Poruszanie się po Grodzie
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13472
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Czółno - Natrafiłeś na tajemniczą odnogę Trzęsawisk. Przepływające tędy Czółno może przewieźć cię bezpośrednio do Przystani w Grodzie
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
-
-
- Posty: 8
- Rejestracja: poniedziałek 25 lut 2013, 00:05
- Lokalizacja: Słupsk
- Płeć:
- Kontakt:
Mam pytanie. Gdzie się wychodzi z Wieży, jeżeli nie mam dodatku kanały?
Jeżeli już było to przepraszam, ale już tyle rzeczy przeczytałem na tym forum, że sam już nie wiem gdzie byłem, a gdzie nie. 
Ostatnio zmieniony środa 27 lut 2013, 19:08 przez Tajfun1, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Cześć,Tajfun1 pisze:Gdzie się wychodzi z Wieży, jeżeli nie mam dodatku kanały?
to zależy:
1. Jeśli grasz z dodatkami autorskimi (rozszerzona plansza główna lub Kanału) to rozwiązanie jest tam wskazane.
2. Jeśli grasz posiadając oryginalną planszę Grodu (i nie grasz z Kanałami) to jest kilka szkół:
a) najbardziej zgodna z regułami - odmierzyć linijką które z pól nie będące budynkiem znajduje się najbliżej Wieży
b) praktyczna - z zamku
c) inne rozwiązania - np. Plac Solny.
Cóż, wygląda na to, że jest to jeszcze jedna rzecz, którą należy z graczami uzgodnić przed rozgrywką...
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: Poruszanie się po Grodzie
Siemano Ludziska
Odświeżam temat. Wrzucam foto planszy Grodu i wielka prośba.Niech ktoś mi to jakoś łopatologicznie wytłumaczy jak się poruszać po Grodzie. Chyba,że ma ktoś w formie graficznej przerobiona mapę w sensie jest to jakoś rozrysowane jak się tam poruszaćEwentualnie to moje zdjęcie jakby ktoś wrzucił przerobione. Czytałem tą instrukcje kilka razy i ni wuja tego nie kumam. Najbardziej mnie zastanawia jak są traktowane te ulice ?skąd dokąd moge przejść?np.staje na placu solnym wyrzucam 6 na kostce i w którą strone mam isc?jak liczyc te 6 na kostce? serio czarna magia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"I always tell the truth, even when I lie"
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 1132
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Poruszanie się po Grodzie
Nie pamiętam jak to działało w Grodzie, nie chce mi się wyciągać instrukcji, magiczny miecz pudło mam zakopane gdzieś głęboko w szafie ale chyba:
Chodzisz sobie w "kółeczko" po NIE-niebieskich polach. Do każdego niebieskiego pola jest CZARNA strzałka, a przynajmniej tak to pamiętam, i np. możesz nagle podczas ruchu sobie skręcić do budynku i tam przerwać ruch. Wklej fragment instrukcji o ruchu w mieście, to wyjaśnimy... Nie pamiętam też czy Plac na wejściu nie był też traktowany jako ulica, mógł to być jakiś wyjątek niebieskich pól... Do Wieży nie ma strzałki bo tam się nie wchodzi tylko trafia... I chyba chodzić można w obie strony "kółka" ulic, a nie jak w TMiM w jedną stronę tylko.
Jak na Solnym wyrzucisz 6, to chyba tylko Plac Korzenny w obie strony wypada, zakładając że nie wchodzisz do budynków.
Chodzisz sobie w "kółeczko" po NIE-niebieskich polach. Do każdego niebieskiego pola jest CZARNA strzałka, a przynajmniej tak to pamiętam, i np. możesz nagle podczas ruchu sobie skręcić do budynku i tam przerwać ruch. Wklej fragment instrukcji o ruchu w mieście, to wyjaśnimy... Nie pamiętam też czy Plac na wejściu nie był też traktowany jako ulica, mógł to być jakiś wyjątek niebieskich pól... Do Wieży nie ma strzałki bo tam się nie wchodzi tylko trafia... I chyba chodzić można w obie strony "kółka" ulic, a nie jak w TMiM w jedną stronę tylko.
