Jak rozumiec hasło:
"musisz walczyc z Królem Smoków jednocześnie zarówno w walce normalnej jak i psychicznej" ??
Nie pamiętam już jak kiedyś to rozwiązywałem, ale nasuwają mi się 2 opcje:
1.Walczę na zsumowane siła + moc
2.Walczę co ture na jedno i drugie
Na dobrą sprawę to żadne do końca mi nie pasuje do tej zasady, ale nic mi do głowy chwilowo nie przychodzi. Jak ktoś ma jakieś fajne rozwiązanie to chętnie posłucham.
Jak rozumiec hasło: "musisz walczyc z Królem Smoków jednocześnie zarówno w walce normalnej jak i psychicznej" ?? Nie pamiętam już jak kiedyś to rozwiązywałem, ale nasuwają mi się 2 opcje: 1.Walczę na zsumowane siła + moc 2.Walczę co ture na jedno i drugie :/ Na dobrą sprawę to żadne do końca mi nie pasuje do tej zasady, ale nic mi do głowy chwilowo nie przychodzi. Jak ktoś ma jakieś fajne rozwiązanie to chętnie posłucham.
Hmm... to chyba jest z alternatywnego zakończenia bo król smoków ma na karcie siłę równą 12.
Z tego wynika że aby król smoków stracił punkt wytrzymałości musi być pokonany na moc i na siłę w jednej kolejce (walczysz najpierw fizycznie, potem psychiczne bądź na odwrót).
PS. Z tego co pamiętam był już temat o królu smoków.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Hmm... to chyba jest z alternatywnego zakończenia bo król smoków ma na karcie siłę równą 12.
Z tego wynika że aby król smoków stracił punkt wytrzymałości musi być pokonany na moc i na siłę w jednej kolejce (walczysz najpierw fizycznie, potem psychiczne bądź na odwrót).
PS. Z tego co pamiętam był już temat o królu smoków.
Wbiłem Król smoków w okienku "szukaj" i znalazł tylko jakiś temat o innej grze chyba :?
Ale oczywiście Król Smoków może zabrać wytrzymałość 2x po każdej walce? Ten świat MiM'a jest niesprawiedliwy
A po tym jak dziś zagrałem po raz pierwszy od chyba 9 lat to obawiam się, że bedę miał jeszcze spooro pytań. Instrukcja często nie wyraża sie zbyt precyzyjnie Może coś znajdę na forum, ale jak nie to już się szykujcie
Wbiłem Król smoków w okienku "szukaj" i znalazł tylko jakiś temat o innej grze chyba :?
Ale oczywiście Król Smoków może zabrać wytrzymałość 2x po każdej walce? Ten świat MiM'a jest niesprawiedliwy :P A po tym jak dziś zagrałem po raz pierwszy od chyba 9 lat to obawiam się, że bedę miał jeszcze spooro pytań. Instrukcja często nie wyraża sie zbyt precyzyjnie ;) Może coś znajdę na forum, ale jak nie to już się szykujcie :D
Nie nie, aż taki zły nie jest, tylko trochę brzydki Walczysz i jeśli przegrasz to tracisz wt. i wylatujesz na równinę grozy. Jeśli jednak zwyciężysz pierwszy pojedynek ale w drugim przegrasz to tracisz wt. i wylatujesz na równinę grozy Jeśli jednak wygrasz dwa starcia smoczek traci wt. i walka toczy się dalej w kolejnej turze.
Przynajmniej ja tak grałem, instrukcje pozwalają czasem na różne interpretacje zasad z czego wyniknęło tu już kiedyś pare dyskusji tak więc możliwe że się mylę 8)
PS. W MiM 1.5 był temat o lepszym królu smoków, był też temat ogólny o dodatku smoki (chyba nawet dwa podobne były ). Polecam przejżeć, być może znajdziesz to czego szukasz a jak nie zawsze można podyskutować w tym temacie
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Nie nie, aż taki zły nie jest, tylko trochę brzydki :P Walczysz i jeśli przegrasz to tracisz wt. i wylatujesz na równinę grozy. Jeśli jednak zwyciężysz pierwszy pojedynek ale w drugim przegrasz to tracisz wt. i wylatujesz na równinę grozy :P Jeśli jednak wygrasz dwa starcia smoczek traci wt. i walka toczy się dalej w kolejnej turze.
Przynajmniej ja tak grałem, instrukcje pozwalają czasem na różne interpretacje zasad z czego wyniknęło tu już kiedyś pare dyskusji tak więc możliwe że się mylę 8)
PS. W MiM 1.5 był temat o lepszym królu smoków, był też temat ogólny o dodatku smoki (chyba nawet dwa podobne były :P ). Polecam przejżeć, być może znajdziesz to czego szukasz a jak nie zawsze można podyskutować w tym temacie :wink:
Chciałem zaproponować pewną modyfikację do Króla Smoków ,która sprawiałaby że zawsze byłby jakimś tam przeciwnikiem, mianowicie:
Król smoków ma siłę 12 ,ale obdarzyłbym go również zdolnością rycerza(tylko nie wiem czy w pełnym czy okrojonym zakresie) to znaczy jeżeli siła poszukiwacza walczącego z Królem jest większa niż króla to siła smoka rośnie do poziomu poszukiwacza.
No i mamy tu dwa warianty:
a) ,że obejmuję to siłę poszukiwacza wraz z przedmiotami i przyjaciółmi
b) tylko siłę własną poszukiwacza
Ja bym się skłaniał do "b" ,a jakie jest Wasze zdanie?
I czy w ogóle pomysł się Wam podoba?
Chciałem zaproponować pewną modyfikację do Króla Smoków ,która sprawiałaby że zawsze byłby jakimś tam przeciwnikiem, mianowicie:
Król smoków ma siłę 12 ,ale obdarzyłbym go również zdolnością rycerza(tylko nie wiem czy w pełnym czy okrojonym zakresie) to znaczy jeżeli siła poszukiwacza walczącego z Królem jest większa niż króla to siła smoka rośnie do poziomu poszukiwacza.
No i mamy tu dwa warianty: a) ,że obejmuję to siłę poszukiwacza wraz z przedmiotami i przyjaciółmi b) tylko siłę własną poszukiwacza
Ja bym się skłaniał do "b" ,a jakie jest Wasze zdanie? I czy w ogóle pomysł się Wam podoba?
No Król Smoków z Siłą 12 to miękka faja - na szczęście jeszcze równocześnie na Moc się z nim walczy (ale z Przedpolami Piekieł to i tak każdy Mocy trochę ma zanim się wybierze "na górę" )
Ja walkę równocześnie na Siłę i Moc rozumiem przez jeden rzut kostką, który dodaję i do Siły i do Mocy - i taki sam rzut kostką za smoka i trzeba obie walki naraz wygrać albo strata punktu wytrzymałości i baj baj do równiny grozy
Ja nawet nie mam Talismana.
No Król Smoków z Siłą 12 to miękka faja - na szczęście jeszcze równocześnie na Moc się z nim walczy (ale z Przedpolami Piekieł to i tak każdy Mocy trochę ma zanim się wybierze "na górę" :P) Ja walkę równocześnie na Siłę i Moc rozumiem przez jeden rzut kostką, który dodaję i do Siły i do Mocy - i taki sam rzut kostką za smoka :P i trzeba obie walki naraz wygrać albo strata punktu wytrzymałości i baj baj do równiny grozy :P