Gdzie pograc ?
- Burjaufojad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Mała Magia i Miecz - Posty: 681
- Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 53
Gdzie pograc ?
Witam,
Gralem bardzo duzo, dobrze i dawno. Gdzie i kiedy mozna w stolycy pograc z konkretnymi zawodnikami ? Przepraszam, ale skonczylem na podstawce+podziemia+miasto (niechetnie)+otchłań+duzo swoich kart/czaròw/poszukiwaczy i jeszcze nie kumam rozszeżeń (nawet tych już pòł oficjalnych).
Z tego co widziałem to nie ma kompromisu na temat zasad / rozszerzeń turniejowych - szkoda, gra zasługuje na założenie ligi. Chciałbym wròcić do tematu kiedy trochę pogram i zobaczę czym szkoła falenicka ròżni się od otwockiej, ale moim zdaniem ktoś kto walczy o tytuł musi umieć wykończyć jasnowidza czy arcymaga nie mòwiác o duperelach takich jak rumak i (bez obrazy) krzyż.
Pozwòlcie mi zagrać a zobaczycie grę jakiej nie znaliście !
Gralem bardzo duzo, dobrze i dawno. Gdzie i kiedy mozna w stolycy pograc z konkretnymi zawodnikami ? Przepraszam, ale skonczylem na podstawce+podziemia+miasto (niechetnie)+otchłań+duzo swoich kart/czaròw/poszukiwaczy i jeszcze nie kumam rozszeżeń (nawet tych już pòł oficjalnych).
Z tego co widziałem to nie ma kompromisu na temat zasad / rozszerzeń turniejowych - szkoda, gra zasługuje na założenie ligi. Chciałbym wròcić do tematu kiedy trochę pogram i zobaczę czym szkoła falenicka ròżni się od otwockiej, ale moim zdaniem ktoś kto walczy o tytuł musi umieć wykończyć jasnowidza czy arcymaga nie mòwiác o duperelach takich jak rumak i (bez obrazy) krzyż.
Pozwòlcie mi zagrać a zobaczycie grę jakiej nie znaliście !
Wasz Niedozajebicia
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 1132
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Tak swoją drogą, to z Arcymagiem i Jasnowidzem, owszem jest problem dopiero jak grają w tę grę gracze co grają głównie dla dobrej zabawy. Bo owi im tę zabawę psują. Natomiast rzeczywiście kiedy grają gracze dążący do zwycięstwa, to taki Arcymag czy Jasnowidz nie mają lekkiego życia. Ale żeby byli grywalni wymaga toilości 4 graczy. Bo 1 na 1 z takim Arcymagiem czy Jasnowidzem nie ma szans, za małe szanse, że dojdzie do jakieś interakcji fizycznej.
Ostatnio zmieniony środa 22 lut 2012, 00:31 przez the MackaN, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24327
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Burjaufojad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Mała Magia i Miecz - Posty: 681
- Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 53
1.Nie chcę narobić sobie wrogów na dzień dobry ale "dla dobrej zabawy" to grać się powinno u cioci na imieninach a nie na turnieju
W moim przypadku "dobrej zabawa" występuje kiedy jest ciężko, beznadziejnie ale jednak zwycięsko
2. Zgadzam się, że przy standardzie kart przydaje się spółdzielnia ale:
A) raz grałem na czterech kiedy koleś wróżká nawet się nie ruszył !! (kula ognia plus 3 ataki - jeden dzieki teleportacji). Myślę, że 3 to idealna liczba graczy
zawsze gram z giermkami, wybieramy 2 z 4 poszukiwaczy (zeby nie było za ostro tych 4 to wylosowanych 5 bez jednego, ktorego wybiera gracz po prawej), więc prawie zawsze mamy nizłe comba'nacje - raz cyborg+centaur (cztery ruchy: wyjscie z otchłani, wyjscie do zewnętrznej, pierwszy atak -2W, drugi taki sam i rip
C) najciekawsze: w ramach naszej twórczości, mamy czary takie jak: "chaos" -2W koszt żeby rzucić i ustalasz WSZYSTKIE rzuty w ciágu jednej tury (arcymag nie rozprasza zdolnościá bo to nie czar rzucony na niego tylko ogólny) a jak potem rzucasz na niego np wyssanie jaźni to MUSI rozproszć i traci dodatkowo 1W (nie muszę dodawać, że to ostatnia tura arcymaga) czy "kuglarz" (działa jak zdolność poszukiwacza - umożliwia to combo 2 a nawet 3 dotyków śmierci) oraz przedmioty jak: żelazna rózga: na poczátku tury możesz zablokować przedmiot lub zdolność dowolnego poszukiwacza (jakbyś chciał czarować jasnowidza)
3. Najbardziej w mim podoba mi się, że można nie poddawać: ZAWSZE JEST SZANSA
Dzieki za komentarz the MackaN i nie chciałbym aby zabrzmiało to zbyt dento czy agresywnie (w końcu jeszcze nie gramy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
the MackaN,
W moim przypadku "dobrej zabawa" występuje kiedy jest ciężko, beznadziejnie ale jednak zwycięsko
2. Zgadzam się, że przy standardzie kart przydaje się spółdzielnia ale:
A) raz grałem na czterech kiedy koleś wróżká nawet się nie ruszył !! (kula ognia plus 3 ataki - jeden dzieki teleportacji). Myślę, że 3 to idealna liczba graczy
