Świetna okazja żeby przetestować grę jak również sprawdzić czy sprzęt ją uciągnie
Diablo III
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6315
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 44
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
Bliżej do dwójki raczej 
Pograłem trochę łowcą demonów i mam mieszane uczucia, bo choć na razie bawię się dobrze to nie wszystko mi się podoba :-k
Sieka i zbieranie gratów jest w porządku, przywodzi na myśl poprzednią część czyli dostałem dokładnie to czego oczekiwałem, ani mniej ani więcej. Podoba mi się zróżnicowanie energii bohaterów, każdy ma swoją (albo nawet dwie), którą ładuje się w inny sposób, a nie tak jak wcześniej, że każdy miał tylko życie i manę (zmiana teoretycznie tylko kosmetyczna, ale w praktyce widać różnicę). Fajnie, że lokacje są bardziej interaktywne, mnóstwo rzeczy (budynki, ściany, półki, nagrobki itp.) rozsypują się same z siebie albo z naszą pomocą, niektóre z nich można też wykorzystać do zabijania przeciwników. Na plus także większa ilość treści. Poprzednio niby była fabuła, niby były questy czy postacie niezależne, ale teraz wydaje się być tego więcej, nasza postać uczestniczy w rozmowie itd. Z tego co słyszałem, każdy z bohaterów ma mieć swoją fabułę, swoje questy poboczne itp. Jeśli faktycznie tak będzie to bardzo fajnie mimo że pewnie większość (albo nawet wszystkie) zadań będzie się sprowadzać do schematu "Idź tu i tu, wybij wrogów, ew. zabierz jakiś przedmiot i wróć", ale dzięki bardziej rozbudowanym dialogom będzie to znacznie ciekawsze. Bonusy do doświadczenia za różne akcje w stylu zabicie określonej ilości wrogów czy zadanie określonej ilości obrażeń w rekordowym czasie oraz zbieranie osiągnięć jak najbardziej mi się podobają.
Jeśli chodzi o rzeczy, które mniej mi się podobają bądź waham się co do nich to na pewno rozwój postaci. Już wcześniej narzekałem znając nowe rozwiązanie w teorii i nadal nie mogę się przekonać do samorozwijających się bohaterów. Wolałem jednak system z poprzedniej części, choć nie wiem jeszcze jak to będzie z modyfikacją runami, bo póki co za wiele ich nie odblokowałem. Lokacje wydają się bardzo małe, niektóre poboczne podziemia czy piwnice są wręcz mikroskopijne, ale w późniejszych fragmentach teren na powierzchni znacząco się powiększył więc liczę że te małe lochy i inne lokacje mamy tylko na samym początku, a potem stopniowo powiększa się teren więc póki co opinia jest tak pół na pół (poza tym z tego co mówili twórcy, beta oferuje obcięty fragment z początku gry, w pełnej wersji będzie tego więcej). Zastanawiam się jak z losowością lokacji. Jednym z rozpoznawalnych rozwiązań w serii było to że wszystko było generowane losowo, a z tego co słyszałem w Diablo 3 ma tak nie być, albo przynajmniej nie w aż takim stopniu. Póki co pograłem tylko jedną postacią więc ciężko mi stwierdzić, ciekaw jestem opinii innych.
I to generalnie tyle
Niektóre rozwiązania wydają mi się kiepskie (przynajmniej na razie), mimo to czuć że jest to Diablo. Jeśli kogoś nudzi zaklikiwanie hord potworów na śmierć to ta gra na pewno mu się nie spodoba i nie ma co oczekiwać, że będzie tutaj coś więcej niż chodzenie i klikanie. Jeśli natomiast ktoś dobrze bawił się przy poprzednich częściach to na pewno odnajdzie się w Diablo 3. Mnie ogólnie nigdy nie podchodziły gry z gatunku hack & slash i Diablo zawsze było wyjątkiem, myślę że Diablo 3 podtrzyma u mnie to zainteresowanie 
Pograłem trochę łowcą demonów i mam mieszane uczucia, bo choć na razie bawię się dobrze to nie wszystko mi się podoba :-k
Sieka i zbieranie gratów jest w porządku, przywodzi na myśl poprzednią część czyli dostałem dokładnie to czego oczekiwałem, ani mniej ani więcej. Podoba mi się zróżnicowanie energii bohaterów, każdy ma swoją (albo nawet dwie), którą ładuje się w inny sposób, a nie tak jak wcześniej, że każdy miał tylko życie i manę (zmiana teoretycznie tylko kosmetyczna, ale w praktyce widać różnicę). Fajnie, że lokacje są bardziej interaktywne, mnóstwo rzeczy (budynki, ściany, półki, nagrobki itp.) rozsypują się same z siebie albo z naszą pomocą, niektóre z nich można też wykorzystać do zabijania przeciwników. Na plus także większa ilość treści. Poprzednio niby była fabuła, niby były questy czy postacie niezależne, ale teraz wydaje się być tego więcej, nasza postać uczestniczy w rozmowie itd. Z tego co słyszałem, każdy z bohaterów ma mieć swoją fabułę, swoje questy poboczne itp. Jeśli faktycznie tak będzie to bardzo fajnie mimo że pewnie większość (albo nawet wszystkie) zadań będzie się sprowadzać do schematu "Idź tu i tu, wybij wrogów, ew. zabierz jakiś przedmiot i wróć", ale dzięki bardziej rozbudowanym dialogom będzie to znacznie ciekawsze. Bonusy do doświadczenia za różne akcje w stylu zabicie określonej ilości wrogów czy zadanie określonej ilości obrażeń w rekordowym czasie oraz zbieranie osiągnięć jak najbardziej mi się podobają.
