Witam wszystkich miłośników MIM. Gram w tę porywającą grę od kilku miesięcy i jestem zachwycony. Do rzeczy jak w temacie: ruch w krainie -jeżeli rozpoczynam grę w krainie zewnętrznej i poruszam się w lewo to kierunku tego ruchu nie zmieniam po każdym rzucie tylko w momencie przejścia do innej krainy -co jest dla mnie oczywiste. pragnąłbym wyjaśnić wątpliwości znajomych siostry którzy to "ustalili czytając instrukcje", że kierunek ruchu określamy przed każdym ruchem czyli raz w lewo raz w prawo -HIHI. Dla mnie lekkie nieporozumienie proszę o wasze opinie.
pozdrawiam Artur
Ruch w krainie
-
-
- Posty: 2
- Rejestracja: niedziela 14 mar 2010, 18:40
- Lokalizacja: Stryków
- Płeć:
- Wiek: 44
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24328
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Witamy Ciebie!
Znajomi siostry mają rację, najpierw rzucasz kością za ruch, następnie wybierasz, czy poruszysz się w lewo, czy w prawo. Przy okazji każdego rzutu za ruch. Oczywiście, przekraczając Krainy mostem, możesz zmienić kierunek ruchu, ale tylko wtedy.
Znajomi siostry mają rację, najpierw rzucasz kością za ruch, następnie wybierasz, czy poruszysz się w lewo, czy w prawo. Przy okazji każdego rzutu za ruch. Oczywiście, przekraczając Krainy mostem, możesz zmienić kierunek ruchu, ale tylko wtedy.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- maczopikczo
-
- Posty: 95
- Rejestracja: piątek 22 sty 2010, 03:25
- Lokalizacja: Poznaniec
- Płeć:
- Wiek: 49
Tzn. wtedy możesz zmienić kierunek w trakcie ruchu - jeśli np. wyrzuciłeś 5, to możesz iść 3 obszary w prawo, dochodzisz do mostu, przechodzisz do następnej krainy i możesz pozostałe 2 obszary iść w lewo (lub dalej w prawo).Nemomon pisze:Oczywiście, przekraczając Krainy mostem, możesz zmienić kierunek ruchu, ale tylko wtedy.
Bodajże tylko w podziemiach jest tak, że nie możesz zmieniać raz obranego kierunku, ale mogę się mylić...
Nauka poszła w pas
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
W Podziemiach idziesz tylko do przodu chyba, że uciekasz albo przegrałeś walkę wtedy do tyłu.Bodajże tylko w podziemiach jest tak, że nie możesz zmieniać raz obranego kierunku, ale mogę się mylić...
Jedynie jeszcze jaskinia jest zakręcono odnośnie ruchu (gdy twa Moc nie wynosi 6 tylko mniej) ale to jest wyjaśnione także w instrukcji.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43