Plansza Podstawki
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Plansza Podstawki
Opisy i modyfikacje obszarów, proszę o propozycje.
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Skoro wprowadzony jest Los, proponowałbym bazować na planszy Talismana. W szczególności Wiejski Mędrzec, Cmentarz, Świątynia oraz Pustynie.
Zdecydowanie ograniczyłbym ilość dodatkowych plansz. Myślę, iż maksymalnie 3 plansze, nie więcej. Karty z pozostałych plansz, w miarę możliwości, można zgrabnie lub i nie wrzucić do talii Przygód.
Ewentualnie można potworzyć osobne stosy, bez plansz, z których losowało by się karty w jakiś szczególnych okolicznościach, np.
Mieszkańcy mroku
Zdarzenie 1 Zdarzenie
Przez 2 rundy (licząc od
następnej tury) za każdym
razem, kiedy Poszukiwacz
będzie musiał wylosować kartę
Przygód, powinien zamiast niej
wylosować kartę Podziemi. Potem
mieszkańcy mroku wycofają
się na stos kart odrzuconych.
Lub:
Awangarda Orlego Gniazda
Zdarzenie 1 Zdarzenie
Wylosuj 3 wierzchnie karty z talii
Gór i umieść je na wierzchu talii
Przygód (nie oglądając ich ani
nie zmieniając ich kolejności).
Następnie odrzuć tę kartę.
Lub:
Nalot na zamek
Zdarzenie 1 Zdarzenie
Wylosuj 4 karty z talii Króla
Smoków i umieść je odkryte
na Zamku (odrzuć wszystkie
Zdarzenia bez rozpatrywania ich
efektów). Następnie odrzuć
tę kartę.
Lub:
Lęgowisko smoków
Miejsce 6 Miejsce
Lęgowisko pozostanie na tym
obszarze do końca gry.
Weź 3 wierzchnie karty
z talii Króla Smoków bez
podglądania ani zmiany ich
kolejności i umieść je na
wierzchu talii Przygód.
Jeśli Varthrax jest Królem
Smoków, weź 6 kart
z jego talii (zamiast 3).
Zdecydowanie ograniczyłbym ilość dodatkowych plansz. Myślę, iż maksymalnie 3 plansze, nie więcej. Karty z pozostałych plansz, w miarę możliwości, można zgrabnie lub i nie wrzucić do talii Przygód.
Ewentualnie można potworzyć osobne stosy, bez plansz, z których losowało by się karty w jakiś szczególnych okolicznościach, np.
Mieszkańcy mroku
Zdarzenie 1 Zdarzenie
Przez 2 rundy (licząc od
następnej tury) za każdym
razem, kiedy Poszukiwacz
będzie musiał wylosować kartę
Przygód, powinien zamiast niej
wylosować kartę Podziemi. Potem
mieszkańcy mroku wycofają
się na stos kart odrzuconych.
Lub:
Awangarda Orlego Gniazda
Zdarzenie 1 Zdarzenie
Wylosuj 3 wierzchnie karty z talii
Gór i umieść je na wierzchu talii
Przygód (nie oglądając ich ani
nie zmieniając ich kolejności).
Następnie odrzuć tę kartę.
Lub:
Nalot na zamek
Zdarzenie 1 Zdarzenie
Wylosuj 4 karty z talii Króla
Smoków i umieść je odkryte
na Zamku (odrzuć wszystkie
Zdarzenia bez rozpatrywania ich
efektów). Następnie odrzuć
tę kartę.
Lub:
Lęgowisko smoków
Miejsce 6 Miejsce
Lęgowisko pozostanie na tym
obszarze do końca gry.
Weź 3 wierzchnie karty
z talii Króla Smoków bez
podglądania ani zmiany ich
kolejności i umieść je na
wierzchu talii Przygód.
Jeśli Varthrax jest Królem
Smoków, weź 6 kart
z jego talii (zamiast 3).
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!