Jeśli chodzi o rzeczy, które mniej mi się podobają bądź waham się co do nich to na pewno rozwój postaci. Już wcześniej narzekałem znając nowe rozwiązanie w teorii i nadal nie mogę się przekonać do samorozwijających się bohaterów. Wolałem jednak system z poprzedniej części, choć nie wiem jeszcze jak to będzie z modyfikacją runami, bo póki co za wiele ich nie odblokowałem. Lokacje wydają się bardzo małe, niektóre poboczne podziemia czy piwnice są wręcz mikroskopijne, ale w późniejszych fragmentach teren na powierzchni znacząco się powiększył więc liczę że te małe lochy i inne lokacje mamy tylko na samym początku, a potem stopniowo powiększa się teren więc póki co opinia jest tak pół na pół (poza tym z tego co mówili twórcy, beta oferuje obcięty fragment z początku gry, w pełnej wersji będzie tego więcej). Zastanawiam się jak z losowością lokacji. Jednym z rozpoznawalnych rozwiązań w serii było to że wszystko było generowane losowo, a z tego co słyszałem w Diablo 3 ma tak nie być, albo przynajmniej nie w aż takim stopniu. Póki co pograłem tylko jedną postacią więc ciężko mi stwierdzić, ciekaw jestem opinii innych.
I to generalnie tyle
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Mógłbyś, HunteR, coś więcej, dokładniej powiedzieć na temat tego rozwoju postaci? Jak to wygląda w szczegółach?
Bo bardzo się cieszę, że i frajda z chomikowania przedmiotów została, i dialogi oraz fabułę rozbudowano, jednak pewien niepokój budzą we mnie te "samorozwijające się postaci". Szkoda by mi było, gdyby wyeliminowano to dumanie nad przydzielaniem punktów cech i umiejętności...
Bo bardzo się cieszę, że i frajda z chomikowania przedmiotów została, i dialogi oraz fabułę rozbudowano, jednak pewien niepokój budzą we mnie te "samorozwijające się postaci". Szkoda by mi było, gdyby wyeliminowano to dumanie nad przydzielaniem punktów cech i umiejętności...
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
Generowanie lokacji jest połowiczne.
Jeśli nic nie uległo zmianie, to lokacje naziemne są stałe, a wszystkie podziemne już generowane losowo.
Rozwój postaci wygląda inaczej. Statystyki przyrastają same. Jest to lekcja zaczerpnięta z MMO - dawanie wpływu na statystyki tylko psuje rozgrywkę, bo i tak jest zazwyczaj jeden utarty schemat ich rozdawania.
Nie ma też drzewek umiejętności. Uczysz się ich z czasem wszystkich, ale naraz możesz przewijać tylko pomiędzy kilkoma, a do tego można te umiejętności modyfikować. Więc buildy będą polegać na utworzeniu konkretnych zestawów skilli, wedle własnych preferencji.
Jeśli nic nie uległo zmianie, to lokacje naziemne są stałe, a wszystkie podziemne już generowane losowo.
Rozwój postaci wygląda inaczej. Statystyki przyrastają same. Jest to lekcja zaczerpnięta z MMO - dawanie wpływu na statystyki tylko psuje rozgrywkę, bo i tak jest zazwyczaj jeden utarty schemat ich rozdawania.
Nie ma też drzewek umiejętności. Uczysz się ich z czasem wszystkich, ale naraz możesz przewijać tylko pomiędzy kilkoma, a do tego można te umiejętności modyfikować. Więc buildy będą polegać na utworzeniu konkretnych zestawów skilli, wedle własnych preferencji.