Jak na Solnym wyrzucisz 6, to chyba tylko Plac Korzenny w obie strony wypada, zakładając że nie wchodzisz do budynków.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: Poruszanie się po Grodzie
Dzięki za podjęcie w ogóle tematu
Natomiast chodzi mi głownie o to,że :
1. Jeśli niebieskie pola są miejscami po których nie chodzę tylko mogę do nich wejść to po których POLACH chodzę dostosowując wynik rzutu kostką? Wiesz o co mi chodzi? może to źle tłumacze
Na tych żółtych uliczkach jest 6 pół ( 2 ulice,3 zaułki i plac szubieniczny ) czyli po tych 6 polach mam się poruszać?Dodatkowo jest 5 tych czerwonych pól czyi rozumiem,że po nich też sie poruszam jako POLE tak? wiec wychodzi na to,że jest łącznie 11 pól do poruszania które rozumiem jako rzut kostką ,a te niebieskie miejsca odwiedzam zależnie od tego gdzie mniej wiecej jestem?Czyli jeśli jestem powiedzmy na ulicy pobożnych kpiarzy to moge stamtąd wejść do świątyni? natomiast jak wyrzucę będąc w swiatyni 3 oczka na kostce to ląduje na placu korzennym?
1. Jeśli niebieskie pola są miejscami po których nie chodzę tylko mogę do nich wejść to po których POLACH chodzę dostosowując wynik rzutu kostką? Wiesz o co mi chodzi? może to źle tłumacze
"I always tell the truth, even when I lie"
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 1132
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Poruszanie się po Grodzie
Wydaje mi się, że ze świątyni, po rzucie za 3, wyjdziesz na bagienną, albo na most zwodzony bo wychodzisz na pole z którego wszedłeś (czarna strzałka). Czyli w odległości 3 pól doga prowadzi tak: Pobożni Kpiarze, Wydrwigrosze a potem Most, a w drugą stronę pobożni Kpiarze, Głupcy i Bagienna, jeśli tylko nie chcesz nigdzie wchodzić. Ale głowy sobie nie dam uciąć, bo nie mam przed sobą instrukcji a ostatni raz w Magiczny Miecz grałem zdecydowanie ponad 20 lat temu. Ale pamiętam, że NIE-NIEBIESKIE to budynki, wszystko inne to ulice po których sobie chodzisz po kółeczku (zielone strzałki na obrazku) i nie pamiętam tylko czy Plac Solny nie jest wyjątkowo ulicą, kiedy już jesteś w mieście...
Natomiast na pomarańczowe, żółte, nie ma rozróżnienia, to wszystko NIE-BUDYNKI i oczami wyobraźni rysujesz po tych polach okrąg jak twoja wyobraźnia umie najlepiej...
A jak wchodzi się do budynków to bym musiał instrukcję wytahać do Grodu. Jak zrobisz zdjęcie to przeanalizuję i może sobie odświeżę pamięć....
Ale jeśli jest podobnie jak w Magii i Miecz MIASTO to:
a) Każdy Poszukiwacz, który w trakcie ruchu staje na polu
Miejsc, w tej turze kończy tam swój ruch. (czyli w trakcie ruchu możesz sobie wejść postacią do budynku i wtedy już nie idziesz dalej, kończysz ruch...
b) Nie można przejść z jednego Miejsca do drugiego bez
uprzedniego wyjścia na ulicę, mimo że Miejsca mogą ze sobą
sąsiadować. (czyli będąc w świątyni jak rzucasz za ruch liczysz od pola z czarną strzałką)
c) Nie można pozostać w Miejscu; jeżeli gracz ma możliwość
ruchu, musi go wykonać. (czyli nie możesz rzucić 2 za ruch, wyjść na ulicę i wejść ponownie do tego samego budynku z którego zacząłeś ruch)
Odnosząc się do twojego przykładu:
Z ulicy pobożnych kpiarzy wyrzucisz za ruch 3 to możesz poruszyć się do świątyni i zakończyć tam ruch. Natomiast możesz iść po ulicach i trafić w potencjalnie aż 6 innych miejsc...
Natomiast na pomarańczowe, żółte, nie ma rozróżnienia, to wszystko NIE-BUDYNKI i oczami wyobraźni rysujesz po tych polach okrąg jak twoja wyobraźnia umie najlepiej...
