Tworzę taki oto podgląd mapy ponieważ w Dragonie wszystkie napisy ukierunkowane są w jedną stronę co umożliwia płynne czytanie jedynie jednemu/dwóm z graczy. Dodatkowo dołożę wykaz przebiegu tury i walki oraz profity, aby była to kompletna ściągawka dla graczy.
Docelowo będzie to drukowane na A4, złożone w połowie i z odciętym dołem. Będzie więc mniejsze niż zeszyt A5. Pierwsza strona będzie to ta z tekstem. Kolejne to prezentacja mapy podzielonej tak że na każdej z kolejnych stron są mapy zielone, żółte, czerwone.
Pytanko nawet do osób nieznających całkowicie gry. Co wg Was oznaczają ikonki, które dodałem w specyficznych miejscach na mapach? Chcę aby były intuicyjne.
Jakie jeszcze informacje warto zawrzeć w takiej graficznej formie?
Karta napewno będzie się rozwijać wraz z nowymi partyjkami.
Ostatnio zmieniony piątek 14 wrz 2012, 13:33 przez Misiek, łącznie zmieniany 3 razy.
Tworzę taki oto podgląd mapy ponieważ w Dragonie wszystkie napisy ukierunkowane są w jedną stronę co umożliwia płynne czytanie jedynie jednemu/dwóm z graczy. Dodatkowo dołożę wykaz przebiegu tury i walki oraz profity, aby była to kompletna ściągawka dla graczy.
Docelowo będzie to drukowane na A4, złożone w połowie i z odciętym dołem. Będzie więc mniejsze niż zeszyt A5. Pierwsza strona będzie to ta z tekstem. Kolejne to prezentacja mapy podzielonej tak że na każdej z kolejnych stron są mapy zielone, żółte, czerwone.
[b]Pytanko nawet do osób nieznających całkowicie gry. Co wg Was oznaczają ikonki, które dodałem w specyficznych miejscach na mapach? Chcę aby były intuicyjne.[/b]
Jakie jeszcze informacje warto zawrzeć w takiej graficznej formie?
Karta napewno będzie się rozwijać wraz z nowymi partyjkami.
Ja kompletnie nie wiem o co chodzi w tej grze, więc mogę się wypowiedzieć co oznaczają ikonki
Żeby sobie jeszcze utrudnić zadanie to nie czytałem opisów tych obszarów
Serce - można zdobyć punkty Życia,
Złota moneta - można zdobyć złoto,
Koperta - nie mam pojęcia... jakieś zadania się losuje czy coś?
Kość z procentami - yyyy... może chodzi o to, że tam trzeba rzucić kością, a procenty oznaczają szansę na pozytywny/negatywny wynik rzutu?
Blog o nauce języka angielskiego: MeetEnglish
Wszystkie moje dodatki tutaj: OneDrive
Ja kompletnie nie wiem o co chodzi w tej grze, więc mogę się wypowiedzieć co oznaczają ikonki :P
Żeby sobie jeszcze utrudnić zadanie to nie czytałem opisów tych obszarów :D
Serce - można zdobyć punkty Życia, Złota moneta - można zdobyć złoto, Koperta - nie mam pojęcia... jakieś zadania się losuje czy coś? Kość z procentami - yyyy... może chodzi o to, że tam trzeba rzucić kością, a procenty oznaczają szansę na pozytywny/negatywny wynik rzutu?
Widzę że nasza wspólna rozgrywka w Ordeala nie przeszła bez echa
@ MISIEK: miło że Ci się chce oswajać ludzi z mechaniką tej gry ale jak StaV dorwie się i będzie działa zgodnie z kartą opisującą kolejność działań w turze można liczyć że 15 minut na jeden jego ruch to będzie mało.
Niektóre kobiety mocno drażni fakt, iż na drugim końcu penisa znajduje się mężczyzna...
Widzę że nasza wspólna rozgrywka w Ordeala nie przeszła bez echa :) @ MISIEK: miło że Ci się chce oswajać ludzi z mechaniką tej gry ale jak StaV dorwie się i będzie działa zgodnie z kartą opisującą kolejność działań w turze można liczyć że 15 minut na jeden jego ruch :D to będzie mało.
Najgorsze jest to że jak raz przeczytasz to nic nie da zanim dojdzie do ciebie tura już nie pamiętasz kolejności czynności ](*,) my tam graliśmy na niezły luzaku dla tego MIM i MM były i są hitem bo prostota rozgrywki jest ważna ... Tym samym nie rozumiem młotkowców )
Niektóre kobiety mocno drażni fakt, iż na drugim końcu penisa znajduje się mężczyzna...
