Logiczna gra kafelkowa Print&Play mojego autorstwa, dla 2-4 osób na ok. 15 minut.
Przygotowanie: dla każdego gracza drukujemy arkusz na kolorowym brystolu a4, wycinamy.
W grze dowodzimy kanibalami, naszym celem jest zjedzenie jak największej liczby innych ludożerców.
Grę rozpoczyna gracz któremu ostatnio burczało w brzuchu.
Każdy z graczy posiada 20 kafelków w swoim kolorze, na krawędziach są zamieszczone główki kanibali: jasna za 1 punkt, uszata za 2 (smakosz) oraz szaman (rogaty).
Gracz posiada 3 kafle na ręku i w swojej turze musi wyłożyć jeden z nich tak by stykał się bokiem lub rogiem z leżącymi, kiedy któryś z kafli będzie otoczony przez inne kafle z 4 stron grupa jest konsumowana: zabiera go gracz posiadający najwięcej punktów na otaczających go krawędziach, jeśli kilku graczy ma równą ilość punktów otaczających wówczas kafelek jest odwracany i kiedy gracz wygra któryś z kafelków z nim sąsiadujących zabiera i jego, odwrócone kafle mogą tworzyć nieograniczone łańcuchy. Można (trzeba) zjadać też swoich kanibali. Następnie gracz dobiera kafelki do 3 i ruch ma kolejny gracz.
Kafelek z szamanem pozwala dołożyć kolejny kafelek oraz przy pożeraniu zignorować kanibala z nim sąsiadującego.
Zebrane kafelki traktowane są jako punkty zwycięstwa w stosunku 1 kafel =1 punkt.
Gramy do momentu kiedy któremuś z graczy zabraknie kart, wówczas zdobyte kafelki dzielimy wg. koloru i podliczamy, wygrywa gracz z największą ilością kafelków najmniej licznego u siebie koloru (zżyna z Knizii;)
Ewentualnym graczom życzę smacznego!
Logiczna gra kafelkowa Print&Play mojego autorstwa, dla 2-4 osób na ok. 15 minut.
Przygotowanie: dla każdego gracza drukujemy arkusz na kolorowym brystolu a4, wycinamy.
[img]http://autorskie.wieza.org/download/file.php?id=56[/img]
W grze dowodzimy kanibalami, naszym celem jest zjedzenie jak największej liczby innych ludożerców.
Grę rozpoczyna gracz któremu ostatnio burczało w brzuchu.
Każdy z graczy posiada 20 kafelków w swoim kolorze, na krawędziach są zamieszczone główki kanibali: jasna za 1 punkt, uszata za 2 (smakosz) oraz szaman (rogaty).
Gracz posiada 3 kafle na ręku i w swojej turze musi wyłożyć jeden z nich tak by stykał się bokiem lub rogiem z leżącymi, kiedy któryś z kafli będzie otoczony przez inne kafle z 4 stron grupa jest konsumowana: zabiera go gracz posiadający najwięcej punktów na otaczających go krawędziach, jeśli kilku graczy ma równą ilość punktów otaczających wówczas kafelek jest odwracany i kiedy gracz wygra któryś z kafelków z nim sąsiadujących zabiera i jego, odwrócone kafle mogą tworzyć nieograniczone łańcuchy. Można (trzeba) zjadać też swoich kanibali. Następnie gracz dobiera kafelki do 3 i ruch ma kolejny gracz.
Kafelek z szamanem pozwala dołożyć kolejny kafelek oraz przy pożeraniu zignorować kanibala z nim sąsiadującego.
Zebrane kafelki traktowane są jako punkty zwycięstwa w stosunku 1 kafel =1 punkt.
Gramy do momentu kiedy któremuś z graczy zabraknie kart, wówczas zdobyte kafelki dzielimy wg. koloru i podliczamy, wygrywa gracz z największą ilością kafelków najmniej licznego u siebie koloru (zżyna z Knizii;)
Ewentualnym graczom życzę smacznego!