A jak wchodzi się do budynków to bym musiał instrukcję wytahać do Grodu. Jak zrobisz zdjęcie to przeanalizuję i może sobie odświeżę pamięć....
Ale jeśli jest podobnie jak w Magii i Miecz MIASTO to:
a) Każdy Poszukiwacz, który w trakcie ruchu staje na polu
Miejsc, w tej turze kończy tam swój ruch. (czyli w trakcie ruchu możesz sobie wejść postacią do budynku i wtedy już nie idziesz dalej, kończysz ruch...
b) Nie można przejść z jednego Miejsca do drugiego bez
uprzedniego wyjścia na ulicę, mimo że Miejsca mogą ze sobą
sąsiadować. (czyli będąc w świątyni jak rzucasz za ruch liczysz od pola z czarną strzałką)
c) Nie można pozostać w Miejscu; jeżeli gracz ma możliwość
ruchu, musi go wykonać. (czyli nie możesz rzucić 2 za ruch, wyjść na ulicę i wejść ponownie do tego samego budynku z którego zacząłeś ruch)
Odnosząc się do twojego przykładu:
Z ulicy pobożnych kpiarzy wyrzucisz za ruch 3 to możesz poruszyć się do świątyni i zakończyć tam ruch. Natomiast możesz iść po ulicach i trafić w potencjalnie aż 6 innych miejsc...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 12 sie 2024, 14:10 przez the MackaN, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: Poruszanie się po Grodzie
czyli jeśli w każdym momencie mogę przerwać ruch i wejść do jakiegoś NIEBIESKIEGO miejsca czyli te rzuty kostką są tak naprawdę sa takie prowizoryczne tak? No bo np.jestem na placu solnym rzucam 6 oczek na kostce i moge równie dobrze zakończyć ruch na placu korzennym zgodnie z liczbą 6 na kostce a, równie dobrze po drodze mogę wejśc do świątyni i tam zakończyć ruch tak?I
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"I always tell the truth, even when I lie"
- abubu
-
- Posty: 6318
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Poruszanie się po Grodzie
Według mnie jest jednak różnica między wyrzuceniem 6 oczek a wyrzuceniem 1 oczka. Ale generalnie tak, nie musisz wyrzucić dokładnie tyle oczek ile dzieli ciebie od celu, a co najmniej tyle.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: Poruszanie się po Grodzie
Dzieki Abubu za włączenie się do rozmowy
Im więcej głów tym bardziej uda się mi to zrozumieć
Oczywiście masz racje co do niższych wartości przy rzucie. O tą prowizoryczność chodziło mi przy wyrzuceniu wyższych wartości. A co oznaczają dwie czare strzałki przy budynku? (przy placu solnym i przy przy stajni ) Jak to interpretować? Czy te strzałki czarne też działają jako POlA do poruszania?
"I always tell the truth, even when I lie"
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 1132
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Poruszanie się po Grodzie
Ha, czyli dobrze pamiętałem, że Plac Solny jest traktowany jak ulica!
A co do dwóch strzałek... Nie, to chyba dlatego ktoś rysował dwie, że ulica była za daleko od niebieskiej ramki... i żeby nikt nie miał wątpliwości do którego budynku można z niej wejść... Ale nie jest to traktowane jako jakaś trudniejsza droga czy coś... ot głupie oznaczenie...
Pola Ulic to te WYCIĄGNIJ 1 KARTĘ + PLAC SOLNY.
Pola Budynków to te Niebieskie z instrukcją długą + PLAC SOLNY przy wchodzeniu do Miasta.
Tylko to liczysz przy ruchu, żadnych strzałek nie... strzałki wskazują tylko skąd można wejść do budynku...
Generalnie do Grodu zwykle wchodzi się po coś, zwykle chcesz coś załatwić w jakimś budynku/budynkach i jak już załatwisz te sprawę to zwykle z grodu wychodzisz. Szlajanie po ulicach zwykle uskuteczniasz przy niższych wynikach za ruch... albo jak chcesz poznać Karty Grodu i polujesz na jakąś konkretną kartę...
A co do dwóch strzałek... Nie, to chyba dlatego ktoś rysował dwie, że ulica była za daleko od niebieskiej ramki... i żeby nikt nie miał wątpliwości do którego budynku można z niej wejść... Ale nie jest to traktowane jako jakaś trudniejsza droga czy coś... ot głupie oznaczenie...
