To na początek troszkę o mechanice.
Nie wiem nawet w stosunku oryginalnych kart które rozwiązanie jest dobre. Ogr w zależności od koloru mapy na jakiej przebywa, rozwija się proporcjonalnie. W oryginale nie jest tak zawsze. Proporcjonalny rozwój jest taki naturalny, lecz nieproporcjonalny daje więcej możliwości.
Ogr powinien mieć małą zręczność.
Najazd Hordy ciekawy, czekam aż ktoś wylosuje go na czerwonej mapie :-k Odrzucanie kart, też przejdzie zakładając że talia będzie się powiększać wraz z dokładaniem kart autorskich.
Podziemne Przejście zasugeruję, by omijało losowość. Nie każda mapa ma więcej niż 1 obszar, a dodatkowo już raz losujemy na jaki kolor mapy przejdziemy. Zamiast drugiego losowania, poprostu wybór, wtedy karta będzie używana.
Bazyliszek na karcie Trzygłowej Bestii, aż na język się ciśnie, by wykorzystywał istniejącą zasadę petryfikacji.
Ukryte Miasto podoba mi się najmniej. Powtarza istniejące instrukcje, jedyny ciekawy efekt na rezultacie 6. Można pominąć inne opisy i uznać że na szóstce zdobywamy k6 punktów.
Wrota Piekieł jeszcze mocniejsze niż Atak Hordy. To może naprawdę zblokować obszar do końca gry.
Na Nieznanych Ziemiach pozornie nieciekawe. Pierwsze co zobaczyłem to tylko 4 PD za wykonanie. Jednak samo odkrycie mapy to 1 PD, a 50% możliwość podwojenia PD daje już ciekawy wynik, za misję jednoetapową.
Smoczy Najazd może odnieść odwrotny skutek do założonego. Ja nieraz chętnie pozbyłbym się kart zalegających na planszy :twisted: Jeśli misja ma taką skalę i dotyczy całej planszy i graczy, to powinna być jawna dla wszystkich do wykonania.
Tajemnicze Drzewo, ciekawe dla magicznych postaci z nieciekawymi zaklęciami
Grafiki na plus, szczególnie podoba mi się Trzygłowa Bestia. Język, to twoja specjalność, nie ma co poprawiać po miszczu.
Czuję się zobligowany do własnej wrzuty, mam narazie dwa pożyteczne pomysły. Pomyśl kiedy możemy pograć, niech te i inne karty nie kurzą się na serwerze.
To na początek troszkę o mechanice.
Nie wiem nawet w stosunku oryginalnych kart które rozwiązanie jest dobre. Ogr w zależności od koloru mapy na jakiej przebywa, rozwija się proporcjonalnie. W oryginale nie jest tak zawsze. Proporcjonalny rozwój jest taki naturalny, lecz nieproporcjonalny daje więcej możliwości.
Ogr powinien mieć małą zręczność.
Najazd Hordy ciekawy, czekam aż ktoś wylosuje go na czerwonej mapie :-k Odrzucanie kart, też przejdzie zakładając że talia będzie się powiększać wraz z dokładaniem kart autorskich.
Podziemne Przejście zasugeruję, by omijało losowość. Nie każda mapa ma więcej niż 1 obszar, a dodatkowo już raz losujemy na jaki kolor mapy przejdziemy. Zamiast drugiego losowania, poprostu wybór, wtedy karta będzie używana.
Bazyliszek na karcie Trzygłowej Bestii, aż na język się ciśnie, by wykorzystywał istniejącą zasadę petryfikacji.
Ukryte Miasto podoba mi się najmniej. Powtarza istniejące instrukcje, jedyny ciekawy efekt na rezultacie 6. Można pominąć inne opisy i uznać że na szóstce zdobywamy k6 punktów.
Wrota Piekieł jeszcze mocniejsze niż Atak Hordy. To może naprawdę zblokować obszar do końca gry.
Na Nieznanych Ziemiach pozornie nieciekawe. Pierwsze co zobaczyłem to tylko 4 PD za wykonanie. Jednak samo odkrycie mapy to 1 PD, a 50% możliwość podwojenia PD daje już ciekawy wynik, za misję jednoetapową.
Smoczy Najazd może odnieść odwrotny skutek do założonego. Ja nieraz chętnie pozbyłbym się kart zalegających na planszy :twisted: Jeśli misja ma taką skalę i dotyczy całej planszy i graczy, to powinna być jawna dla wszystkich do wykonania.
Tajemnicze Drzewo, ciekawe dla magicznych postaci z nieciekawymi zaklęciami :P
Grafiki na plus, szczególnie podoba mi się Trzygłowa Bestia. Język, to twoja specjalność, nie ma co poprawiać po miszczu.
Czuję się zobligowany do własnej wrzuty, mam narazie dwa pożyteczne pomysły. Pomyśl kiedy możemy pograć, niech te i inne karty nie kurzą się na serwerze.