<link rel="stylesheet" type="text/css" href="
http://z6.ifrm.com/4803/189/0/p1020117/B_Day.css" /><span class="B_Dayannouncement_main">
<span class="B_Day_header">The story so far...</span>
<span class="B_Day_post">Najnowszym póki co dodatkiem do Talisman: Magia i Miecz jest dodatek Smoki. W dodatku tym, a raczej kampanii osadzonej w świecie Magii i Miecza, nieświadomie bierzemy udział w starciu trzech pradawnych i bardzo potężnych Smoczych Władców, którzy nieustanie walczą i konspirują przeciw w sobie w celu pokonania rywali i zawładnięcia Krainami Magii i Miecza. Śmiałkowie, kierowani przez graczy, na początku nieśmiało stają się częścią tego wielkiego konfliktu, z czasem stają się wystarczająco potężni, by móc oswobodzić Krainy przed wielkim niebezpieczeństwem!
Potęga Smoczych Władców w głównej mierze zależy od antycznego reliktu - Korony Władzy, który w ostatnich czasach przemyka się z łap do łap Smoczych Władców. Relikt ten w grze symbolizowany jest przez mały żeton Korony Władzy:
<div align="center"><span class="B_Day_header">W grze</span></div>
W grze żeton ten symbolizuje, który ze Smoczych Władców aktualnie jest Królem Smoków i czyjego smoczego gniewu dzielni Poszukiwacze powinni się bać. Gracze na początku tury losują żetony z wizerunkami Smoczych Władców i odkładają je na ich karty. Smok, który na swojej karcie posiada 3 żetony ze swoją twarzą, przejmuje Koronę Władzy od poprzedniego właściciela i sam staje się Królem Smoków. Śmiałek, który zdecyduje się wyzwać Smoczych Władców na pojedynek, musi się zmierzyć z Królem Smoków, a jak go pokona przejmuje Koronę i staje się nowym władcą Krain Magii i Miecza!
<div align="center"><span class="B_Day_header">Konkurs</span></div>
W oryginalnej grze żeton Korony Władzy jedynie symbolizuje, który ze smoków aktualnie jest Królem Smoków. Nie posiada on żadnych innych właściwości.
Celem konkursu jest stworzyć alternatywne, homebrew, zasady, które używały by żetonu Korony Władzy, którego obecność w grze można by empirycznie doświadczyć. Uczestnicy konkursu mogą wymyślić dowolne zasady lub też stworzyć całą kampanię bazującą na przemieszczaniu się Korony Władzy.
Każdy uczestnik konkursu może stworzyć do 10 dowolnych kart Przygód/Nagród/Zadań/Zaklęć/et cetera, które w jakikolwiek sposób by wykorzystywały żeton Korony Władzy oraz 1 Poszukiwacza. Karty te nie są wymagane, ale mogą wspomóc ideę pomysłu. Tylko pierwszych 10 kart będzie branych pod uwagę. Uczestnik konkursu może również użyć wszelkich innych dostępnych komponentów ze wszystkich polskich dodatków do Talisman: Magii i Miecza (wyłączając Blood Moon).
Oceniać pomysły będę ja sam. W moim odczuciu najważniejsza jest kreatywność i innowacyjność, i między innymi te dwa czynniki będą miały wpływ na wybór zwycięzcy. Następnym czynnikiem równie ważnym jest grywalność.
Nagroda zostanie przyznana, jeżeli do wyboru będę miał co najmniej 5 zgłoszeń. W przeciwnym razie konkurs zostanie anulowany. Bez względu na to, czy konkurs będzie anulowany, czy nie, wszystkie nadesłane prace zostaną opublikowane z creditsem nazwy użytkownika lub pierwszym członem maila nadawcy.
<div align="center"><span class="B_Day_header">Kontakt</span></div>
Każdy użytkownik może nadesłać dowolną ilość zgłoszeń, jednak tylko ostatnie zgłoszenie będzie brało udział w konkursie. W mailu proszę podać nazwę użytkownika GameKeeper (można pominąć, jeżeli uczestnik nie ma tutaj konta) oraz pełny adres wraz z imieniem i nazwiskiem.
Zgłoszenia proszę nadsyłać na adres: nemomonnemo (małpa) gmail (kropka) com
Termin nadsyłania zgłoszeń: 29.04.2012 23.59
<div align="center"><span class="B_Day_header">Nagrody</span></div>
Przyznane mogą zostać 1 lub 2 nagrody. W przypadku, w którym nie będę mógł się zdecydować który pomysł na użycie żetonu Korony Władzy z dwóch jest lepszy, oba zostaną nagrodzone. W innym przypadku tylko jeden pomysł.