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
Dokładnie tak. Na konkretnych poziomach dostajemy konkretne zdolności oraz (później) runy. Wybieramy z czego korzystamy aktualnie, modyfikujemy runami. Zaczynam się przekonywać do tego systemu 
Jeśli chodzi o losowość lokacji, jest ona większa niż mi się początkowo zdawało, po prostu początkowe lokacje są mniejsze
Nie mogę się już doczekać premiery
Jeśli chodzi o losowość lokacji, jest ona większa niż mi się początkowo zdawało, po prostu początkowe lokacje są mniejsze
Nie mogę się już doczekać premiery
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Mikou@j
-
- Posty: 147
- Rejestracja: środa 12 lip 2006, 19:39
- Lokalizacja: Czeladź
- Płeć:
- Wiek: 36
Przyszła kolej, abym i ja coś o becie napisał. Po ograniu wszystkimi postaciami, dochodzę do wniosku, że gra jest przegenialna, zrobiona na najwyższym poziomie i na pewno wciągnie mnie bez reszty.
Otoczenie i cała otoczka wizualna imo bardzo ładna, jeden wielki artwork - bardzo mi się podoba. Fakt, postacie mogłyby mieć tekstury o trochę większej rozdzielczości, ale pamiętajmy, że gra ma małe wymagania, więc nie można się tego czepiać aż tak bardzo.
Genialnie zrobiona jest fizyka. Nie wiem, czy ktoś w ogóle zwrócił uwagę na tańczące na krawędzi tarcze, po wytraceniu ich przeciwnikowi, czy choćby sposób w jaki zachowuje się mobek wpadający na broń naszego bohatera. Nie mówiąc już o spadających książkach, czy częściach muru. Ten aspekt jest dopracowany świetnie, co z resztą pięknie obrazował już wcześniej pokazany filmik z możliwościami silnika fizycznego.
Uproszczony system skilli też sprawdza się bardzo dobrze. Wszystko jest jasne, dobieramy odpowiedni zestaw i jazda. Tylko czekać aż wprowadzą instant zmianę, bo tego mi brakuje tylko. Do tego jest ogromna liczba ich kombinacji, nie do ogarnięcia. W D2 mimo, że pozornie było więcej skilli w drzewku, to ich kombinacji było mniej, bo synergię tworzyły tylko odpowiednie skille, w które należało inwestować. Dobrze, że zrezygnowano z dodawania punktów atrybutów, w D2 i tak każdy robił tak samo, więc jaki był sens.
Pierwszy boss, a właściwie mini boss, jakim jest Skeleton King, pokazuje, że walka z właściwymi bossami, nie obejdzie się bez taktyki i dobrego teamu (na wyższym poziomie trudności). Tarczownik w składzie imo musi być.
Postaciami dystansowymi, Wizardem i Demon Hunterem, oczywiście trudniej się gra. Witch Doctor wyśle Psy Zombie w bój, zaspamuje pająkami i moby nie mają do nas dostępu - bardzo fajna postać. Monk jako melee bohater, przynajmniej w tych 10 pierwszych poziomach, bije Barbarzyńce na głowę, siekę robi pierońską. Barb od D2 się wiele nie zmienił. Nadal nie jestem pewny kim będę grać. Wizard, Monk, a teraz jeszcze mi się spodobał WD? Trudny wybór.
Klimacior jest, że dupę urywa i po ograniu BETY, jeszcze bardziej nie mogę się doczekać 15maja
Otoczenie i cała otoczka wizualna imo bardzo ładna, jeden wielki artwork - bardzo mi się podoba. Fakt, postacie mogłyby mieć tekstury o trochę większej rozdzielczości, ale pamiętajmy, że gra ma małe wymagania, więc nie można się tego czepiać aż tak bardzo.
Genialnie zrobiona jest fizyka. Nie wiem, czy ktoś w ogóle zwrócił uwagę na tańczące na krawędzi tarcze, po wytraceniu ich przeciwnikowi, czy choćby sposób w jaki zachowuje się mobek wpadający na broń naszego bohatera. Nie mówiąc już o spadających książkach, czy częściach muru. Ten aspekt jest dopracowany świetnie, co z resztą pięknie obrazował już wcześniej pokazany filmik z możliwościami silnika fizycznego.
Uproszczony system skilli też sprawdza się bardzo dobrze. Wszystko jest jasne, dobieramy odpowiedni zestaw i jazda. Tylko czekać aż wprowadzą instant zmianę, bo tego mi brakuje tylko. Do tego jest ogromna liczba ich kombinacji, nie do ogarnięcia. W D2 mimo, że pozornie było więcej skilli w drzewku, to ich kombinacji było mniej, bo synergię tworzyły tylko odpowiednie skille, w które należało inwestować. Dobrze, że zrezygnowano z dodawania punktów atrybutów, w D2 i tak każdy robił tak samo, więc jaki był sens.