Pola Ulic to te WYCIĄGNIJ 1 KARTĘ + PLAC SOLNY.
Pola Budynków to te Niebieskie z instrukcją długą + PLAC SOLNY przy wchodzeniu do Miasta.
Tylko to liczysz przy ruchu, żadnych strzałek nie... strzałki wskazują tylko skąd można wejść do budynku...
Generalnie do Grodu zwykle wchodzi się po coś, zwykle chcesz coś załatwić w jakimś budynku/budynkach i jak już załatwisz te sprawę to zwykle z grodu wychodzisz. Szlajanie po ulicach zwykle uskuteczniasz przy niższych wynikach za ruch... albo jak chcesz poznać Karty Grodu i polujesz na jakąś konkretną kartę...
Ostatnio zmieniony poniedziałek 12 sie 2024, 14:17 przez the MackaN, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: Poruszanie się po Grodzie
No dobra ,a moge po wejściu do grodu i przejściu placu solnego od razu iść w prawo? Na Gildie Medrców albo ulice krzykliwych mądrali? Czy musze iśc w lewo?
"I always tell the truth, even when I lie"
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 1132
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Poruszanie się po Grodzie
Kierunek Ruchu nie ma znaczenia, ale z Placu Solnego jak wyrzucisz za ruch jeden to idziesz albo w lewo na Bagienną albo w prawo na Krzykliwych Mądrali albo do budynku Gospody. Do Gildii mędrców wchodzi się z Placu Szubieniczego, więc musiał być wyrzucić za Ruch co najmniej 3 żeby się tam dostać z Placu Solnego.
Aczkolwiek znam graczy co robili rozwidlenia ulic, więc dla nich rzucając za 1 można było jeszcze trafić na Most Lekkoduchów.
Trzeba ustalić takie rzeczy przed grą, ale generalnie kółko bez rozwidleń jest dla wszystkich czytelniejsze. Przynajmniej było dla mojej grupy 20 ponad lat temu...
Aczkolwiek znam graczy co robili rozwidlenia ulic, więc dla nich rzucając za 1 można było jeszcze trafić na Most Lekkoduchów.
Trzeba ustalić takie rzeczy przed grą, ale generalnie kółko bez rozwidleń jest dla wszystkich czytelniejsze. Przynajmniej było dla mojej grupy 20 ponad lat temu...
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: Poruszanie się po Grodzie
No dobra to już poruszanie mniej więcej ogarniam ale poruszyłeś tu ważna kwestie czyli po co właściwie iść do grodu. No bo jest coś takiego jak O TYM CZEGO NIE WOLNO wydany przez Ksiecia Grodu i tam jest napisane,że nie wolno walczyć na terenie grodu no wiec lipa z atakowania postaci itd? Albo sa wymienione postacie które przebywanie w grodzie jest nielegalne tułacz,pustelnik,głupiec itd ale z drugiej strony w instrukcji jest napisane ze straz przepuszcza kazdego kto zaplaci wiec rozumiem moge jednak wejsc Wiecznym tułaczem do Grodu i innymi wymienionymi postaciami?
"I always tell the truth, even when I lie"
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 1132
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Poruszanie się po Grodzie
Z tego co pamiętam, wejść możesz, ale od razu łamiesz prawo, więc raczej trzymał bym się budynków niż ulic... 
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Poruszanie się po Grodzie
Wczoraj spałem i mi się coś przyśniło, że w Mieście w statucie było napisane, że niektórzy Poszukiwacze w ogóle nie mogą wejść do Miasta. Możesz sprawdzić i/lub potwierdzić?the MackaN pisze: ↑poniedziałek 12 sie 2024, 14:42 Z tego co pamiętam, wejść możesz, ale od razu łamiesz prawo, więc raczej trzymał bym się budynków niż ulic...![]()
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: Poruszanie się po Grodzie
jak to sie trzymał budynków? W sensie zeby wejśc do jakiegos budynku no to musze być na ulicy wiec jak to zrobic zeby unikac ulic?;)
Dodano po 2 minutach 24 sekundach:
Nemo siemano
Jest w tym piśmie w instrukcji CZEGO NIE WOLNO na samym dole,że W NAJWYŻSZYM STOPNIU NIELEGALNE JEST WSYTEPOWANIE W GRODZIE JAKO : GŁIPIEC,PUSTELNIK,POKUTNIK,TUŁACZ,WŁOCZEGA I ZEBRAK
wiec dlatego wlasnie pytalem jak to jest z ich wejsciem bo w tej samej instrukcji jest zapis ze straz przy wejsciu powinna byc bardzo czujna ale wystarczy ja przekupic i wpuszczaja kazdego.
