTE na "stół" dopiero gdy WSZYSCY uczestnicy odłożą nieużywane karty wykładamy wybraną kartę Poszukiwacza. Kolejność ruchu: Host pierwszy a pozostali użytkownicy w kolejności dołączenia do gry czyli tak jak są widoczni u Hosta po lewej stronie pod kostkami. Sporne kwestie rozwiązujemy na shoutboxie głosując tak /nie, a jeżeli jest remis decyduje rzut kostką k6 : 1-3=nie/4-6=tak kostką rzuca Host. Karty przegięte - po użyciu rzut kostką 1-3 przedmiot się rozpada/przyjaciel odchodzi 4-6 można będzie ponownie użyć. Gracz który polegnie losuje 1 kartę poszukiwacza i dołącza do gry tracąc 1 turę.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- Alan
-
- Posty: 288
- Rejestracja: niedziela 22 lip 2012, 11:27
- Lokalizacja: Gdynia
- Płeć:
Co do większości zasad się zgadzam,osobiście jestem zwolennikiem losowania tylko jednej
Postaci.
Następna kwestia to zwierzęta.
Niektórzy proponują traktować ich jako Przyjaciół.
Mi osobiście takie podejście nie pasuje i proponuję traktować ich jako Przedmiot
którego nie możesz nigdzie schować(ukryta kieszeń,plecak itp) to znaczy musisz
go trzymać na jednym ze "swoich" slotów
Kolejna kwestia to ilość slotów na Przedmioty,jestem za standardowymi czterema
Wymiana Trofeów na punkty
Tylko i wyłącznie według zasady 2x,nadmiar punktów przepada
Ja z Wojtkiem gramy w MM że wszystkie przedmioty pozwalające nosić
dowolną ilość przedmiotów ograniczamy do 12,to i tak bardzo dużo
Postaci.
Następna kwestia to zwierzęta.
Niektórzy proponują traktować ich jako Przyjaciół.
Mi osobiście takie podejście nie pasuje i proponuję traktować ich jako Przedmiot
którego nie możesz nigdzie schować(ukryta kieszeń,plecak itp) to znaczy musisz
go trzymać na jednym ze "swoich" slotów
Kolejna kwestia to ilość slotów na Przedmioty,jestem za standardowymi czterema
Wymiana Trofeów na punkty
Tylko i wyłącznie według zasady 2x,nadmiar punktów przepada
Ja z Wojtkiem gramy w MM że wszystkie przedmioty pozwalające nosić
dowolną ilość przedmiotów ograniczamy do 12,to i tak bardzo dużo
- Sporek
-
- Posty: 524
- Rejestracja: sobota 08 sty 2011, 16:04
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 26
Zgadzam się z tym. Co do slotów: można grać na 5 lub 6, wtedy gdy były 4 sloty to było pełno kłótni. Oczywiście 1 zbroja, miecz i reszta przedmioty. Co do wymieniania na punkty: W sumie uczciwie z tym dwa razy, nadmiar przepada, ale może nadmiar wyliczać jednak ?arai pisze:A ja uważam, że lepiej i logiczniej jak zwierzęta są przyjaciółmi.
"trzeba przeciwdziałać przegięciom" - chaos
John Titor IBM
John Titor IBM
-
-
- Posty: 8
- Rejestracja: niedziela 12 gru 2010, 00:41
- Lokalizacja: z Domu
- Płeć:
Ja z kolei grałem w Magcznym Mieczu tak, że karty specjalne ( czyli potrzebne do zakończenia rozgrywki - w tym przypadku Miecz Nemed, Tarcza Tolimana, runy bóstw podziemnego świata, czy Magiczny Kryształ), nie wliczały się do ogólnej puli noszenia przedmiotów - w wersji ZunTzu z MiM, za takie przedmioty można uznać talizman, czy papiery podróżne.
Co do przedmiotów na wozach, etc. Stosunkowo mało jest przedmiotów, które dają bonus do siły/mocy, z samego faktu bycia na wozie/mule etc.
Co do przedmiotów na wozach, etc. Stosunkowo mało jest przedmiotów, które dają bonus do siły/mocy, z samego faktu bycia na wozie/mule etc.