Pierwszy boss, a właściwie mini boss, jakim jest Skeleton King, pokazuje, że walka z właściwymi bossami, nie obejdzie się bez taktyki i dobrego teamu (na wyższym poziomie trudności). Tarczownik w składzie imo musi być.
Postaciami dystansowymi, Wizardem i Demon Hunterem, oczywiście trudniej się gra. Witch Doctor wyśle Psy Zombie w bój, zaspamuje pająkami i moby nie mają do nas dostępu - bardzo fajna postać. Monk jako melee bohater, przynajmniej w tych 10 pierwszych poziomach, bije Barbarzyńce na głowę, siekę robi pierońską. Barb od D2 się wiele nie zmienił. Nadal nie jestem pewny kim będę grać. Wizard, Monk, a teraz jeszcze mi się spodobał WD? Trudny wybór.
Klimacior jest, że dupę urywa i po ograniu BETY, jeszcze bardziej nie mogę się doczekać 15maja
Ostatnio zmieniony niedziela 06 maja 2012, 21:25 przez Mikou@j, łącznie zmieniany 2 razy.
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
Ja tam w betę nie grałem.
Czekam spokojnie na premierę, instalka już leżakuje :mrgreen:
Gra będzie dobra. Blizzard się do produkcji przykłada. Zresztą widać nawet ile dużych zmian było praktycznie przed samą premierą.
Do tego na bank powstaną dwa dodatki, więc gra się szybko nie zużyje.
W ogóle to będzie pracowity rok dla Blizzarda. W kolejnym kwartale raczej czeka nas dodatek do SC2: Heart of the Swarm, a na święta raczej dodatek do WoWa.
Będzie się dziać.
Czekam spokojnie na premierę, instalka już leżakuje :mrgreen:
Gra będzie dobra. Blizzard się do produkcji przykłada. Zresztą widać nawet ile dużych zmian było praktycznie przed samą premierą.
Do tego na bank powstaną dwa dodatki, więc gra się szybko nie zużyje.
W ogóle to będzie pracowity rok dla Blizzarda. W kolejnym kwartale raczej czeka nas dodatek do SC2: Heart of the Swarm, a na święta raczej dodatek do WoWa.
Będzie się dziać.
- Mikou@j
-
- Posty: 147
- Rejestracja: środa 12 lip 2006, 19:39
- Lokalizacja: Czeladź
- Płeć:
- Wiek: 36
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Done.Erestor pisze:1. niech mod wydzieli te nasze uwagi o Diablo III do innego tematu i tam sobie dalej będziemy spamować.
Ja tam zawsze grałem tylko na singlu, jakoś multi mnie nigdy nie pociągało. Cóż tak to bywa, na ogół jestem samotnym snajperemErestor pisze:2. Jak już gra wyjdzie to podajcie swoje Battletagi to pogramy razem
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Sporek
-
- Posty: 524
- Rejestracja: sobota 08 sty 2011, 16:04
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 27
Ja tak samo czekam na tą produkcję, jednak nawet jeżeli miałbym dostęp do bety, to mój komputer by nie pociągnął :< Ale jak już będzie co trzeba, to z pewnością będę grał przez internet
Tylko troszkę to zabezpieczenie dla mnie jest kontrowersyjne. Rozumiem, że trzeba, i w wielu grach (Spore, SimCity 5 itp) jednak np. nagle internet mi siądzie, a grę kupiłem. I co ? No i pupa.
"trzeba przeciwdziałać przegięciom" - chaos
John Titor IBM
John Titor IBM
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
Nie no. W Diablo 1 i 2 mogłeś stworzyć postać na singlu... ale na multi już nią pograć nie mogłeś.
Pod tym względem singiel w D3 występować nie będzie.
Natomiast względem offline, to tak jak mówisz HunteR, można w SC2 pograć offline.
Ale żeby jakiś Achievement zaskoczył, to musisz być online.
Natomiast szczerze wątpię żeby można było w D3 grać offline. Myślę, że postacie będą na serwerach przechowywane, więc dostęp do netu będzie konieczny.
Pod tym względem singiel w D3 występować nie będzie.
Natomiast względem offline, to tak jak mówisz HunteR, można w SC2 pograć offline.
Ale żeby jakiś Achievement zaskoczył, to musisz być online.
Natomiast szczerze wątpię żeby można było w D3 grać offline. Myślę, że postacie będą na serwerach przechowywane, więc dostęp do netu będzie konieczny.