Dodano po 2 minutach 24 sekundach:
Nemo siemano
"I always tell the truth, even when I lie"
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 1132
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Poruszanie się po Grodzie
Nie chce mi się sięgać po prawa Grodu,
ale w Magi i Miecz wchodzenie jako Wampir było tylko nielegalne... tzn Wchodziłeś i łamałeś prawo... Gorzej było z wyjściem... Bo już wypuścić nie chcieli tak łatwo jak miałeś list gończy...
Dodano po 3 minutach 37 sekundach:
Więc wystarczy rzucać wysokie wyniki, wtedy z takiej świątyni hops do Alchemika itp...
Tyle ze jeszcze musisz Móc wypełnić instrukcję budynku, nie można wejść i nic nie zrobić...
ale w Magi i Miecz wchodzenie jako Wampir było tylko nielegalne... tzn Wchodziłeś i łamałeś prawo... Gorzej było z wyjściem... Bo już wypuścić nie chcieli tak łatwo jak miałeś list gończy...
Dodano po 3 minutach 37 sekundach:
Nie, musisz przejść przez ulicę tylko...
Więc wystarczy rzucać wysokie wyniki, wtedy z takiej świątyni hops do Alchemika itp...
Tyle ze jeszcze musisz Móc wypełnić instrukcję budynku, nie można wejść i nic nie zrobić...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: Poruszanie się po Grodzie
Kurde to doprecyzujmy
Czyli masz na myśli z tym unikaniem ulic, że jeśli wejdę jedną z tych postaci do Grodu które teoretycznie nie są mile widziane w Grodzie to jeśli powiedzmy jestem W STAJNI i chce iść do światyni to musze wyrzucić kostką min taka liczbe oczek żeby wejść do świątyni i wtedy idąc ulicą nie muszę ciągnąc kart w tym przypadku w zaułku głupców i ulicy pobożnych kpiarzy? Czy wychodząc z jakiegoś budynku ( obojętniego jakiego ) i wchodząc na ulice,zaułek czy most ZAWSZE musze ciagnac karte zdarzen?
"I always tell the truth, even when I lie"
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 1132
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Poruszanie się po Grodzie
I znowu, dawno w Gród nie grałem lat 20, a i w starą Magię i Miecz też wieki temu, ale z tego co pamiętam to tak to działa, że wykonujesz zawsze instrukcje Obszaru na którym skończysz Ruch. Czyli jeśli starczy czy ci Ruchu na wejście do budynku to wykonujesz instrukcje pola budynku... Jeśli nie jesteś w stanie wykonać instrukcji budynku, to nie możesz do niego po prostu wejść i zakończyć w nim ruchu. Czyli pewnie wtedy musisz wylądować gdzieś na ulicy... A na ulicach instrukcja obszaru to ciągnięcie karty...
- Tony666
-
- Posty: 68
- Rejestracja: piątek 05 lip 2024, 14:24
- Płeć:
Re: Poruszanie się po Grodzie
Ok kumam czyli przykładowo jeśli wyszedłem ze świątyni jestem na ulicy pobożnych kpiarzy i wyrzuce 1 oczko czyli musze iść na zaułek wydrwigroszów i wtedy MUSZĘ ciągnąć kartę bo zabrakło mi oczek na kostce żeby wejść Gildii Kupców tak?Do Gildii musiałbym wyrzucić min dwa na kostce tak? Czyli wychodzi na to,że w grodzie tylko wyrzucenie jedynki na kostce zmusza mnie do ciągniecia karty z racji tego,że jestem albo na ulicy albo w zaułku albo na moście. Jeśli wyrzuce min dwa oczka to wtedy wchodze wprawdzie na ulice,zaułek,most ale nie badam tego obszaru i przechodze do innego niebieskiego budynku?dobrze to rozumiem
?
"I always tell the truth, even when I lie"