C) najciekawsze: w ramach naszej twórczości, mamy czary takie jak: "chaos" -2W koszt żeby rzucić i ustalasz WSZYSTKIE rzuty w ciágu jednej tury (arcymag nie rozprasza zdolnościá bo to nie czar rzucony na niego tylko ogólny) a jak potem rzucasz na niego np wyssanie jaźni to MUSI rozproszć i traci dodatkowo 1W (nie muszę dodawać, że to ostatnia tura arcymaga) czy "kuglarz" (działa jak zdolność poszukiwacza - umożliwia to combo 2 a nawet 3 dotyków śmierci) oraz przedmioty jak: żelazna rózga: na poczátku tury możesz zablokować przedmiot lub zdolność dowolnego poszukiwacza (jakbyś chciał czarować jasnowidza)
3. Najbardziej w mim podoba mi się, że można nie poddawać: ZAWSZE JEST SZANSA
Dzieki za komentarz the MackaN i nie chciałbym aby zabrzmiało to zbyt dento czy agresywnie (w końcu jeszcze nie gramy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
the MackaN,
Wasz Niedozajebicia
- Burjaufojad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Mała Magia i Miecz - Posty: 681
- Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 53
Nemomon,
Tekst o szkołach to staroć z przed wojny rosyjsko japońskie o otwieraniu piwa drugim piwem (szkoła otwocka - nadsiębiernie, falenicka - podsiębiernie) - mogę pokazać przy spotkaniu.
Chodziło mi o różnice w zasadach pomiędzy tym co grałem a obowiázujácym kanonem
Mieszkam na ursynowie i dojeżdżam w twoje okolice
Jest ktoś trzeci ?
Mogę zorganizować, Jaro kiedyś grał nieźle ale teraz będzie potrzebował viagry czy dwóch
Tekst o szkołach to staroć z przed wojny rosyjsko japońskie o otwieraniu piwa drugim piwem (szkoła otwocka - nadsiębiernie, falenicka - podsiębiernie) - mogę pokazać przy spotkaniu.
Chodziło mi o różnice w zasadach pomiędzy tym co grałem a obowiázujácym kanonem
Mieszkam na ursynowie i dojeżdżam w twoje okolice
Jest ktoś trzeci ?
Mogę zorganizować, Jaro kiedyś grał nieźle ale teraz będzie potrzebował viagry czy dwóch
Wasz Niedozajebicia
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 1132
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Owszem. Czy ja coś mówiłem o turnieju?Burjaufojad pisze:.Nie chcę narobić sobie wrogów na dzień dobry ale "dla dobrej zabawy" to grać się powinno u cioci na imieninach a nie na turnieju
Natomiast z tymi giermkami, to nie próbowałem grać. Dochodzi problem w zasadach. Które umiejętności się wykluczają a które nie, chyba.
A z tym losowaniem Poszukiwaczy, to świetny patent. Tzn ja zawsze losowałem tak, że każdy losuje 4 z czego wybiera jednego, ale nie wpadłem nigdy, że można jeszcze zrobić tak, żeby jednego z nich odrzucał ci gracz po lewej. Świetny patent.
Z drugiej strony, jak sobie przypomnę rozgrywki na poważnie, to z tym patentem jestem prawie absolutnie pewny, że nigdy nikt nie zagrał by jasnowidzem. No chyba, że komuś wylosował by się zestaw Jasnowidz, Kuglarz, Wróżka. Wtedy zależnie co by wylosowali inni, to może by ktoś się skusił wywalić z gry Kuglarza.
- Burjaufojad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Mała Magia i Miecz - Posty: 681
- Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 53
the MackaN,
Fakt, to ja o tym mówiłem. Byłem świeżo po lekturze prób ujednolicenia zasad dla potrzeb turniejowych i nieco mnie poniosło :evil:
Giermkowie weszli jako opcja przy podziemiach czy otchłani. Gra nabiera rumieńców. Nie trafiłem na przykład konfliktu zdolności ... ale ponieważ aplikować trzeba WSZYSTKIE zdolności niektóre mogą być bezużyteczne (np gladiator+wampir). Na szczęście to ty wybierasz 2 z 4. Kiedy padnie pierwszy tandem, wybierasz 2 z 3 (nikt nie eliminuje najlepszego, aby była szansa na nadrobienie postępu tych co grają jakością nowego tandemu)
Fakt, to ja o tym mówiłem. Byłem świeżo po lekturze prób ujednolicenia zasad dla potrzeb turniejowych i nieco mnie poniosło :evil:
Giermkowie weszli jako opcja przy podziemiach czy otchłani. Gra nabiera rumieńców. Nie trafiłem na przykład konfliktu zdolności ... ale ponieważ aplikować trzeba WSZYSTKIE zdolności niektóre mogą być bezużyteczne (np gladiator+wampir). Na szczęście to ty wybierasz 2 z 4. Kiedy padnie pierwszy tandem, wybierasz 2 z 3 (nikt nie eliminuje najlepszego, aby była szansa na nadrobienie postępu tych co grają jakością nowego tandemu)
Z radością bym zagrał Jasnowidzem (nie dane mi było, gdyż adwersaże zawsze wymiękali) w końcu jestem:the MackaN pisze:nikt nie zagrał by jasnowidzem
Wasz Niedozajebicia
- Niedźwiedź
-
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek 27 lut 2012, 14:36
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
Burjaufojad, Panie zastosowałem twoje modyfikacje do Talizmana, zrobiła się fajna sieczka nie powiem. 