Nagrodą jest jedna losowa karta Poszukiwacza/Ropuchy z dostępnych kart Poszukiwaczy/Ropuch z podpisem twórcy Talisman: Magia i Miecz -
Johna Goodenougha. Ponadto zwycięzca konkursu przez 2 tygodnie otrzyma specjalną rangę na forum z oddzielnym kolorkiem i nazwą.</span>
<span class="B_Day_header">Powodzenia!</span>
</span>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://z6.ifrm.com/4803/189/0/p1020117/B_Day.css" /><span class="B_Dayannouncement_main">
<span class="B_Day_header">The story so far...</span>
<span class="B_Day_post">Najnowszym póki co dodatkiem do Talisman: Magia i Miecz jest dodatek Smoki. W dodatku tym, a raczej kampanii osadzonej w świecie Magii i Miecza, nieświadomie bierzemy udział w starciu trzech pradawnych i bardzo potężnych Smoczych Władców, którzy nieustanie walczą i konspirują przeciw w sobie w celu pokonania rywali i zawładnięcia Krainami Magii i Miecza. Śmiałkowie, kierowani przez graczy, na początku nieśmiało stają się częścią tego wielkiego konfliktu, z czasem stają się wystarczająco potężni, by móc oswobodzić Krainy przed wielkim niebezpieczeństwem!
Potęga Smoczych Władców w głównej mierze zależy od antycznego reliktu - Korony Władzy, który w ostatnich czasach przemyka się z łap do łap Smoczych Władców. Relikt ten w grze symbolizowany jest przez mały żeton Korony Władzy:
[center][img]http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/MiM/Talisman/45th%20ed/CoC.png[/img][/center]
<div align="center"><span class="B_Day_header">W grze</span></div>
W grze żeton ten symbolizuje, który ze Smoczych Władców aktualnie jest Królem Smoków i czyjego smoczego gniewu dzielni Poszukiwacze powinni się bać. Gracze na początku tury losują żetony z wizerunkami Smoczych Władców i odkładają je na ich karty. Smok, który na swojej karcie posiada 3 żetony ze swoją twarzą, przejmuje Koronę Władzy od poprzedniego właściciela i sam staje się Królem Smoków. Śmiałek, który zdecyduje się wyzwać Smoczych Władców na pojedynek, musi się zmierzyć z Królem Smoków, a jak go pokona przejmuje Koronę i staje się nowym władcą Krain Magii i Miecza!
<div align="center"><span class="B_Day_header">Konkurs</span></div>
W oryginalnej grze żeton Korony Władzy jedynie symbolizuje, który ze smoków aktualnie jest Królem Smoków. Nie posiada on żadnych innych właściwości.
Celem konkursu jest stworzyć alternatywne, homebrew, zasady, które używały by żetonu Korony Władzy, którego obecność w grze można by empirycznie doświadczyć. Uczestnicy konkursu mogą wymyślić dowolne zasady lub też stworzyć całą kampanię bazującą na przemieszczaniu się Korony Władzy.
Każdy uczestnik konkursu może stworzyć do 10 dowolnych kart Przygód/Nagród/Zadań/Zaklęć/et cetera, które w jakikolwiek sposób by wykorzystywały żeton Korony Władzy oraz 1 Poszukiwacza. Karty te nie są wymagane, ale mogą wspomóc ideę pomysłu. Tylko pierwszych 10 kart będzie branych pod uwagę. Uczestnik konkursu może również użyć wszelkich innych dostępnych komponentów ze wszystkich polskich dodatków do Talisman: Magii i Miecza (wyłączając Blood Moon).
Oceniać pomysły będę ja sam. W moim odczuciu najważniejsza jest kreatywność i innowacyjność, i między innymi te dwa czynniki będą miały wpływ na wybór zwycięzcy. Następnym czynnikiem równie ważnym jest grywalność.
Nagroda zostanie przyznana, jeżeli do wyboru będę miał co najmniej 5 zgłoszeń. W przeciwnym razie konkurs zostanie anulowany. Bez względu na to, czy konkurs będzie anulowany, czy nie, wszystkie nadesłane prace zostaną opublikowane z creditsem nazwy użytkownika lub pierwszym członem maila nadawcy.
<div align="center"><span class="B_Day_header">Kontakt</span></div>
Każdy użytkownik może nadesłać dowolną ilość zgłoszeń, jednak tylko ostatnie zgłoszenie będzie brało udział w konkursie. W mailu proszę podać nazwę użytkownika GameKeeper (można pominąć, jeżeli uczestnik nie ma tutaj konta) oraz pełny adres wraz z imieniem i nazwiskiem.
[b]Zgłoszenia proszę nadsyłać na adres:[/b] [color=cyan]nemomonnemo (małpa) gmail (kropka) com[/color]
[b]Termin nadsyłania zgłoszeń:[/b] [color=cyan]29.04.2012 23.59[/color]
<div align="center"><span class="B_Day_header">Nagrody</span></div>
Przyznane mogą zostać 1 lub 2 nagrody. W przypadku, w którym nie będę mógł się zdecydować który pomysł na użycie żetonu Korony Władzy z dwóch jest lepszy, oba zostaną nagrodzone. W innym przypadku tylko jeden pomysł.
Nagrodą jest jedna losowa karta Poszukiwacza/Ropuchy z dostępnych kart Poszukiwaczy/Ropuch z podpisem twórcy Talisman: Magia i Miecz - [b]Johna Goodenougha[/b]. Ponadto zwycięzca konkursu przez 2 tygodnie otrzyma specjalną rangę na forum z oddzielnym kolorkiem i nazwą.</span>
<span class="B_Day_header">Powodzenia!</span>
</span>