Najgorsze jest to że jak raz przeczytasz to nic nie da zanim dojdzie do ciebie tura już nie pamiętasz kolejności czynności ](*,) my tam graliśmy na niezły luzaku dla tego MIM i MM były i są hitem bo prostota rozgrywki jest ważna ... Tym samym nie rozumiem młotkowców :))
Strzelam, piszę pierwsze skojarzenia. Nie znam gry
Misiek pisze:Pytanko nawet do osób nieznających całkowicie gry. Co wg Was oznaczają ikonki, które dodałem w specyficznych miejscach na mapach? Chcę aby były intuicyjne.
Serce - życie
Zółte koła z jakimś ornamentem - kasa
Kostka z % - szansa procentowa na sukces w czymś losowym
koperta z pieczęcią - jakaś wiadomość? ciężko to zinterpretować, miało o oznaczać ciągnięcie jakieś karty?
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Strzelam, piszę pierwsze skojarzenia. Nie znam gry :)
[quote="Misiek"]Pytanko nawet do osób nieznających całkowicie gry. Co wg Was oznaczają ikonki, które dodałem w specyficznych miejscach na mapach? Chcę aby były intuicyjne. [/quote]
Serce - życie Zółte koła z jakimś ornamentem - kasa Kostka z % - szansa procentowa na sukces w czymś losowym koperta z pieczęcią - jakaś wiadomość? ciężko to zinterpretować, miało o oznaczać ciągnięcie jakieś karty?
Koperta to rewers Misji. Dużo się ich w grze wykonuje, a tak łatwiej zapamiętać w których miejscach. Kropelka to oczywiście uleczalnik. Kropelka + moneta to uleczalnia za kasę, kropelka + kostka z procentem to uleczanie do wylosowania w opisie.
Koperta to rewers Misji. Dużo się ich w grze wykonuje, a tak łatwiej zapamiętać w których miejscach. Kropelka to oczywiście uleczalnik. Kropelka + moneta to uleczalnia za kasę, kropelka + kostka z procentem to uleczanie do wylosowania w opisie.
Powiem szczerze, mnie ta oprocentowana kostka ze schowaną za nią ikonką z lekka zagięła. Ale ikony to zacna inicjatywa, przydałaby się do nich jeno legenda gdzieś na marginesie tej ściągi. No i troszkę bardziej wyraziste liczby procentów na kostkach.
A tak swoją drogą, rozumiem, że w zamyśle instrukcje poszczególnych obszarów na ściądze mają być odcyfrowywalne, a ikonki to tylko taka pomoc dla szybkiego - bez wczytywania się w opis pola - znajdowania potencjalnie ciekawych bądź przydatnych miejsc, tak?
Powiem szczerze, mnie ta oprocentowana kostka ze schowaną za nią ikonką z lekka zagięła. Ale ikony to zacna inicjatywa, przydałaby się do nich jeno legenda gdzieś na marginesie tej ściągi. No i troszkę bardziej wyraziste liczby procentów na kostkach.
A tak swoją drogą, rozumiem, że w zamyśle instrukcje poszczególnych obszarów na ściądze mają być odcyfrowywalne, a ikonki to tylko taka pomoc dla szybkiego - bez wczytywania się w opis pola - znajdowania potencjalnie ciekawych bądź przydatnych miejsc, tak?
Draugnimir pisze: instrukcje poszczególnych obszarów na ściądze mają być odcyfrowywalne, a ikonki to tylko taka pomoc dla szybkiego - bez wczytywania się w opis pola - znajdowania potencjalnie ciekawych bądź przydatnych miejsc, tak?
Tak. Imageshack dopasowuje plik do ekranu, normalnie czcionka jest do odczytania. Myślałem czy nie warto wstawić ikonek przeciwstawnych do uleczania. Tam gdzie traci się energię zawsze lub w wyniku rzutu kostką. To też będzie przydatne dla nowych graczy.
[quote="Draugnimir"] instrukcje poszczególnych obszarów na ściądze mają być odcyfrowywalne, a ikonki to tylko taka pomoc dla szybkiego - bez wczytywania się w opis pola - znajdowania potencjalnie ciekawych bądź przydatnych miejsc, tak?[/quote]
Tak. Imageshack dopasowuje plik do ekranu, normalnie czcionka jest do odczytania. Myślałem czy nie warto wstawić ikonek przeciwstawnych do uleczania. Tam gdzie traci się energię zawsze lub w wyniku rzutu kostką. To też będzie przydatne dla nowych graczy.
Też dobra myśl. Choć idąc dalej tym tokiem rozumowania, moglibyśmy dojść koniec końców do wniosku, że przydatne byłyby też ikony wskazujące, gdzie można zdobyć PU, PD, Wyposażenie etc.
Też dobra myśl. Choć idąc dalej tym tokiem rozumowania, moglibyśmy dojść koniec końców do wniosku, że przydatne byłyby też ikony wskazujące, gdzie można zdobyć PU, PD, Wyposażenie etc. ;)