A) podstawkę, podziemia, otchłań (mało plansz aby towarzystwo się nie rozłaziło)
C) 40 autorskich kart podziemi (trudności jak z Przedpoli i fanty jakich tu jeszcze nie widziałem. 12 autorskich czarów (czysta agresja). Kilku autorskich poszukiwaczy (pomiędzy jasnowidzem a czarnoksiężnikiem)
D) gramy z giermkami (suma zdolności z dwóch poszukiwaczy). Wybieramy 2 z 4 poszukiwaczy gdzie tych 4 to 5 wylosowanych bez jednego, którego wywala przeciwnik (nieziemskie comba'nacje : dziś grałem centaurem + inkwizytorem)
Gra na trzech (niestety więcej się nie da - siła ewentualnych aliansów jest zbyt duża) trwa 1,5 godziny i dostarcza niezapomnianych wrażeń)
TO NIE JEST GRA DLA EKSPLORATORÓW - TO PRAWDZIWA RZEŹ !!!
Wszystko to dostarczy na zjazd: