Witam, mam takie pytanko dotyczące wspomnianej karty zdarzenia. "Pokuta" nakazuje wszystkim złym postaciom udać się możliwie najkrótszą drogą do "Świątyni bogini Nemed", przy czym uczestnicy pokuty nie mogą badać obszaru ani atakować inne postacie.
O ile dobrze pamiętam będąc w dolnym kręgu można przenieść się do rodkowego a (poźniej udać się do świątyni) na 4 sposoby:
- w Karczmie, wyrzucając 6 oczek
- na Urwisku, rzucając dwiema kostkami i uzsykany wynik porównywać do magii
- za pomocą kart zdarzeń, z których to wynika
- po przez łódź
wszystkie te wymagają badania obszaru, co jest sprzeczne z instrukcją karty. Jak to należy interpretować?
Interpretacja karty: Pokuta
- gagell
-
- Posty: 2
- Rejestracja: środa 12 lut 2014, 12:01
- Lokalizacja: Środkowy krąg
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Cześć,
Ta karta jest kopią karty Pokuta z MiM. Tam Poszukiwacz mógł przejść z jednej Krainy do drugiej nie badając obszaru per se (podczas ruchu decydował, iż zmienia Krainę i wskakiwał poziom wyżej lub niżej).
W MM żeby zmienić Krąg musisz stanąć na Urwisku, nie możesz zmienić Kręgu przechodząc przez obszar Urwiska. Moim zdaniem najlepiej by było, gdybyś właśnie wprowadził zasadę, iż stając na Urwisku (lub przechodząc przez jego obszar) możesz przenieść się do drugiego Kręgu bez potrzeby wykonywania instrukcji obszaru.
Ta karta jest kopią karty Pokuta z MiM. Tam Poszukiwacz mógł przejść z jednej Krainy do drugiej nie badając obszaru per se (podczas ruchu decydował, iż zmienia Krainę i wskakiwał poziom wyżej lub niżej).
W MM żeby zmienić Krąg musisz stanąć na Urwisku, nie możesz zmienić Kręgu przechodząc przez obszar Urwiska. Moim zdaniem najlepiej by było, gdybyś właśnie wprowadził zasadę, iż stając na Urwisku (lub przechodząc przez jego obszar) możesz przenieść się do drugiego Kręgu bez potrzeby wykonywania instrukcji obszaru.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Stave w Wielkiej Magii i Miecz tak zmienił kartę Pokuty, Źli Poszukiwacze badają obszary itp. ale muszą odbyć pielgrzymkę aby mieć możliwość ukończenia gry
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
-
-
- Posty: 10
- Rejestracja: wtorek 23 maja 2017, 22:45
- Płeć:
Re: Interpretacja karty: Pokuta
Nie badasz obszaru, a więc zgodnie z tym nie wykonujesz też standardowej procedury przechodzenia między Kręgami. Jedyne co jest dozwolone to ruch, więc stojąc na Uroczysku, w następnej turze zaczynasz ruch od Lasu Błędnych Ogni.gagell pisze: ↑środa 12 lut 2014, 14:51 Witam, mam takie pytanko dotyczące wspomnianej karty zdarzenia. "Pokuta" nakazuje wszystkim złym postaciom udać się możliwie najkrótszą drogą do "Świątyni bogini Nemed", przy czym uczestnicy pokuty nie mogą badać obszaru ani atakować inne postacie.
O ile dobrze pamiętam będąc w dolnym kręgu można przenieść się do rodkowego a (poźniej udać się do świątyni) na 4 sposoby:
- w Karczmie, wyrzucając 6 oczek
- na Urwisku, rzucając dwiema kostkami i uzsykany wynik porównywać do magii
- za pomocą kart zdarzeń, z których to wynika
- po przez łódź
wszystkie te wymagają badania obszaru, co jest sprzeczne z instrukcją karty. Jak to należy interpretować?
Być może jest nawet tak, że nie trzeba zatrzymywać się na Uroczysku. Może dozwolone w tym przypadku jest skierowanie się z Uroczyska do Lasu Błędnych Ogni i dalej do Pustelni lub do Zaczarowanych Wzgórz w ramach tego samego ruchu. Autor nie sprecyzował tej kwestii.