Czy dałoby radę, żebyś zapodał linka do wszystkich tych zasad? Z chęcia zaimplementowałbym te, których nie miałem okazji przetestować.
P.S. Ten niziołek po nocach mnie się śni...
Czy dałoby radę, żebyś zapodał linka do wszystkich tych zasad? Z chęcia zaimplementowałbym te, których nie miałem okazji przetestować.
P.S. Ten niziołek po nocach mnie się śni...
Grammar - The difference between knowing your shit and knowing you're shit!
-
-
- Posty: 47
- Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Niedźwiedź
-
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek 27 lut 2012, 14:36
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
@ DMS
Zimny kompresik widzę komuś jest potrzebny...
To tyle w kwestii "sąsiedzkiej uprzejmości"
Co się tyczy konkretów zaś:
Granie losowym poszukiwaczem nie zawsze jest ciekawe, zwłaszcza gdy dana postać po prostu ci nie leży. Właśnie po to się losuje n poszukiwaczy, ażeby gra nabrała rumieńców.
Generalnie po to jest forum, co by ludzie w miłej atmosferze wymieniali poglądy i ciekawe pomysły.
Zimny kompresik widzę komuś jest potrzebny...
To tyle w kwestii "sąsiedzkiej uprzejmości"
Co się tyczy konkretów zaś:
Granie losowym poszukiwaczem nie zawsze jest ciekawe, zwłaszcza gdy dana postać po prostu ci nie leży. Właśnie po to się losuje n poszukiwaczy, ażeby gra nabrała rumieńców.
Generalnie po to jest forum, co by ludzie w miłej atmosferze wymieniali poglądy i ciekawe pomysły.
Grammar - The difference between knowing your shit and knowing you're shit!
-
-
- Posty: 47
- Rejestracja: niedziela 01 kwie 2012, 01:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
A co Ja takiego powiedziałem?
Apropo tematu:
Ja rozumiem że jest to możliwe. Ale zbieg okoliczności w postaci kuli ognia + teleportacja to dla Mnie zwykły fart. A wróżka chyba też nic nie robiła ze swoimi czarami i nie broniła się.
Jej giermkiem był?
A jeśli chodzi o losowanie kilku i wybór to jest to ciekawe, też tak gram!
Apropo tematu:
Ja rozumiem że jest to możliwe. Ale zbieg okoliczności w postaci kuli ognia + teleportacja to dla Mnie zwykły fart. A wróżka chyba też nic nie robiła ze swoimi czarami i nie broniła się.
Jej giermkiem był?
A jeśli chodzi o losowanie kilku i wybór to jest to ciekawe, też tak gram!
- Burjaufojad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Mała Magia i Miecz - Posty: 681
- Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 53
To prawda, ale trafiło się raz na tysiąc gier. Nie pamiętam giermka,
Przykład dotyczył grania w max trzech bo przy większej ilości i giermkach może być przy-ciężko Wyobraź sobie, że pierwszy ruch wróżką robisz (z kaplicy) z 2 punktami W - miło? A prawdopodobieństwo takiego zajścia jest już dużo wyższe
Wybieramy Poszukiwaczy żeby nie było "przgranych na starcie. Dysproporcje pomiędzy graczami są wtedy dużo mniejsze niż w wariancie solowym (ale OCZYWIŚCIE, chętnie staję i do solówek).
Myślę, że pomogłem ...
Przykład dotyczył grania w max trzech bo przy większej ilości i giermkach może być przy-ciężko Wyobraź sobie, że pierwszy ruch wróżką robisz (z kaplicy) z 2 punktami W - miło? A prawdopodobieństwo takiego zajścia jest już dużo wyższe
Wybieramy Poszukiwaczy żeby nie było "przgranych na starcie. Dysproporcje pomiędzy graczami są wtedy dużo mniejsze niż w wariancie solowym (ale OCZYWIŚCIE, chętnie staję i do solówek).
Myślę, że pomogłem ...
Wasz Niedozajebicia
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 44
- Kontakt:
A ja zawsze gram tym który się jako pierwszy wylosował. Innego wybierania postaci nie uznaję. I kto jest boss?zawsze gram z giermkami, wybieramy 2 z 4 poszukiwaczy (zeby nie było za ostro tych 4 to wylosowanych 5 bez jednego, ktorego wybiera gracz po prawej),
btw, giermków nie uznaję.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje